Dat is bijv. een shirt met een linkse terrorist (zoals Che Guevara) erop.quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets dat je niet vrijwillig draagt is het.
Ik draag t-shirts vrijwillig. Die sluiten de bloedtoevoer naar je hersenen ook niet af zoals een stropdas doet.quote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is bijv. een shirt met een linkse terrorist (zoals Che Guevara) erop.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draag t-shirts vrijwillig. Die sluiten de bloedtoevoer naar je hersenen ook niet af zoals een stropdas doet.
Dat waren nog eens tijden, eind jaren zeventig, begin jaren tachtig, met de Rote Armee Fraktion en de Brigate Rosse.quote:
Wat ben je ook een gekquote:Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lieve poezie.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lieve poezie.
Ónze dorpsmongoolquote:Op maandag 23 september 2013 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
v_P is de dorpsmongool van deze kroeg.
En daar hebben we de dorpsjood die z'n rekening in de kroeg nooit betaalt.quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef waht het volgende:
Che Guevara, de sadistische moordenaar. Toch frappant dat linksen hem verafgoden.
Zullen wij Moshe Dayan eens lekker gaan verafgoden?quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef waht het volgende:
Che Guevara, de sadistische moordenaar. Toch frappant dat linksen hem verafgoden.
Ik verafgod enkel kapitaal, in mensen is niets te vinden wat ik kan verafgoden.quote:Op maandag 23 september 2013 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zullen wij Moshe Dayan eens lekker gaan verafgoden?
Dat roze plekje bij een vrouw wordt anders door velen verafgood.quote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik verafgod enkel kapitaal, in mensen is niets te vinden wat ik kan verafgoden.
waht verdient geld aan het roze plekje van z'n moeder.quote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat roze plekje bij een vrouw wordt anders door velen verafgood.
Vrouwen zijn mensen?quote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat roze plekje bij een vrouw wordt anders door velen verafgood.
Zeg dat tegen m'n homies, bitch.quote:Op maandag 23 september 2013 22:43 schreef De_Coulance het volgende:
Kom een keer met iets nieuws man. Lijkt wel de 80ste herhaling van Friends dit.
Mugabe's nieuwe jeugdbrigade?quote:Op maandag 23 september 2013 22:44 schreef waht het volgende:
[..]
Zeg dat tegen m'n homies, bitch.
[ afbeelding ]
Misschien is het een idee dat je ergens anders gaat posten? Dan heb je iets nieuws en kunnen wij lekker met ons leven doorgaan.quote:Op maandag 23 september 2013 22:43 schreef De_Coulance het volgende:
Wij zijn hier geen godse comedyfactory.quote:Op maandag 23 september 2013 22:43 schreef De_Coulance het volgende:
Neen, ze zien er er goed doorvoed uit immers.quote:
Oh, hoelang verblijven ze al in Europa?quote:Op maandag 23 september 2013 22:47 schreef waht het volgende:
[..]
Neen, ze zien er er goed doorvoed uit immers.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, hoelang verblijven ze al in Europa je hoofd?
Officieel wonen ze in Afrika.quote:Op maandag 23 september 2013 22:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, hoelang verblijven ze al in Europa?
Waht heeft geen vrienden.quote:Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weldoorvoede negers bestaan niet?
Maar we hebben elkaarquote:Op maandag 23 september 2013 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat FOKers geen vrienden hebben is niets nieuws.
Ben ik geen FOKer?quote:Op maandag 23 september 2013 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat FOKers geen vrienden hebben is niets nieuws.
Geo-sociaal ligt het hier niet helemaal lekker, verder weinig te klagen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je vrienden zou hebben dan zou je niet op dit forum posten.
En vooral waht niet vergetenquote:Op maandag 23 september 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is waar, binnenkort de heren van stand hier maar weer eens knuffelen.
Zonder kleurrijke doodsverwensing ga ik dit echt niet als onaardig bestempelen hoor.quote:
Hug?quote:Op maandag 23 september 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is waar, binnenkort de heren van stand hier maar weer eens knuffelen.
Meer als understatement.quote:Op maandag 23 september 2013 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Zonder kleurrijke doodsverwensing ga ik dit echt niet als onaardig bestempelen hoor.
Ik wist dat ik een risico nam. Phew.quote:Op maandag 23 september 2013 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Zonder kleurrijke doodsverwensing ga ik dit echt niet als onaardig bestempelen hoor.
Dat zei hij zeker ook over types als waht.quote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Levende wezens in een menselijk gedaante, zou m'n grootvader gezegd hebben.
Dat ook, ik heb enkel vijanden.quote:
Nee, gek genoeg niet.quote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zei hij zeker ook over types als waht.
Een Untermensch is nog steeds een Mensch.quote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zei hij zeker ook over types als waht.
Dan zat ik hier toch niet?quote:Op maandag 23 september 2013 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt vrienden, jij krijgt geen knuffel.
Kies nou eens voor een eenduidige lijn, je kan niet aan de éne kant beweren dat je "echte" vrienden hebt om vervolgens bij de volgende post om een hug te gaan bedelen.quote:
Nee, ondernemer, goud geld verdiend aan de campagne in het oosten.quote:Op maandag 23 september 2013 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, het was een soort van NSBer dus.
Dat ik vrienden heb wil nog niet zeggen dat ik geen hug wil.quote:Op maandag 23 september 2013 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kies nou eens voor een eenduidige lijn, je kan niet aan de éne kant beweren dat je "echte" vrienden hebt om vervolgens bij de volgende post om een hug te gaan bedelen.
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 23 september 2013 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien is het een idee dat je ergens anders gaat posten? Dan heb je iets nieuws en kunnen wij lekker met ons leven doorgaan.
Een man die een hug wil hebben heeft geen vrienden, daarom ook die hug, dat is ter compensatie.quote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat ik vrienden heb wil nog niet zeggen dat ik geen hug wil.
En je Border Collie.quote:Op maandag 23 september 2013 23:00 schreef De_Coulance het volgende:
Ik heb 3 vrienden. Mijn ouders en mijn hamster.
Lelijk zusje heb ik dan.quote:
True.quote:Op maandag 23 september 2013 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet zo raar, gezien jouw ouders.
Hij maakte lijm van gesneuvelde soldaten?quote:Op maandag 23 september 2013 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ondernemer, goud geld verdiend aan de campagne in het oosten.
Nee, materiaal voor soldaten in het oosten.quote:Op maandag 23 september 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij maakte lijm van gesneuvelde soldaten?
En ze hebben 'm niet financieel uitgekleed na VE-day?quote:Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, materiaal voor soldaten in het oosten.
Maar vast ook wel voor soldaten in het westen.
In elk geval met behulp van dwangarbeiders uit het oosten.
Niet veel anders dan nu dus.quote:Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
In elk geval met behulp van dwangarbeiders uit het oosten.
Trouwe lui, die Zwitserse bankiers.quote:Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
En ze hebben 'm niet financieel uitgekleed na VE-day?
Jawel, toen profiteerde enkel de Duitse economische van Poolse dwangarbeiders, nu profiteert geheel West-Europa daarvan.quote:
Die derde atoombom had eigenlijk op Zwitserland gemoeten.quote:Op maandag 23 september 2013 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Trouwe, die Zwitserse bankiers.
Wij fijn in de fall-out zone.quote:Op maandag 23 september 2013 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die derde atoombom had eigenlijk op Zwitserland gemoeten.
Nee, want ook zat Joden hadden hun vermogen daar staan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die derde atoombom had eigenlijk op Zwitserland gemoeten.
Ik doelde meer op het oosten als in India, Bangladesh & China.quote:Op maandag 23 september 2013 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel, toen profiteerde enkel de Duitse economische van Poolse dwangarbeiders, nu profiteert geheel West-Europa daarvan.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het oosten als in India, Bangladesh & China.
Vertrouwen, wat een woord.quote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef waht het volgende:
Zwitsers kun je nog vertrouwen, de rest van Europa niet.
Zullen we de aankomende processen weer in Neurenberg houden?quote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef waht het volgende:
Zwitsers kun je nog vertrouwen, de rest van Europa niet.
Jawel. Kanker enzo.quote:Op maandag 23 september 2013 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
Sowieso moet je je niet zoveel zorgen om fall-out maken, dat valt allemaal wel mee en is afhankelijk van veel verschillende factoren.
Mjah, de Bundesrepublik moest opgebouwd worden. Maar ze hadden best wat selectiever kunnen zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want ook zat Joden hadden hun vermogen daar staan.
Overigens hebben de meeste Duitse oorlogsindustriëlen hun assets na de oorlog gewoon terug gehad hoor.
Maastricht heeft meer symbolische waarde denk ik. Anders gewoon in Brussel.quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zullen we de aankomende processen weer in Neurenberg houden?
Ja, dat kan je ook van teveel sigaretten in je muil krijgen.quote:
Het boeit mij eerlijk gezegd geen zak, gewoon altijd aan jezelf denken.quote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, de Bündesrepublik moest opgebouwd worden. Maar ze hadden best wat selectiever kunnen zijn.
Brussel wil ik liever meteen platbranden.quote:Op maandag 23 september 2013 23:13 schreef waht het volgende:
[..]
Maastricht heeft meer symbolische waarde denk ik. Anders gewoon in Brussel.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, dat kan je ook van teveel sigaretten in je muil krijgen.
Lees het handboek militair er eens op na, beetje voorzorgsmaatregelen en het valt allemaal wel mee.
Als het binnen het bestemmingsplan past zou ik de EU-gebouwen willen inrichten als museum, zodat we het nooit vergeten.quote:Op maandag 23 september 2013 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Brussel wil ik liever meteen platbranden.
Speciaal voor de falers die geen handboek militair bij de hand hebben.quote:(d) Verblijf in een fall-out gebied
Indien verblijf in een fall-out gebied noodzakelijk is, zal de commandant
maatregelen treffen om te voorkomen dat het personeel stralingsziek wordt.
Bescherming wordt verkregen door zoveel mogelijk gebruik te maken van de
aanwezige dekkingsmogelijkheden.
Omdat de intensiteit van nablijvende kernstraling snel afneemt, wordt het
grootste gevaar ervan vermeden door na aankomst van de fall-out zo lang
mogelijk in een dekking met een goede afscherming te blijven.
Het volgende
overzicht laat de waarde zien van afscherming bij blootstelling aan nablijvende
kernstraling, uitgaande van een in het open veld op te lopen dosis van 150 cGy.
open veld: 150 cGy
YPR 765: 60 cGy
Leopard 15 cGy
open schuttersput 15 cGy
onderkomen met 1 meter bovendekking 0,75 cGy
Dat richt je maar lekker in Yad Vashem in.quote:Op maandag 23 september 2013 23:17 schreef waht het volgende:
[..]
Als het binnen het bestemmingsplan past zou ik de EU-gebouwen willen inrichten als museum, zodat we het nooit vergeten.
1 meter aarde is goede shit manquote:Op maandag 23 september 2013 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Speciaal voor de falers die geen handboek militair bij de hand hebben.
Nadat ze 'm zelf gestart hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zie het al, de bezoekers van de SC zijn de enige FOKers die de volgende thermonucleaire oorlog gaan overleven.
Ik heb op nog geen 500 meter afstand een ondergrondse schuilplaatsquote:Op maandag 23 september 2013 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zie het al, de bezoekers van de SC zijn de enige FOKers die de volgende thermonucleaire oorlog gaan overleven.
Ik mag geen uitspraken doen over de communicatiebunker die ik in de tuin heb.quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb op nog geen 500 meter afstand een ondergrondse schuilplaats
Jij gaat al een stap verder met onthullingen.. ik ga niet teveel zeggen vanwege OPSEC.quote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik mag geen uitspraken doen over de communicatiebunker die ik in de tuin heb.
Ik ook, een commandobunker uit de jaren zestig.quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb op nog geen 500 meter afstand een ondergrondse schuilplaats
quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Autisten heersen stiekem over de wereld.
Dat is wel gaaf, daar weet ik er ook nog wel een paar van. Vind die dingen altijd erg interessant.quote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, een commandobunker uit de jaren zestig.
http://www.aswespeak.nl/t(...)s-onder-de-stad--126
De politiek bestaat inderdaad jammer genoeg uit enkel autisten.quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Autisten heersen stiekem over de wereld.
Wat zou ze bruto op jaarbasis als hoer kunnen verdienen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef betyar het volgende:
Lauren Cohan is best een mooi vrouwtje.
Met mij als pooier toch wel een tonnetje of 3.quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zou ze bruto op jaarbasis als hoer kunnen verdienen?
And BURRRRRNNNN it down to the groundquote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef YokiKater het volgende:
collect de money en stuff het in de bank
Met slechts handbagage ga je het 8 dagen niet redden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:52 schreef remlof het volgende:
Je druk maken over je vuile was op vakantie
Mjah, backup : Eten boven het toestenbord. Doe ik nooitquote:The friendly Cybercafe and Tapas Bar in the center of Madrid, Spain.
Surf the web, chat or write your Email, while taking a coffee, a drink or eating some of our great Tapas.
Tourist Information about Madrid and Meeting Point.
We serve a very good spanish Coffee, typical spanish Wines like Rioja, Beer, Softdrinks, Longdrinks and for hungry people the well known spanish Tapas, delicious Hamburgers, Hot Dogs and French Fries.
Sokken flikker ik wel eens weg, te lui om uit te zoeken of te wassen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:52 schreef remlof het volgende:
Je druk maken over je vuile was op vakantie
Ik hou vooral van vakanties waar je geen sokken nodig hebt, zoals een week Griekenland in de zomerquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sokken flikker ik wel eens weg, te lui om uit te zoeken of te wassen.
Lekker met 800 graden zonder je sokken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou vooral van vakanties waar je geen sokken nodig hebt, zoals een week Griekenland in de zomer
Yep, twee grote inbouwkasten, nieuwe deuren en ik moet eigenlijk deze week een een groot dressoir af hebben.quote:
Dus hup hup aan de slag!quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, twee grote inbouwkasten, nieuwe deuren en ik moet eigenlijk deze week een een groot dressoir af hebben.
Succes, dat gaat snel vervelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga vandaag geen ene flikker doen.
Je komt uit Brabant, dus bier en boos worden over negers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:22 schreef betyar het volgende:
[..]eerst ontbijten en het nieuws effe lezen.
Je snapt het weer eens niet.quote:Op maandag 23 september 2013 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, dat kan je ook van teveel sigaretten in je muil krijgen.
Lees het handboek militair er eens op na, beetje voorzorgsmaatregelen en het valt allemaal wel mee.
Ik denk dat het menselijk drama omtrent de slachtoffers van de fallout in het niet valt vergeleken met het drama van de slachtoffers van de kernexplosie zelf en de werking van de directe straling.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:36 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Je snapt het weer eens niet.
Een paar tientallen gevallen extra zal op het totaal inderdaad niet heel veel zijn, maar voor de mensen die het overkomt en de mensen eromheen is het natuurlijk een gigantisch drama. Niet alles in het leven bestaat uit percentages en andere getallen.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, maar de rol van Spacey is uitstekend.
Vind je? Het is weer een groot slachtoffer-verhaal.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:26 schreef arjan1112 het volgende:
goed stuk van Henk Krol
http://www.volkskrant.nl/(...)nsioenprobleem.dhtml
Een betoog van NWS-kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je? Het is weer een groot slachtoffer-verhaal.
Honderdduizenden? Ik meen dat iets van 2 procent van de oudjes onder de armoedegrens leeft.quote:Zielig is inderdaad lang niet iedereen. Zeker de rijkere ouderen niet. Maar laten we de vele honderdduizenden gevallen die wel schrijnend zijn niet vergeten.
Kappen met kritische vragen stellen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo slachtoffer verhaal ? Hij heeft gewoon gelijk; als er een tekort is met de dekking van de pensioenen, waarom ga je dan de premie verlagen ?
De hele toonzetting bevalt mij niet. Hij gaat ook compleet voorbij aan het punt dat Hofs heeft gemaakt in de VK van afgelopen zaterdag. En dan ook nog eens dit soort opmerkingen:quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo slachtoffer verhaal ? Hij heeft gewoon gelijk; als er een tekort is met de dekking van de pensioenen, waarom ga je dan de premie verlagen ?
Krol is juist degene die er een strijd van maakt.quote:De rekening ligt er nu, en daar kunnen we niet omheen. Maar laat het geen strijd tussen de generaties worden
Dat lijkt me sterk, mijn werkgever heeft een jaaromzet van krapaan twintig miljoen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
Reya, er is weer de nodige ophef over uw werkgever.
Matig. Ik zie een aantal verweren, nuanceringen en het eindigt met een standaard-riedeltje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:26 schreef arjan1112 het volgende:
goed stuk van Henk Krol
http://www.volkskrant.nl/(...)nsioenprobleem.dhtml
Hou bennikitamatadorstefanp.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:39 schreef Reya het volgende:
Ik heb zo genoeg van Nederland dat ik voortaan alhier onophoudend alles wat met dat land te maken heeft zal afkraken.
De opdrachtgever van uw werkgever dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, mijn werkgever heeft een jaaromzet van krapaan twintig miljoen.
Daar heb ik natuurlijk niets mee te maken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De opdrachtgever van uw werkgever dan.
Natuurlijk wel. Als de EU ter ziele gaat, kunnen jullie fluiten naar die 20 miljoen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk niets mee te maken.
Niet zo he?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als de EU ter ziele gaat, kunnen jullie fluiten naar die 20 miljoen.
De Veluwe kan sterven, maar mijn woonplaats leeft voort.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo he?
Als de Veluwe dood gaat aan de mazelen, dan hebt ook u geen bestaansrecht meer.
Oh, horror is niet mijn favoriete genre dus dat kijk ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een vergelijkbare scene uit een hele slechte horror.
Alleen in Libertopia.quote:
Of anders werkgevers verplichten kansarmen aan te nemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon weer negers in je straat weigeren om hun huidskleur.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je Somalie bedoelt.
Die mogen van je lolbetarische helden niet meer door hun stukje straat komen en verhongeren dus gewoon in huis.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders werkgevers verplichten kansarmen aan te nemen.
Voor een dorpsblaadje en 40.000 inwoners kan je jouw salaris niet bekostigen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Veluwe kan sterven, maar mijn woonplaats leeft voort.
Dan nemen ze Dronten meequote:Op dinsdag 24 september 2013 09:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor een dorpsblaadje en 40.000 inwoners kan je jouw salaris niet bekostigen.
Ho ho, dat spreek jij af. Ik heb maar 2 lolbertarische vrienden hier, waarvan eentje niet meer komt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die mogen van je lolbetarische helden niet meer door hun stukje straat komen en verhongeren dus gewoon in huis.
Nou, dat kan dus wel. Onze top honcho heeft laatst berekend hoeveel onze editie opbrengt. Een hoop, zo blijkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor een dorpsblaadje en 40.000 inwoners kan je jouw salaris niet bekostigen.
Ik snap die hele opbouw niet. Bedoel je nou de editie voor uitsluitend een niet nader te benoemen voormalig vissersdorp met een Dolfinarium of het rotnest in zijn totaliteit?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, dat kan dus wel. Onze top honcho heeft laatst berekend hoeveel onze editie opbrengt. Een hoop, zo blijkt.
Ik spreek dat niet af. De lolbetariers hier vinden dat ze gewoon de vrijheid moeten hebben om op bijvoorbeeld ras of geaardheid te mogen discrimineren op hun eigendom.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ho ho, dat spreek jij af. Ik heb maar 2 lolbertarische vrienden hier, waarvan eentje niet meer komt.
Een dagblad vor een regio van pakweg 100.000 inwoners moet. mits goed georganiseerd, wel uitkunnen hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap die hele opbouw niet. Bedoel je nou de editie voor uitsluitend een niet nader te benoemen voormalig vissersdorp met een Dolfinarium of het rotnest in zijn totaliteit?
Alsof je nu door de overheid gedwongen wordt negers in je huis op te nemenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik spreek dat niet af. De lolbetariers hier vinden dat ze gewoon de vrijheid moeten hebben om op bijvoorbeeld ras of geaardheid te mogen discrimineren op hun eigendom.
Een editie omvat meerdere gemeenten. In ons geval vijf in totaal.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap die hele opbouw niet. Bedoel je nou de editie voor uitsluitend een niet nader te benoemen voormalig vissersdorp met een Dolfinarium of het rotnest in zijn totaliteit?
De keuze wie op je eigen grond mag komen lijkt mij evident?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik spreek dat niet af. De lolbetariers hier vinden dat ze gewoon de vrijheid moeten hebben om op bijvoorbeeld ras of geaardheid te mogen discrimineren op hun eigendom.
Maar dat red je dus niet als het dorp 42,560 inwoners heeft volgens de laatste tellingquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een dagblad vor een regio van pakweg 100.000 inwoners moet. mits goed georganiseerd, wel uitkunnen hoor.
Du_ke z'n huis zit vol rapnegers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof je nu door de overheid gedwongen wordt negers in je huis op te nemen.
En aangezien wat nu openbare weg of bv park is ook in private handen komt geldt die willekeur dus overal. Mooie methode om de negers of moslims op te sluiten in nieuwe thuislandenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De keuze wie op je eigen grond mag komen lijkt mij evident?
Dan kan je toch niet zeggen dat de Veluwe mag oppleuren en je stadsie het alleen wel redtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een editie omvat meerdere gemeenten. In ons geval vijf in totaal.
Homofiele rapnegers, welteverstaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Du_ke z'n huis zit vol rapnegers.
Anderhalf jaar geleden hebben we de 45.000e inwoner verwelkomd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar dat red je dus niet als het dorp 42,560 inwoners heeft volgens de laatste telling.
Daarom Dronten e.o. er bij nemenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar dat red je dus niet als het dorp 42,560 inwoners heeft volgens de laatste telling.
Ik was ook zo lekker serieus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet zeggen dat de Veluwe mag oppleuren en je stadsie het alleen wel redt?
Want de eigenaar van een park heeft er baat bij om homo's en negers te weigeren?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En aangezien wat nu openbare weg of bv park is ook in private handen komt geldt die willekeur dus overal. Mooie methode om de negers of moslims op te sluiten in nieuwe thuislanden.
Ik refereerde naar de 'straat', dus wat nu openbaar gebied is. Maar je kan ook openbaar vervoer of een supermarkt nemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof je nu door de overheid gedwongen wordt negers in je huis op te nemen.
In prive-eigendommen. Weiger jij negers in je huis du_ke?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En aangezien wat nu openbare weg of bv park is ook in private handen komt geldt die willekeur dus overal. Mooie methode om de negers of moslims op te sluiten in nieuwe thuislanden.
Nee, du_kie. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom Dronten e.o. er bij nemen. De randmeren zijn een kleiner obstakel dan de Zuiderzee
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In prive-eigendommen. Weiger jij negers in je huis du_ke?
Dan moet je wikipedia aanpassen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden hebben we de 45.000e inwoner verwelkomd.
quote:Population (2012)
• Total 42,560
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef remlof het volgende:
Telegraaf verliest 50.000 abonnees in kwartaal
Hoppa.
Een busmaatschappij die negers weigert heeft weinig kans van slagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de 'straat', dus wat nu openbaar gebied is. Maar je kan ook openbaar vervoer of een supermarkt nemen.
Terecht. Kampen, Emmeloord en Urk, da's de shitquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, du_kie. Gewoon nee.
Ga met mij nou geen discussie over waar welke kant wij op moeten kijken als editie. Ik kan je verzekeren dat niemand hier ene hol geeft om Dronten.
Die kan daar prima baat bij hebben inderdaad. En je hoeft maar een paar kleine stukjes weg te bezitten om veel ellende te verzorgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want de eigenaar van een park heeft er baat bij om homo's en negers te weigeren?
Hoeveel procent van de parken denk je dat zulke discriminatoire voorschriften gaat doorvoeren?
Ja, dat klopt dus niet. Bovendien worden de komende jaren nog een dikke 3.000 woningen gebouwd dus de bevolking zal nog verder toenemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je wikipedia aanpassen.
Daar staat:
[..]
Ga jij daar wonen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die kan daar prima baat bij hebben inderdaad. En je hoeft maar een paar kleine stukjes weg te bezitten om veel ellende te verzorgen.
Etteren kan altijd. Maar je moet het ook nog kunnen handhaven hequote:Op dinsdag 24 september 2013 10:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die kan daar prima baat bij hebben inderdaad. En je hoeft maar een paar kleine stukjes weg te bezitten om veel ellende te verzorgen.
Toch maar Veluwe dus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, du_kie. Gewoon nee.
Ga met mij nou geen discussie over waar welke kant wij op moeten kijken als editie. Ik kan je verzekeren dat niemand hier ene hol geeft om Dronten.
3000 woningen. Op zo'n populatie. Jeetje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus niet. Bovendien worden de komende jaren nog een dikke 3.000 woningen gebouwd dus de bevolking zal nog verder toenemen.
Als er voor anderen geen serieus alternatief is valt dat erg mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een busmaatschappij die negers weigert heeft weinig kans van slagen.
Bedoeling is ook dat er veel nieuw volk wordt geïmporteerd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
3000 woningen. Op zo'n populatie. Jeetje.
Polen en Bulgaren in Harderwijk?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedoeling is ook dat er veel nieuw volk wordt geïmporteerd.
Die prognose stellen ze nog wel bij naar benedenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus niet. Bovendien worden de komende jaren nog een dikke 3.000 woningen gebouwd dus de bevolking zal nog verder toenemen.
Dat kan. Ik zie dit niet zitten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie dat lolbetarische racistische paradijs dan ook niet zitten...
Kan je je iets van de publiciteit voorstellen die zoiets veroorzaakt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als er voor anderen geen serieus alternatief is valt dat erg mee.
Ik geef het toe; liever daar wonen dan in Almerequote:Op dinsdag 24 september 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedoeling is ook dat er veel nieuw volk wordt geïmporteerd.
Er wordt geen krimp verwacht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die prognose stellen ze nog wel bij naar beneden
Katholieken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Polen en Bulgaren in Harderwijk?
Ja. Maar dat stopt het racisme niet dat volledig vrij spel krijgtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je je iets van de publiciteit voorstellen die zoiets veroorzaakt?
Een soort Utrecht-Noordoost.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt geen krimp verwacht.
En goed, het kan altijd anders uitpakken, maar het ziet er toch echt naar uit dat het miljoenenproject goed in de smaak valt bij welgestelde Randstedelingen.
Het kapitalisme straft zoiets niet af, denk je?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat stopt het racisme niet dat volledig vrij spel krijgt.
De stad heeft een centrale ligging en je zit met je woning aan het water. Wat wil je nog meer op je ouwe dag?quote:
Er zit nog wel wat ruimte tussen krimp en bijgestelde prognosesquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt geen krimp verwacht.
En goed, het kan altijd anders uitpakken, maar het ziet er toch echt naar uit dat het miljoenenproject goed in de smaak valt bij welgestelde Randstedelingen.
Koopzondagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De stad heeft een centrale ligging en je zit met je woning aan het water. Wat wil je nog meer op je ouwe dag?
Ach, jij snapt ook dat de bouw gefaseerd wordt gerealiseerd. Als je dat een beetje handig aanpakt, dan voorzie ik geen al te grote problemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat ruimte tussen krimp en bijgestelde prognoses.
Gemeenten ramen dat vaak vrij optimistisch, die prognosemodellen zitten ook wat vreemd in elkaar namelijk.
Dat verwacht ik niet inderdaad. Ik denk eerder dat het een nieuwe markt veroorzaakt. Met ordediensten die ongewenste indringers op basis van de initiatie van geweld (dus een direct doodsvonnis in lolbertopia) afmakenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het kapitalisme straft zoiets niet af, denk je?
Ik vermoed dat het hier op een zomerse zondag gezelliger is dan in Arnhem.quote:
Ik ken de theorie volledig en toevallig het plannetje ook wel en dat is mooi maar ik gok ook dat er nog wel een extra afboeking aan zit te komen en dat de realisatie wat langzamer gaat dan verwacht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, jij snapt ook dat de bouw gefaseerd wordt gerealiseerd. Als je dat een beetje handig aanpakt, dan voorzie ik geen al te grote problemen.
Dat lijkt me sterk in een grefodorp.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het hier op een zomerse zondag gezelliger is dan in Arnhem.
Dat ligt nogal voor de hand. Het oorspronkelijke plan is nou eenmaal gefabriceerd in een periode dat alles kon. Je zult uiteindelijk minder woningen bouwen en kampen met een aanzienlijk tekort.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ken de theorie volledig en toevallig het plannetje ook wel en dat is mooi maar ik gok ook dat er nog wel een extra afboeking aan zit te komen en dat de realisatie wat langzamer gaat dan verwacht.
Ik zou niet weten welke burger zich daar prettig bij zou voelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet inderdaad. Ik denk eerder dat het een nieuwe markt veroorzaakt. Met ordediensten die ongewenste indringers op basis van de initiatie van geweld (dus een direct doodsvonnis in lolbertopia) afmaken.
Je weet dat het er door die uit de kluiten gewassen goudvissen stikt van de toeristen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk in een grefodorp.
Wat nogal raar is. Het is hun geld niet eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ach, je hebt ook gemeentebesturen die op de handen blijven zitten en helemaal niets durven te ondernemen. Dan geniet dit toch echt mijn voorkeur.
het libertarisme heeft dan ook vooral het geluk van een kleine elite als doel. De massa zal er vooral onder lijden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke burger zich daar prettig bij zou voelen.
Dat is dan ook de enige attractie die ze hebben. Arnhem heeft er veel meer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je weet dat het er door die uit de kluiten gewassen goudvissen stikt van de toeristen?
Zoals? Gezellig socialisten kieken?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige attractie die ze hebben. Arnhem heeft er veel meer.
Dat zijn jouw woorden en die visie deel ik niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het libertarisme heeft dan ook vooral het geluk van een kleine elite als doel. De massa zal er vooral onder lijden.
Nijmegen ook. Maar deze twee plaatsen liggen heel ergens anders.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een privaat-publieke samenwerking. Als je iets wilde doen met dat gebied dan was de gronden simpelweg anders bestemmen niet voldoende.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat nogal raar is. Het is hun geld niet eens.
Heb je het dan over het minarchisme of verwar je weer alles.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het libertarisme heeft dan ook vooral het geluk van een kleine elite als doel. De massa zal er vooral onder lijden.
Klopt hoor, hier start de bouw van een flinke nieuwe wijk ook dit najaar. Op een gegeven moment moet men ook wat. Bij langer wachten loopt het renteverlies alleen maar op en moet er ook weer extra afgeboekt worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat ligt nogal voor de hand. Het oorspronkelijke plan is nou eenmaal gefabriceerd in een periode dat alles kon. Je zult uiteindelijk minder woningen bouwen en kampen met een aanzienlijk tekort.
Maar ach, je hebt ook gemeentebesturen die op de handen blijven zitten en helemaal niets durven te ondernemen. Dan geniet dit toch echt mijn voorkeur.
We hebben een levendige boulevard.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat dan precies? Arnhem is toch ook niet zo gek veel te beleven? Als je die kant op gaat rijd je toch gewoon door naar Nijmegen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Moeten er wel mensen zijn die het kunnen betalen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
klopt en ik deel de visie dat discrimineren eigenlijk best ok is niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden en die visie deel ik niet.
Volgens Rutte is dat geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moeten er wel mensen zijn die het kunnen betalen.
Nee over het zuivere libertarisme zonder overheid oid.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je het dan over het minarchisme of verwar je weer alles.
Irrelevant. du_ke bouwt bij ziet visies voor zich van mooie huizen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoals ik al 100x heb gezegd. Lees je in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee over het zuivere libertarisme zonder overheid oid.
Haha, je zei 'Rutte'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens Rutte is dat geen enkel probleem.
650.000 euro schud je toch zo uit je mouw.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koos zich op vastgoed zat af te hengsten?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Irrelevant. du_ke bouwt bij ziet visies voor zich van mooie huizen.
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
650.000 euro schud je toch zo uit je mouw.
Volgens mij was ik het wensdenken van Koos juist zwaar aan het nuanceren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Irrelevant. du_ke bouwt bij ziet visies voor zich van mooie huizen.
du_ke doet overheidsplanning.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koos zich op vastgoed zat af te hengsten?
Een verpauperd industriegebied, op steenworp afstand van de historische binnenstad, wordt omgebouwd tot een woonwijk aan het water. Lijkt mij een flinke verbetering voor de stad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt hoor, hier start de bouw van een flinke nieuwe wijk ook dit najaar. Op een gegeven moment moet men ook wat. Bij langer wachten loopt het renteverlies alleen maar op en moet er ook weer extra afgeboekt worden.
En zoals ik je al 1000 keer gezegd heb, dat heb ik al lang en breed gedaan. Dat ik niet blind val voor je geloof wil niet zeggen dat ik niet ingelezen benquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoals ik al 100x heb gezegd. Lees je in.
Heel Drenthe is wensdenken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik het wensdenken van Koos juist zwaar aan het nuanceren.
Die indruk had Ik ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik het wensdenken van Koos juist zwaar aan het nuanceren.
Klopt, voor appeltje is ieder onderscheid buiten zijn eigen droomwereld wat lastig geloof ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Koos zich op vastgoed zat af te hengsten?
Snap je nog steeds de nuances binnen het libertarisme niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En zoals ik je al 1000 keer gezegd heb, dat heb ik al lang en breed gedaan. Dat ik niet blind val voor je geloof wil niet zeggen dat ik niet ingelezen ben.
Klopt maar zoiets kost helaas altijd klauwen vol met geld en de uiteindelijke kwaliteit valt vaak wat tegen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een verpauperd industriegebied, op steenworp afstand van de historische binnenstad, wordt omgebouwd tot een woonwijk aan het water. Lijkt mij een flinke verbetering voor de stad.
Openluchtmuseum, Burger's zoo, Vitesse, noem maar op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat dan precies? Arnhem is toch ook niet zo gek veel te beleven? Als je die kant op gaat rijd je toch gewoon door naar Nijmegen?
Lekker boeiend, toch jouw geld niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt maar zoiets kost helaas altijd klauwen vol met geld en de uiteindelijke kwaliteit valt vaak wat tegen.
Jawel hoor en snap jij nog steeds de fundamentele problemen van die utopische stroming niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Snap je nog steeds de nuances binnen het libertarisme niet?
Die is helemaal briljant.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Van dezelfde makers als
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |