Voor de volwassenen volgen dan gevangenisstraffen. Maar de jeugd krijgt nog een tweede kans, die mag een staats-gesponsord hersenspoelprogramma volgen:quote:Explanatory Notes:
This definition covers "blood libels" and anti-Semitic slurs, as well
as allegations that, e.g., "gypsies are thieves" or "Moslems are
terrorists".
"To instill in them a culture of tolerance". Die Gedanken sind frei, maar helaas niet meer in de EU vanaf nu.quote:(b)Juveniles convicted of committing crimes listed in paragraph (a)
will be required to undergo a rehabilitation programme designed to instill in them a culture of tolerance.
Indoctrinatie op scholen wordt verplicht. Van de kleuterschool tot aan de universiteitquote:The special protection afforded to members of vulnerable and
disadvantaged groups may imply a preferential treatment. Strictly
speaking, this preferential treatment goes beyond mere respect and
acceptance lying at the root of tolerance (see the definition of
tolerance in Section 1(d)). S
Voor de mensen die niet meer op school zitten is er een fijn programma om te zorgen dat ze op de juiste manier gaan denken:quote:The Government shall ensure that:
(a) Schools, from the primary level upwards, will introduce courses
encouraging students to accept diversity and promoting a
climate of tolerance as regards the qualities and cultures of
others.
Explanatory Notes:The principle has been accepted for many years (cf. the
Declaration Regarding Intolerance – A Threat to Democracy,
adopted by the Committee of Ministers of the Council of
Europe on 14 May 1981).
(ii) It is very important to start such courses as early as possible in
the educational programme, i.e. in elementary school. Yet,
these courses must be offered also at higher levels of education,
up to and including universities
Wat vinden jullie ervan? Is het een taak van de overheid om ervoor te zorgen dat haar burgers het goede denken? Of mag dit vrij gelaten worden? En moeten mensen die er niet in slagen op de juiste manier de gevangenis of een rehabilitatieprogramma in om ze te herprogrammeren of is buitensluiting uit de maatschappij voldoende?quote:(g)The production of books, plays, newspapers reports, magazine
articles, films and television programmes – promoting a climate
of tolerance – will be encouraged and, where necessary,
subsidized by the Government.
Al Qaida is toch nog steeds onze vijand en dat hebben ze nog niet veranderd toch? Awww shit...quote:Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef LXIV het volgende:
Het opmerkelijke is natuurlijk dat het nu letterlijk een misdrijf zal worden om het verkeerde te denken, inclusief straffen of hersenspoeling voor de overtreders.
Hiermee is dan denk ik het allerlaatste stapje naar George Orwells 1984 wel gezet, geloof ik zo.
De EU kan afdwingen dat lidstaten dit soort fascisme in de nationale wet opnemen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:22 schreef Fides het volgende:
Tja, sinds wanneer kan je EU materieel strafrecht opleggen dan?
De mensen hebben hier niks over te zeggen, dat mag toch wel blijken nu.quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef vigier het volgende:
Ik heb echt twee keer je URL gecheckt of die wel echt van de EU was. Maar helaas, echt van de eu.
En ik hoopte nog wel dat het ergens van een alu-hoedjes site was ge-copy-paste. Ik bedoel: wij dragen toch niet voor dit soort ongewenste propaganda knaken af?
Ik denk altijd: wie betaalt bepaalt. En nu vraag ik mij dus af he: wie van degenen die daadwerkelijk betalen aan de EU hebben hier om gevraagd? Dus dan bedoel ik niet de "vertegenwoordigers" van landen, maar de mensen die het daadwerkelijk betalen...
Haha. Ik dacht toen ik dit op GS las precies hetzelde. Dit is een hoax, en zo ver over de top dat het niet eens een goede hoax is.quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef vigier het volgende:
Ik heb echt twee keer je URL gecheckt of die wel echt van de EU was. Maar helaas, echt van de eu.
En ik hoopte nog wel dat het ergens van een alu-hoedjes site was ge-copy-paste. Ik bedoel: wij dragen toch niet voor dit soort ongewenste propaganda knaken af?
Ik denk altijd: wie betaalt bepaalt. En nu vraag ik mij dus af he: wie van degenen die daadwerkelijk betalen aan de EU hebben hier om gevraagd? Dus dan bedoel ik niet de "vertegenwoordigers" van landen, maar de mensen die het daadwerkelijk betalen...
quote:Op maandag 23 september 2013 22:22 schreef Fides het volgende:
Tja, sinds wanneer kan je EU materieel strafrecht opleggen dan?
Landen worden gewoon verplicht dit in hun wet op te hemen.quote:b)Without prejudice to existing control mechanism, set up a
special administrative unit in order to supervise the
implementation of this Statute.
Explanatory Note:The implementation of this provision depends on the existing
structure in any given State. In any country which has already set
up an administrative body vested with general competence to
supervise laws such as the present Statute, no further action has
to be taken. However, where no such body exists, it has to be set
up.
(ii) The special administrative unit should preferably operate within
the Ministry of Justice (although the M
Zal allemaal wel loslopen hoor. Desondanks mogen we ons wel afvragen in hoeverre dit wenselijk is, ja.quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
De EU kan afdwingen dat lidstaten dit soort fascisme in de nationale wet opnemen.
Ieder leest er het zijne in. Ik lees er het verlies van de laatste vrijheid die we nog hadden in. De vrijheid om te denken wat we willen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
In het document lees ik vooral van alles over garanderen van de vrijheden van een ieder. Religie, meningsuiting, etc.
Meningsuiting dus juist niet hequote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
In het document lees ik vooral van alles over garanderen van de vrijheden van een ieder. Religie, meningsuiting, etc.
Idd, onder het motto: een Europa, gelijke regels.quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
De EU kan afdwingen dat lidstaten dit soort fascisme in de nationale wet opnemen.
Vul maar aan...quote:Op grond van Europese regelgeving is het verplicht.....
De vraag is wat ze van plan zijn met de mensen die niet meer te indoctrineren zijn. Meestal niet veel goeds.quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een vreselijk stuk. Ik ben blij dat ik volwassen ben, te oud om nog te hersenspoelen...
We hebben nog zat ruimte in gevangenissen, dus misschien kunnen we daar wat mee?quote:Op maandag 23 september 2013 22:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
De vraag is wat ze van plan zijn met de mensen die niet meer te indoctrineren zijn. Meestal niet veel goeds.
Die sterven wel uit binnen een of twee generaties.quote:Op maandag 23 september 2013 22:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
De vraag is wat ze van plan zijn met de mensen die niet meer te indoctrineren zijn. Meestal niet veel goeds.
Zoals ik het lees mag je geen kritiek meer hebben op moslims en christenen. Hyperfeministen. Bevolkingsgroepen waarvan een absurd hoog percentage in de georganiseerde criminaliteit zit. Alles wordt maar onder ''intolerantie'' geschaard. Je mag dus eigenlijk op niemand meer kritiek hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Er zullen altijd mensen zijn die vrij willen denken. In de Soviet-Unie was het ook niet gelukt om het denken uit te schakelen. Ondanks heel veel staatspolitie, verraad, spionage, afluisteren en marteling.quote:Op maandag 23 september 2013 22:27 schreef boyv het volgende:
[..]
Die sterven wel uit binnen een of twee generaties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |