3000 woningen. Op zo'n populatie. Jeetje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus niet. Bovendien worden de komende jaren nog een dikke 3.000 woningen gebouwd dus de bevolking zal nog verder toenemen.
Als er voor anderen geen serieus alternatief is valt dat erg mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een busmaatschappij die negers weigert heeft weinig kans van slagen.
Bedoeling is ook dat er veel nieuw volk wordt geïmporteerd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
3000 woningen. Op zo'n populatie. Jeetje.
Polen en Bulgaren in Harderwijk?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedoeling is ook dat er veel nieuw volk wordt geïmporteerd.
Die prognose stellen ze nog wel bij naar benedenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus niet. Bovendien worden de komende jaren nog een dikke 3.000 woningen gebouwd dus de bevolking zal nog verder toenemen.
Dat kan. Ik zie dit niet zitten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie dat lolbetarische racistische paradijs dan ook niet zitten...
Kan je je iets van de publiciteit voorstellen die zoiets veroorzaakt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als er voor anderen geen serieus alternatief is valt dat erg mee.
Ik geef het toe; liever daar wonen dan in Almerequote:Op dinsdag 24 september 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedoeling is ook dat er veel nieuw volk wordt geïmporteerd.
Er wordt geen krimp verwacht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die prognose stellen ze nog wel bij naar beneden
Katholieken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Polen en Bulgaren in Harderwijk?
Ja. Maar dat stopt het racisme niet dat volledig vrij spel krijgtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je je iets van de publiciteit voorstellen die zoiets veroorzaakt?
Een soort Utrecht-Noordoost.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt geen krimp verwacht.
En goed, het kan altijd anders uitpakken, maar het ziet er toch echt naar uit dat het miljoenenproject goed in de smaak valt bij welgestelde Randstedelingen.
Het kapitalisme straft zoiets niet af, denk je?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat stopt het racisme niet dat volledig vrij spel krijgt.
De stad heeft een centrale ligging en je zit met je woning aan het water. Wat wil je nog meer op je ouwe dag?quote:
Er zit nog wel wat ruimte tussen krimp en bijgestelde prognosesquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt geen krimp verwacht.
En goed, het kan altijd anders uitpakken, maar het ziet er toch echt naar uit dat het miljoenenproject goed in de smaak valt bij welgestelde Randstedelingen.
Koopzondagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De stad heeft een centrale ligging en je zit met je woning aan het water. Wat wil je nog meer op je ouwe dag?
Ach, jij snapt ook dat de bouw gefaseerd wordt gerealiseerd. Als je dat een beetje handig aanpakt, dan voorzie ik geen al te grote problemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat ruimte tussen krimp en bijgestelde prognoses.
Gemeenten ramen dat vaak vrij optimistisch, die prognosemodellen zitten ook wat vreemd in elkaar namelijk.
Dat verwacht ik niet inderdaad. Ik denk eerder dat het een nieuwe markt veroorzaakt. Met ordediensten die ongewenste indringers op basis van de initiatie van geweld (dus een direct doodsvonnis in lolbertopia) afmakenquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het kapitalisme straft zoiets niet af, denk je?
Ik vermoed dat het hier op een zomerse zondag gezelliger is dan in Arnhem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |