rubber? Dat helpt maar tijdelijk...quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik kan je mijn paintballmarker lenen, ik heb er rubberen kogels bij...
Tegen 310km/h verzeker ik je dat die hond vrij snel het verschil leert tussen blaffen en zijn muil houdenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
rubber? Dat helpt maar tijdelijk...
Ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:53 schreef Bart het volgende:
Nou ja, volgend jaar wil ik op vakantie naar de VS, krijg ik dan een rondleiding?
quote:
hmm. Op zich een optie danquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Tegen 310km/h verzeker ik je dat die hond vrij snel het verschil leert tussen blaffen en zijn muil houden.
wanneer en waar wil je heen? Wij zijn ook een VS reis aan het plannenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:53 schreef Bart het volgende:
Nou ja, volgend jaar wil ik op vakantie naar de VS, krijg ik dan een rondleiding?
kom je dan langs?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
wanneer en waar wil je heen? Wij zijn ook een VS reis aan het plannentenminste, als we de spaarrekening weer aan kunnen vullen
Dat zou ik heel graag willen maar Chicago ligt wat uit de routequote:
Voor PS vlieg je toch wel even heen en weer?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik heel graag willen maar Chicago ligt wat uit de routeVond Chicago wel heel tof en wil er zeker weer eens heen! Ons plan is om van Vancouver naar San Diego te rijden en dan via Las Vegas weer terug naar San Francisco. Kun je ons niet komen opzoeken?
wellichtquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik heel graag willen maar Chicago ligt wat uit de routeVond Chicago wel heel tof en wil er zeker weer eens heen! Ons plan is om van Vancouver naar San Diego te rijden en dan via Las Vegas weer terug naar San Francisco. Kun je ons niet komen opzoeken?
Als ik het kon betalen zou ik dat zeker doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Voor PS vlieg je toch wel even heen en weer?
Dat zou wel heel tof zijnquote:
min of meer herkenbaar jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kennen jullie dat; dat je net lekker zit, kat op schoot, fles spa rood erbij, en dat je dan die fles opendraait en ineens stukken minder lekker zit ... ?![]()
Ik ben al geknipt, niet in Nijmegen. En ik heb echt trust issues met mijn haar dus ik wil niet graag naar anderen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
B. je wilt niet voor een keer naar een andere kapper? Ami kappers in de Bisschop Hamerstraat doneert wel.
Ik hecht trouwens erg weinig aan mijn haar voor een vrouw, zelfs nog minder dan de meeste mannen denk ik. Als ik het maar vast kan maken, dan ben ik tevreden.
Dan heb ik een paar dagen vakantiequote:Op zaterdag 28 september 2013 06:04 schreef Soempie het volgende:
Leuk, ben benieuwd, B.! Ik denk dat echt kort haar je ook heel leuk zal staan trouwens. * wegduikt voor de boze reacties van mannen
Lub, wat is er over 2 dagen? Heb ik denk ik gemist?
Terwijl er toch vaak algemene klachtentopics over vrouwen met kort haar langskomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 06:14 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb geen idee hoe B.ertha er uit ziet dus het maakt mij helegaar niets uit, lang of kort haar
Sommige dames staat het heel goed en vrouwelijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 06:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Terwijl er toch vaak algemene klachtentopics over vrouwen met kort haar langskomen.![]()
Lekker joh, paar dagen weg!
Zeker geen knal-fuif?quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Er is dan ook een reden dat we er voor naar België moeten...
hm....quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kennen jullie dat; dat je net lekker zit, kat op schoot, fles spa rood erbij, en dat je dan die fles opendraait en ineens stukken minder lekker zit ... ?![]()
Dat zou ik ook willen, twee keer per maand mijn salarisquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pay dayIk vind het wel fijn, 2x per maand betaald krijgen
Nice.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:25 schreef wyccie het volgende:
Best lekker. Viel me mee met mijn conditie. Beetje warm in de IJtunnel, maar wel grappig om daar te lopen.
Morgen de Singelloop in Utrecht. Gisteren hier al een kleine intervaltraining gedaan en ik denk dat mijn conditie verbetert.
Kwestie van wennen impliceert dat het dus eigenlijk niet mooi is, toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:18 schreef MadMaster het volgende:
Ken genoeg dames met kort haar bij wie het prima staat.
Kwestie van wennen...
Nee, ik bedoel daarmee dat wanneer dames hun lange haar afknippen je vervolgens even aan hun korte koppie moet wennen, aangezien je je die persoon niet zo kent.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwestie van wennen impliceert dat het dus eigenlijk niet mooi is, toch?
Ik vind het doorgaans niet mooi.
Daar werk ik nu weer heel snel naartoe. Maar doordeweeks heb ik niet genoeg tijd om lange stukken te lopen. Is het ook niet lang genoeg licht voor nu.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:41 schreef MadMaster het volgende:
Nice.
Dacht alleen dat je langere stukken liep...
Denk ik ook en de kapper ook. Maar dat durf ik nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 06:04 schreef Soempie het volgende:
Leuk, ben benieuwd, B.! Ik denk dat echt kort haar je ook heel leuk zal staan trouwens. * wegduikt voor de boze reacties van mannen
Lub, wat is er over 2 dagen? Heb ik denk ik gemist?
Hier een CC nodig (via de PS III) en die hebben we niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Geen netflix-app voor onze TV blijkbaar
ziggo zeker? Mijn ouders hebben daar ook last van. Wij kunnen het via de Xbox doen maar dan moet je ook weer een extra abonnement afsluiten. Even kijken of we dat gaan doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Geen netflix-app voor onze TV blijkbaar
Je kunt ook een pre-paid cc hebben tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier een CC nodig (via de PS III) en die hebben we niet.
Ja, maar ik vermoed dat het eerder aan het type/model tv ligtquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
ziggo zeker? Mijn ouders hebben daar ook last van. Wij kunnen het via de Xbox doen maar dan moet je ook weer een extra abonnement afsluiten. Even kijken of we dat gaan doen
Wist ik niet, maar ik vind het het aanvragen/ uitzoeken verder ook niet waard eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt ook een pre-paid cc hebben tegenwoordig
denk het niet, mijn ouders hebben een hypermoderne tv met alles erop en eraan maar kunnen geen Netflix erop vanwege ziggo, die biedt het nog niet aan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt ook een pre-paid cc hebben tegenwoordig
[..]
Ja, maar ik vermoed dat het eerder aan het type/model tv ligtmoet het even nazoeken in elk geval
Ziggo heeft er toch niks mee te maken? Zolang je maar met je tv op internet kan zou het moeten kunnen lijkt mequote:Op zaterdag 28 september 2013 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
denk het niet, mijn ouders hebben een hypermoderne tv met alles erop en eraan maar kunnen geen Netflix erop vanwege ziggo, die biedt het nog niet aan.
Dat lijkt mij ook. Netflix is geen zender maar een app voor je tv. Anders zou het ook betekenen dat je geen netflix kan kijken op een smartphone/tablet op het wifi-netwerk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ziggo heeft er toch niks mee te maken? Zolang je maar met je tv op internet kan zou het moeten kunnen lijkt me
Oh ik probeerde het niet eens via ziggo, ik probeerde het via het Viera-systeem van de Panasonic, daarin kun je apps installeren (I kid you notquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
denk het niet, mijn ouders hebben een hypermoderne tv met alles erop en eraan maar kunnen geen Netflix erop vanwege ziggo, die biedt het nog niet aan.
wij willen naar het westen. Yosemite, grand canyon, Vegas, San Francisco, death valley, misschien Seattle. Drie, misschien vier weken als het er financieel in zit. Auto huren en rondtrekkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
wanneer en waar wil je heen? Wij zijn ook een VS reis aan het plannentenminste, als we de spaarrekening weer aan kunnen vullen
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar eerst: de meringues staan in de oven en de oven moet weer uit
Omdat ze er bijna een uur instaan en ze dan nog 20 minuten moeten afkoelenquote:
geen ps3 of xbox360 in huis?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:57 schreef Etcetera het volgende:
óf dat ik via de NAS netflix stream naar de tv. Maar dat wordt dan wel weer zo ingewikkeld dat ik E. daar eens naar moet laat kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |