Ik moet zeggen dat ze even moesten 'groeien' bij me maar nu vind ik ze ook wel leuker jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind ze leuker. Minder serieus, meer grapjes en leuke gesprekken. Nu is t allemaal zo stijf.
nou de tijd gaat vlugger dan ik dacht.Ik zat er dus mooi naast.Het was dus 2010,ik blijk dus langer te kijken.quote:
Wat een logicaquote:Op maandag 30 juni 2014 17:36 schreef Mylene het volgende:
Ik las op Mediacourant dat Masterchef Australia verhuist naar SBS6 om 18:00 met de reden dat het zo goed scoorde op Net5. Ik ben benieuw wat er dan met MKR zal gebeuren. Hopelijk verhuist het mee en wordt het ervoor uitgezonden zoals op Net5. En dat het niet gaat concurreren.
En ik was erbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:02 schreef Mylene het volgende:
SBS6 is sinds gisteren begonnen met uitzenden van het nieuwe seizoen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
die van gisteren heb ik gemist maar die van vandaag mis ik niet
Jij bent gewoon jaloers omdat zij OVERAL al zijn geweest en ALLES weten.quote:
ik vind er ook maar weinig aan op het momentquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind het allemaal erg ingestudeerd overkomen, de gesprekjes in de keuken, die aan tafel, vind het tot nu toe niet zo leuk.
Ze lachen ook gewoon onbeschaamd het stel dat vandaag kookt uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat zij OVERAL al zijn geweest en ALLES weten.
Ja, dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
SBS6, kunnen jullie niet gewoon het aangegeven tijdstip beginnen en niet ruim 5 minuten ervoor.
is al de hele week zo hoor, ik heb dus de hele week de eerste 5 minuten gemistquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
SBS6, kunnen jullie niet gewoon het aangegeven tijdstip beginnen en niet ruim 5 minuten ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |