Je faalt. Man U staat 4-1 achter, PSV is niet ajax's grootste rivaal.quote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef sausagin het volgende:
Man U , Ajax en Anderlecht verliezen vandaag allemaal 4-0 van hun grootste rivaal.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Je faalt. Man U staat 4-1 achter, PSV is niet Ajax's grootste rivaal.
Illuminati.quote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef sausagin het volgende:
Man U , Ajax en Anderlecht verliezen vandaag allemaal 4-0 van hun grootste rivaal.
gewoon fietsenquote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon in Vreewijk parkeren, dichterbij en als je vroeg bent is er genoeg plek
Naja, ga er vanuit dat mijn boete wordt geschrapt.quote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon in Vreewijk parkeren, dichterbij en als je vroeg bent is er genoeg plek
Jij gelooft zeker ook nog in sinterklaas.quote:Op zondag 22 september 2013 19:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, ga er vanuit dat mijn boete wordt geschrapt.
Toeval bestaat niet.quote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef sausagin het volgende:
Kan prima.quote:Op zondag 22 september 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor mij is dat een uur heen en een uur terug fietsen
Ach ja, we zien het wel.quote:Op zondag 22 september 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook nog in sinterklaas.
Vandaag wel.quote:
Wat een kloteweekend.quote:Op zondag 22 september 2013 19:36 schreef Tarado het volgende:
Alles gehad heb ik nog zo'n Braziliaans hier op de bank die nog even in gaat wrijven dat het vandaag weer helemaal niks was met Ajax
Er zijn van die dagen dat het jammer is dat vrouwen slaan uit de tijd is.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 19:19 schreef TwenteFC het volgende:
Zou het nu nog zin hebben om een xbox 360 of een ps3 te kopen? Ze zijn wel erg cheap nu, en ook wel handig als mediacenter.
Deze man.quote:Op zondag 22 september 2013 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
ff flink droog in de reet dan, ff op d'r plek zetten
Jij bent toch de computerman hier, ik denk dat je zelf het antwoord het beste weet.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
ff flink droog in de reet dan, ff op d'r plek zetten
Deze manquote:Op zondag 22 september 2013 19:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Heeft ze normaal geen moeite mee, dit keer laat ik haar maar met rust
Dat kunnen ze daar wel inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Besiktas-Galatasaray supporters op het veld aan het vechten en achter spelers rennen
R.I.P. Wesleyquote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Besiktas-Galatasaray supporters op het veld aan het vechten en achter spelers rennen
Mooi, maar even opgezet. Na deze rampdag ben ik wel toe aan wat bloed.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze willen volgens mij meer staanplaatsen daar makenquote:Op zondag 22 september 2013 20:02 schreef Happel het volgende:
Dat shot van Go Ahead achter de goal.
Staanplaatsen.
Ze vatten "opstand" daar iets serieuzer op dan bij Heracles zie ik wel.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Besiktas supporters schijnen dan ook een gruwelijke hekel te hebben aan Jan Smit.quote:Op zondag 22 september 2013 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze vatten "opstand" daar iets serieuzer op dan bij Heracles zie ik wel.
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 22-09-2013 om 20:07:07"@raemonsluiter: Definitieve keeperswissel lijkt niet ver meer. #psvaja" Ik Kenneth gevoel... reageer retweet
Die Tukkers vinden het voornamelijk zelf allemaal heel interessant. De rest van Nederland ontgaat het allemaal wat, volgens mij.quote:
Twente wist al dat die actie van Heracles zou komen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Tukkers vinden het voornamelijk zelf allemaal heel interessant. De rest van Nederland ontgaat het allemaal wat, volgens mij.
Ik vond het wel grappig van Heracles.quote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente wist al dat die actie van Heracles zou komen.
Bij de Heracles supporters wel.quote:Op zondag 22 september 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig van Heracles.
Maar leeft dat echt joh die Tukkerse derby?
Schalke - Dortmund leeft toch ook?quote:Op zondag 22 september 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig van Heracles.
Maar leeft dat echt joh die Tukkerse derby?
Beetje treurig allemaal.quote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
nounouquote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |