Ik ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen toen ze al jankend eruit ging hoor
Zou zij zich niet ook enorm hebben gestoord aan dat gepruil en gesnotter elke keer?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen blijft haar hoofd bijna altijd zostaan.
Ik vind het zonde voor haar partner, die kookte goed maar moest jankbek telkens meesleuren.
Zekerquote:
Ze zal wel uien hebben gesneden of zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef RobinOok het volgende:
Ik kijk uit naar maandag. Huilende bitches....
Vooruitblikken met hun in een slechte bui zijn achteraf altijd teleurstellend inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zal wel uien hebben gesneden of zo.
Ja, of een vingerkootje verloren inderdaad. :-)quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zal wel uien hebben gesneden of zo.
Ik hoop dat ze flink falen met die niertjes van zequote:Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef regnavetto het volgende:
O o o ik sta op het punt te schakelen. Ik hoop zo dat die twee narcistische aziatische wijven, wijven ja, eruit vliegen. Meestal hou ik wel van een anti-hero maar ik word echt knotsgek van die 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |