Je snapt het weer eens niet.quote:Op maandag 23 september 2013 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, dat kan je ook van teveel sigaretten in je muil krijgen.
Lees het handboek militair er eens op na, beetje voorzorgsmaatregelen en het valt allemaal wel mee.
Ik denk dat het menselijk drama omtrent de slachtoffers van de fallout in het niet valt vergeleken met het drama van de slachtoffers van de kernexplosie zelf en de werking van de directe straling.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:36 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Je snapt het weer eens niet.
Een paar tientallen gevallen extra zal op het totaal inderdaad niet heel veel zijn, maar voor de mensen die het overkomt en de mensen eromheen is het natuurlijk een gigantisch drama. Niet alles in het leven bestaat uit percentages en andere getallen.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, maar de rol van Spacey is uitstekend.
Vind je? Het is weer een groot slachtoffer-verhaal.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:26 schreef arjan1112 het volgende:
goed stuk van Henk Krol
http://www.volkskrant.nl/(...)nsioenprobleem.dhtml
Een betoog van NWS-kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je? Het is weer een groot slachtoffer-verhaal.
Honderdduizenden? Ik meen dat iets van 2 procent van de oudjes onder de armoedegrens leeft.quote:Zielig is inderdaad lang niet iedereen. Zeker de rijkere ouderen niet. Maar laten we de vele honderdduizenden gevallen die wel schrijnend zijn niet vergeten.
Kappen met kritische vragen stellen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo slachtoffer verhaal ? Hij heeft gewoon gelijk; als er een tekort is met de dekking van de pensioenen, waarom ga je dan de premie verlagen ?
De hele toonzetting bevalt mij niet. Hij gaat ook compleet voorbij aan het punt dat Hofs heeft gemaakt in de VK van afgelopen zaterdag. En dan ook nog eens dit soort opmerkingen:quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:33 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo slachtoffer verhaal ? Hij heeft gewoon gelijk; als er een tekort is met de dekking van de pensioenen, waarom ga je dan de premie verlagen ?
Krol is juist degene die er een strijd van maakt.quote:De rekening ligt er nu, en daar kunnen we niet omheen. Maar laat het geen strijd tussen de generaties worden
Dat lijkt me sterk, mijn werkgever heeft een jaaromzet van krapaan twintig miljoen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
Reya, er is weer de nodige ophef over uw werkgever.
Matig. Ik zie een aantal verweren, nuanceringen en het eindigt met een standaard-riedeltje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:26 schreef arjan1112 het volgende:
goed stuk van Henk Krol
http://www.volkskrant.nl/(...)nsioenprobleem.dhtml
Hou bennikitamatadorstefanp.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:39 schreef Reya het volgende:
Ik heb zo genoeg van Nederland dat ik voortaan alhier onophoudend alles wat met dat land te maken heeft zal afkraken.
De opdrachtgever van uw werkgever dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, mijn werkgever heeft een jaaromzet van krapaan twintig miljoen.
Daar heb ik natuurlijk niets mee te maken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De opdrachtgever van uw werkgever dan.
Natuurlijk wel. Als de EU ter ziele gaat, kunnen jullie fluiten naar die 20 miljoen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk niets mee te maken.
Niet zo he?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als de EU ter ziele gaat, kunnen jullie fluiten naar die 20 miljoen.
De Veluwe kan sterven, maar mijn woonplaats leeft voort.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo he?
Als de Veluwe dood gaat aan de mazelen, dan hebt ook u geen bestaansrecht meer.
Oh, horror is niet mijn favoriete genre dus dat kijk ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een vergelijkbare scene uit een hele slechte horror.
Alleen in Libertopia.quote:
Of anders werkgevers verplichten kansarmen aan te nemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon weer negers in je straat weigeren om hun huidskleur.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je Somalie bedoelt.
Die mogen van je lolbetarische helden niet meer door hun stukje straat komen en verhongeren dus gewoon in huis.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders werkgevers verplichten kansarmen aan te nemen.
Voor een dorpsblaadje en 40.000 inwoners kan je jouw salaris niet bekostigen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Veluwe kan sterven, maar mijn woonplaats leeft voort.
Dan nemen ze Dronten meequote:Op dinsdag 24 september 2013 09:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor een dorpsblaadje en 40.000 inwoners kan je jouw salaris niet bekostigen.
Ho ho, dat spreek jij af. Ik heb maar 2 lolbertarische vrienden hier, waarvan eentje niet meer komt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die mogen van je lolbetarische helden niet meer door hun stukje straat komen en verhongeren dus gewoon in huis.
Nou, dat kan dus wel. Onze top honcho heeft laatst berekend hoeveel onze editie opbrengt. Een hoop, zo blijkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor een dorpsblaadje en 40.000 inwoners kan je jouw salaris niet bekostigen.
Ik snap die hele opbouw niet. Bedoel je nou de editie voor uitsluitend een niet nader te benoemen voormalig vissersdorp met een Dolfinarium of het rotnest in zijn totaliteit?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, dat kan dus wel. Onze top honcho heeft laatst berekend hoeveel onze editie opbrengt. Een hoop, zo blijkt.
Ik spreek dat niet af. De lolbetariers hier vinden dat ze gewoon de vrijheid moeten hebben om op bijvoorbeeld ras of geaardheid te mogen discrimineren op hun eigendom.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ho ho, dat spreek jij af. Ik heb maar 2 lolbertarische vrienden hier, waarvan eentje niet meer komt.
Een dagblad vor een regio van pakweg 100.000 inwoners moet. mits goed georganiseerd, wel uitkunnen hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap die hele opbouw niet. Bedoel je nou de editie voor uitsluitend een niet nader te benoemen voormalig vissersdorp met een Dolfinarium of het rotnest in zijn totaliteit?
Alsof je nu door de overheid gedwongen wordt negers in je huis op te nemenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik spreek dat niet af. De lolbetariers hier vinden dat ze gewoon de vrijheid moeten hebben om op bijvoorbeeld ras of geaardheid te mogen discrimineren op hun eigendom.
Een editie omvat meerdere gemeenten. In ons geval vijf in totaal.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap die hele opbouw niet. Bedoel je nou de editie voor uitsluitend een niet nader te benoemen voormalig vissersdorp met een Dolfinarium of het rotnest in zijn totaliteit?
De keuze wie op je eigen grond mag komen lijkt mij evident?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik spreek dat niet af. De lolbetariers hier vinden dat ze gewoon de vrijheid moeten hebben om op bijvoorbeeld ras of geaardheid te mogen discrimineren op hun eigendom.
Maar dat red je dus niet als het dorp 42,560 inwoners heeft volgens de laatste tellingquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een dagblad vor een regio van pakweg 100.000 inwoners moet. mits goed georganiseerd, wel uitkunnen hoor.
Du_ke z'n huis zit vol rapnegers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof je nu door de overheid gedwongen wordt negers in je huis op te nemen.
En aangezien wat nu openbare weg of bv park is ook in private handen komt geldt die willekeur dus overal. Mooie methode om de negers of moslims op te sluiten in nieuwe thuislandenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De keuze wie op je eigen grond mag komen lijkt mij evident?
Dan kan je toch niet zeggen dat de Veluwe mag oppleuren en je stadsie het alleen wel redtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een editie omvat meerdere gemeenten. In ons geval vijf in totaal.
Homofiele rapnegers, welteverstaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Du_ke z'n huis zit vol rapnegers.
Anderhalf jaar geleden hebben we de 45.000e inwoner verwelkomd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar dat red je dus niet als het dorp 42,560 inwoners heeft volgens de laatste telling.
Daarom Dronten e.o. er bij nemenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar dat red je dus niet als het dorp 42,560 inwoners heeft volgens de laatste telling.
Ik was ook zo lekker serieus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet zeggen dat de Veluwe mag oppleuren en je stadsie het alleen wel redt?
Want de eigenaar van een park heeft er baat bij om homo's en negers te weigeren?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En aangezien wat nu openbare weg of bv park is ook in private handen komt geldt die willekeur dus overal. Mooie methode om de negers of moslims op te sluiten in nieuwe thuislanden.
Ik refereerde naar de 'straat', dus wat nu openbaar gebied is. Maar je kan ook openbaar vervoer of een supermarkt nemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof je nu door de overheid gedwongen wordt negers in je huis op te nemen.
In prive-eigendommen. Weiger jij negers in je huis du_ke?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En aangezien wat nu openbare weg of bv park is ook in private handen komt geldt die willekeur dus overal. Mooie methode om de negers of moslims op te sluiten in nieuwe thuislanden.
Nee, du_kie. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom Dronten e.o. er bij nemen. De randmeren zijn een kleiner obstakel dan de Zuiderzee
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In prive-eigendommen. Weiger jij negers in je huis du_ke?
Dan moet je wikipedia aanpassen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden hebben we de 45.000e inwoner verwelkomd.
quote:Population (2012)
• Total 42,560
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef remlof het volgende:
Telegraaf verliest 50.000 abonnees in kwartaal
Hoppa.
Een busmaatschappij die negers weigert heeft weinig kans van slagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de 'straat', dus wat nu openbaar gebied is. Maar je kan ook openbaar vervoer of een supermarkt nemen.
Terecht. Kampen, Emmeloord en Urk, da's de shitquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, du_kie. Gewoon nee.
Ga met mij nou geen discussie over waar welke kant wij op moeten kijken als editie. Ik kan je verzekeren dat niemand hier ene hol geeft om Dronten.
Die kan daar prima baat bij hebben inderdaad. En je hoeft maar een paar kleine stukjes weg te bezitten om veel ellende te verzorgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want de eigenaar van een park heeft er baat bij om homo's en negers te weigeren?
Hoeveel procent van de parken denk je dat zulke discriminatoire voorschriften gaat doorvoeren?
Ja, dat klopt dus niet. Bovendien worden de komende jaren nog een dikke 3.000 woningen gebouwd dus de bevolking zal nog verder toenemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je wikipedia aanpassen.
Daar staat:
[..]
Ga jij daar wonen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die kan daar prima baat bij hebben inderdaad. En je hoeft maar een paar kleine stukjes weg te bezitten om veel ellende te verzorgen.
Etteren kan altijd. Maar je moet het ook nog kunnen handhaven hequote:Op dinsdag 24 september 2013 10:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die kan daar prima baat bij hebben inderdaad. En je hoeft maar een paar kleine stukjes weg te bezitten om veel ellende te verzorgen.
Toch maar Veluwe dus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, du_kie. Gewoon nee.
Ga met mij nou geen discussie over waar welke kant wij op moeten kijken als editie. Ik kan je verzekeren dat niemand hier ene hol geeft om Dronten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |