De gevulde rollade van lam was ook een schande.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vind het ook wel lachen
Die souffle van die gasten vandaag1 bakje was gewoon drab
Dat zijn gewoon valse bitches.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
De gevulde rollade van lam was ook een schande.
Je hebt in deze groep kennelijk ook weer twee irritante vrouwen, die met een roze obsessie.
[ afbeelding ]
De Spice Girls zijn in in ieder geval weg, waren echt zwaar irritant.
Die waren behoorlijk triest bezig met hun 1 als beoordeling bij de laatste teams. Alles om maar niet laatste te worden. Erg jammer als je zo moet gaan 'beoordelen'quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
De gevulde rollade van lam was ook een schande.
Je hebt in deze groep kennelijk ook weer twee irritante vrouwen, die met een roze obsessie.
[ afbeelding ]
De Spice Girls zijn in in ieder geval weg, waren echt zwaar irritant.
Ze verdelen de groep ieder seizoen in 2 groepen. Die hebben eerst met hun eigen halve groep die thuisrestaurantronde, waarbij er 1 team afvalt (of, zoals het vorige seizoen, in de eerste eliminatieronde terechtkomt) en daarna komen ze bij elkaar als 1 groep en gaan ze inderdaad steeds dat er 1 team afvaltquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Platina het volgende:
Ik snap overigens niet waarom er deze week een nieuwe groep is. Ik ging er vanuit dat bij de groep van vorige week na iedere ronde 1 team afviel totdat er uiteindelijk één team overbleef.
Welk seizoen zendt Net5 dan uit?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
Ja![]()
Ik heb de vorige seizoenen ook gevolgd
Iedereen is gek op die Manu maar ik vind Pete zo'n mooie man. Grote Australische jongen met geweldige ogenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:02 schreef Mylene het volgende:
Het lijkt ook wel of ze onder invloed is als ze aan tafel zit. De manier waarop ze praat, zo langzaam.
Leuk voor de jongens, gewoon 4 keer een 10 gescoord. Jammer dat ze het hoofdgerecht, de kip, zo ingewikkeld hadden bereid.
Grappig dat boerenkool daar niet zo bekend is. Komen wij aan met onze boerenkool stamppot.
Ik vind Manu Feildel trouwens een hele lekkere vent.
geen idee, maar een paar weken geleden was de finale van het vorige seizoen, ook op Net5.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Welk seizoen zendt Net5 dan uit?
Mijn eerste gedachte was dat die roze cupcakedames er wel uit mochten, maar die vind ik stiekem wel leuk. Maar die moeder en dochterquote:Op donderdag 26 september 2013 17:31 schreef Mylene het volgende:
Aan een kookwedstrijd deelnemen en dan een potje currypasta uit de supermarkt gebruiken. Kregen terecht op hun donder.
En wat zijn moeder en dochter vals.
Jaaaquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iedereen is gek op die Manu maar ik vind Pete zo'n mooie man. Grote Australische jongen met geweldige ogen
Ja die Italiaanse boysquote:Op zaterdag 28 september 2013 08:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa
Ook leuk inderdaad dat die jongens zo goed scoorden met hun voor- en nagerecht, jammer van het hoofdgerecht maar ach, nog kansen genoeg om zich daarvoor te revancheren. Vorig seizoen ook 2 jonge gasten die echt belachelijk goed scoorden in de thuisrestaurantronde (beter dan die van nu) en die zijn heel ver gekomen en hebben hele lekkere dingen gemaakt
Nou we zullen het zien morgen, of moeder en dochter, of de cupcakegirls gaan naar huisquote:Op zaterdag 28 september 2013 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja die Italiaanse boys(of in ieder geval 1). Vond het onterecht dat ze in de finale verloren, ze waren in mijn ogen duidelijk de beste.
Die cupcakegirls zijn sneaky gemeen (die donkerharige sowieso). Weet niet wat ik erger vind; moeder en dochter die hardop valse opmerkingen maken of de cupcakegirls die dat alleen voor de camera doen zonder de rest erbij..
Jaquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaEn zelfs nog 2e geëindigd!
En moeder en dochter zijn eruit
Ik hoop het niet, maar die blauwe jurk gatecrashers lijken me ook wel een bepaald typequote:
Ja die lijken me ook vreselijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar die blauwe jurk gatecrashers lijken me ook wel een bepaald type![]()
Dat voorgerecht ook wel hoorquote:
Het was iets met vis en mosselquote:
<3 staat ook wel voor eenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:34 schreef RobinOok het volgende:
Manu heeft een dikke kont? Of een grote neus? Of wat zeg je?
Dat snap ik ook niet neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het een superleuk programma... Ik vraag me ooit wel af waarom ze zou 'zuinig' boodschappen doen altijd. Rijst mislukt?? Balen zeg! Geen rijst om te serveren! Dan pak je toch gewoon een nieuw pak rijst???? Of bijvoorbeeld.... 'oh jee, dit is het allerlaatse ei... als ik nu maar geen fouten maak met het splitsen' ....
Of ben ik nu gek?
Wow Masterchef Aus was het op een na meest bekeken programma van heel Aus. Ik vond het dit jaar minder, zowel de kandidaten waren een stuk slechter (Emma wordt gauw vergeten waarschijnlijk) als het Boys vs Girls ding.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Mylene het volgende:
Masterchef Australia scoort daar niet meer zo goed als het heeft gedaan. MKR is nu het populairste kookprogramma. De spin-offs van Masterchef zoals de Celebs, met kinderen en professioneel zijn geannuleerd omdat de zender zich nu volledig richten op het hoofdprogramma.
Ik vind de groep mensen van van Masterchef niet zo leuk dit jaar. Van ''The Professionals'' heb ik wel genoten, door de sterke kandidaten en Marco Pierre White. Jammer dat het geen vervolg krijgt.
Channel 10 axes MasterChef spin-offs and freshens up main show for 2014
Dat vind ik ook aldoor zo raarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef Tezz het volgende:
Ik vind het een superleuk programma... Ik vraag me ooit wel af waarom ze zou 'zuinig' boodschappen doen altijd. Rijst mislukt?? Balen zeg! Geen rijst om te serveren! Dan pak je toch gewoon een nieuw pak rijst???? Of bijvoorbeeld.... 'oh jee, dit is het allerlaatse ei... als ik nu maar geen fouten maak met het splitsen' ....
Of ben ik nu gek?
Juist omdat het van die arrogante takkewijven zijn hoop ik dat ze er in blijven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:58 schreef regnavetto het volgende:
Oh die 2 Aziaten erger ik me mateloos aan
Jammer dat het compleet gespeeld is. Straks als ze zelf moeten gaan koken en het dreigt te mislukken komt hun ware aard naar boven en zijn ze ineens gestresst en kwetsbaar. En dan in die tussenstukjes die achteraf zijn gefilmd doen ze weer arrogant dat ze laag gescoord hebben omdat niemand hen mag en het zó onterecht is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Juist omdat het van die arrogante takkewijven zijn hoop ik dat ze er in blijven.
Het is wel een beetje gescript ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:01 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Jammer dat het compleet gespeeld is. Straks als ze zelf moeten gaan koken en het dreigt te mislukken komt hun ware aard naar boven en zijn ze ineens gestresst en kwetsbaar. En dan in die tussenstukjes die achteraf zijn gefilmd doen ze weer arrogant dat ze laag gescoord hebben omdat niemand hen mag en het zó onterecht is.
Oh, gaat Emma winnen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow Masterchef Aus was het op een na meest bekeken programma van heel Aus. Ik vond het dit jaar minder, zowel de kandidaten waren een stuk slechter (Emma wordt gauw vergeten waarschijnlijk) als het Boys vs Girls
Welnee!quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:14 schreef RobinOok het volgende:
Hahahaha, wat ben jij toch een scheetje ook he?!!! :-)
Ik heb wel vaker zo'n karakter gezien bij Aziaten. Niet altijd übervriendelijk. Ik moet wel (en de andere kandidaten) lachen om de dingen die ze verzint om het eten te beoordelen. Ze weet zelf niet eens wat ze moet lullenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef RobinOok het volgende:
Op zich vind ik het wel grappig, dat ze daar in 1 generatie tijd van altijd vriendelijk & onderdanig zijn veranderd in koud & bitchy. Weg met de clichees. Yes!
Jammer alleen dat het wel te nep is om echt leuk te zijn....
Die zag er echt heerlijk uit ja. Kijk ik naar mijn eigen bord eten, is het net babykotsquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind ik ook. Die steak zou ik graag in willen bijten
Die 4 kregen ze van Stefano and Lisa, notabene niet een duo van de gatecrashers. Het viel mij nog mee dat ze een 7 kregen van die Chinese wijven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:54 schreef Platina het volgende:
Wat triest weer. Superlekker eten, allemaal hoge punten van Manu en Pete. En dan geven die droeftoeters een 7 of zelfs een 4 omdat ze per se willen winnen. Kansloos, echt te simpel voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die 4 kregen ze van Stefano and Lisa, notabene niet een duo van de gatecrashers. Het viel mij nog mee dat ze een 7 kregen van die Chinese wijven.
Ik kon het niet laten en heb gegoogeld wie er gaan winnen.Echt raar ja dat zij een 4 gavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die steak gister zag er smakelijk uit
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:[b]Op dinsdag 8 oktober 2013 15:18 schreef essnhills het
Ja denk het wel. Zo zag t er wel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Zo zag t er wel uit
Uiteraard, kijkcijfers zijn belangrijk hè?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef Apuleius het volgende:
Ze zetten er tegenwoordig bewust 2 van die lamstralen in lijkt wel. Voor de kijkcijfers natuurlijk.
Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres, want als ik me teveel erger, dan gaat het uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard, kijkcijfers zijn belangrijk hè?
Dat geldt bij mij voor heel veel programma's, waardoor ik eigenlijk nooit tv kijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres, want als ik me teveel erger, dan gaat het uit.
Hier net zo. Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar Masterchef. Leerzamer en minder persoonlijk gelul, hoewel dat ook steeds meer begint te worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat geldt bij mij voor heel veel programma's, waardoor ik eigenlijk nooit tv kijkMaar MKR vind ik een leuk programma met een leuk concept en leuke opdrachten
Ja die 2 hahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Die aziatische grieten zijn bloedirritant maar kunnen wel koken.![]()
Was dat niet vorig seizoen, dat de homo-heren erin zaten? Arts en advocaat meen ik, hoog van de toren blazend en toen zij aan de beurt waren heeft iedereen ook zo'n zes uur aan tafel gezeten.
Wijntje erbij, niet te snel willen gaan, spercieboontjes werden stuk voor stuk getopt.![]()
Ik vond ze wel weer lekker arrogant doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:31 schreef Mylene het volgende:
Ik ben van mening veranderd. Ik kan die Aziatische vriendinnen nu wel waarderen. Gewoon omdat ze gelijk hebben wat betreft die Italiaanse troela's en ze kunnen koken.
Dit.. als je gerecht lukt en iemand anders verpest iets hoef je niet zo bitcherig te doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond ze wel weer lekker arrogant doen
Dat ook inderdaad. Maar op een gegeven moment zag je hun met zijn 2-en naast elkaar commentaar geven. Op een gegeven moment zei diegene dat ze daar niet hoorden. Dat zei ze met zo'n arrogant gebaar dat ik er stiekem wel om moest grinniken. Die meiden hebben nog een hoop te leren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit.. als je gerecht lukt en iemand anders verpest iets hoef je niet zo bitcherig te doen.
Ja, helemaal voldaan dat ze perfect zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond ze wel weer lekker arrogant doen
Ik zag ze bij afscheid in tegenstelling anderen ook niet klappen aan het einde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben die Ashlee en Sophia helemaal zat
Persé elk gerecht afkraken, ook al is het gewoon ok... hoe kinderachtig kun je zijn! Blegh..
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zag ze bij afscheid in tegenstelling anderen ook niet klappen aan het einde.
Vond nou niet dat ze het zo slecht deden. De anderen waren gewoon nog beter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was te verwachten.
Wel terecht dat die Italiaanse grieten gingen wieberen. Bij elk opdracht maakten ze stomme foutjes, of verknalden ze het helemaal.
Bij Smaken Verschillen blijven ze thuis en is er geen jury bij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:05 schreef NotGuilty het volgende:
Is dat een beetje hetzelfde als het Nederlandse programma "Smaken verschillen" ?
Ohquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij Smaken Verschillen blijven ze thuis en is er geen jury bij.
Bij My Kitchen Rules is de thuisronde de voorronde en begint daarna het koken in het MKR hoofdkwartier en op allerlei diverse locaties.
Tis ook heel leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ohklinkt leuk, ik ga eens kijken
Deze keer deden ze het goed, maar stukjes rauwe knoflook in de rijst?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vond nou niet dat ze het zo slecht deden. De anderen waren gewoon nog beter.
Volgens de voorstukjes krijgen Ashlee & Sophia weer nieuwe vijanden volgende week
Dit. Liever vandaag dan morgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Het maakt me echt niks uit hoe goed die achterlijke babes koken, het blijven kutwijven en van mij mogen ze oprotten.
Frustrerend he?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Het maakt me echt niks uit hoe goed die achterlijke babes koken, het blijven kutwijven en van mij mogen ze oprotten.
Rauwe eend waren de middelste plakken die ze er uit hadden moeten laten en dan was het ok geweest. Rauwe knoflook kan maar niet te veel. Zit ook in timemanagement en dan kan er gauw wat fouts inschieten. Het gaat om hoe ze vandaag presteerden en zo slecht vond ik het niet. Had de gerechten best op kunnen eten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze keer deden ze het goed, maar stukjes rauwe knoflook in de rijst?
Rauwe eend serveren bij een teamopdracht? Die happy face burgers? Zij waren van de hele groep de personen die het minst presteerden.
Dankje, maar ik heb geen geduld voor tv. Ik download wel gewoon een heel seizoen en hou dan een marathonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tis ook heel leukElke werkdag op NET5 om 17u en herhaling volgende dag om 14.30u.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Maar wat ik echt heel raar vind is dat de rest zich zo laat ondersneeuwen door die twee! Je gaat ze toch geen aziatische producten laten kopen in zo'n budget proef?? Dan naai je toch jezelf, of ben ik nou gek? De rest lijkt het blijkbaar gewoon te slikken...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Persé elk gerecht afkraken, ook al is het gewoon ok... hoe kinderachtig kun je zijn! Blegh..
Inderdaad wat een stel kutwijven bij elkaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Die twee die nu in de cook off staan zeiden ook letterlijk we gaan niet aziatisch koken want dan hebben jullie een voordeel om vervolgens gehaktballetjes met 5 spice te gaan koken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar wat ik echt heel raar vind is dat de rest zich zo laat ondersneeuwen door die twee! Je gaat ze toch geen aziatische producten laten kopen in zo'n budget proef?? Dan naai je toch jezelf, of ben ik nou gek? De rest lijkt het blijkbaar gewoon te slikken...
quote:No sooner had the personable English-born gourmand confirmed his split from long-term girlfriend Theresa Ulvessund, than he was forced to hose down talk he’s romantically involved with fellow MKR contestant Sophia Pou, one half of the controversial gatecrashing duo from Cabramatta in Sydney’s west. “No, there’s zero truth to that,” Scott tells Woman’s Day exclusively. “Look, she’s a great girl, but no, not at all… that didn’t happen. Flattering as it may seem.” For weeks, the unlikely friendship between easy-going Bondi boys Luke Hines and Scott and polarising best friends Ashlee Pham and Sophia, has left fans gobsmacked.
“Noticed again Bondi boys sitting with Ashlee and Sophia,” TV blogger Emma Ashton posted on her site. Eliminated contestants Angela Kennedy and Milena Bagnato are just as surprised by the apparent closeness of the teams. “It’s a very strange combination, that people as positive as Scott and Luke would associate on such a friendly basis with Ashlee and Sophia,” Angela says. “I could never understand the connection that they had.”
During filming, on-set spies and fellow contestants say Scott and Sophia’s chemistry was undeniable. “They were laughing and giggling 24/7 together,” Angela says. “Sophia was all over Scott – couldn’t flirt enough.”
Vond het nog meevallen dat ze klapten gezien ze hen ook geen succes wensten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:12 schreef Mylene het volgende:
Het klappen op het blije nieuws van Josh en Andi door Ashlee en Sophia was niet echt spontaan.
Die pruilbek van Jenna begint al net zo irritant te worden als die twee aziatische dozenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:05 schreef Mylene het volgende:
In Australië zijn de opnames voor 2014 al begonnen. Ik heb al een voorproefje gezien. Het is verleidelijk om te gaan downloaden als het daar wordt uitgezonden.
Morgen een Jenna die weer eens aan het huilen is.
De neefjes zijn echt goed geworden hè? En ik zag dat Jake zijn kapsel voor het eerst uit model was.
Het is een goede dagquote:Op woensdag 6 november 2013 17:55 schreef essnhills het volgende:
Nou je mag opgelucht ademhalen hoor
Toetjeskoningin faalt alweer.quote:
*jank*quote:
Fixedquote:
Ik moest wel even lachen toen ze al jankend eruit ging hoorquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen toen ze al jankend eruit ging hoor
Zou zij zich niet ook enorm hebben gestoord aan dat gepruil en gesnotter elke keer?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen blijft haar hoofd bijna altijd zostaan.
Ik vind het zonde voor haar partner, die kookte goed maar moest jankbek telkens meesleuren.
Zekerquote:
Ze zal wel uien hebben gesneden of zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef RobinOok het volgende:
Ik kijk uit naar maandag. Huilende bitches....
Vooruitblikken met hun in een slechte bui zijn achteraf altijd teleurstellend inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zal wel uien hebben gesneden of zo.
Ja, of een vingerkootje verloren inderdaad. :-)quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zal wel uien hebben gesneden of zo.
Ik hoop dat ze flink falen met die niertjes van zequote:Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef regnavetto het volgende:
O o o ik sta op het punt te schakelen. Ik hoop zo dat die twee narcistische aziatische wijven, wijven ja, eruit vliegen. Meestal hou ik wel van een anti-hero maar ik word echt knotsgek van die 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
* essnhills duimt voor vader en zoonquote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, ze komen weer oog in oog te staan met die Italiaanse vrouwen en vader en zoon.
Jupquote:
Wat een schijtshow zegquote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, ze komen weer oog in oog te staan met die Italiaanse vrouwen en vader en zoon.
quote:
Ik zou het niet weten, maar de herhaling is eventueel morgen om 14.40 op Net 5quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Xaryna het volgende:
Iemand idee waarom de aflevering van vandaag niet op uitzendinggemist staat en waar ik hem dan wel kan vinden?
Ja, dat weet ik, maar ik kan dan niet kijken. Vijf uur haal ik ook nooit maar tot nu toe keek ik het elke dag tijdens het eten via uitzendinggemist. Nu ben ik van slag.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar de herhaling is eventueel morgen om 14.40 op Net 5
Misschien hebben ze wat vertraging bij uitzending gemist en komt ie later vandaag nogquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik kan dan niet kijken. Vijf uur haal ik ook nooit maar tot nu toe keek ik het elke dag tijdens het eten via uitzendinggemist. Nu ben ik van slag.
Duurt altijd even. Over een half uurtje zou ie er wel moeten staan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Xaryna het volgende:
Iemand idee waarom de aflevering van vandaag niet op uitzendinggemist staat en waar ik hem dan wel kan vinden?
ik werd gewoon misselijk van dat gebabe de hele tijdquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 14 november 2013 17:56 schreef essnhills het volgende:
Ik wil ook wel een stukkie van die chocoladetaart
Oeh nicequote:Op donderdag 14 november 2013 19:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb het recept maar opgezocht:
http://tvnz.co.nz/my-kitc(...)-raspberries-5444951
(hint: niet verder doorkijken naar andere recepten want dan krijg je spoilers).
Nee, maar hij komt er bij mij vast niet zo perfect uitquote:Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh niceZiet er niet uit als een heel moeilijk recept
Nee dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 14 november 2013 19:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee, maar hij komt er bij mij vast niet zo perfect uit
Ja na elke (te overdreven articulerende) zin vertrekt die lipquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:09 schreef marion234 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ben maar even lid geworden om dit plaatje neer te zetten
iddquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef Mylene het volgende:
Net5 kloot met uitzendtijden, eerst begon het soms te vroeg en nu weer te laat.
Ik vroeg me al of ik de enige was die dat opvielquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef Mylene het volgende:
Net5 kloot met uitzendtijden, eerst begon het soms te vroeg en nu weer te laat.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar nou is het begonnen![]()
ben benieuwd wie er doorgaat
de worstenman is doorquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
Maar ik vind ze allemaal wel leuk nu
ja die wil ik ook wel proevenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de worstenman is door
alhoewel ik het toetje van de bondi jongens er wel heel lekker uit vond zien![]()
![]()
raar eindequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef essnhills het volgende:
Huh? Nu nog een aflevering?
Of is het gewoon een raar einde van de aflevering?
Ohquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
raar einde![]()
ze laten het voorgerecht dadelijk nog zien en dan morgen de rest pas plus de uitslag
Lijkt wel ja. Beetje chaotisch allemaal zo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef Mylene het volgende:
Net5 is aan het knippen en plakken gegaan om het zo maandag t/m vrijdag te vullen.
vrijdag dus de finalequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef Mylene het volgende:
Net5 is aan het knippen en plakken gegaan om het zo maandag t/m vrijdag te vullen.
dat zag er ook jammie uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 2Evenals de babi guling van Dan & Steph
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop dat vnv vader en zoon doorgaan maar ik denk t niet. Zij presteerden zo goed tijdens de comeback kitchen.
Ik vind Jake en Elle heel goed kunnen koken en ook wel sympathiek. Jammer dat ze zo ruziën soms, dat is wel minder. Maar ik heb zeker bewondering voor ze. Mick & Matt zijn natuurlijk geweldig, zo heerlijk down-to-earth en vriendelijk! Stiekem had ik deze twee teams wel tegen elkaar in de finale willen zien.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammergenoeg Jake & Elle. Wel hele aparte gave gerechten hadden ze.
Toch leek mij het allerlekkerst het toetje van Mick & Matt; sponscake, witte chocolademousse en frambozencoulis![]()
Ik ook. En sinds de semi-finals wilde ik dat ik minder nieuwsgierig wasquote:Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef Mylene het volgende:
Ik weet het al wie er wint omdat ik spoilers heb gelezen.
niets zeggenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef Mylene het volgende:
Ik weet het al wie er wint omdat ik spoilers heb gelezen.
Ik vind het juist fijner kijken, als ik al weet wie er gaat winnen.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. En sinds de semi-finals wilde ik dat ik minder nieuwsgierig wasDe spanning is er toch echt vanaf nu.
Echt?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Mylene het volgende:
Het schijnt dat beide teams afzonderlijk gefilmd zijn in de veronderstelling dat ze gewonnen hadden. Ze kregen thuis, net zoals de kijkers, pas te horen wie er had gewonnen.
dat verklaart iig wel die reactie's die ze makenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Mylene het volgende:
Het schijnt dat beide teams afzonderlijk gefilmd zijn in de veronderstelling dat ze gewonnen hadden. Ze kregen thuis, net zoals de kijkers, pas te horen wie er had gewonnen.
Nu je het zegt, ik heb ze nog niet gezien neequote:Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Zitten de babes eigenlijk wel in het restaurant? Ik heb ze nog helemaal niet gezien. Of was dit voor hen de moeite niet.
ik ook!quote:
Ik vind het ook wel sneu dat ze juist met hun worst verder willen en dat het enige was waarop ze wat kritiek kregen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Nu roepen ze alweer dat ze nu aan een gezin kunnen beginnen. Nee, als je bezig met met je eigen bedrijf op te zetten heb je daar tijd voor.Dat kun je volgens mij beter vanuit loondienst doen. Dat hoeft iig geen reden te zijn er niet aan te beginnen, lijkt me.
Ja maar die had Steph verpest omdat ze erin priktequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel sneu dat ze juist met hun worst verder willen en dat het enige was waarop ze wat kritiek kregen.
Jup, Jake en elle kregen 2x en 8 en de rest 9. Dan en Steph hadden alleen 9'squote:Op vrijdag 22 november 2013 20:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Laatste stuk net niet gezien. Geen zin om tot maandag te wachten. Steph en dan gewonnen?
Oh dat verandert het wel behoorlijk zeg! Dan heb je inderdaad geld nodig om een gezin te kunnen beginnenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:45 schreef Mylene het volgende:
Dan en Steph hebben al 5 jaar geprobeerd om kinderen te krijgen. Ze hebben al een keer een IVF behandeling ondergaan. En hebben nu genoeg geld om het blijven te proberen.
Ah! Makes sense! Heb ik dat dan ergens gemist of is het niet gezegd? Want ik denk dat ik niet de enige zal zijn die hun redenatie raar vond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:45 schreef Mylene het volgende:
Dan en Steph hebben al 5 jaar geprobeerd om kinderen te krijgen. Ze hebben al een keer een IVF behandeling ondergaan. En hebben nu genoeg geld om het blijven te proberen.
Ik heb het ze niet horen zeggen inderdaad, maar het staat wel op internet, ook op hun eigen sitequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah! Makes sense! Heb ik dat dan ergens gemist of is het niet gezegd? Want ik denk dat ik niet de enige zal zijn die hun redenatie raar vond.
ik ken hem nietquote:
Als ik naar de presentators kijk zo'n 10 jaar geleden?quote:
Is van vorig jaar, 2012 dus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik naar de presentators kijk zo'n 10 jaar geleden?
Echt? ze zien er zo anders uit en ze doen heel anders. Ik vind ze veel minder leuk tot nu toe..quote:
Zoveel is het niet veranderd, het duurt alleen langer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind het jammer dat programma's zoals MKR altijd hun concept aanpassen wanneer ze veel kijkers trekken. De MKR uit de begintijd was leuk omdat de mensen gewoon thuis hun eten kookten voor anderen en na een aantal sessies werd er een winnaar geselecteerd. Nu is het alsof je naar een tweede Masterchef Australia zit te kijken.
Ja, maar nu spenderen ze de helft van de tijd ook in een kookstudio, bij de oude My Kitchen Rules was dat niet. De programmamakers gaan steeds gekkere dingen verzinnen om maar kijkers te trekken en een programma zo lang mogelijk op te rekken. Je ziet het ook met Masterchef Australia. Dat duurt ook steeds langer en er wordt maximaal geput uit dramatische momenten tussen de deelnemers. Je zit nog net niet met een teiltje voor de tv.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zoveel is het niet veranderd, het duurt alleen langer.
Maar het begon en begint nog steeds met mensen die thuis koken voor de anderen.
Ik vind ze leuker. Minder serieus, meer grapjes en leuke gesprekken. Nu is t allemaal zo stijf.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? ze zien er zo anders uit en ze doen heel anders. Ik vind ze veel minder leuk tot nu toe..
Ik moet zeggen dat ze even moesten 'groeien' bij me maar nu vind ik ze ook wel leuker jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind ze leuker. Minder serieus, meer grapjes en leuke gesprekken. Nu is t allemaal zo stijf.
nou de tijd gaat vlugger dan ik dacht.Ik zat er dus mooi naast.Het was dus 2010,ik blijk dus langer te kijken.quote:
Wat een logicaquote:Op maandag 30 juni 2014 17:36 schreef Mylene het volgende:
Ik las op Mediacourant dat Masterchef Australia verhuist naar SBS6 om 18:00 met de reden dat het zo goed scoorde op Net5. Ik ben benieuw wat er dan met MKR zal gebeuren. Hopelijk verhuist het mee en wordt het ervoor uitgezonden zoals op Net5. En dat het niet gaat concurreren.
En ik was erbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:02 schreef Mylene het volgende:
SBS6 is sinds gisteren begonnen met uitzenden van het nieuwe seizoen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
die van gisteren heb ik gemist maar die van vandaag mis ik niet
Jij bent gewoon jaloers omdat zij OVERAL al zijn geweest en ALLES weten.quote:
ik vind er ook maar weinig aan op het momentquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind het allemaal erg ingestudeerd overkomen, de gesprekjes in de keuken, die aan tafel, vind het tot nu toe niet zo leuk.
Ze lachen ook gewoon onbeschaamd het stel dat vandaag kookt uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat zij OVERAL al zijn geweest en ALLES weten.
Ja, dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
SBS6, kunnen jullie niet gewoon het aangegeven tijdstip beginnen en niet ruim 5 minuten ervoor.
is al de hele week zo hoor, ik heb dus de hele week de eerste 5 minuten gemistquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
SBS6, kunnen jullie niet gewoon het aangegeven tijdstip beginnen en niet ruim 5 minuten ervoor.
Ben nu deze aflevering aan het kijken en ik vind die meiden zo vervelend. Die ene komt over als een domme koe en de andere is zo kinderlijk/kinderachtig. En ze kopen veel te veel kant en klaar, ontbotten het konijn niet zelf en blijven maar doorgaan over hoe geweldig moeilijk hun voorgerecht is. Zijn gewoon 3 gekochte kaasjes! En ik vind hun restaurant er afschuwelijk en kitch uitzien, maar goed.quote:Op maandag 1 september 2014 18:13 schreef Mylene het volgende:
Niet terecht dat die feeksen door zijn met hun gekochte brood en bladerdeeg. Ze mogen door omdat ze gemeen zijn en dat doet het goed op televisie. Ander stelletje maakte wel alles zelf.
Plus pot ketel omdat ze zelf ook de anderen gasten flink hebben laten wachten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Dit stel
Die vent ziet er al eng uit en zijn jonge vrouw is ook niet veel knapper.
En dan zo'n bek terwijl ze zelf niet kunnen koken
nou nog dat andere stel op zijn bek gaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het een week niet gezien, maar dit koppel heeft volgens mij te maken met een gevalletje karma.
gelijke stand zal het idd nooit wordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Xaryna het volgende:
Wel erg verdacht dat beide rondes het enorm om spant tussen het laagst scorende team en het laatste team.
dit is ronde 3. met de gatechrashers dusquote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet met de uitzendingen. Ik dacht dat er eerst nog een derde rond zou komen. En dan pas de gatecrashers. Of ben ik nu gek? Ik zie nu kandidaten die ik niet eerder gezien.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 17:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
dit is ronde 3. met de gatechrashers dusben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |