quote:No sooner had the personable English-born gourmand confirmed his split from long-term girlfriend Theresa Ulvessund, than he was forced to hose down talk he’s romantically involved with fellow MKR contestant Sophia Pou, one half of the controversial gatecrashing duo from Cabramatta in Sydney’s west. “No, there’s zero truth to that,” Scott tells Woman’s Day exclusively. “Look, she’s a great girl, but no, not at all… that didn’t happen. Flattering as it may seem.” For weeks, the unlikely friendship between easy-going Bondi boys Luke Hines and Scott and polarising best friends Ashlee Pham and Sophia, has left fans gobsmacked.
“Noticed again Bondi boys sitting with Ashlee and Sophia,” TV blogger Emma Ashton posted on her site. Eliminated contestants Angela Kennedy and Milena Bagnato are just as surprised by the apparent closeness of the teams. “It’s a very strange combination, that people as positive as Scott and Luke would associate on such a friendly basis with Ashlee and Sophia,” Angela says. “I could never understand the connection that they had.”
During filming, on-set spies and fellow contestants say Scott and Sophia’s chemistry was undeniable. “They were laughing and giggling 24/7 together,” Angela says. “Sophia was all over Scott – couldn’t flirt enough.”
Vond het nog meevallen dat ze klapten gezien ze hen ook geen succes wensten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:12 schreef Mylene het volgende:
Het klappen op het blije nieuws van Josh en Andi door Ashlee en Sophia was niet echt spontaan.
Die pruilbek van Jenna begint al net zo irritant te worden als die twee aziatische dozenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:05 schreef Mylene het volgende:
In Australië zijn de opnames voor 2014 al begonnen. Ik heb al een voorproefje gezien. Het is verleidelijk om te gaan downloaden als het daar wordt uitgezonden.
Morgen een Jenna die weer eens aan het huilen is.
De neefjes zijn echt goed geworden hè? En ik zag dat Jake zijn kapsel voor het eerst uit model was.
Het is een goede dagquote:Op woensdag 6 november 2013 17:55 schreef essnhills het volgende:
Nou je mag opgelucht ademhalen hoor
Toetjeskoningin faalt alweer.quote:
*jank*quote:
Fixedquote:
Ik moest wel even lachen toen ze al jankend eruit ging hoorquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen toen ze al jankend eruit ging hoor
Zou zij zich niet ook enorm hebben gestoord aan dat gepruil en gesnotter elke keer?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen blijft haar hoofd bijna altijd zostaan.
Ik vind het zonde voor haar partner, die kookte goed maar moest jankbek telkens meesleuren.
Zekerquote:
Ze zal wel uien hebben gesneden of zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef RobinOok het volgende:
Ik kijk uit naar maandag. Huilende bitches....
Vooruitblikken met hun in een slechte bui zijn achteraf altijd teleurstellend inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zal wel uien hebben gesneden of zo.
Ja, of een vingerkootje verloren inderdaad. :-)quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zal wel uien hebben gesneden of zo.
Ik hoop dat ze flink falen met die niertjes van zequote:Op maandag 11 november 2013 17:09 schreef regnavetto het volgende:
O o o ik sta op het punt te schakelen. Ik hoop zo dat die twee narcistische aziatische wijven, wijven ja, eruit vliegen. Meestal hou ik wel van een anti-hero maar ik word echt knotsgek van die 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
* essnhills duimt voor vader en zoonquote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, ze komen weer oog in oog te staan met die Italiaanse vrouwen en vader en zoon.
Jupquote:
Wat een schijtshow zegquote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, ze komen weer oog in oog te staan met die Italiaanse vrouwen en vader en zoon.
quote:
Ik zou het niet weten, maar de herhaling is eventueel morgen om 14.40 op Net 5quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Xaryna het volgende:
Iemand idee waarom de aflevering van vandaag niet op uitzendinggemist staat en waar ik hem dan wel kan vinden?
Ja, dat weet ik, maar ik kan dan niet kijken. Vijf uur haal ik ook nooit maar tot nu toe keek ik het elke dag tijdens het eten via uitzendinggemist. Nu ben ik van slag.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar de herhaling is eventueel morgen om 14.40 op Net 5
Misschien hebben ze wat vertraging bij uitzending gemist en komt ie later vandaag nogquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik kan dan niet kijken. Vijf uur haal ik ook nooit maar tot nu toe keek ik het elke dag tijdens het eten via uitzendinggemist. Nu ben ik van slag.
Duurt altijd even. Over een half uurtje zou ie er wel moeten staan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Xaryna het volgende:
Iemand idee waarom de aflevering van vandaag niet op uitzendinggemist staat en waar ik hem dan wel kan vinden?
ik werd gewoon misselijk van dat gebabe de hele tijdquote:
Ik ook!quote:Op donderdag 14 november 2013 17:56 schreef essnhills het volgende:
Ik wil ook wel een stukkie van die chocoladetaart
Oeh nicequote:Op donderdag 14 november 2013 19:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb het recept maar opgezocht:
http://tvnz.co.nz/my-kitc(...)-raspberries-5444951
(hint: niet verder doorkijken naar andere recepten want dan krijg je spoilers).
Nee, maar hij komt er bij mij vast niet zo perfect uitquote:Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh niceZiet er niet uit als een heel moeilijk recept
Nee dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 14 november 2013 19:57 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee, maar hij komt er bij mij vast niet zo perfect uit
Ja na elke (te overdreven articulerende) zin vertrekt die lipquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:09 schreef marion234 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ben maar even lid geworden om dit plaatje neer te zetten
iddquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef Mylene het volgende:
Net5 kloot met uitzendtijden, eerst begon het soms te vroeg en nu weer te laat.
Ik vroeg me al of ik de enige was die dat opvielquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:09 schreef Mylene het volgende:
Net5 kloot met uitzendtijden, eerst begon het soms te vroeg en nu weer te laat.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar nou is het begonnen![]()
ben benieuwd wie er doorgaat
de worstenman is doorquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
![]()
Maar ik vind ze allemaal wel leuk nu
ja die wil ik ook wel proevenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de worstenman is door
alhoewel ik het toetje van de bondi jongens er wel heel lekker uit vond zien![]()
![]()
raar eindequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef essnhills het volgende:
Huh? Nu nog een aflevering?
Of is het gewoon een raar einde van de aflevering?
Ohquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
raar einde![]()
ze laten het voorgerecht dadelijk nog zien en dan morgen de rest pas plus de uitslag
Lijkt wel ja. Beetje chaotisch allemaal zo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef Mylene het volgende:
Net5 is aan het knippen en plakken gegaan om het zo maandag t/m vrijdag te vullen.
vrijdag dus de finalequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef Mylene het volgende:
Net5 is aan het knippen en plakken gegaan om het zo maandag t/m vrijdag te vullen.
dat zag er ook jammie uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 2Evenals de babi guling van Dan & Steph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |