abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131522617

Wie volgt dit nog meer? Ik vind het eigenlijk leuker dan Masterchef Australia. Mensen moeten hun huis transformeren in een restaurant met thema en 3-gangen menu. En dat wordt dan door andere deelnemers en koks beoordeeld. Vandaag is een nieuwe groep deelnemers van start gegaan.
pi_131522648
ik vind het ook wel lachen :Y

Die souffle van die gasten vandaag _O- 1 bakje was gewoon drab _O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_131523018
Ik kijk het al een paar jaar iedere avond. Pete O+
En idd heel leuk concept en leuk programma :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_131523019
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vind het ook wel lachen :Y

Die souffle van die gasten vandaag _O- 1 bakje was gewoon drab _O-
De gevulde rollade van lam was ook een schande.

Je hebt in deze groep kennelijk ook weer twee irritante vrouwen, die met een roze obsessie.

De Spice Girls zijn in in ieder geval weg, waren echt zwaar irritant.
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:56:36 #5
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_131524713
Hoe laat komt het?
pi_131525961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je hebt in deze groep kennelijk ook weer twee irritante vrouwen, die met een roze obsessie.

[ afbeelding ]

Dat zijn gewoon valse bitches.
pi_131528408
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die waren behoorlijk triest bezig met hun 1 als beoordeling bij de laatste teams. Alles om maar niet laatste te worden. Erg jammer als je zo moet gaan 'beoordelen'

Ik snap overigens niet waarom er deze week een nieuwe groep is. Ik ging er vanuit dat bij de groep van vorige week na iedere ronde 1 team afviel totdat er uiteindelijk één team overbleef.
pi_131533073
Ja :D :D Ik heb de vorige seizoenen ook gevolgd :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Platina het volgende:

Ik snap overigens niet waarom er deze week een nieuwe groep is. Ik ging er vanuit dat bij de groep van vorige week na iedere ronde 1 team afviel totdat er uiteindelijk één team overbleef.
Ze verdelen de groep ieder seizoen in 2 groepen. Die hebben eerst met hun eigen halve groep die thuisrestaurantronde, waarbij er 1 team afvalt (of, zoals het vorige seizoen, in de eerste eliminatieronde terechtkomt) en daarna komen ze bij elkaar als 1 groep en gaan ze inderdaad steeds dat er 1 team afvalt :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_131554356
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:56 schreef Helsinki het volgende:
Hoe laat komt het?
Iedere werkdag om 17:00 op Net5.
pi_131554378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
Ja :D :D Ik heb de vorige seizoenen ook gevolgd :Y

Welk seizoen zendt Net5 dan uit?
pi_131591454
Aan een kookwedstrijd deelnemen en dan een potje currypasta uit de supermarkt gebruiken. Kregen terecht op hun donder.

En wat zijn moeder en dochter vals.
pi_131592478
Ik hoop echt dat moeder en dochter er als eerste uit vliegen, wat een valse wijven zeg :r en dat gezeur over koolhydraten :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131597014
En haar zangcarriere mag ook wel stoppen :P
pi_131623570
Het lijkt ook wel of ze onder invloed is als ze aan tafel zit. De manier waarop ze praat, zo langzaam.

Leuk voor de jongens, gewoon 4 keer een 10 gescoord. Jammer dat ze het hoofdgerecht, de kip, zo ingewikkeld hadden bereid.

Grappig dat boerenkool daar niet zo bekend is. Komen wij aan met onze boerenkool stamppot.

Ik vind Manu Feildel trouwens een hele lekkere vent.
pi_131623999
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:02 schreef Mylene het volgende:
Het lijkt ook wel of ze onder invloed is als ze aan tafel zit. De manier waarop ze praat, zo langzaam.

Leuk voor de jongens, gewoon 4 keer een 10 gescoord. Jammer dat ze het hoofdgerecht, de kip, zo ingewikkeld hadden bereid.

Grappig dat boerenkool daar niet zo bekend is. Komen wij aan met onze boerenkool stamppot.

Ik vind Manu Feildel trouwens een hele lekkere vent.
Iedereen is gek op die Manu maar ik vind Pete zo'n mooie man. Grote Australische jongen met geweldige ogen O+
pi_131626971
Leuk programma! Vorig seizoen een beetje half gevolgd, maar zit er nu redelijk in :P
Australiërs maken sowieso goede kook programma's O+
pi_131639147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:49 schreef Mylene het volgende:

[..]

Welk seizoen zendt Net5 dan uit?
geen idee, maar een paar weken geleden was de finale van het vorige seizoen, ook op Net5.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:31 schreef Mylene het volgende:
Aan een kookwedstrijd deelnemen en dan een potje currypasta uit de supermarkt gebruiken. Kregen terecht op hun donder.

En wat zijn moeder en dochter vals.
Mijn eerste gedachte was dat die roze cupcakedames er wel uit mochten, maar die vind ik stiekem wel leuk. Maar die moeder en dochter :r 'Mijn citroenschijfje is omgevallen..' :') }:|
pi_131639171
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Iedereen is gek op die Manu maar ik vind Pete zo'n mooie man. Grote Australische jongen met geweldige ogen O+
Jaaa O+

Ook leuk inderdaad dat die jongens zo goed scoorden met hun voor- en nagerecht, jammer van het hoofdgerecht maar ach, nog kansen genoeg om zich daarvoor te revancheren. Vorig seizoen ook 2 jonge gasten die echt belachelijk goed scoorden in de thuisrestaurantronde (beter dan die van nu) en die zijn heel ver gekomen en hebben hele lekkere dingen gemaakt :Y
pi_131639366
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 08:23 schreef essnhills het volgende:

[..]

Jaaa O+

Ook leuk inderdaad dat die jongens zo goed scoorden met hun voor- en nagerecht, jammer van het hoofdgerecht maar ach, nog kansen genoeg om zich daarvoor te revancheren. Vorig seizoen ook 2 jonge gasten die echt belachelijk goed scoorden in de thuisrestaurantronde (beter dan die van nu) en die zijn heel ver gekomen en hebben hele lekkere dingen gemaakt :Y
Ja die Italiaanse boys :) (of in ieder geval 1). Vond het onterecht dat ze in de finale verloren, ze waren in mijn ogen duidelijk de beste.

Die cupcakegirls zijn sneaky gemeen (die donkerharige sowieso). Weet niet wat ik erger vind; moeder en dochter die hardop valse opmerkingen maken of de cupcakegirls die dat alleen voor de camera doen zonder de rest erbij.. }:|
pi_131720572
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja die Italiaanse boys :) (of in ieder geval 1). Vond het onterecht dat ze in de finale verloren, ze waren in mijn ogen duidelijk de beste.

Die cupcakegirls zijn sneaky gemeen (die donkerharige sowieso). Weet niet wat ik erger vind; moeder en dochter die hardop valse opmerkingen maken of de cupcakegirls die dat alleen voor de camera doen zonder de rest erbij.. }:|
Nou we zullen het zien morgen, of moeder en dochter, of de cupcakegirls gaan naar huis :Y
pi_131721839
Ik hoop moeder en dochter. Hun 'strategie'; het naar beneden halen van anderen, helpt niet echt.
En ze lullen alleen maar slap.
pi_131747543
Wow 2 maal een tien :D
pi_131747636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:49 schreef roos85 het volgende:
Wow 2 maal een tien :D
Ja :D En zelfs nog 2e geëindigd!

En moeder en dochter zijn eruit *O*
pi_131747654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:52 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja :D En zelfs nog 2e geëindigd!

En moeder en dochter zijn eruit *O*
Gelukkig *O*

En vrees dat ze weer terugkomen..

Oh toch niet :D
pi_131747676
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef roos85 het volgende:

[..]

En vrees dat ze weer terugkomen..
Ik hoop het niet, maar die blauwe jurk gatecrashers lijken me ook wel een bepaald type :X :P
pi_131747711
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, maar die blauwe jurk gatecrashers lijken me ook wel een bepaald type :X :P
Ja die lijken me ook vreselijk :X
pi_131747733
Dat toetje wilde ik wel hebben. O+
pi_131747751
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef Myraela het volgende:
Dat toetje wilde ik wel hebben. O+
Dat voorgerecht ook wel hoor :9
pi_131747762
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:56 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dat voorgerecht ook wel hoor :9
Toen was ik nog niet thuis. :@
pi_131747783
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Toen was ik nog niet thuis. :@
Het was iets met vis en mossel :9 Het zag er erg goed uit en het smaakte blijkbaar goed, aangezien ze 2 tienen kregen :D
pi_131766465
Manu <3
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:34:48 #32
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_131769245
Manu heeft een dikke kont? Of een grote neus? Of wat zeg je?
pi_131770290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:34 schreef RobinOok het volgende:
Manu heeft een dikke kont? Of een grote neus? Of wat zeg je?
<3 staat ook wel voor een O+ (hoofd naar rechts draaien)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:25:25 #34
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_131776960
Oh, is dat specifieke FOK code? Dat zal toch niet universeel zijn zoals :-) en ;-) enzo?
pi_131777778
Ik vind het een superleuk programma... Ik vraag me ooit wel af waarom ze zou 'zuinig' boodschappen doen altijd. Rijst mislukt?? Balen zeg! Geen rijst om te serveren! Dan pak je toch gewoon een nieuw pak rijst???? Of bijvoorbeeld.... 'oh jee, dit is het allerlaatse ei... als ik nu maar geen fouten maak met het splitsen' ....
Of ben ik nu gek?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_131786585
Masterchef Australia scoort daar niet meer zo goed als het heeft gedaan. MKR is nu het populairste kookprogramma. De spin-offs van Masterchef zoals de Celebs, met kinderen en professioneel zijn geannuleerd omdat de zender zich nu volledig richten op het hoofdprogramma.

Ik vind de groep mensen van van Masterchef niet zo leuk dit jaar. Van ''The Professionals'' heb ik wel genoten, door de sterke kandidaten en Marco Pierre White. Jammer dat het geen vervolg krijgt.

Channel 10 axes MasterChef spin-offs and freshens up main show for 2014
pi_131792792
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het een superleuk programma... Ik vraag me ooit wel af waarom ze zou 'zuinig' boodschappen doen altijd. Rijst mislukt?? Balen zeg! Geen rijst om te serveren! Dan pak je toch gewoon een nieuw pak rijst???? Of bijvoorbeeld.... 'oh jee, dit is het allerlaatse ei... als ik nu maar geen fouten maak met het splitsen' ....
Of ben ik nu gek?
Dat snap ik ook niet nee :o Ook altijd al een 2e batch maken voor de zekerheid zou ik doen, geen risico's nemen.
pi_131792891
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Mylene het volgende:
Masterchef Australia scoort daar niet meer zo goed als het heeft gedaan. MKR is nu het populairste kookprogramma. De spin-offs van Masterchef zoals de Celebs, met kinderen en professioneel zijn geannuleerd omdat de zender zich nu volledig richten op het hoofdprogramma.

Ik vind de groep mensen van van Masterchef niet zo leuk dit jaar. Van ''The Professionals'' heb ik wel genoten, door de sterke kandidaten en Marco Pierre White. Jammer dat het geen vervolg krijgt.

Channel 10 axes MasterChef spin-offs and freshens up main show for 2014
Wow Masterchef Aus was het op een na meest bekeken programma van heel Aus. Ik vond het dit jaar minder, zowel de kandidaten waren een stuk slechter (Emma wordt gauw vergeten waarschijnlijk) als het Boys vs Girls ding.
Masterchef Junior vind ik heel leuk. Jammer dat ze daarmee zijn gestopt!
pi_131814255
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef Tezz het volgende:
Of ben ik nu gek?
Dat vind ik ook aldoor zo raar :o Maar volgens mij deden ze dat soort dingen vorig seizoen niet, gewoon wel 2x zoveel halen enzo..

En gister ook, je aardappelpuree is al helemaal slap en praktisch vloeibaar.. En dat ga je oplossen door er vloeibare room door heen te roeren :D
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:24:09 #40
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_131814408
Die Pete kan je met de allercharmantste glimlach totaal afkraken :D
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_131814767
Ja, een domme fout, denken dat je 12 keer venkel gaar kan krijgen in de oven in de tijd dat je er normaal 2 doet. En dan dat vacuüm apparaat. Misschien even testen van tevoren.
pi_131815226
Oh die 2 Aziaten erger ik me mateloos aan
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:59:44 #43
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_131815276
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef regnavetto het volgende:
Oh die 2 Aziaten erger ik me mateloos aan
Juist omdat het van die arrogante takkewijven zijn hoop ik dat ze er in blijven.
pi_131815321
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:59 schreef tonja het volgende:

[..]

Juist omdat het van die arrogante takkewijven zijn hoop ik dat ze er in blijven.
Jammer dat het compleet gespeeld is. Straks als ze zelf moeten gaan koken en het dreigt te mislukken komt hun ware aard naar boven en zijn ze ineens gestresst en kwetsbaar. En dan in die tussenstukjes die achteraf zijn gefilmd doen ze weer arrogant dat ze laag gescoord hebben omdat niemand hen mag en het zó onterecht is.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 18:02:58 #45
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_131815359
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:01 schreef regnavetto het volgende:

[..]

Jammer dat het compleet gespeeld is. Straks als ze zelf moeten gaan koken en het dreigt te mislukken komt hun ware aard naar boven en zijn ze ineens gestresst en kwetsbaar. En dan in die tussenstukjes die achteraf zijn gefilmd doen ze weer arrogant dat ze laag gescoord hebben omdat niemand hen mag en het zó onterecht is.
Het is wel een beetje gescript ja.
pi_131849285
2 uur doen over een voorgerecht en dan nog 3 uur over het hoofdgerecht 8)7
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 07:09:28 #47
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_131867005
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wow Masterchef Aus was het op een na meest bekeken programma van heel Aus. Ik vond het dit jaar minder, zowel de kandidaten waren een stuk slechter (Emma wordt gauw vergeten waarschijnlijk) als het Boys vs Girls
Oh, gaat Emma winnen?
pi_131867114
Stelletje ellendelingen!

Met een verhuizing op handen en een hoop andere dingen heb ik helemaal geen tijd om iets te volgen, maar door jullie zit ik nu op kantoor al vanaf 07:00 uur met My Kitchen Rules (via Kijk.nl) op de achtergrond terwijl ik werk.

Wat een verschrikkelijk programma! :D Zo enorm gescript, zulke aanstellerige, neppe deelnemers, die focus op SENSATIE in plaats van koken: brr.
Niettemin ga ik voordat mijn dienst vandaag afgelopen is nog wel alle afleveringen kijken tot ik net zo ver ben als jullie *)

quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:25 schreef RobinOok het volgende:
Oh, is dat specifieke FOK code?
Welnee! :) Het wordt al jaren wereldwijd gebruikt. Niet zo iconisch als smileys, maar wél universeel!
Als in: Aziatische-Gerechten.nl is echt helemaal <3 <3 <3! ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door minilot op 05-10-2013 08:09:50 ]
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 08:14:45 #49
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_131867183
Hahahaha, wat ben jij toch een scheetje ook he?!!! :-)
pi_131867340
Aardappelpuree maken met een staafmixer?
Dit kan ik niet aanzien hoor! :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 08:14 schreef RobinOok het volgende:
Hahahaha, wat ben jij toch een scheetje ook he?!!! :-)
:+
pi_131870653
Nu net bezig met de aflevering die gisteren op teevee was. Wat zijn die goth-nerds snoezig! :)

Slim ook om twee uur over het voorgerecht te doen. Als ik twee uur langer op mijn eten moet wachten dan ik had verwacht en ik stik van de honger, dan vind ik vervolgens álles hartstikke lekker. *)
pi_131914518
Die ene Aziaat erger ik me zoo vreselijk aan dat ik haar wil slaan :') En dat heb ik dus niet vaak..
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:17:12 #53
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_131915047
Op zich vind ik het wel grappig, dat ze daar in 1 generatie tijd van altijd vriendelijk & onderdanig zijn veranderd in koud & bitchy. Weg met de clichees. Yes!

Jammer alleen dat het wel te nep is om echt leuk te zijn....
pi_131917148
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef RobinOok het volgende:
Op zich vind ik het wel grappig, dat ze daar in 1 generatie tijd van altijd vriendelijk & onderdanig zijn veranderd in koud & bitchy. Weg met de clichees. Yes!

Jammer alleen dat het wel te nep is om echt leuk te zijn....
Ik heb wel vaker zo'n karakter gezien bij Aziaten. Niet altijd übervriendelijk. Ik moet wel (en de andere kandidaten) lachen om de dingen die ze verzint om het eten te beoordelen. Ze weet zelf niet eens wat ze moet lullen :')
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:54:14 #55
66083 Platina
78th Element
pi_131944125
Wat triest weer. Superlekker eten, allemaal hoge punten van Manu en Pete. En dan geven die droeftoeters een 7 of zelfs een 4 omdat ze per se willen winnen. Kansloos, echt te simpel voor woorden.
pi_131944156
Vind ik ook. Die steak zou ik graag in willen bijten :9
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:58:05 #57
66083 Platina
78th Element
pi_131944287
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind ik ook. Die steak zou ik graag in willen bijten :9
Die zag er echt heerlijk uit ja. Kijk ik naar mijn eigen bord eten, is het net babykots :')
pi_131944899
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:54 schreef Platina het volgende:
Wat triest weer. Superlekker eten, allemaal hoge punten van Manu en Pete. En dan geven die droeftoeters een 7 of zelfs een 4 omdat ze per se willen winnen. Kansloos, echt te simpel voor woorden.
Die 4 kregen ze van Stefano and Lisa, notabene niet een duo van de gatecrashers. Het viel mij nog mee dat ze een 7 kregen van die Chinese wijven.

Ik kon het niet laten en heb gegoogeld wie er gaan winnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131961389
Ik kon mezelf ook niet bedwingen en heb ook gegoogled naar de uitslag. Ik kijk nu ineens heel anders, haha!
pi_131971028
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:13 schreef Mylene het volgende:

[..]

Die 4 kregen ze van Stefano and Lisa, notabene niet een duo van de gatecrashers. Het viel mij nog mee dat ze een 7 kregen van die Chinese wijven.

Ik kon het niet laten en heb gegoogeld wie er gaan winnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt raar ja dat zij een 4 gaven

SPOILER
En die steak gister zag er smakelijk uit :9
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:19:40 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131971048
mijn vriendin volgt het (net als masterchef) via 1channel. Enige dat ik meekreeg is dat er 1 stel de hele tijd "Babe" tegenelkaar zegt

:P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131971377
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 8 oktober 2013 15:18 schreef essnhills het

SPOILER
Ja denk het wel. Zo zag t er wel uit
pi_131974949
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja denk het wel. Zo zag t er wel uit
Ja dus :D

Al lijkt het me wel erg lastig koken na zoiets :P
pi_131975937
Net goed dat ze zo weinig punten hebben gekregen. Stom stel en dan met name dat wijf.
pi_132031731
Op zich kan ik wel leven met welk stel er uit is gegaan :) Die twee Italiaanse gatecrashers waren achteraf zo erg nog niet en Lisa en Stefano werden met de dag vervelender. Nu hopen dat de volgende die eruit vliegen de twee lieflijke Aziatische dames zijn :) Ik hoop op leuke opdrachten voor de rest :D
pi_132031838
Ze zetten er tegenwoordig bewust 2 van die lamstralen in lijkt wel. Voor de kijkcijfers natuurlijk.
pi_132032225
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef Apuleius het volgende:
Ze zetten er tegenwoordig bewust 2 van die lamstralen in lijkt wel. Voor de kijkcijfers natuurlijk.
Uiteraard, kijkcijfers zijn belangrijk hè? :P
pi_132032428
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:44 schreef essnhills het volgende:

[..]

Uiteraard, kijkcijfers zijn belangrijk hè? :P
Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres, want als ik me teveel erger, dan gaat het uit. :P
pi_132032462
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres, want als ik me teveel erger, dan gaat het uit. :P
Dat geldt bij mij voor heel veel programma's, waardoor ik eigenlijk nooit tv kijk :P Maar MKR vind ik een leuk programma met een leuk concept en leuke opdrachten :Y
pi_132032523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:54 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dat geldt bij mij voor heel veel programma's, waardoor ik eigenlijk nooit tv kijk :P Maar MKR vind ik een leuk programma met een leuk concept en leuke opdrachten :Y
Hier net zo. Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar Masterchef. Leerzamer en minder persoonlijk gelul, hoewel dat ook steeds meer begint te worden.
pi_132073879
Babes.
pi_132074134
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:33 schreef Myraela het volgende:
Babes.
Die Aziatische vriendinnen zeggen dat ook achter vrijwel iedere zin.
pi_132074575
Die aziatische grieten zijn bloedirritant maar kunnen wel koken. _O_

Was dat niet vorig seizoen, dat de homo-heren erin zaten? Arts en advocaat meen ik, hoog van de toren blazend en toen zij aan de beurt waren heeft iedereen ook zo'n zes uur aan tafel gezeten.
Wijntje erbij, niet te snel willen gaan, spercieboontjes werden stuk voor stuk getopt. :') _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132078284
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Die aziatische grieten zijn bloedirritant maar kunnen wel koken. _O_

Was dat niet vorig seizoen, dat de homo-heren erin zaten? Arts en advocaat meen ik, hoog van de toren blazend en toen zij aan de beurt waren heeft iedereen ook zo'n zes uur aan tafel gezeten.
Wijntje erbij, niet te snel willen gaan, spercieboontjes werden stuk voor stuk getopt. :') _O-
Ja die 2 haha _O- En bleven vastgeroest in de 70ies.

Ik vind beide teams leuk die in de eliminatie zitten -O- Had liever die man en vrouw erin gezien doe kofta hadden gemaakt.
pi_132402262
Ik ben van mening veranderd. Ik kan die Aziatische vriendinnen nu wel waarderen. Gewoon omdat ze gelijk hebben wat betreft die Italiaanse troela's en ze kunnen koken.
pi_132402309
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:31 schreef Mylene het volgende:
Ik ben van mening veranderd. Ik kan die Aziatische vriendinnen nu wel waarderen. Gewoon omdat ze gelijk hebben wat betreft die Italiaanse troela's en ze kunnen koken.
Ik vond ze wel weer lekker arrogant doen :')
pi_132402340
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit.. als je gerecht lukt en iemand anders verpest iets hoef je niet zo bitcherig te doen.
pi_132402389
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dit.. als je gerecht lukt en iemand anders verpest iets hoef je niet zo bitcherig te doen.
Dat ook inderdaad. Maar op een gegeven moment zag je hun met zijn 2-en naast elkaar commentaar geven. Op een gegeven moment zei diegene dat ze daar niet hoorden. Dat zei ze met zo'n arrogant gebaar dat ik er stiekem wel om moest grinniken. Die meiden hebben nog een hoop te leren.
pi_132402718
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, helemaal voldaan dat ze perfect zijn :D.
pi_132413388
Zolang ze in hun comfort zone kunnen koken. Ben benieuwd als ze een frans gerecht met beef moeten koken hoe het dan gaat
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:29:57 #81
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_132414237
Ze raakten al helemaal in paniek toen ze "westerse" basilicum toebedeeld kregen.
pi_132554619
Ben die Ashlee en Sophia helemaal zat :r
Persé elk gerecht afkraken, ook al is het gewoon ok... hoe kinderachtig kun je zijn! Blegh..
pi_132555377
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Persé elk gerecht afkraken, ook al is het gewoon ok... hoe kinderachtig kun je zijn! Blegh..
Ik zag ze bij afscheid in tegenstelling anderen ook niet klappen aan het einde.
pi_132555461
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik zag ze bij afscheid in tegenstelling anderen ook niet klappen aan het einde.
Was te verwachten.

Wel terecht dat die Italiaanse grieten gingen wieberen. Bij elk opdracht maakten ze stomme foutjes, of verknalden ze het helemaal.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132555522
Is dat een beetje hetzelfde als het Nederlandse programma "Smaken verschillen" ?
pi_132555582
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Was te verwachten.

Wel terecht dat die Italiaanse grieten gingen wieberen. Bij elk opdracht maakten ze stomme foutjes, of verknalden ze het helemaal.
Vond nou niet dat ze het zo slecht deden. De anderen waren gewoon nog beter.

Volgens de voorstukjes krijgen Ashlee & Sophia weer nieuwe vijanden volgende week :')
pi_132555615
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:05 schreef NotGuilty het volgende:
Is dat een beetje hetzelfde als het Nederlandse programma "Smaken verschillen" ?
Bij Smaken Verschillen blijven ze thuis en is er geen jury bij.
Bij My Kitchen Rules is de thuisronde de voorronde en begint daarna het koken in het MKR hoofdkwartier en op allerlei diverse locaties.
pi_132555734
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bij Smaken Verschillen blijven ze thuis en is er geen jury bij.
Bij My Kitchen Rules is de thuisronde de voorronde en begint daarna het koken in het MKR hoofdkwartier en op allerlei diverse locaties.
Oh :D klinkt leuk, ik ga eens kijken
pi_132555887
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:12 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Oh :D klinkt leuk, ik ga eens kijken
Tis ook heel leuk ^O^ Elke werkdag op NET5 om 17u en herhaling volgende dag om 14.30u.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:16:51 #90
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_132555891
Het maakt me echt niks uit hoe goed die achterlijke babes koken, het blijven kutwijven en van mij mogen ze oprotten.
pi_132555913
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Vond nou niet dat ze het zo slecht deden. De anderen waren gewoon nog beter.

Volgens de voorstukjes krijgen Ashlee & Sophia weer nieuwe vijanden volgende week :')
Deze keer deden ze het goed, maar stukjes rauwe knoflook in de rijst? :')
Rauwe eend serveren bij een teamopdracht? Die happy face burgers? Zij waren van de hele groep de personen die het minst presteerden.
pi_132555914
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Het maakt me echt niks uit hoe goed die achterlijke babes koken, het blijven kutwijven en van mij mogen ze oprotten.
Dit. Liever vandaag dan morgen.
pi_132555952
quote:
Frustrerend he? :X

Toen ze bij die paardenrace waren ook: eentje stalkt een beroemde dame (hoe onprofessioneel!), die zegt vriendelijk dankjewel en loopt weg. Reactie van de babe: 'wat een snob' :r
pi_132555967
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Deze keer deden ze het goed, maar stukjes rauwe knoflook in de rijst? :')
Rauwe eend serveren bij een teamopdracht? Die happy face burgers? Zij waren van de hele groep de personen die het minst presteerden.
Rauwe eend waren de middelste plakken die ze er uit hadden moeten laten en dan was het ok geweest. Rauwe knoflook kan maar niet te veel. Zit ook in timemanagement en dan kan er gauw wat fouts inschieten. Het gaat om hoe ze vandaag presteerden en zo slecht vond ik het niet. Had de gerechten best op kunnen eten.
pi_132556259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Tis ook heel leuk ^O^ Elke werkdag op NET5 om 17u en herhaling volgende dag om 14.30u.
Dankje, maar ik heb geen geduld voor tv. Ik download wel gewoon een heel seizoen en hou dan een marathon *O*
Als er meerdere seizoenen zijn kom ik wel mee doen met de live uitzendingen hier :9
pi_132607849
quote:
^O^
http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Toilet
---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ----------
ik heb altijd al iets met talen gehadt
pi_132682265
quote:
Maar wat ik echt heel raar vind is dat de rest zich zo laat ondersneeuwen door die twee! Je gaat ze toch geen aziatische producten laten kopen in zo'n budget proef?? Dan naai je toch jezelf, of ben ik nou gek? De rest lijkt het blijkbaar gewoon te slikken...
pi_132682742
quote:
Inderdaad wat een stel kutwijven bij elkaar. :{
pi_132684934
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:10 schreef Tezz het volgende:

[..]

Maar wat ik echt heel raar vind is dat de rest zich zo laat ondersneeuwen door die twee! Je gaat ze toch geen aziatische producten laten kopen in zo'n budget proef?? Dan naai je toch jezelf, of ben ik nou gek? De rest lijkt het blijkbaar gewoon te slikken...
Die twee die nu in de cook off staan zeiden ook letterlijk we gaan niet aziatisch koken want dan hebben jullie een voordeel om vervolgens gehaktballetjes met 5 spice te gaan koken.
Ik hoop dat steph en haar partner winnen (die vol met tatoos). Leuk stel vind ik dat
pi_132691741
Wel supertof dat de deelnemers de k&k curry als lekkerste gerechtje hebben gekozen.

Overigens heb ik niets tegen curry pasta, maar hoe kun je het eerst lekker noemen en vervolgens doen alsof het een schande is.
pi_132692691
Een schande omdat het een kookwedstrijd is.Dat je niets kant-en-klaar koopt, zoals de jury zei, ook al bij de mensen thuis. Ik vond het het dan ook niet helemaal terecht dat Josh en Andi als zwakste team werd gekozen.

Mijn favorieten zijn broer en zus, en die 2 neven.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:00:40 #102
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132696270
Die Aziaten zijn echt verschrikkelijk, geen greintje sympathie in die heksen te vinden.
pi_132696421
Jenna :') Schijnt de toetjeskoningin te zijn maar zelfs met een toetjesronde flipt ze.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:13:16 #104
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:44:41 #105
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_132697988
Hoppa, de Aziatische kutten in de afvalronde *O*
pi_132731674
Het klappen op het blije nieuws van Josh en Andi door Ashlee en Sophia was niet echt spontaan.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:41:49 #108
14736 ABundy
I can DO it!
pi_132732428
Waarom kijken ze raar op van mosterd in de soep?! Kennen ze daar geen mosterdsoep? :?
pi_132732456
Die Sophia heeft nu dus kennelijk een relatie met met een van de neefjes, Chris.

Kennelijk ook een soort van celeb in Australië geworden.

Op de set flirtte ze ook met Scott, maar dat was niet meer dan dat.

quote:
No sooner had the personable English-born gourmand confirmed his split from long-term girlfriend Theresa Ulvessund, than he was forced to hose down talk he’s romantically involved with fellow MKR contestant Sophia Pou, one half of the controversial gatecrashing duo from Cabramatta in Sydney’s west. “No, there’s zero truth to that,” Scott tells Woman’s Day exclusively. “Look, she’s a great girl, but no, not at all… that didn’t happen. Flattering as it may seem.” For weeks, the unlikely friendship between easy-going Bondi boys Luke Hines and Scott and polarising best friends Ashlee Pham and Sophia, has left fans gobsmacked.

“Noticed again Bondi boys sitting with Ashlee and Sophia,” TV blogger Emma Ashton posted on her site. Eliminated contestants Angela Kennedy and Milena Bagnato are just as surprised by the apparent closeness of the teams. “It’s a very strange combination, that people as positive as Scott and Luke would associate on such a friendly basis with Ashlee and Sophia,” Angela says. “I could never understand the connection that they had.”

During filming, on-set spies and fellow contestants say Scott and Sophia’s chemistry was undeniable. “They were laughing and giggling 24/7 together,” Angela says. “Sophia was all over Scott – couldn’t flirt enough.”
pi_132735282
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:12 schreef Mylene het volgende:
Het klappen op het blije nieuws van Josh en Andi door Ashlee en Sophia was niet echt spontaan.
Vond het nog meevallen dat ze klapten gezien ze hen ook geen succes wensten.

En waarom laat zo'n lieve jongen zich inpalmen door zo'n bitch? (Chris en Sophia) -O-
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:27:51 #111
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_132736895
Wat een loser, wat een sukkel, wat een eikel.
pi_132932123
In Australië zijn de opnames voor 2014 al begonnen. Ik heb al een voorproefje gezien. Het is verleidelijk om te gaan downloaden als het daar wordt uitgezonden.

Morgen een Jenna die weer eens aan het huilen is :D .

De neefjes zijn echt goed geworden hè? En ik zag dat Jake zijn kapsel voor het eerst uit model was.
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:23:11 #113
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_132932710
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:05 schreef Mylene het volgende:
In Australië zijn de opnames voor 2014 al begonnen. Ik heb al een voorproefje gezien. Het is verleidelijk om te gaan downloaden als het daar wordt uitgezonden.

Morgen een Jenna die weer eens aan het huilen is :D .

De neefjes zijn echt goed geworden hè? En ik zag dat Jake zijn kapsel voor het eerst uit model was.
Die pruilbek van Jenna begint al net zo irritant te worden als die twee aziatische dozen :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:42:48 #114
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_132933316
Kamelenbakkus heeft ze. En d'r intonatie is ook rete irritant. Echt, veel naarder kan een mens niet zijn. In alles.
pi_132968193
Ligt het nou aan mij of was dat een raar begin van de aflevering :? alsof ze ergens middenin begonnen

[ Bericht 0% gewijzigd door essnhills op 06-11-2013 17:38:15 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 17:25:21 #116
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_132968887
Yep daar gaat ze... :r
  woensdag 6 november 2013 @ 17:29:54 #117
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_132969142
Oh dat viel ook wel mee met dat janken :')
pi_132970254
Nou je mag opgelucht ademhalen hoor :D
  woensdag 6 november 2013 @ 18:02:31 #119
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_132970538
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:55 schreef essnhills het volgende:
Nou je mag opgelucht ademhalen hoor :D
Het is een goede dag :+
pi_132983193
En toch kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat de Aziatische vriendinnen er expres in worden gehouden omdat ze wat controversieel zijn en televisie maken. Dat dacht ik toen ze die strand opdracht hadden gewonnen.
pi_133011914
Zo, nu zijn ze er definitief uit
pi_133014896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:54 schreef essnhills het volgende:
Zo, nu zijn ze er definitief uit
Toetjeskoningin faalt alweer. :')
  donderdag 7 november 2013 @ 19:17:33 #123
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_133015179
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*jank* :D
pi_133015354
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef missbehavin het volgende:

[..]

*jank* :{
Fixed :7
  donderdag 7 november 2013 @ 19:22:36 #125
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_133015393
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Fixed :7
Ik moest wel even lachen toen ze al jankend eruit ging hoor
pi_133015501
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik moest wel even lachen toen ze al jankend eruit ging hoor
Ik ook. :Y

Alleen blijft haar hoofd bijna altijd zo :{ staan.

Ik vind het zonde voor haar partner, die kookte goed maar moest jankbek telkens meesleuren.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:26:23 #127
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_133015594
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ook. :Y

Alleen blijft haar hoofd bijna altijd zo :{ staan.

Ik vind het zonde voor haar partner, die kookte goed maar moest jankbek telkens meesleuren.
Zou zij zich niet ook enorm hebben gestoord aan dat gepruil en gesnotter elke keer?
pi_133019434
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Raar want ze heeft toch n bakkerijzaakje?
pi_133050686
Hun wagentje verlaten om mensen te komen lokken :')
pi_133050725
Die vegaburgers zagen er lekker uit :).
pi_133050771
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef Mylene het volgende:
Die vegaburgers zagen er lekker uit :).
Zeker
pi_133051469
Luke is ook aandoenlijk als hij complimenten krijgt van de jury, alsof hij op het punt staat om te gaan huilen.
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:46:26 #133
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_133052749
Ik kijk uit naar maandag. Huilende bitches....
pi_133052888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef RobinOok het volgende:
Ik kijk uit naar maandag. Huilende bitches....
Ze zal wel uien hebben gesneden of zo. :{
pi_133058103
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vooruitblikken met hun in een slechte bui zijn achteraf altijd teleurstellend inderdaad
pi_133069481
Fish & Chips, bio pizza en veggie burger leken me erg lekker :)

Sam en Chris zijn schattig O+ En die ene Aziaat praat alleen al irritant. Te langzaam articulerend en dr bek gaat alle kanten op... Brrr... Kriebels van haar.
  zondag 10 november 2013 @ 10:16:20 #137
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_133102500
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, of een vingerkootje verloren inderdaad. :-)
pi_133152928
O o o ik sta op het punt te schakelen. Ik hoop zo dat die twee narcistische aziatische wijven, wijven ja, eruit vliegen. Meestal hou ik wel van een anti-hero maar ik word echt knotsgek van die 2.
pi_133153096
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef regnavetto het volgende:
O o o ik sta op het punt te schakelen. Ik hoop zo dat die twee narcistische aziatische wijven, wijven ja, eruit vliegen. Meestal hou ik wel van een anti-hero maar ik word echt knotsgek van die 2.
Ik hoop dat ze flink falen met die niertjes van ze
pi_133153769
Babe babe babe babe babe babe babe babe babe babe babe babe babe babe
pi_133154625
*O* *G* *O*
  maandag 11 november 2013 @ 18:02:21 #143
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_133154664
Eindelijk! *O*
pi_133154665
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
pi_133154673
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
  maandag 11 november 2013 @ 18:02:37 #146
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_133154674
Oh crap, nee toch
  maandag 11 november 2013 @ 18:02:48 #147
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_133154680
-O-
pi_133154724
-O-

SPOILER
pi_133154760
Krijgen ze nog een kans?!?!?!?
pi_133154799
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:05 schreef regnavetto het volgende:
Krijgen ze nog een kans?!?!?!?
Klopt, ze komen weer oog in oog te staan met die Italiaanse vrouwen en vader en zoon.
pi_133154825
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Klopt, ze komen weer oog in oog te staan met die Italiaanse vrouwen en vader en zoon.
* essnhills duimt voor vader en zoon
pi_133154858
Ik vind vader en zoon ook sympathiek.
pi_133154901
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:08 schreef Mylene het volgende:
Ik vind vader en zoon ook sympathiek.
Jup :Y Al vind ik de Italiaanse dames minder erg dan dat ik had verwacht toen ze kwamen gatecrashen.
pi_133155003
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Wat een schijtshow zeg
  maandag 11 november 2013 @ 21:44:53 #155
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_133165339
Wat een achterlijke commentaren zeg. Die jongens maken een mooi gerecht, alles perfect, maar ojee, het is een klassieker. Alsof dat spek geen klassieker is? Bovendien, nul techniek, je pleurt alles in de snelkookpan, pleurt het daarna onaangeraakt op een bord, serveert er een mislukt broodje bij en dat zou dan nog bijna winnen ook? Belachelijk.
pi_133165429
Goffer! En net deze keer faalde TV on demand. :(
Dat wordt uitzending grmist kijken dus. :Y)
  maandag 11 november 2013 @ 21:52:15 #157
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_133165736
Of morgenmiddag 14:40 op Net 5 ook.
pi_133166100
Als ik zie hoe die kutwijven Sam en Chris zo staan af te zeiken kan ik toch niet geloven dat die Chris voor haar is gevallen. Wat een ongelooflijke dummie!!
pi_133166109
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:52 schreef RobinOok het volgende:
Of morgenmiddag 14:40 op Net 5 ook.
^O^
pi_133177444
Lijkt mij wel leuk als ashlee en Sophia door krijgen dat die italiaanse vrouwen ook nog een kans maken.

DIe italiaanse vrouwen en vader en zoon hebben natuurlijk wel een behoorlijk voordeel omdat ze al enkele diner services hebben gedraaid en Ashlee en Sophia nog helemaa niet.

Ik denk dat vader en zoon terugkomen in de competitie.
pi_133192402
Iemand idee waarom de aflevering van vandaag niet op uitzendinggemist staat en waar ik hem dan wel kan vinden?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_133192457
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Xaryna het volgende:
Iemand idee waarom de aflevering van vandaag niet op uitzendinggemist staat en waar ik hem dan wel kan vinden?
Ik zou het niet weten, maar de herhaling is eventueel morgen om 14.40 op Net 5
pi_133192528
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, maar de herhaling is eventueel morgen om 14.40 op Net 5
Ja, dat weet ik, maar ik kan dan niet kijken. Vijf uur haal ik ook nooit maar tot nu toe keek ik het elke dag tijdens het eten via uitzendinggemist. Nu ben ik van slag. :')
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_133192556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, maar ik kan dan niet kijken. Vijf uur haal ik ook nooit maar tot nu toe keek ik het elke dag tijdens het eten via uitzendinggemist. Nu ben ik van slag. :')
Misschien hebben ze wat vertraging bij uitzending gemist en komt ie later vandaag nog :P
pi_133194015
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Xaryna het volgende:
Duurt altijd even. Over een half uurtje zou ie er wel moeten staan.
pi_133222802
Kerrie & Craig of vader en zoon mogen van mij door :Y
pi_133222975
Sophia die zei dat ze bestolen waren, verdraaiing van de feiten.
pi_133224390
Dat gaat een chaos worden in die keuken.. Maar vader en zoon kregen goede kritieken :Y
pi_133257127
Jankende babe >:) :9
pi_133258167
Ik wil ook wel een stukkie van die chocoladetaart :9
pi_133258360
*O* *G* *O*
pi_133258467
Ja leuk, terecht dat ze een plek in de finale hebben :).
pi_133258503
Ja vind ik wel :Y Ze hebben die andere rondes in de comeback kitchen daar allemaal gewonnen, en ook vandaag hadden ze 2 topgerechten, en maakten ze in de keuken de minst 'erge' fouten :Y
pi_133258626
Ach, the babes zijn robbed again *O* *O*
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2013 @ 19:06:26 #175
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133260311
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef Cat22 het volgende:
Ach, the babes zijn robbed again *O* *O*
ik werd gewoon misselijk van dat gebabe de hele tijd :r

maar gelukkig zijn vader en zoon erdoor *O*
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_133262287
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:56 schreef essnhills het volgende:
Ik wil ook wel een stukkie van die chocoladetaart :9
Ik ook! :D

Heb het recept maar opgezocht:
http://tvnz.co.nz/my-kitc(...)-raspberries-5444951

(hint: niet verder doorkijken naar andere recepten want dan krijg je spoilers).
Chocoladetaartjes.
pi_133262415
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:53 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik ook! :D

Heb het recept maar opgezocht:
http://tvnz.co.nz/my-kitc(...)-raspberries-5444951

(hint: niet verder doorkijken naar andere recepten want dan krijg je spoilers).
Oeh nice :D Ziet er niet uit als een heel moeilijk recept :9
pi_133262436
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:

[..]

Oeh nice :D Ziet er niet uit als een heel moeilijk recept :9
Nee, maar hij komt er bij mij vast niet zo perfect uit :')
Chocoladetaartjes.
pi_133262471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:57 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Nee, maar hij komt er bij mij vast niet zo perfect uit :')
Nee dat denk ik ook niet :') Maar hij zal vast evengoed lekker zijn :9
pi_133310869

Ben maar even lid geworden om dit plaatje neer te zetten

[ Bericht 34% gewijzigd door marion234 op 16-11-2013 09:36:40 ]
pi_133311098
En ben blij dat vader en zoon weer terug zijn!

[ Bericht 89% gewijzigd door marion234 op 16-11-2013 10:18:35 ]
pi_133312828
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:09 schreef marion234 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ben maar even lid geworden om dit plaatje neer te zetten
Ja na elke (te overdreven articulerende) zin vertrekt die lip :')
Ben ook blij voor vader en zoon. En Colin zag je trots lachen toen ze het hadden gered in de eliminatieronde O+
pi_133381548
Zien er allebei heerlijk uit, die voorgerechten :9
pi_133415931
Net5 kloot met uitzendtijden, eerst begon het soms te vroeg en nu weer te laat.
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 17:11:28 #185
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133415991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef Mylene het volgende:
idd :(

maar nou is het begonnen *O*

ben benieuwd wie er doorgaat :@
pi_133416052
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef Mylene het volgende:
Ik vroeg me al of ik de enige was die dat opviel
pi_133416091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

idd :(

maar nou is het begonnen *O*

ben benieuwd wie er doorgaat :@
Ik ook *O* *G* *O*

Maar ik vind ze allemaal wel leuk nu :P
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 17:52:12 #188
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133417161
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:14 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik ook *O* *G* *O*

Maar ik vind ze allemaal wel leuk nu :P
de worstenman is door *O*

alhoewel ik het toetje van de bondi jongens er wel heel lekker uit vond zien :@ :9
pi_133417310
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

de worstenman is door *O*

alhoewel ik het toetje van de bondi jongens er wel heel lekker uit vond zien :@ :9
ja die wil ik ook wel proeven :@
pi_133417343
Huh? Nu nog een aflevering?

Of is het gewoon een raar einde van de aflevering?
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 18:02:24 #191
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133417460
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef essnhills het volgende:
Huh? Nu nog een aflevering?

Of is het gewoon een raar einde van de aflevering?
raar einde -O-

ze laten het voorgerecht dadelijk nog zien en dan morgen de rest pas plus de uitslag :{
pi_133417487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

raar einde -O-

ze laten het voorgerecht dadelijk nog zien en dan morgen de rest pas plus de uitslag :{
Oh -O-
pi_133417584
Net5 is aan het knippen en plakken gegaan om het zo maandag t/m vrijdag te vullen.
pi_133417599
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef Mylene het volgende:
Net5 is aan het knippen en plakken gegaan om het zo maandag t/m vrijdag te vullen.
Lijkt wel ja. Beetje chaotisch allemaal zo.
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 19:32:39 #195
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133420185
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef Mylene het volgende:
vrijdag dus de finale *O*
pi_133426161
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:57 schreef essnhills het volgende:

[..]

ja die wil ik ook wel proeven :@
Me 2 :9 Evenals de babi guling van Dan & Steph :9
  † In Memoriam † dinsdag 19 november 2013 @ 22:36:23 #197
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133430311
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Me 2 :9 Evenals de babi guling van Dan & Steph :9
dat zag er ook jammie uit :Y :9 :Y)
pi_133437276
Voor wie zijn jullie van de huidige twee teams? Ik kan niet kiezen. :@
Chocoladetaartjes.
pi_133438047
Ik hoop dat vnv vader en zoon doorgaan maar ik denk t niet. Zij presteerden zo goed tijdens de comeback kitchen.
pi_133441032
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop dat vnv vader en zoon doorgaan maar ik denk t niet. Zij presteerden zo goed tijdens de comeback kitchen.
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel. :Y

Wat ik wel leuk vind is dat broer en zus een compleet andere kookstijl hebben dan vader en zoon :Y Ik ben benieuwd :9
pi_133464603
Jammergenoeg Jake & Elle. Wel hele aparte gave gerechten hadden ze.
Toch leek mij het allerlekkerst het toetje van Mick & Matt; sponscake, witte chocolademousse en frambozencoulis :9 :9
pi_133480376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammergenoeg Jake & Elle. Wel hele aparte gave gerechten hadden ze.
Toch leek mij het allerlekkerst het toetje van Mick & Matt; sponscake, witte chocolademousse en frambozencoulis :9 :9
Ik vind Jake en Elle heel goed kunnen koken en ook wel sympathiek. Jammer dat ze zo ruziën soms, dat is wel minder. Maar ik heb zeker bewondering voor ze. Mick & Matt zijn natuurlijk geweldig, zo heerlijk down-to-earth en vriendelijk! Stiekem had ik deze twee teams wel tegen elkaar in de finale willen zien.

Ben benieuwd naar de finale verder! *O*
Chocoladetaartjes.
pi_133488234
Tijd voor de finale!
pi_133488436
Ik weet het al wie er wint omdat ik spoilers heb gelezen :).
pi_133488606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef Mylene het volgende:
Ik ook. En sinds de semi-finals wilde ik dat ik minder nieuwsgierig was :') De spanning is er toch echt vanaf nu.
pi_133489450
Is Jake een homosexueel?
  † In Memoriam † donderdag 21 november 2013 @ 19:02:25 #207
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133491146
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef Mylene het volgende:
niets zeggen :o
pi_133496237
Goede eerste helft van finale ^O^
Ben benieuwd naar morgen
  donderdag 21 november 2013 @ 21:12:36 #209
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_133496614
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ook. En sinds de semi-finals wilde ik dat ik minder nieuwsgierig was :') De spanning is er toch echt vanaf nu.
Ik vind het juist fijner kijken, als ik al weet wie er gaat winnen.
pi_133499101
Het schijnt dat beide teams afzonderlijk gefilmd zijn in de veronderstelling dat ze gewonnen hadden. Ze kregen thuis, net zoals de kijkers, pas te horen wie er had gewonnen.
pi_133499417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Mylene het volgende:
Het schijnt dat beide teams afzonderlijk gefilmd zijn in de veronderstelling dat ze gewonnen hadden. Ze kregen thuis, net zoals de kijkers, pas te horen wie er had gewonnen.
Echt?

:') Sorry dat vind ik best wel raar.. :P

Maar wel leuke eerste helft van de finale :Y Ze hebben allebei al lekkere dingen neergezet en ik vind dat Jake en Elle het heel goed doen ondanks de druk :Y
  † In Memoriam † donderdag 21 november 2013 @ 23:21:02 #212
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133501676
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Mylene het volgende:
dat verklaart iig wel die reactie's die ze maken :D
pi_133519461
en het is weer begonnen *O* *G* *O*
pi_133519578
Zitten de babes eigenlijk wel in het restaurant? Ik heb ze nog helemaal niet gezien. Of was dit voor hen de moeite niet. :')
pi_133519705
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Zitten de babes eigenlijk wel in het restaurant? Ik heb ze nog helemaal niet gezien. Of was dit voor hen de moeite niet. :')
Nu je het zegt, ik heb ze nog niet gezien nee
pi_133519766
Heb ze de vorige keer wel gezien kan ik me herinneren, was verbaasd omdat ze eens positief waren.
pi_133520236
Ohja nu zag ik ze ook staan :Y
pi_133520437
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:33 schreef essnhills het volgende:
Ohja nu zag ik ze ook staan :Y
ik ook! :Y
pi_133520488
Waarom stond er iemand te janken. :')
pi_133520808
Allebei vind ik ze even goed. Toch heb ik net iets liever t menu van Jake en Elle.
pi_133521224
Wat een hoge cijfers zeg :o
pi_133521322
Mooie finale :Y
pi_133521329
Nu roepen ze alweer dat ze nu aan een gezin kunnen beginnen. Nee, als je bezig met met je eigen bedrijf op te zetten heb je daar tijd voor. :') Dat kun je volgens mij beter vanuit loondienst doen. Dat hoeft iig geen reden te zijn er niet aan te beginnen, lijkt me.
pi_133523127
Was mooi ja :)
pi_133523184
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Nu roepen ze alweer dat ze nu aan een gezin kunnen beginnen. Nee, als je bezig met met je eigen bedrijf op te zetten heb je daar tijd voor. :') Dat kun je volgens mij beter vanuit loondienst doen. Dat hoeft iig geen reden te zijn er niet aan te beginnen, lijkt me.
Ik vind het ook wel sneu dat ze juist met hun worst verder willen en dat het enige was waarop ze wat kritiek kregen. :D
pi_133524457
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel sneu dat ze juist met hun worst verder willen en dat het enige was waarop ze wat kritiek kregen. :D
Ja maar die had Steph verpest omdat ze erin prikte :P
pi_133526104
Laatste stuk net niet gezien. Geen zin om tot maandag te wachten. Steph en dan gewonnen?
pi_133526345
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Laatste stuk net niet gezien. Geen zin om tot maandag te wachten. Steph en dan gewonnen?
Jup, Jake en elle kregen 2x en 8 en de rest 9. Dan en Steph hadden alleen 9's :Y
pi_133526894
Dan en Steph hebben al 5 jaar geprobeerd om kinderen te krijgen. Ze hebben al een keer een IVF behandeling ondergaan. En hebben nu genoeg geld om het blijven te proberen.
pi_133527080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:45 schreef Mylene het volgende:
Dan en Steph hebben al 5 jaar geprobeerd om kinderen te krijgen. Ze hebben al een keer een IVF behandeling ondergaan. En hebben nu genoeg geld om het blijven te proberen.
Oh dat verandert het wel behoorlijk zeg! Dan heb je inderdaad geld nodig om een gezin te kunnen beginnen :Y Ik hoop voor ze dat het nu gaat lukken
pi_133529997
Vanaf het begin al fan van dan en steph. Leuk dat ze gewonnen hebben. Ik heb het qua opnemen afgelgd tegen het sinterklaas journaal. Middag uitzending maandag kijken
pi_133532588
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:45 schreef Mylene het volgende:
Ah! Makes sense! Heb ik dat dan ergens gemist of is het niet gezegd? Want ik denk dat ik niet de enige zal zijn die hun redenatie raar vond.
pi_133533137
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah! Makes sense! Heb ik dat dan ergens gemist of is het niet gezegd? Want ik denk dat ik niet de enige zal zijn die hun redenatie raar vond.
Ik heb het ze niet horen zeggen inderdaad, maar het staat wel op internet, ook op hun eigen site
pi_133542389
Ben blij dat ze gewonnen hebben, ik vond dat ze het echt verdienden. :) Jake en Elle zijn ook heel goed maar nét iets te verwaand en maken te veel ruzie.

Ik vond het wel heel opvallend dat de jury nu over haast alles lovend was (meesterwerk!) maar dan toch 8-en en 9-ens geeft, terwijl ze in de halve finales veel meer kritiekpuntjes gaven en daar ook 8-en en 9-ens gaven...
Chocoladetaartjes.
  zaterdag 23 november 2013 @ 12:26:46 #235
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_133542727
Die pubers waren ook gewoon veel te jong om al zoveel geld te verdienen. Gunde het Dan en Steph veel meer. Alhad het niet veel langer moeten duren, want dat eeeeeeeuwige gejank van ze begon me danig de keel uut te hangen.

Oh, en ook gewoon terecht gewonnen, qua beste presteren. Wist het al lang, dus dan kun extra goed in de gaten houden of ze inderdaad de beste zijn en ja, was het ermee eens.
En finalemenu leek me ook veel lekkerder/leuker.
Jonkies serveereen carpaccio, kwartel suf in spek gewikkeld, confit de canard. Pffffff, saaaaai.
  zaterdag 23 november 2013 @ 13:02:10 #236
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_133543277
*grin* Voor wie het niet gezien heeeft, maar ook (juist?) leuk voor wie het wel gezien heeft?

http://www.smh.com.au/ent(...)-20130428-2in0h.html
pi_133614236
Net5 zendt nu een oude editie uit.
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 17:17:47 #238
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133614515
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef Mylene het volgende:
Net5 zendt nu een oude editie uit.
ik ken hem niet :@
pi_133615640
Ik herken tot nu toe ook nog niemand nee.

Uit welk jaar komt deze?
  † In Memoriam † maandag 25 november 2013 @ 18:09:19 #240
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133615994
vond de punten van de andere teams tegenvallen :{
pi_133632046
Ik vind het jammer dat programma's zoals MKR altijd hun concept aanpassen wanneer ze veel kijkers trekken. De MKR uit de begintijd was leuk omdat de mensen gewoon thuis hun eten kookten voor anderen en na een aantal sessies werd er een winnaar geselecteerd. Nu is het alsof je naar een tweede Masterchef Australia zit te kijken.
pi_133632510
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef essnhills het volgende:

Uit welk jaar komt deze?
Als ik naar de presentators kijk zo'n 10 jaar geleden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 02:37:02 ]
pi_133643091
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 november 2013 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Als ik naar de presentators kijk zo'n 10 jaar geleden?
Is van vorig jaar, 2012 dus.
pi_133647505
Ik vind risotto die nog rechtop blijft staan als je hem uit een ring haalt altijd een beetje jammer.
pi_133647539
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:00 schreef Petron het volgende:

[..]

Echt? ze zien er zo anders uit en ze doen heel anders. Ik vind ze veel minder leuk tot nu toe.. :P
  woensdag 27 november 2013 @ 20:52:17 #246
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_133688213
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 01:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind het jammer dat programma's zoals MKR altijd hun concept aanpassen wanneer ze veel kijkers trekken. De MKR uit de begintijd was leuk omdat de mensen gewoon thuis hun eten kookten voor anderen en na een aantal sessies werd er een winnaar geselecteerd. Nu is het alsof je naar een tweede Masterchef Australia zit te kijken.
Zoveel is het niet veranderd, het duurt alleen langer.
Maar het begon en begint nog steeds met mensen die thuis koken voor de anderen.
pi_133709670
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Zoveel is het niet veranderd, het duurt alleen langer.
Maar het begon en begint nog steeds met mensen die thuis koken voor de anderen.
Ja, maar nu spenderen ze de helft van de tijd ook in een kookstudio, bij de oude My Kitchen Rules was dat niet. De programmamakers gaan steeds gekkere dingen verzinnen om maar kijkers te trekken en een programma zo lang mogelijk op te rekken. Je ziet het ook met Masterchef Australia. Dat duurt ook steeds langer en er wordt maximaal geput uit dramatische momenten tussen de deelnemers. Je zit nog net niet met een teiltje voor de tv.

Daarbij vind ik de editing in dit programma wel heel erg gemaakt. Ze lichten er altijd een stel uit die voor bad guys worden uitgemaakt en knippen en plakken scenes in een verkeerde volgorde waardoor het lijkt alsof die personen ontzettend nare egotrippers zijn, terwijl de werkelijkheid anders is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mint_Clansell op 28-11-2013 14:21:31 ]
pi_133709930
Dit is trouwens ook wel erg 'leuk'. De hele show blijkt dus gewoon fake te zijn: MKR uncut: It's all fake!
pi_133747683
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:37 schreef essnhills het volgende:

[..]

Echt? ze zien er zo anders uit en ze doen heel anders. Ik vind ze veel minder leuk tot nu toe.. :P
Ik vind ze leuker. Minder serieus, meer grapjes en leuke gesprekken. Nu is t allemaal zo stijf.
pi_133748012

Ik ga niet downloaden, maar wacht wel af totdat het op Net5 komt. Ik hoop ook dat Masterchef Australië volgend jaar leuker om naar te kijken is dan dit jaar.
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:56:39 #251
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_133873089
Ik vind het zo heerlijk als arrogante stellen keihard op hun bek gaan, daar kan ik echt van genieten. :@
Chocoladetaartjes.
pi_133875980
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik vind ze leuker. Minder serieus, meer grapjes en leuke gesprekken. Nu is t allemaal zo stijf.
Ik moet zeggen dat ze even moesten 'groeien' bij me maar nu vind ik ze ook wel leuker ja :Y Wat losser :Y
  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2013 @ 18:06:15 #253
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_133988629
jammer dat die laatste er toch nog door is :{
ik vind hem een eikel :r
pi_134336634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:00 schreef Petron het volgende:

[..]

nou de tijd gaat vlugger dan ik dacht.Ik zat er dus mooi naast.Het was dus 2010,ik blijk dus langer te kijken.
pi_134338605
Ik vind het jammer dat ze dit keer zo snel door de deelnemers heen gaan. Waar zijn de leuke uitdagingen en publieksfavorieten enzo? :{
Chocoladetaartjes.
pi_134352192
Ik kijk het niet meer, want alles aan deze show is fake.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:36:12 #257
16715 Mylene
*schatje*
pi_141728945
Ik las op Mediacourant dat Masterchef Australia verhuist naar SBS6 om 18:00 met de reden dat het zo goed scoorde op Net5. Ik ben benieuw wat er dan met MKR zal gebeuren. Hopelijk verhuist het mee en wordt het ervoor uitgezonden zoals op Net5. En dat het niet gaat concurreren.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:22:27 #258
300082 roos85
JUICHEN!
pi_141733466
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:36 schreef Mylene het volgende:
Ik las op Mediacourant dat Masterchef Australia verhuist naar SBS6 om 18:00 met de reden dat het zo goed scoorde op Net5. Ik ben benieuw wat er dan met MKR zal gebeuren. Hopelijk verhuist het mee en wordt het ervoor uitgezonden zoals op Net5. En dat het niet gaat concurreren.
Wat een logica _O-
  zondag 13 juli 2014 @ 19:38:55 #259
16715 Mylene
*schatje*
pi_142251323
MKR verhuist ook naar SBS6.
pi_143849571
SBS6 is sinds gisteren begonnen met uitzenden van het nieuwe seizoen.
pi_143851698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:02 schreef Mylene het volgende:
SBS6 is sinds gisteren begonnen met uitzenden van het nieuwe seizoen.
En ik was erbij :Y
Op de bank voor de tv dus. :P

De eerste haatcampagnes lijken al te zijn begonnen. :9
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:07:55 #262
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_143852012
die van gisteren heb ik gemist maar die van vandaag mis ik niet *O*
pi_143852043
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
die van gisteren heb ik gemist maar die van vandaag mis ik niet *O*
*O*
pi_143852507
Feeksen gespot.

pi_143852541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 17:23 schreef Mylene het volgende:
Feeksen gespot.

[ afbeelding ]
Jij bent gewoon jaloers omdat zij OVERAL al zijn geweest en ALLES weten. :{w
  Moderator dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:37:11 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_143852826
Ik vind het allemaal erg ingestudeerd overkomen, de gesprekjes in de keuken, die aan tafel, vind het tot nu toe niet zo leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:39:32 #267
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_143852894
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind het allemaal erg ingestudeerd overkomen, de gesprekjes in de keuken, die aan tafel, vind het tot nu toe niet zo leuk.
ik vind er ook maar weinig aan op het moment :{
pi_143853010
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 17:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers omdat zij OVERAL al zijn geweest en ALLES weten. :{w
Ze lachen ook gewoon onbeschaamd het stel dat vandaag kookt uit :D .
pi_143859877
Oh haha is dit nu ook op tv?:D
Vond het wel een leuke serie, deze laatste.

Alleen de laatste serie was dit met Pete O+ :'(
pi_143885983
Gelukkig kan je de afleveringen gratis terugkijken op kijk.nl *O*
Chocoladetaartjes.
pi_143886726
Ah ze hebben Justine ook weer terug gehaald met haar kook programma. Ook wel leuk om naar te kijken. Lekker kook-tv middagje zo :)
pi_143887575
Kelly is toevallig wel in 42 landen geweest hoor. Wat een tante zeg.

Ik vind het weer helemaal leuk. Eigenlijk is Pete ook veel knapper dat Manu hè?

De heren lijken de mist in te gaan met de kwartel :).
pi_143957979
SBS6, kunnen jullie niet gewoon het aangegeven tijdstip beginnen en niet ruim 5 minuten ervoor.
pi_143958377
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
SBS6, kunnen jullie niet gewoon het aangegeven tijdstip beginnen en niet ruim 5 minuten ervoor.
Ja, dat. }:|

Ik viel erin toen ze vertelden wat ze als nagerecht gingen maken.
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:01:30 #275
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_143959312
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
is al de hele week zo hoor, ik heb dus de hele week de eerste 5 minuten gemist :{
pi_143959761
Gelukkig komt Masterchef meteen daarna, dus daar zijn we wel op tijd voor O+
pi_144069480
Niet terecht dat die feeksen door zijn met hun gekochte brood en bladerdeeg. Ze mogen door omdat ze gemeen zijn en dat doet het goed op televisie. Ander stelletje maakte wel alles zelf.
pi_144141925
Jeetje, 2 uur en een kwartier wachten op engelenhaarpasta dat het uiteindelijk niet is. Er mag wel een tijdslimiet komen. Misselijk vent trouwens, met zijn voldane kop. Hopelijk scoren ze lager dan het Chinese stel.
pi_144187463
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:13 schreef Mylene het volgende:
Niet terecht dat die feeksen door zijn met hun gekochte brood en bladerdeeg. Ze mogen door omdat ze gemeen zijn en dat doet het goed op televisie. Ander stelletje maakte wel alles zelf.
Ben nu deze aflevering aan het kijken en ik vind die meiden zo vervelend. Die ene komt over als een domme koe en de andere is zo kinderlijk/kinderachtig. En ze kopen veel te veel kant en klaar, ontbotten het konijn niet zelf en blijven maar doorgaan over hoe geweldig moeilijk hun voorgerecht is. Zijn gewoon 3 gekochte kaasjes! En ik vind hun restaurant er afschuwelijk en kitch uitzien, maar goed. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Xaryna op 04-09-2014 23:24:47 ]
Chocoladetaartjes.
pi_144248395

:r

Een van de jongens had een handschoen aan voor de hygiëne. Toen ging hij op een gegeven moment ermee door zijn haren omdat het tegen zat. Ook lekker fris. Er wordt ook niets gezegd over het kant-en-klaar taartdeeg gekocht in de supermarkt. Maar het zat ze ook niet mee :).
pi_144250774
Dit stel :')
Die vent ziet er al eng uit en zijn jonge vrouw is ook niet veel knapper.
En dan zo'n bek terwijl ze zelf niet kunnen koken :')
pi_144252588
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Dit stel :')
Die vent ziet er al eng uit en zijn jonge vrouw is ook niet veel knapper.
En dan zo'n bek terwijl ze zelf niet kunnen koken :')
Plus pot ketel omdat ze zelf ook de anderen gasten flink hebben laten wachten.

Ik vraag me af wat Pete en Manu in de tussentijd doen. Je ziet dan dat de camera's de plekken van hen hebben overgenomen om gesprekken onderling te filmen. Ik zie ook dat beide heren een oortje in hebben, net als bij Masterchef Australië. Misschien wel omdat bepaalde kandidaten toch door te laten terwijl hun eten niet zo goed is.
pi_144253953
Ze hebben een oortje omdat er mensen in de keuken bij zijn die doorgeven wat er gebeurt. Zo kunnen Pete en Manu daarop inspelen.

Denk niet dat zij zin hebben om iedere avond de hele avond te wachten en te zitten dus denk dat ze ff weglopen om met hun telefoon te spelen ofzo :P
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2014 @ 17:44:56 #284
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_144356629
er gaan er een paar gruwelijk op z'n bek :X
pi_144356654
Ik heb het een week niet gezien, maar dit koppel heeft volgens mij te maken met een gevalletje karma. :D
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2014 @ 18:34:37 #286
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_144358233
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het een week niet gezien, maar dit koppel heeft volgens mij te maken met een gevalletje karma. :D
nou nog dat andere stel op zijn bek gaan *O*
pi_144367769
Wel erg verdacht dat beide rondes het enorm om spant tussen het laagst scorende team en het laatste team. :')
Chocoladetaartjes.
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2014 @ 22:47:36 #288
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_144373264
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Xaryna het volgende:
Wel erg verdacht dat beide rondes het enorm om spant tussen het laagst scorende team en het laatste team. :')
gelijke stand zal het idd nooit worden :')
pi_144393337
Volgens mij klopt er iets niet met de uitzendingen. Ik dacht dat er eerst nog een derde rond zou komen. En dan pas de gatecrashers. Of ben ik nu gek? Ik zie nu kandidaten die ik niet eerder gezien.
  woensdag 10 september 2014 @ 17:13:30 #290
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_144393392
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet met de uitzendingen. Ik dacht dat er eerst nog een derde rond zou komen. En dan pas de gatecrashers. Of ben ik nu gek? Ik zie nu kandidaten die ik niet eerder gezien.
dit is ronde 3. met de gatechrashers dus :P ben benieuwd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_144393633
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]

dit is ronde 3. met de gatechrashers dus :P ben benieuwd.
Je hebt gelijk :).

Hier even gekeken: http://en.wikipedia.org/wiki/My_Kitchen_Rules_

Niet klikken als je het verloop niet wilt weten, bevat dus spoilers.
pi_144396589
Die wenkbrauwen :')

Ben wel blij dat die arrogante snol eruit ligt.
Chocoladetaartjes.
pi_144460497
Kelly zat gewoon gemeen te lachen en gebaren te maken toen die andere kandidaten aan het janken waren. Dat moleculair koken ook, interessant willen doen, leuk hoor, maar het moet wel kloppen. Ik had liever een sausje gehad bij het voorgerecht. Toch wel sneu voor hen, ze hadden alles opgegeven.
pi_144555453
Manu sprak de jongens bij binnenkomst aan voor dames. Hij heeft wel humor. Die twee doen mij denken aan de neven van vorig jaar. Die waren ook zo speels.

Even kijken hoe het hun voorgerecht wordt ontvangen.
pi_144555719
Ik snap nooit zo heel erg waarom mensen gerechten klaarmaken die ze nog nooit eerder hebben gemaakt. Waarom in vredesnaam?
  Moderator maandag 15 september 2014 @ 17:42:34 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_144556081
Ik snap echt niet dat je reclame ziet voor antihoofdluis tijdens een kookprogramma :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 15 september 2014 @ 17:47:25 #297
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_144556273
Wat een arrogante rot mensen zijn die david en corinne toch! bah!
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:03:37 #298
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_144591124
Ik hoop zo dat ze keihard af gaan! weg ermee :P
pi_144591606
Hopelijk einde verhaal voor David en die griet. Wat een misselijkmakend figuur zeg, zo voldaan van zichzelf. Met puree als soep en garnalen die vast te gaar zijn.
pi_144592264
Dat hoofdgerecht, lijkt wel een berg kots in lagen :r.
pi_144592277
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')