Ja maar die had Steph verpest omdat ze erin priktequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel sneu dat ze juist met hun worst verder willen en dat het enige was waarop ze wat kritiek kregen.
Jup, Jake en elle kregen 2x en 8 en de rest 9. Dan en Steph hadden alleen 9'squote:Op vrijdag 22 november 2013 20:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Laatste stuk net niet gezien. Geen zin om tot maandag te wachten. Steph en dan gewonnen?
Oh dat verandert het wel behoorlijk zeg! Dan heb je inderdaad geld nodig om een gezin te kunnen beginnenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:45 schreef Mylene het volgende:
Dan en Steph hebben al 5 jaar geprobeerd om kinderen te krijgen. Ze hebben al een keer een IVF behandeling ondergaan. En hebben nu genoeg geld om het blijven te proberen.
Ah! Makes sense! Heb ik dat dan ergens gemist of is het niet gezegd? Want ik denk dat ik niet de enige zal zijn die hun redenatie raar vond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:45 schreef Mylene het volgende:
Dan en Steph hebben al 5 jaar geprobeerd om kinderen te krijgen. Ze hebben al een keer een IVF behandeling ondergaan. En hebben nu genoeg geld om het blijven te proberen.
Ik heb het ze niet horen zeggen inderdaad, maar het staat wel op internet, ook op hun eigen sitequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah! Makes sense! Heb ik dat dan ergens gemist of is het niet gezegd? Want ik denk dat ik niet de enige zal zijn die hun redenatie raar vond.
ik ken hem nietquote:
Als ik naar de presentators kijk zo'n 10 jaar geleden?quote:
Is van vorig jaar, 2012 dus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik naar de presentators kijk zo'n 10 jaar geleden?
Echt? ze zien er zo anders uit en ze doen heel anders. Ik vind ze veel minder leuk tot nu toe..quote:
Zoveel is het niet veranderd, het duurt alleen langer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind het jammer dat programma's zoals MKR altijd hun concept aanpassen wanneer ze veel kijkers trekken. De MKR uit de begintijd was leuk omdat de mensen gewoon thuis hun eten kookten voor anderen en na een aantal sessies werd er een winnaar geselecteerd. Nu is het alsof je naar een tweede Masterchef Australia zit te kijken.
Ja, maar nu spenderen ze de helft van de tijd ook in een kookstudio, bij de oude My Kitchen Rules was dat niet. De programmamakers gaan steeds gekkere dingen verzinnen om maar kijkers te trekken en een programma zo lang mogelijk op te rekken. Je ziet het ook met Masterchef Australia. Dat duurt ook steeds langer en er wordt maximaal geput uit dramatische momenten tussen de deelnemers. Je zit nog net niet met een teiltje voor de tv.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zoveel is het niet veranderd, het duurt alleen langer.
Maar het begon en begint nog steeds met mensen die thuis koken voor de anderen.
Ik vind ze leuker. Minder serieus, meer grapjes en leuke gesprekken. Nu is t allemaal zo stijf.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? ze zien er zo anders uit en ze doen heel anders. Ik vind ze veel minder leuk tot nu toe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |