Natuurlijk wel. Als de EU ter ziele gaat, kunnen jullie fluiten naar die 20 miljoen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk niets mee te maken.
Niet zo he?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als de EU ter ziele gaat, kunnen jullie fluiten naar die 20 miljoen.
De Veluwe kan sterven, maar mijn woonplaats leeft voort.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo he?
Als de Veluwe dood gaat aan de mazelen, dan hebt ook u geen bestaansrecht meer.
Oh, horror is niet mijn favoriete genre dus dat kijk ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een vergelijkbare scene uit een hele slechte horror.
Alleen in Libertopia.quote:
Of anders werkgevers verplichten kansarmen aan te nemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon weer negers in je straat weigeren om hun huidskleur.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat je Somalie bedoelt.
Die mogen van je lolbetarische helden niet meer door hun stukje straat komen en verhongeren dus gewoon in huis.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of anders werkgevers verplichten kansarmen aan te nemen.
Voor een dorpsblaadje en 40.000 inwoners kan je jouw salaris niet bekostigen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Veluwe kan sterven, maar mijn woonplaats leeft voort.
Dan nemen ze Dronten meequote:Op dinsdag 24 september 2013 09:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor een dorpsblaadje en 40.000 inwoners kan je jouw salaris niet bekostigen.
Ho ho, dat spreek jij af. Ik heb maar 2 lolbertarische vrienden hier, waarvan eentje niet meer komt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die mogen van je lolbetarische helden niet meer door hun stukje straat komen en verhongeren dus gewoon in huis.
Nou, dat kan dus wel. Onze top honcho heeft laatst berekend hoeveel onze editie opbrengt. Een hoop, zo blijkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor een dorpsblaadje en 40.000 inwoners kan je jouw salaris niet bekostigen.
Ik snap die hele opbouw niet. Bedoel je nou de editie voor uitsluitend een niet nader te benoemen voormalig vissersdorp met een Dolfinarium of het rotnest in zijn totaliteit?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, dat kan dus wel. Onze top honcho heeft laatst berekend hoeveel onze editie opbrengt. Een hoop, zo blijkt.
Ik spreek dat niet af. De lolbetariers hier vinden dat ze gewoon de vrijheid moeten hebben om op bijvoorbeeld ras of geaardheid te mogen discrimineren op hun eigendom.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ho ho, dat spreek jij af. Ik heb maar 2 lolbertarische vrienden hier, waarvan eentje niet meer komt.
Een dagblad vor een regio van pakweg 100.000 inwoners moet. mits goed georganiseerd, wel uitkunnen hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap die hele opbouw niet. Bedoel je nou de editie voor uitsluitend een niet nader te benoemen voormalig vissersdorp met een Dolfinarium of het rotnest in zijn totaliteit?
Alsof je nu door de overheid gedwongen wordt negers in je huis op te nemenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik spreek dat niet af. De lolbetariers hier vinden dat ze gewoon de vrijheid moeten hebben om op bijvoorbeeld ras of geaardheid te mogen discrimineren op hun eigendom.
Een editie omvat meerdere gemeenten. In ons geval vijf in totaal.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap die hele opbouw niet. Bedoel je nou de editie voor uitsluitend een niet nader te benoemen voormalig vissersdorp met een Dolfinarium of het rotnest in zijn totaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |