En vooral waht niet vergetenquote:Op maandag 23 september 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is waar, binnenkort de heren van stand hier maar weer eens knuffelen.
Zonder kleurrijke doodsverwensing ga ik dit echt niet als onaardig bestempelen hoor.quote:
Hug?quote:Op maandag 23 september 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is waar, binnenkort de heren van stand hier maar weer eens knuffelen.
Meer als understatement.quote:Op maandag 23 september 2013 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Zonder kleurrijke doodsverwensing ga ik dit echt niet als onaardig bestempelen hoor.
Ik wist dat ik een risico nam. Phew.quote:Op maandag 23 september 2013 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Zonder kleurrijke doodsverwensing ga ik dit echt niet als onaardig bestempelen hoor.
Dat zei hij zeker ook over types als waht.quote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Levende wezens in een menselijk gedaante, zou m'n grootvader gezegd hebben.
Dat ook, ik heb enkel vijanden.quote:
Nee, gek genoeg niet.quote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zei hij zeker ook over types als waht.
Een Untermensch is nog steeds een Mensch.quote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zei hij zeker ook over types als waht.
Dan zat ik hier toch niet?quote:Op maandag 23 september 2013 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt vrienden, jij krijgt geen knuffel.
Kies nou eens voor een eenduidige lijn, je kan niet aan de éne kant beweren dat je "echte" vrienden hebt om vervolgens bij de volgende post om een hug te gaan bedelen.quote:
Nee, ondernemer, goud geld verdiend aan de campagne in het oosten.quote:Op maandag 23 september 2013 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, het was een soort van NSBer dus.
Dat ik vrienden heb wil nog niet zeggen dat ik geen hug wil.quote:Op maandag 23 september 2013 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kies nou eens voor een eenduidige lijn, je kan niet aan de éne kant beweren dat je "echte" vrienden hebt om vervolgens bij de volgende post om een hug te gaan bedelen.
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 23 september 2013 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Misschien is het een idee dat je ergens anders gaat posten? Dan heb je iets nieuws en kunnen wij lekker met ons leven doorgaan.
Een man die een hug wil hebben heeft geen vrienden, daarom ook die hug, dat is ter compensatie.quote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat ik vrienden heb wil nog niet zeggen dat ik geen hug wil.
En je Border Collie.quote:Op maandag 23 september 2013 23:00 schreef De_Coulance het volgende:
Ik heb 3 vrienden. Mijn ouders en mijn hamster.
Lelijk zusje heb ik dan.quote:
True.quote:Op maandag 23 september 2013 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet zo raar, gezien jouw ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |