Dat is bijv. een shirt met een linkse terrorist (zoals Che Guevara) erop.quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets dat je niet vrijwillig draagt is het.
Ik draag t-shirts vrijwillig. Die sluiten de bloedtoevoer naar je hersenen ook niet af zoals een stropdas doet.quote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is bijv. een shirt met een linkse terrorist (zoals Che Guevara) erop.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draag t-shirts vrijwillig. Die sluiten de bloedtoevoer naar je hersenen ook niet af zoals een stropdas doet.
Dat waren nog eens tijden, eind jaren zeventig, begin jaren tachtig, met de Rote Armee Fraktion en de Brigate Rosse.quote:
Wat ben je ook een gekquote:Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lieve poezie.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lieve poezie.
Ónze dorpsmongoolquote:Op maandag 23 september 2013 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
v_P is de dorpsmongool van deze kroeg.
En daar hebben we de dorpsjood die z'n rekening in de kroeg nooit betaalt.quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef waht het volgende:
Che Guevara, de sadistische moordenaar. Toch frappant dat linksen hem verafgoden.
Zullen wij Moshe Dayan eens lekker gaan verafgoden?quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef waht het volgende:
Che Guevara, de sadistische moordenaar. Toch frappant dat linksen hem verafgoden.
Ik verafgod enkel kapitaal, in mensen is niets te vinden wat ik kan verafgoden.quote:Op maandag 23 september 2013 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zullen wij Moshe Dayan eens lekker gaan verafgoden?
Dat roze plekje bij een vrouw wordt anders door velen verafgood.quote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ik verafgod enkel kapitaal, in mensen is niets te vinden wat ik kan verafgoden.
waht verdient geld aan het roze plekje van z'n moeder.quote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat roze plekje bij een vrouw wordt anders door velen verafgood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |