Echt een topfilm. Slyquote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Judge Dredd. Tevens moest ik van Adams een bierrapport uitbrengen. Het is niets meer dan Heineken.
Fok! out
Einde bericht.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, kampioen gewordenEredivisie here I come
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, kampioen gewordenEredivisie here I come
Dankjequote:
2 berichten over FM13 vs honderden berichten over koekjes klikken...quote:Op zondag 22 september 2013 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.
laat gaanquote:Op zondag 22 september 2013 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.
je hebt geluk dat ik deze post nog lees, anders had ik het nooit kunnen spytoolenquote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Judge Dredd. Tevens moest ik van Adams een bierrapport uitbrengen. Het is niets meer dan Heineken.
Fok! out
Einde bericht.
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)quote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met hem aan de hand is, dus dat is niet echt informatief.
Oh, da's wat minder. Sterkte ermeequote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)
Damn, dat is kut ja.quote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)
Sterkte broquote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, da's wat minder. Sterkte ermee.
Thanks.quote:
0-0, bloedeloos gelijkspelquote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Wat denkt iedereen over morgen? Ik denk een 2-2.
Hm, vallen bijna altijd veel goals bij PSV/Ajax en andersom. Beide maken ook genoeg fouten (achterin) dus ik verwacht wel wat goals.quote:
11 tegen 11, bal is rond.quote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Wat denkt iedereen over morgen? Ik denk een 2-2.
De 0-0 was meer omdat ik echt niet weet wat het zal worden.quote:Op zondag 22 september 2013 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hm, vallen bijna altijd veel goals bij PSV/Ajax en andersom. Beide maken ook genoeg fouten (achterin) dus ik verwacht wel wat goals.
die pakte een paar goede ballenquote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool heeft in de persoon van Mignolet zowaar een goede keuze gemaakt.
Southampton had echt met 5-0 kunnen winnen.quote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die pakte een paar goede ballen
Fuckquote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Ajax fan is draw no bet op Ajax misschien nog interessant, weet niet wat je daarvoor krijgt. Op unibet 2,20. Dat is wel interessant voor Ajacieden.quote:Op zondag 22 september 2013 01:04 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Dit belooft weinig goeds voor morgen, het kan echt alle kanten opgaan denk ik. Vooral door de wisselvalligheid van PSV.
Ik zie ze niet zomaar winnen, maar als ze net zo spelen als aan het begin van het seizoen dan gaat Ajax het wel heel moeilijk krijgen. Als ze net zo spelen als de laatste weken dan moeten ze te verslaan zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap totaal niet waarom mensen wel even denken dat PSV gaat winnen.
Ik ga hier niet op inzetten, ik ga gewoon kijken en het beste hopen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Ajax fan is draw no bet op Ajax misschien nog interessant, weet niet wat je daarvoor krijgt. Op unibet 2,20. Dat is wel interessant voor Ajacieden.
Ik hoop op Evertquote:Op zondag 22 september 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op inzetten, ik ga gewoon kijken en het beste hopen.
Dat is slimmer ja, als je totaal geen idee hebt wat het wordt kun je beter niks inzettenquote:Op zondag 22 september 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op inzetten, ik ga gewoon kijken en het beste hopen.
quote:Op zondag 22 september 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Al ga ik ook zo naar bed, nog even iets met mijn FM doen en instellen voor ik ga spitten.
Ik ook, dat is verreweg de leukste commentator van eredivisiewedstrijden.quote:
Ook ik denk dat het Theo de verschrikkelijke gaat wordenquote:Op zondag 22 september 2013 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX zet daar gewoon die demente hork neer.
Wanneer hij commentaar geeft, is Kerst nog lang niet in zicht.quote:Op zondag 22 september 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik denk dat het Theo de verschrikkelijke gaat worden
Liever Theo met nietszeggend commentaar dan een Ron de Rijk welke denkt dat zijn mening er werkelijk toe doet en deze dan ook een wedstrijd lang ventileert.quote:Op zondag 22 september 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik denk dat het Theo de verschrikkelijke gaat worden
Ik denk niet dat Theo de kerst gaat halen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer hij commentaar geeft, is Kerst nog lang niet in zicht.
Dat hoop ik echt niet, zelfs als de wedstrijd heel leuk is dan weet hij het nog saai te praten.quote:Op zondag 22 september 2013 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX zet daar gewoon die demente hork neer.
Voor de stand is het wel belangrijk, al blijft het dit jaar allemaal wel erg dicht bij elkaar staan.quote:Op zondag 22 september 2013 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is slimmer ja, als je totaal geen idee hebt wat het wordt kun je beter niks inzetten
Letterlijk en figuurlijk?quote:Op zondag 22 september 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Theo de kerst gaat halen.
Dat is mijn op één na minst favoriete.quote:Op zondag 22 september 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever Theo met nietszeggend commentaar dan een Ron de Rijk welke denkt dat zijn mening er werkelijk toe doet en deze dan ook een wedstrijd lang ventileert.
Jeroen Grueter hoort bij mij ook in dat rijtje.quote:Op zondag 22 september 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mijn op één na minst favoriete.
Hij staat wel op eenzame hoogte met Evert.quote:Op zondag 22 september 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het liefst heb ik Sport1-commentator Sierd de Vos.
quote:
Er is zeker ook nog UFC?quote:
ok.quote:Op zondag 22 september 2013 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Graag in het MMA mee posten mbt de ufc/mma, Happel wil geen spoilers lezen
één? Wel meerdere.quote:Op zondag 22 september 2013 08:45 schreef LETMEIN het volgende:
Vandaag staat er een mooie wedstrijd op het programma.
Kockengen?quote:Op zondag 22 september 2013 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo maar eens voetballen. Tegen bonkige boeren
Fml
Voor wat?quote:Op zondag 22 september 2013 10:00 schreef Happel het volgende:
Zo maar eens aan het bier. Klein uurtje nog.
ik mot geen bier vandaagquote:Op zondag 22 september 2013 10:00 schreef Happel het volgende:
Zo maar eens aan het bier. Klein uurtje nog.
Mobiel stuk. Ik heb weer veel gemist?quote:Op zondag 22 september 2013 10:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat je nu nog een te hoog promillage hebt he dame?
Dat heb ik nou ook weer niet al ga ik er wel vanuit dat Ajax dit moet kunnen winnen.quote:Op zondag 22 september 2013 10:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Zoveel vertrouwen, ik tel de 3 punten al.
ik proef de alcohol nog in me mondquote:Op zondag 22 september 2013 10:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat je nu nog een te hoog promillage hebt he dame?
ik welquote:Op zondag 22 september 2013 10:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Mobiel stuk. Ik heb weer veel gemist?
C_A was/is weer eens goed lamquote:Op zondag 22 september 2013 10:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Mobiel stuk. Ik heb weer veel gemist?
gewoon eentje nemen van wat je het laatst gedronken hebt en je kan er weer tegenaanquote:Op zondag 22 september 2013 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij dat de wedstrijd half 3 is
Huh? VI zegt 12.30...quote:Op zondag 22 september 2013 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij dat de wedstrijd half 3 is
http://www.vi.nl/competit(...)nd.htm?channel=phonequote:Op zondag 22 september 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee 14:30 http://www.vi.nl/matchcenter/vandaag.shtml
vreemdquote:Op zondag 22 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/competit(...)nd.htm?channel=phone
Ja sowieso. Er staat ook dat Vitesse al om 10.30 zou beginnen.quote:Op zondag 22 september 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
Op FOX is het 14:30 dus dat zal het toch wel zijn
quote:Prinses Beatrix heeft door een 'onfortuinlijke' val haar jukbeen gebroken. Dat gebeurde in huiselijke kring, liet de Rijksvoorlichtingsdienst zondag weten.
Is ook wel grappig om te kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 14:27 schreef Tyron het volgende:
Misfits (TV Series 2009– ) - IMDb
ziet er wel interessant uit
Ben hem nu aan het downloaden, moet eigenlijk nog de eerste aflevering van Boardwalk Empire afkijken, maarja, misschien liggen dat soort series mij niet, The Sopranos vind ik ook nog steeds niks.quote:Op zondag 22 september 2013 14:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ook wel grappig om te kijken.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het downloaden, moet eigenlijk nog de eerste aflevering van Boardwalk Empire afkijken, maarja, misschien liggen dat soort series mij niet, The Sopranos vind ik ook nog steeds niks.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die speelt bij Galatasaray hé, die moeten om 18:00 pas.
quote:
ja dat weet ik dus niet meerquote:Op zondag 22 september 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon eentje nemen van wat je het laatst gedronken hebt en je kan er weer tegenaan
waardan?quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Muto het volgende:
Parkeerboete gehad op plek waar ik al zes seizoenen lang parkeer bij Feyenoordwedstrijden. Rotterdam onder Aboutaleb
Ik weet hoe het voelt, paar maand geleden bekeurd bij een wedstrijd van Twente voor parkeren in een groenzone op een industrieterrein.quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Muto het volgende:
Parkeerboete gehad op plek waar ik al zes seizoenen lang parkeer bij Feyenoordwedstrijden. Rotterdam onder Aboutaleb
Joden klikken altijd weg.quote:Op zondag 22 september 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een afgang. Ik ben gelukkig ruim optijd weggegaan uit het livetopic. Ik zag het al aankomen.
Onder de Brien.quote:
Het belachelijke is dat je hier gewoon mag staan. Het is namelijk geen trottoir.quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, paar maand geleden bekeurd bij een wedstrijd van Twente voor parkeren in een groenzone op een industrieterrein.![]()
Dat je je daar überhaupt iets van aantrektquote:Op zondag 22 september 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een afgang. Ik ben gelukkig ruim optijd weggegaan uit het livetopic. Ik zag het al aankomen.
Bezwaar aantekenen dus.quote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Onder de Brien.
[..]
Het belachelijke is dat je hier gewoon mag staan. Het is namelijk geen trottoir.
Het was echt niet dat ik zou gaan flippen op PSV'ers maar meer wat kreten die ik zal posten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je je daar überhaupt iets van aantrekt
Dat soort bekeuringen zijn echt van die naaistreken.quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, paar maand geleden bekeurd bij een wedstrijd van Twente voor parkeren in een groenzone op een industrieterrein.![]()
Uiteraard. Volgens andere personen daar (ruim 100 auto's met boetesquote:
Dat mag toch al een tijd niet meer? Daar parkeerde me vader ook altijd, nu iets verder de wijk inquote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Onder de Brien.
[..]
Het belachelijke is dat je hier gewoon mag staan. Het is namelijk geen trottoir.
We staan er al zes jaar. Nooit een boete gehad. Mag gewoon.quote:Op zondag 22 september 2013 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat mag toch al een tijd niet meer? Daar parkeerde me vader ook altijd, nu iets verder de wijk in
Je faalt. Man U staat 4-1 achter, PSV is niet ajax's grootste rivaal.quote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef sausagin het volgende:
Man U , Ajax en Anderlecht verliezen vandaag allemaal 4-0 van hun grootste rivaal.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Je faalt. Man U staat 4-1 achter, PSV is niet Ajax's grootste rivaal.
Illuminati.quote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef sausagin het volgende:
Man U , Ajax en Anderlecht verliezen vandaag allemaal 4-0 van hun grootste rivaal.
gewoon fietsenquote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon in Vreewijk parkeren, dichterbij en als je vroeg bent is er genoeg plek
Naja, ga er vanuit dat mijn boete wordt geschrapt.quote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon in Vreewijk parkeren, dichterbij en als je vroeg bent is er genoeg plek
Jij gelooft zeker ook nog in sinterklaas.quote:Op zondag 22 september 2013 19:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, ga er vanuit dat mijn boete wordt geschrapt.
Toeval bestaat niet.quote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef sausagin het volgende:
Kan prima.quote:Op zondag 22 september 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor mij is dat een uur heen en een uur terug fietsen
Ach ja, we zien het wel.quote:Op zondag 22 september 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook nog in sinterklaas.
Vandaag wel.quote:
Wat een kloteweekend.quote:Op zondag 22 september 2013 19:36 schreef Tarado het volgende:
Alles gehad heb ik nog zo'n Braziliaans hier op de bank die nog even in gaat wrijven dat het vandaag weer helemaal niks was met Ajax
Er zijn van die dagen dat het jammer is dat vrouwen slaan uit de tijd is.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 19:19 schreef TwenteFC het volgende:
Zou het nu nog zin hebben om een xbox 360 of een ps3 te kopen? Ze zijn wel erg cheap nu, en ook wel handig als mediacenter.
Deze man.quote:Op zondag 22 september 2013 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
ff flink droog in de reet dan, ff op d'r plek zetten
Jij bent toch de computerman hier, ik denk dat je zelf het antwoord het beste weet.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
ff flink droog in de reet dan, ff op d'r plek zetten
Deze manquote:Op zondag 22 september 2013 19:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Heeft ze normaal geen moeite mee, dit keer laat ik haar maar met rust
Dat kunnen ze daar wel inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Besiktas-Galatasaray supporters op het veld aan het vechten en achter spelers rennen
R.I.P. Wesleyquote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Besiktas-Galatasaray supporters op het veld aan het vechten en achter spelers rennen
Mooi, maar even opgezet. Na deze rampdag ben ik wel toe aan wat bloed.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze willen volgens mij meer staanplaatsen daar makenquote:Op zondag 22 september 2013 20:02 schreef Happel het volgende:
Dat shot van Go Ahead achter de goal.
Staanplaatsen.
Ze vatten "opstand" daar iets serieuzer op dan bij Heracles zie ik wel.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Besiktas supporters schijnen dan ook een gruwelijke hekel te hebben aan Jan Smit.quote:Op zondag 22 september 2013 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze vatten "opstand" daar iets serieuzer op dan bij Heracles zie ik wel.
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 22-09-2013 om 20:07:07"@raemonsluiter: Definitieve keeperswissel lijkt niet ver meer. #psvaja" Ik Kenneth gevoel... reageer retweet
Die Tukkers vinden het voornamelijk zelf allemaal heel interessant. De rest van Nederland ontgaat het allemaal wat, volgens mij.quote:
Twente wist al dat die actie van Heracles zou komen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Tukkers vinden het voornamelijk zelf allemaal heel interessant. De rest van Nederland ontgaat het allemaal wat, volgens mij.
Ik vond het wel grappig van Heracles.quote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente wist al dat die actie van Heracles zou komen.
Bij de Heracles supporters wel.quote:Op zondag 22 september 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig van Heracles.
Maar leeft dat echt joh die Tukkerse derby?
Schalke - Dortmund leeft toch ook?quote:Op zondag 22 september 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig van Heracles.
Maar leeft dat echt joh die Tukkerse derby?
Beetje treurig allemaal.quote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
nounouquote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:
Klopt. Totaal volgens mij maar 8 Ajacieden opgepakt gisteren in Eindhoven.quote:Op zondag 22 september 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
Lekker rustig gebleven in Eindje. Tot zover de geloofwaardigheid (als dat er al was) van 410 en co.
Wat doe jij op ons forumquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je weet pas wat treurig is als je het forum van ze gaat lezen.
http://www.hafc.nl/2013/09/22/heracles-verliest-derby/
Gedagquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers, zeggen we geen gedag meer?
Jawel, maar je begroette ons met negers en dat ben ik niet helaas.quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers, zeggen we geen gedag meer?
Mietjes, allemaal.quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt. Totaal volgens mij maar 8 Ajacieden opgepakt gisteren in Eindhoven.
Ze hebben er een het ziekenhuis in gemept. Ik deed niet meerquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je gisteren nog tegengehouden door Jan Smit?
Maar je reageert wel op boelersquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel, maar je begroette ons met negers en dat ben ik niet helaas.
reacties zijn vrij normaal en de actie van Twente was best kneuzig.quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je weet pas wat treurig is als je het forum van ze gaat lezen.
http://www.hafc.nl/2013/09/22/heracles-verliest-derby/
Was het de harde kern van Twente dan op de hoofdtribune?quote:Op zondag 22 september 2013 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben er een het ziekenhuis in gemept. Ik deed niet meer
Boeler zijn is enorm grappig. Kijk maar naar Humberto.quote:Op zondag 22 september 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar je reageert wel op boelers
Geen idee ze gooiden bier over een supporter en toen pakten ze de vlag af en het provocerende gejuich van hun leidde tot rellen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was het de harde kern van Twente dan op de hoofdtribune?
Hoorde vandaag allemaal verhalen dat er 70 joden in Boxtel en 100 man in Schijndel stond. Pure gekkenhuis daar in Brabant, ik zeg het je.quote:Op zondag 22 september 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
Lekker rustig gebleven in Eindje. Tot zover de geloofwaardigheid (als dat er al was) van 410 en co.
Gewoon humor.quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat doe jij op ons forum![]()
Zie al voor me dat ik op die van jullie ga
quote:Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee ze gooiden bier over een supporter en toen pakten ze de vlag af en het provocerende gejuich van hun leidde tot rellen.
Ja logisch natuurlijk, weet je te gedragen in de thuisvakken.quote:Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee ze gooiden bier over een supporter en toen pakten ze de vlag af en het provocerende gejuich van hun leidde tot rellen.
Ja precies ik ga ook niet als een gek staan zwaaien naar 410 als Heracles zou scoren. Maar die gene die bier gooide hebben ze na de wedstrijd te pakken gekregen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja logisch natuurlijk, weet je te gedragen in de thuisvakken.
Laat gaan man. Laat die simpele zielen van Vak P lekker in vrouwen handelen en stoere spandoeken ophangen. Dat probleem lost zich vanzelf wel op.quote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moet er niet om lachen of ben jij die Sjaak.![]()
Dan troll je de boel wel goed.
Nee, was het alleen aan het lezen. Ik ga niet posten daar.quote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moet er niet om lachen of ben jij die Sjaak.![]()
Dan troll je de boel wel goed.
Boxtel en Schijndel? Wat moeten ze daar dan?quote:Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoorde vandaag allemaal verhalen dat er 70 joden in Boxtel en 100 man in Schijndel stond. Pure gekkenhuis daar in Brabant, ik zeg het je.
Overal behalve in Eindhovenquote:Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoorde vandaag allemaal verhalen dat er 70 joden in Boxtel en 100 man in Schijndel stond. Pure gekkenhuis daar in Brabant, ik zeg het je.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Overal behalve in EindhovenBenieuwd of ze weer een foto hebben gemaakt ergens verstopt achter een frietkraam.
Heb er al verschillende gezien. In de Irish Pub (Nooit een PSV'er te bekennen) en vanuit vreetschuren foto's maken van politiebusjes.quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Overal behalve in EindhovenBenieuwd of ze weer een foto hebben gemaakt ergens verstopt achter een frietkraam.
Ik stond vandaag zelfs in Rotterdam om een punt te maken. Niet zo generaliseren.quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen, geen idee.quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Boxtel en Schijndel? Wat moeten ze daar dan?
Ga het ze zeggen, Rens. Pak de fiets naar Heerenveen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
Stewards van Heerenveen krijgen nu speciale lessen met nieuwe instructies voor zondag![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het super beladen is maar je kan ook overdrijven
o'sheas?quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb er al verschillende gezien. In de Irish Pub (Nooit een PSV'er te bekennen) en vanuit vreetschuren foto's maken van politiebusjes.
Hopelijk betreft het schietoefeningen. Dat Heerenveen tuig moet een keer zijn plek leren kennen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
Stewards van Heerenveen krijgen nu speciale lessen met nieuwe instructies voor zondag![]()
![]()
![]()
Bij dat soort clubs wordt er ook nog daadwerkelijk naar stewards geluisterd. Dat is wellicht nog wel triesterquote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Cambuur is echt heel gek. Die mensen kijken hier al zoveel jaren naar uit en die hebben zoveel haat naar Heerenveen toe. Andersom ook wel maar vooral van de kant van Leeuwardenquote:Op zondag 22 september 2013 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]Nou die van Cambuur zijn gek hoor. Wouden met ons ook al rellen tot de ME kwam.
Briljant. Laat zien.quote:Op zondag 22 september 2013 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Cambuur is echt heel gek. Die mensen kijken hier al zoveel jaren naar uit en die hebben zoveel haat naar Heerenveen toe. Andersom ook wel maar vooral van de kant van Leeuwarden![]()
Er staan al foto's op Facebook met Cambuur Hooligans met bivakmutsen en honkbalknuppels in de handen met stoere teksten erbij als "elke boer gaat op de grond"
Niemand neemt stewards serieus. Ik niet in iedergeval.quote:Op zondag 22 september 2013 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij dat soort clubs wordt er ook nog daadwerkelijk naar stewards geluisterd. Dat is wellicht nog wel triester
Bij ons zijn stewards gewoon supporters en soms doen ze gewoon mee.quote:Op zondag 22 september 2013 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand neemt stewards serieus. Ik niet in iedergeval.
Heb ik gezien op de mobiel van een vriend van mij (heeft ook seizoenskaart op dat vak van de harde kern). Als ik ooit een linkje post ik die hier natuurlijkquote:
Tsja. Een grotere kneuzenclub dan Heerenveen ga je op supportersgebied moeilijk vinden. Volgens mij gaat dan ook de sympathie van heel Nederland naar Cambuur dit weekend.quote:Op zondag 22 september 2013 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Cambuur is echt heel gek. Die mensen kijken hier al zoveel jaren naar uit en die hebben zoveel haat naar Heerenveen toe. Andersom ook wel maar vooral van de kant van Leeuwarden![]()
Er staan al foto's op Facebook met Cambuur Hooligans met bivakmutsen en honkbalknuppels in de handen met stoere teksten erbij als "elke boer gaat op de grond"
quote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf sinds dit filmpje niet meer in Friesland te komen
Heerenveen stond altijd bekend als meest sympathieke club. Alleen de wat hardere voetbalsupporter heeft er een hekel aan. Ook bij Heerenveen zelf dus.quote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Een grotere kneuzenclub dan Heerenveen ga je op supportersgebied moeilijk vinden. Volgens mij gaat dan ook de sympathie van heel Nederland naar Cambuur dit weekend.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
wie uit het stoerste gedrag tegen stewards, de beste supporter-discussie gaat naar een nieuw niveau
Waarvan akte.quote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf sinds dit filmpje niet meer in Friesland te komen
Totaal niet imo.quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen stond altijd bekend als meest sympathieke club.
Ik heb weleens de weg naar het toilet gevraagd terwijl ik helemaal niet moest plassen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
wie uit het stoerste gedrag tegen stewards, de beste supporter-discussie gaat naar een nieuw niveau
toen ze enigszins succesvol waren misschien, kleine clubjes die het goed doen zijn vaak sympathiek.quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen stond altijd bekend als meest sympathieke club. Alleen de wat hardere voetbalsupporter heeft er een hekel aan. Ook bij Heerenveen zelf dus.
Bij het grote publiek wel. De club waar nooit wat gebeurt etc. etc. Leuke speelstijl en die schattige Foppe. blablablaquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
Bij ons zijn de stewards vaak 16 jarige slettebakjes
Oh er zitten best prima stewards tussen. Zo heel af en toe. Maar het valt me bij andere clubs vaak wat meer op dat stewards nogal aanwezig zijn en dat dat ook wel wordt gepikt over het algemeen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
Wtf.quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
Bij ons zijn de stewards vaak 16 jarige slettebakjes
Ik vond Heerenveen altijd wel een leuke ploeg maar had juist een hekel aan Foppe. Wat een zelfoverschattende debiel is dat zeg.quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij het grote publiek wel. De club waar nooit wat gebeurt etc. etc. Leuke speelstijl en die schattige Foppe. blablabla
quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wtf.Die neem je toch niet serieus.
Dus het was een grote boodschap?quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb weleens de weg naar het toilet gevraagd terwijl ik helemaal niet moest plassen.
laat typisch er buitenquote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
René is gevlucht omdat hij het trollen om de wedstrijd van vanmiddag niet meer aankon? Het zou wel weer typisch zijn.
Tsja. Ik heb er echt helemaal niks mee. Kansloze nepclub met dito supporters en dan laat ik dat walgelijke volkslied nog maar even buiten beschouwing. Of eigenlijk nietquote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij het grote publiek wel. De club waar nooit wat gebeurt etc. etc. Leuke speelstijl en die schattige Foppe. blablabla
Niemand interesseert zich in René buiten jou om.quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
René is gevlucht omdat hij het trollen om de wedstrijd van vanmiddag niet meer aankon? Het zou wel weer typisch zijn.
Ja, maar dat vertelde ik er niet bij.quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus het was een grote boodschap?
dit nemen we mee in de puntentellingquote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb weleens de weg naar het toilet gevraagd terwijl ik helemaal niet moest plassen.
Op mijn vak had ik dit seizoen ook zo'n stageloper van zo'n mbo beveiligingsopleiding. Was denk ik net zo oud als ik maar dan wel 20 cm kleinerquote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zijn allemaal stagelopers van het AOC ofzo volgens mij.
Zou goed kunnen. Al weet je het nooit met hem.quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ahja dat kan wel eens kloppen moest een kameraad van me ook, maar die is toen gestopt met zijn opleiding.quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zijn allemaal stagelopers van het AOC ofzo volgens mij.
Hij had nogal een grote internetwaffel voorafquote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
No.quote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / [FRANKRIJK] Ligue 1 2013-2014 #1 Zlatan/Cavani vs Falcao
Nam je YOLO Swag nog toe toen je dit had gedaan?quote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, maar dat vertelde ik er niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |