* essnhills duimt voor vader en zoonquote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, ze komen weer oog in oog te staan met die Italiaanse vrouwen en vader en zoon.
Jupquote:
Wat een schijtshow zegquote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt, ze komen weer oog in oog te staan met die Italiaanse vrouwen en vader en zoon.
quote:
Ik zou het niet weten, maar de herhaling is eventueel morgen om 14.40 op Net 5quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Xaryna het volgende:
Iemand idee waarom de aflevering van vandaag niet op uitzendinggemist staat en waar ik hem dan wel kan vinden?
Ja, dat weet ik, maar ik kan dan niet kijken. Vijf uur haal ik ook nooit maar tot nu toe keek ik het elke dag tijdens het eten via uitzendinggemist. Nu ben ik van slag.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar de herhaling is eventueel morgen om 14.40 op Net 5
Misschien hebben ze wat vertraging bij uitzending gemist en komt ie later vandaag nogquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik kan dan niet kijken. Vijf uur haal ik ook nooit maar tot nu toe keek ik het elke dag tijdens het eten via uitzendinggemist. Nu ben ik van slag.
Duurt altijd even. Over een half uurtje zou ie er wel moeten staan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Xaryna het volgende:
Iemand idee waarom de aflevering van vandaag niet op uitzendinggemist staat en waar ik hem dan wel kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |