Ik heb wel vaker zo'n karakter gezien bij Aziaten. Niet altijd übervriendelijk. Ik moet wel (en de andere kandidaten) lachen om de dingen die ze verzint om het eten te beoordelen. Ze weet zelf niet eens wat ze moet lullenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef RobinOok het volgende:
Op zich vind ik het wel grappig, dat ze daar in 1 generatie tijd van altijd vriendelijk & onderdanig zijn veranderd in koud & bitchy. Weg met de clichees. Yes!
Jammer alleen dat het wel te nep is om echt leuk te zijn....
Die zag er echt heerlijk uit ja. Kijk ik naar mijn eigen bord eten, is het net babykotsquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind ik ook. Die steak zou ik graag in willen bijten
Die 4 kregen ze van Stefano and Lisa, notabene niet een duo van de gatecrashers. Het viel mij nog mee dat ze een 7 kregen van die Chinese wijven.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:54 schreef Platina het volgende:
Wat triest weer. Superlekker eten, allemaal hoge punten van Manu en Pete. En dan geven die droeftoeters een 7 of zelfs een 4 omdat ze per se willen winnen. Kansloos, echt te simpel voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die 4 kregen ze van Stefano and Lisa, notabene niet een duo van de gatecrashers. Het viel mij nog mee dat ze een 7 kregen van die Chinese wijven.
Ik kon het niet laten en heb gegoogeld wie er gaan winnen.Echt raar ja dat zij een 4 gavenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die steak gister zag er smakelijk uit
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:[b]Op dinsdag 8 oktober 2013 15:18 schreef essnhills het
Ja denk het wel. Zo zag t er wel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Zo zag t er wel uit
Uiteraard, kijkcijfers zijn belangrijk hè?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:28 schreef Apuleius het volgende:
Ze zetten er tegenwoordig bewust 2 van die lamstralen in lijkt wel. Voor de kijkcijfers natuurlijk.
Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres, want als ik me teveel erger, dan gaat het uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard, kijkcijfers zijn belangrijk hè?
Dat geldt bij mij voor heel veel programma's, waardoor ik eigenlijk nooit tv kijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres, want als ik me teveel erger, dan gaat het uit.
Hier net zo. Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar Masterchef. Leerzamer en minder persoonlijk gelul, hoewel dat ook steeds meer begint te worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat geldt bij mij voor heel veel programma's, waardoor ik eigenlijk nooit tv kijkMaar MKR vind ik een leuk programma met een leuk concept en leuke opdrachten
Ja die 2 hahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Die aziatische grieten zijn bloedirritant maar kunnen wel koken.![]()
Was dat niet vorig seizoen, dat de homo-heren erin zaten? Arts en advocaat meen ik, hoog van de toren blazend en toen zij aan de beurt waren heeft iedereen ook zo'n zes uur aan tafel gezeten.
Wijntje erbij, niet te snel willen gaan, spercieboontjes werden stuk voor stuk getopt.![]()
Ik vond ze wel weer lekker arrogant doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:31 schreef Mylene het volgende:
Ik ben van mening veranderd. Ik kan die Aziatische vriendinnen nu wel waarderen. Gewoon omdat ze gelijk hebben wat betreft die Italiaanse troela's en ze kunnen koken.
Dit.. als je gerecht lukt en iemand anders verpest iets hoef je niet zo bitcherig te doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond ze wel weer lekker arrogant doen
Dat ook inderdaad. Maar op een gegeven moment zag je hun met zijn 2-en naast elkaar commentaar geven. Op een gegeven moment zei diegene dat ze daar niet hoorden. Dat zei ze met zo'n arrogant gebaar dat ik er stiekem wel om moest grinniken. Die meiden hebben nog een hoop te leren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit.. als je gerecht lukt en iemand anders verpest iets hoef je niet zo bitcherig te doen.
Ja, helemaal voldaan dat ze perfect zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond ze wel weer lekker arrogant doen
Ik zag ze bij afscheid in tegenstelling anderen ook niet klappen aan het einde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben die Ashlee en Sophia helemaal zat
Persé elk gerecht afkraken, ook al is het gewoon ok... hoe kinderachtig kun je zijn! Blegh..
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zag ze bij afscheid in tegenstelling anderen ook niet klappen aan het einde.
Vond nou niet dat ze het zo slecht deden. De anderen waren gewoon nog beter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was te verwachten.
Wel terecht dat die Italiaanse grieten gingen wieberen. Bij elk opdracht maakten ze stomme foutjes, of verknalden ze het helemaal.
Bij Smaken Verschillen blijven ze thuis en is er geen jury bij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:05 schreef NotGuilty het volgende:
Is dat een beetje hetzelfde als het Nederlandse programma "Smaken verschillen" ?
Ohquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij Smaken Verschillen blijven ze thuis en is er geen jury bij.
Bij My Kitchen Rules is de thuisronde de voorronde en begint daarna het koken in het MKR hoofdkwartier en op allerlei diverse locaties.
Tis ook heel leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ohklinkt leuk, ik ga eens kijken
Deze keer deden ze het goed, maar stukjes rauwe knoflook in de rijst?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vond nou niet dat ze het zo slecht deden. De anderen waren gewoon nog beter.
Volgens de voorstukjes krijgen Ashlee & Sophia weer nieuwe vijanden volgende week
Dit. Liever vandaag dan morgen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Het maakt me echt niks uit hoe goed die achterlijke babes koken, het blijven kutwijven en van mij mogen ze oprotten.
Frustrerend he?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Het maakt me echt niks uit hoe goed die achterlijke babes koken, het blijven kutwijven en van mij mogen ze oprotten.
Rauwe eend waren de middelste plakken die ze er uit hadden moeten laten en dan was het ok geweest. Rauwe knoflook kan maar niet te veel. Zit ook in timemanagement en dan kan er gauw wat fouts inschieten. Het gaat om hoe ze vandaag presteerden en zo slecht vond ik het niet. Had de gerechten best op kunnen eten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze keer deden ze het goed, maar stukjes rauwe knoflook in de rijst?
Rauwe eend serveren bij een teamopdracht? Die happy face burgers? Zij waren van de hele groep de personen die het minst presteerden.
Dankje, maar ik heb geen geduld voor tv. Ik download wel gewoon een heel seizoen en hou dan een marathonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tis ook heel leukElke werkdag op NET5 om 17u en herhaling volgende dag om 14.30u.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Maar wat ik echt heel raar vind is dat de rest zich zo laat ondersneeuwen door die twee! Je gaat ze toch geen aziatische producten laten kopen in zo'n budget proef?? Dan naai je toch jezelf, of ben ik nou gek? De rest lijkt het blijkbaar gewoon te slikken...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Persé elk gerecht afkraken, ook al is het gewoon ok... hoe kinderachtig kun je zijn! Blegh..
Inderdaad wat een stel kutwijven bij elkaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Die twee die nu in de cook off staan zeiden ook letterlijk we gaan niet aziatisch koken want dan hebben jullie een voordeel om vervolgens gehaktballetjes met 5 spice te gaan koken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar wat ik echt heel raar vind is dat de rest zich zo laat ondersneeuwen door die twee! Je gaat ze toch geen aziatische producten laten kopen in zo'n budget proef?? Dan naai je toch jezelf, of ben ik nou gek? De rest lijkt het blijkbaar gewoon te slikken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |