Ik vind Jake en Elle heel goed kunnen koken en ook wel sympathiek. Jammer dat ze zo ruziën soms, dat is wel minder. Maar ik heb zeker bewondering voor ze. Mick & Matt zijn natuurlijk geweldig, zo heerlijk down-to-earth en vriendelijk! Stiekem had ik deze twee teams wel tegen elkaar in de finale willen zien.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammergenoeg Jake & Elle. Wel hele aparte gave gerechten hadden ze.
Toch leek mij het allerlekkerst het toetje van Mick & Matt; sponscake, witte chocolademousse en frambozencoulis![]()
Ik ook. En sinds de semi-finals wilde ik dat ik minder nieuwsgierig wasquote:Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef Mylene het volgende:
Ik weet het al wie er wint omdat ik spoilers heb gelezen.
niets zeggenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef Mylene het volgende:
Ik weet het al wie er wint omdat ik spoilers heb gelezen.
Ik vind het juist fijner kijken, als ik al weet wie er gaat winnen.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. En sinds de semi-finals wilde ik dat ik minder nieuwsgierig wasDe spanning is er toch echt vanaf nu.
Echt?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Mylene het volgende:
Het schijnt dat beide teams afzonderlijk gefilmd zijn in de veronderstelling dat ze gewonnen hadden. Ze kregen thuis, net zoals de kijkers, pas te horen wie er had gewonnen.
dat verklaart iig wel die reactie's die ze makenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef Mylene het volgende:
Het schijnt dat beide teams afzonderlijk gefilmd zijn in de veronderstelling dat ze gewonnen hadden. Ze kregen thuis, net zoals de kijkers, pas te horen wie er had gewonnen.
Nu je het zegt, ik heb ze nog niet gezien neequote:Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Zitten de babes eigenlijk wel in het restaurant? Ik heb ze nog helemaal niet gezien. Of was dit voor hen de moeite niet.
ik ook!quote:
Ik vind het ook wel sneu dat ze juist met hun worst verder willen en dat het enige was waarop ze wat kritiek kregen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Cat22 het volgende:
Nu roepen ze alweer dat ze nu aan een gezin kunnen beginnen. Nee, als je bezig met met je eigen bedrijf op te zetten heb je daar tijd voor.Dat kun je volgens mij beter vanuit loondienst doen. Dat hoeft iig geen reden te zijn er niet aan te beginnen, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |