Ben nu deze aflevering aan het kijken en ik vind die meiden zo vervelend. Die ene komt over als een domme koe en de andere is zo kinderlijk/kinderachtig. En ze kopen veel te veel kant en klaar, ontbotten het konijn niet zelf en blijven maar doorgaan over hoe geweldig moeilijk hun voorgerecht is. Zijn gewoon 3 gekochte kaasjes! En ik vind hun restaurant er afschuwelijk en kitch uitzien, maar goed.quote:Op maandag 1 september 2014 18:13 schreef Mylene het volgende:
Niet terecht dat die feeksen door zijn met hun gekochte brood en bladerdeeg. Ze mogen door omdat ze gemeen zijn en dat doet het goed op televisie. Ander stelletje maakte wel alles zelf.
Plus pot ketel omdat ze zelf ook de anderen gasten flink hebben laten wachten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Dit stel
Die vent ziet er al eng uit en zijn jonge vrouw is ook niet veel knapper.
En dan zo'n bek terwijl ze zelf niet kunnen koken
nou nog dat andere stel op zijn bek gaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het een week niet gezien, maar dit koppel heeft volgens mij te maken met een gevalletje karma.
gelijke stand zal het idd nooit wordenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Xaryna het volgende:
Wel erg verdacht dat beide rondes het enorm om spant tussen het laagst scorende team en het laatste team.
dit is ronde 3. met de gatechrashers dusquote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet met de uitzendingen. Ik dacht dat er eerst nog een derde rond zou komen. En dan pas de gatecrashers. Of ben ik nu gek? Ik zie nu kandidaten die ik niet eerder gezien.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 17:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
dit is ronde 3. met de gatechrashers dusben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |