Ah, ik had het idee dat je ze er net pas in had staan en ze er nu om een andere reden uit moestenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ze er bijna een uur instaan en ze dan nog 20 minuten moeten afkoelen
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, ik had het idee dat je ze er net pas in had staan en ze er nu om een andere reden uit moesten
wij hetzelfde, maar dan vanaf Vancouver, 5 weken in juli/augustusquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:56 schreef Bart het volgende:
[..]
wij willen naar het westen. Yosemite, grand canyon, Vegas, San Francisco, death valley, misschien Seattle. Drie, misschien vier weken als het er financieel in zit. Auto huren en rondtrekken. Waarschijnlijk in juni.
En jullie?
Combi...quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Kort haar kan best leuk zijn maar lang haar wint het.
hoezo dat? Die twee dingen staan toch los van elkaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee hooralhoewel ik net de oven aan had staan en E. toen tosti's wilde maken, en het tosti-ijzer ook aanzette. Toen de oven ging verwarmen heeft hij het tosti-ijzer maar weer even uitgedaan
Elektrische oven + een tost-ijzer die aardig wat stroom vreet, op 1 groep, tegelijkertijd aanhebben terwijl beiden opwarmen. Het zóu misschien kunnen maar het kan ook zijn dat de stroom eruit klaptquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoezo dat? Die twee dingen staan toch los van elkaar
Onzin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
En hoe dat precies zit met Netflix weet ik niet maar G had het voor mijn ouders gecheckt en hij zei dat het niet kon vanwege ziggo. Zelf snap ik er verder niks van
quote:Ondertussen wil Ziggo, de grootste kabelaar van Nederland, Netflix ‘omarmen’ door de dienst via een Ziggo-app door te geven. Maar Netflix zal op elk apparaat te bekijken zijn: smartphone, smart tv, blu-rayspeler of gameconsole. Als het maar een internetverbinding heeft.
Hmm ik zou ook nog mijn tablet dus op de tv kunnen aansluiten als ik dat zo lees.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin.
Netflix gaat via WiFi/Internet en niet via de TV-boer.
Je moet alleen een apparaat hebben waarop je de app kan installeren en dat je aan kan sluiten op je TV...
[..]
Als je die optie hebt, ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm ik zou ook nog mijn tablet dus op de tv kunnen aansluiten als ik dat zo lees.
Ik las tablequote:Op zaterdag 28 september 2013 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm ik zou ook nog mijn tablet dus op de tv kunnen aansluiten als ik dat zo lees.
juli augustus is drukker en duurder...quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
wij hetzelfde, maar dan vanaf Vancouver, 5 weken in juli/augustus
En hoe dat precies zit met Netflix weet ik niet maar G had het voor mijn ouders gecheckt en hij zei dat het niet kon vanwege ziggo. Zelf snap ik er verder niks van
http://tweakers.net/nieuw(...)ce-gui-op-tafel.htmlquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik las table
Eigenlijk nog niet eens zo gek... een salontafel die eigenlijk een megagigantisch scherm is. Kun je apps als airhockey spelen met je koffiekopje
Had MMach niet ooit zoiets in elkaar gezet?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik las table
Eigenlijk nog niet eens zo gek... een salontafel die eigenlijk een megagigantisch scherm is. Kun je apps als airhockey spelen met je koffiekopje
tering wat lelijkquote:
ok, correctie: ik vind het niksquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nietes, mijn eerste vriendinnetjes hadden allemaal dat kapsel...
Zoiets:
[ afbeelding ]
Maar ze waren wel lief...quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ok, correctie: ik vind het niks
daar zei ik ook niks overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |