abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131870653
Nu net bezig met de aflevering die gisteren op teevee was. Wat zijn die goth-nerds snoezig! :)

Slim ook om twee uur over het voorgerecht te doen. Als ik twee uur langer op mijn eten moet wachten dan ik had verwacht en ik stik van de honger, dan vind ik vervolgens álles hartstikke lekker. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_131914518
Die ene Aziaat erger ik me zoo vreselijk aan dat ik haar wil slaan :') En dat heb ik dus niet vaak..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:17:12 #53
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_131915047
Op zich vind ik het wel grappig, dat ze daar in 1 generatie tijd van altijd vriendelijk & onderdanig zijn veranderd in koud & bitchy. Weg met de clichees. Yes!

Jammer alleen dat het wel te nep is om echt leuk te zijn....
pi_131917148
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef RobinOok het volgende:
Op zich vind ik het wel grappig, dat ze daar in 1 generatie tijd van altijd vriendelijk & onderdanig zijn veranderd in koud & bitchy. Weg met de clichees. Yes!

Jammer alleen dat het wel te nep is om echt leuk te zijn....
Ik heb wel vaker zo'n karakter gezien bij Aziaten. Niet altijd übervriendelijk. Ik moet wel (en de andere kandidaten) lachen om de dingen die ze verzint om het eten te beoordelen. Ze weet zelf niet eens wat ze moet lullen :')
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:54:14 #55
66083 Platina
78th Element
pi_131944125
Wat triest weer. Superlekker eten, allemaal hoge punten van Manu en Pete. En dan geven die droeftoeters een 7 of zelfs een 4 omdat ze per se willen winnen. Kansloos, echt te simpel voor woorden.
pi_131944156
Vind ik ook. Die steak zou ik graag in willen bijten :9
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:58:05 #57
66083 Platina
78th Element
pi_131944287
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind ik ook. Die steak zou ik graag in willen bijten :9
Die zag er echt heerlijk uit ja. Kijk ik naar mijn eigen bord eten, is het net babykots :')
pi_131944899
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:54 schreef Platina het volgende:
Wat triest weer. Superlekker eten, allemaal hoge punten van Manu en Pete. En dan geven die droeftoeters een 7 of zelfs een 4 omdat ze per se willen winnen. Kansloos, echt te simpel voor woorden.
Die 4 kregen ze van Stefano and Lisa, notabene niet een duo van de gatecrashers. Het viel mij nog mee dat ze een 7 kregen van die Chinese wijven.

Ik kon het niet laten en heb gegoogeld wie er gaan winnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131961389
Ik kon mezelf ook niet bedwingen en heb ook gegoogled naar de uitslag. Ik kijk nu ineens heel anders, haha!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_131971028
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:13 schreef Mylene het volgende:

[..]

Die 4 kregen ze van Stefano and Lisa, notabene niet een duo van de gatecrashers. Het viel mij nog mee dat ze een 7 kregen van die Chinese wijven.

Ik kon het niet laten en heb gegoogeld wie er gaan winnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt raar ja dat zij een 4 gaven

SPOILER
En die steak gister zag er smakelijk uit :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:19:40 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131971048
mijn vriendin volgt het (net als masterchef) via 1channel. Enige dat ik meekreeg is dat er 1 stel de hele tijd "Babe" tegenelkaar zegt

:P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131971377
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 8 oktober 2013 15:18 schreef essnhills het

SPOILER
Ja denk het wel. Zo zag t er wel uit
pi_131974949
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja denk het wel. Zo zag t er wel uit
Ja dus :D

Al lijkt het me wel erg lastig koken na zoiets :P
pi_131975937
Net goed dat ze zo weinig punten hebben gekregen. Stom stel en dan met name dat wijf.
pi_132031731
Op zich kan ik wel leven met welk stel er uit is gegaan :) Die twee Italiaanse gatecrashers waren achteraf zo erg nog niet en Lisa en Stefano werden met de dag vervelender. Nu hopen dat de volgende die eruit vliegen de twee lieflijke Aziatische dames zijn :) Ik hoop op leuke opdrachten voor de rest :D
pi_132031838
Ze zetten er tegenwoordig bewust 2 van die lamstralen in lijkt wel. Voor de kijkcijfers natuurlijk.
pi_132032225
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef Apuleius het volgende:
Ze zetten er tegenwoordig bewust 2 van die lamstralen in lijkt wel. Voor de kijkcijfers natuurlijk.
Uiteraard, kijkcijfers zijn belangrijk hè? :P
pi_132032428
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:44 schreef essnhills het volgende:

[..]

Uiteraard, kijkcijfers zijn belangrijk hè? :P
Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres, want als ik me teveel erger, dan gaat het uit. :P
pi_132032462
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres, want als ik me teveel erger, dan gaat het uit. :P
Dat geldt bij mij voor heel veel programma's, waardoor ik eigenlijk nooit tv kijk :P Maar MKR vind ik een leuk programma met een leuk concept en leuke opdrachten :Y
pi_132032523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:54 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dat geldt bij mij voor heel veel programma's, waardoor ik eigenlijk nooit tv kijk :P Maar MKR vind ik een leuk programma met een leuk concept en leuke opdrachten :Y
Hier net zo. Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar Masterchef. Leerzamer en minder persoonlijk gelul, hoewel dat ook steeds meer begint te worden.
pi_132073879
Babes.
pi_132074134
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:33 schreef Myraela het volgende:
Babes.
Die Aziatische vriendinnen zeggen dat ook achter vrijwel iedere zin.
pi_132074575
Die aziatische grieten zijn bloedirritant maar kunnen wel koken. _O_

Was dat niet vorig seizoen, dat de homo-heren erin zaten? Arts en advocaat meen ik, hoog van de toren blazend en toen zij aan de beurt waren heeft iedereen ook zo'n zes uur aan tafel gezeten.
Wijntje erbij, niet te snel willen gaan, spercieboontjes werden stuk voor stuk getopt. :') _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132078284
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Die aziatische grieten zijn bloedirritant maar kunnen wel koken. _O_

Was dat niet vorig seizoen, dat de homo-heren erin zaten? Arts en advocaat meen ik, hoog van de toren blazend en toen zij aan de beurt waren heeft iedereen ook zo'n zes uur aan tafel gezeten.
Wijntje erbij, niet te snel willen gaan, spercieboontjes werden stuk voor stuk getopt. :') _O-
Ja die 2 haha _O- En bleven vastgeroest in de 70ies.

Ik vind beide teams leuk die in de eliminatie zitten -O- Had liever die man en vrouw erin gezien doe kofta hadden gemaakt.
pi_132402262
Ik ben van mening veranderd. Ik kan die Aziatische vriendinnen nu wel waarderen. Gewoon omdat ze gelijk hebben wat betreft die Italiaanse troela's en ze kunnen koken.
pi_132402309
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:31 schreef Mylene het volgende:
Ik ben van mening veranderd. Ik kan die Aziatische vriendinnen nu wel waarderen. Gewoon omdat ze gelijk hebben wat betreft die Italiaanse troela's en ze kunnen koken.
Ik vond ze wel weer lekker arrogant doen :')
pi_132402340
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit.. als je gerecht lukt en iemand anders verpest iets hoef je niet zo bitcherig te doen.
pi_132402389
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dit.. als je gerecht lukt en iemand anders verpest iets hoef je niet zo bitcherig te doen.
Dat ook inderdaad. Maar op een gegeven moment zag je hun met zijn 2-en naast elkaar commentaar geven. Op een gegeven moment zei diegene dat ze daar niet hoorden. Dat zei ze met zo'n arrogant gebaar dat ik er stiekem wel om moest grinniken. Die meiden hebben nog een hoop te leren.
pi_132402718
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, helemaal voldaan dat ze perfect zijn :D.
pi_132413388
Zolang ze in hun comfort zone kunnen koken. Ben benieuwd als ze een frans gerecht met beef moeten koken hoe het dan gaat
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:29:57 #81
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_132414237
Ze raakten al helemaal in paniek toen ze "westerse" basilicum toebedeeld kregen.
pi_132554619
Ben die Ashlee en Sophia helemaal zat :r
Persé elk gerecht afkraken, ook al is het gewoon ok... hoe kinderachtig kun je zijn! Blegh..
pi_132555377
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Persé elk gerecht afkraken, ook al is het gewoon ok... hoe kinderachtig kun je zijn! Blegh..
Ik zag ze bij afscheid in tegenstelling anderen ook niet klappen aan het einde.
pi_132555461
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik zag ze bij afscheid in tegenstelling anderen ook niet klappen aan het einde.
Was te verwachten.

Wel terecht dat die Italiaanse grieten gingen wieberen. Bij elk opdracht maakten ze stomme foutjes, of verknalden ze het helemaal.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132555522
Is dat een beetje hetzelfde als het Nederlandse programma "Smaken verschillen" ?
pi_132555582
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Was te verwachten.

Wel terecht dat die Italiaanse grieten gingen wieberen. Bij elk opdracht maakten ze stomme foutjes, of verknalden ze het helemaal.
Vond nou niet dat ze het zo slecht deden. De anderen waren gewoon nog beter.

Volgens de voorstukjes krijgen Ashlee & Sophia weer nieuwe vijanden volgende week :')
pi_132555615
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:05 schreef NotGuilty het volgende:
Is dat een beetje hetzelfde als het Nederlandse programma "Smaken verschillen" ?
Bij Smaken Verschillen blijven ze thuis en is er geen jury bij.
Bij My Kitchen Rules is de thuisronde de voorronde en begint daarna het koken in het MKR hoofdkwartier en op allerlei diverse locaties.
pi_132555734
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bij Smaken Verschillen blijven ze thuis en is er geen jury bij.
Bij My Kitchen Rules is de thuisronde de voorronde en begint daarna het koken in het MKR hoofdkwartier en op allerlei diverse locaties.
Oh :D klinkt leuk, ik ga eens kijken
pi_132555887
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:12 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Oh :D klinkt leuk, ik ga eens kijken
Tis ook heel leuk ^O^ Elke werkdag op NET5 om 17u en herhaling volgende dag om 14.30u.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:16:51 #90
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_132555891
Het maakt me echt niks uit hoe goed die achterlijke babes koken, het blijven kutwijven en van mij mogen ze oprotten.
pi_132555913
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Vond nou niet dat ze het zo slecht deden. De anderen waren gewoon nog beter.

Volgens de voorstukjes krijgen Ashlee & Sophia weer nieuwe vijanden volgende week :')
Deze keer deden ze het goed, maar stukjes rauwe knoflook in de rijst? :')
Rauwe eend serveren bij een teamopdracht? Die happy face burgers? Zij waren van de hele groep de personen die het minst presteerden.
pi_132555914
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Het maakt me echt niks uit hoe goed die achterlijke babes koken, het blijven kutwijven en van mij mogen ze oprotten.
Dit. Liever vandaag dan morgen.
pi_132555952
quote:
Frustrerend he? :X

Toen ze bij die paardenrace waren ook: eentje stalkt een beroemde dame (hoe onprofessioneel!), die zegt vriendelijk dankjewel en loopt weg. Reactie van de babe: 'wat een snob' :r
pi_132555967
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Deze keer deden ze het goed, maar stukjes rauwe knoflook in de rijst? :')
Rauwe eend serveren bij een teamopdracht? Die happy face burgers? Zij waren van de hele groep de personen die het minst presteerden.
Rauwe eend waren de middelste plakken die ze er uit hadden moeten laten en dan was het ok geweest. Rauwe knoflook kan maar niet te veel. Zit ook in timemanagement en dan kan er gauw wat fouts inschieten. Het gaat om hoe ze vandaag presteerden en zo slecht vond ik het niet. Had de gerechten best op kunnen eten.
pi_132556259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Tis ook heel leuk ^O^ Elke werkdag op NET5 om 17u en herhaling volgende dag om 14.30u.
Dankje, maar ik heb geen geduld voor tv. Ik download wel gewoon een heel seizoen en hou dan een marathon *O*
Als er meerdere seizoenen zijn kom ik wel mee doen met de live uitzendingen hier :9
pi_132607849
quote:
^O^
http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Toilet
---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ----------
ik heb altijd al iets met talen gehadt
pi_132682265
quote:
Maar wat ik echt heel raar vind is dat de rest zich zo laat ondersneeuwen door die twee! Je gaat ze toch geen aziatische producten laten kopen in zo'n budget proef?? Dan naai je toch jezelf, of ben ik nou gek? De rest lijkt het blijkbaar gewoon te slikken...
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_132682742
quote:
Inderdaad wat een stel kutwijven bij elkaar. :{
pi_132684934
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:10 schreef Tezz het volgende:

[..]

Maar wat ik echt heel raar vind is dat de rest zich zo laat ondersneeuwen door die twee! Je gaat ze toch geen aziatische producten laten kopen in zo'n budget proef?? Dan naai je toch jezelf, of ben ik nou gek? De rest lijkt het blijkbaar gewoon te slikken...
Die twee die nu in de cook off staan zeiden ook letterlijk we gaan niet aziatisch koken want dan hebben jullie een voordeel om vervolgens gehaktballetjes met 5 spice te gaan koken.
Ik hoop dat steph en haar partner winnen (die vol met tatoos). Leuk stel vind ik dat
pi_132691741
Wel supertof dat de deelnemers de k&k curry als lekkerste gerechtje hebben gekozen.

Overigens heb ik niets tegen curry pasta, maar hoe kun je het eerst lekker noemen en vervolgens doen alsof het een schande is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')