Als het binnen het bestemmingsplan past zou ik de EU-gebouwen willen inrichten als museum, zodat we het nooit vergeten.quote:Op maandag 23 september 2013 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Brussel wil ik liever meteen platbranden.
Speciaal voor de falers die geen handboek militair bij de hand hebben.quote:(d) Verblijf in een fall-out gebied
Indien verblijf in een fall-out gebied noodzakelijk is, zal de commandant
maatregelen treffen om te voorkomen dat het personeel stralingsziek wordt.
Bescherming wordt verkregen door zoveel mogelijk gebruik te maken van de
aanwezige dekkingsmogelijkheden.
Omdat de intensiteit van nablijvende kernstraling snel afneemt, wordt het
grootste gevaar ervan vermeden door na aankomst van de fall-out zo lang
mogelijk in een dekking met een goede afscherming te blijven.
Het volgende
overzicht laat de waarde zien van afscherming bij blootstelling aan nablijvende
kernstraling, uitgaande van een in het open veld op te lopen dosis van 150 cGy.
open veld: 150 cGy
YPR 765: 60 cGy
Leopard 15 cGy
open schuttersput 15 cGy
onderkomen met 1 meter bovendekking 0,75 cGy
Dat richt je maar lekker in Yad Vashem in.quote:Op maandag 23 september 2013 23:17 schreef waht het volgende:
[..]
Als het binnen het bestemmingsplan past zou ik de EU-gebouwen willen inrichten als museum, zodat we het nooit vergeten.
1 meter aarde is goede shit manquote:Op maandag 23 september 2013 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Speciaal voor de falers die geen handboek militair bij de hand hebben.
Nadat ze 'm zelf gestart hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zie het al, de bezoekers van de SC zijn de enige FOKers die de volgende thermonucleaire oorlog gaan overleven.
Ik heb op nog geen 500 meter afstand een ondergrondse schuilplaatsquote:Op maandag 23 september 2013 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zie het al, de bezoekers van de SC zijn de enige FOKers die de volgende thermonucleaire oorlog gaan overleven.
Ik mag geen uitspraken doen over de communicatiebunker die ik in de tuin heb.quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb op nog geen 500 meter afstand een ondergrondse schuilplaats
Jij gaat al een stap verder met onthullingen.. ik ga niet teveel zeggen vanwege OPSEC.quote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik mag geen uitspraken doen over de communicatiebunker die ik in de tuin heb.
Ik ook, een commandobunker uit de jaren zestig.quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb op nog geen 500 meter afstand een ondergrondse schuilplaats
quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Autisten heersen stiekem over de wereld.
Dat is wel gaaf, daar weet ik er ook nog wel een paar van. Vind die dingen altijd erg interessant.quote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, een commandobunker uit de jaren zestig.
http://www.aswespeak.nl/t(...)s-onder-de-stad--126
De politiek bestaat inderdaad jammer genoeg uit enkel autisten.quote:Op maandag 23 september 2013 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Autisten heersen stiekem over de wereld.
Wat zou ze bruto op jaarbasis als hoer kunnen verdienen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef betyar het volgende:
Lauren Cohan is best een mooi vrouwtje.
Met mij als pooier toch wel een tonnetje of 3.quote:Op maandag 23 september 2013 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat zou ze bruto op jaarbasis als hoer kunnen verdienen?
And BURRRRRNNNN it down to the groundquote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef YokiKater het volgende:
collect de money en stuff het in de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |