wat is jullie budget?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:46 schreef MaJo het volgende:
De vraag is trouwens wel of we genoeg geld bij elkaar krijgen voor onze droomreis. Als dat niet lukt wordt het misschien ook 3 weken westkust
Thnx! Ga ik gewoon proberen, vloerkleden staan er in ieder geval bij. Kleed is iets van 1,80 bij 2,nogwat, wel te overzien i.i.g.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:46 schreef wyccie het volgende:
http://www.elektrozine.be(...)id=3126&prodid=23561
Zo eentje, maar ik denk dat ik de mijne bij de Blokker of Kijkshop heb gekocht.
Hoe groot is je vloerkleed?
Letterlijk voor hem vallen kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:05 schreef Soempie het volgende:
Er staat zelfs dat de liefde je leven binnenwandelt. Ja, ik denk dat je tegen je liefde op gaat botsen.
Eerder andersom. Een man die nog langzamer loopt dan ik, daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
wyc! Ik denk dat je bij de Singelloop in Utrecht je liefde gaat ontmoeten.Misschien trap je per ongeluk op z'n enkels of iets dergelijks.
Ook die van de IKEA?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik verder eigenlijk vrij weinig pluisklachten heb. De onthaarplakroller speelt wel een grote rol in mijn kledingleven.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:16 schreef Soempie het volgende:
Wyc, dat was echt afzien...
[..]
Ook die van de IKEA?
Welke teams?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben de football wedstrijd van mijn college aan het kijken (via internet,maar op tv). En ze spreken PBs achternaam steeds verkeerd uit en ik weet dat hij dat haat. Little pleasure:')
Vanaf nu wordt het alleen maar beter.quote:
dat zegt je toch niksquote:
Niet de welbekende college football die mij bekend zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat zegt je toch niks
Knox vs. Lake Forest
nee dat zijn ook vrijwel allemaal universitiesquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:24 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Niet de welbekende college football die mij bekend zijn inderdaad.
Zo diep zit ik er inderdaad niet in.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dat zijn ook vrijwel allemaal universitiesDit is division 3 football
moet je ook niet willenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:28 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zo diep zit ik er inderdaad niet in.
Ik heb hardgelopen en ja het ging slecht maar ik voel me er toch wel goed om hoorquote:
bedoelde jou ook niet mopquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb hardgelopen en ja het ging slecht maar ik voel me er toch wel goed om hoor
Ik vermoedde al zoiets, maar ik weet niet waar het exact om gaatquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bedoelde jou ook niet mop
precies:Yquote:
Je probleem iets minder cryptisch omschrijven en precies vertellen wat de melding zegt en wat je zoals geprobeerd/geinstalleerd hebtquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je probleem iets minder cryptisch omschrijven en precies vertellen wat de melding zegt en wat je zoals geprobeerd/geinstalleerd hebt.
Heb ik al allebeiquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:38 schreef Greenpeas het volgende:
Als ik iets niet kan kijken op een nieuwe pc/laptop:
- K-Lite Codec Pack
- VLC Media Player
Ik ben overgestapt op FFDshow + MPC-HC x64 vanwege het bitstreamen naar de receiver. Is al een oudje, maar op deze manier kan ik de 5.1 stream via HDMI naar de TV proppen, en die voert hem op zijn beurt via Optical weer naar mijn versterker. Deze player is ook wat lichter dan VLC en je kunt subtitles eenvoudig drag&drop installerenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:38 schreef Greenpeas het volgende:
Als ik iets niet kan kijken op een nieuwe pc/laptop:
- K-Lite Codec Pack
- VLC Media Player
Dat zijn maar 2 TD's of 5 FG's, of 7 safeties.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh mijn ex ziet er echt goed uit in dat strakke pakkieZe zeggen wel nog steeds zijn naam fout
En het is 0-14
nee normaal is het ergerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat zijn maar 2 TD's of 5 FG's, of 7 safeties.Zo erg is het niet, welk quarter zitten ze?
te cutequote:
Kick was goed èn recovered door ons, dus meteen een nieuwe 1st downquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Greenpeas het volgende:
Onside kick en gaan met die banaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |