Met slechts handbagage ga je het 8 dagen niet redden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:52 schreef remlof het volgende:
Je druk maken over je vuile was op vakantie
Mjah, backup : Eten boven het toestenbord. Doe ik nooitquote:The friendly Cybercafe and Tapas Bar in the center of Madrid, Spain.
Surf the web, chat or write your Email, while taking a coffee, a drink or eating some of our great Tapas.
Tourist Information about Madrid and Meeting Point.
We serve a very good spanish Coffee, typical spanish Wines like Rioja, Beer, Softdrinks, Longdrinks and for hungry people the well known spanish Tapas, delicious Hamburgers, Hot Dogs and French Fries.
Sokken flikker ik wel eens weg, te lui om uit te zoeken of te wassen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:52 schreef remlof het volgende:
Je druk maken over je vuile was op vakantie
Ik hou vooral van vakanties waar je geen sokken nodig hebt, zoals een week Griekenland in de zomerquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sokken flikker ik wel eens weg, te lui om uit te zoeken of te wassen.
Lekker met 800 graden zonder je sokken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou vooral van vakanties waar je geen sokken nodig hebt, zoals een week Griekenland in de zomer
Yep, twee grote inbouwkasten, nieuwe deuren en ik moet eigenlijk deze week een een groot dressoir af hebben.quote:
Dus hup hup aan de slag!quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, twee grote inbouwkasten, nieuwe deuren en ik moet eigenlijk deze week een een groot dressoir af hebben.
Succes, dat gaat snel vervelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga vandaag geen ene flikker doen.
Je komt uit Brabant, dus bier en boos worden over negers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:22 schreef betyar het volgende:
[..]eerst ontbijten en het nieuws effe lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |