ja dat weet ik dus niet meerquote:Op zondag 22 september 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon eentje nemen van wat je het laatst gedronken hebt en je kan er weer tegenaan
waardan?quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Muto het volgende:
Parkeerboete gehad op plek waar ik al zes seizoenen lang parkeer bij Feyenoordwedstrijden. Rotterdam onder Aboutaleb
Ik weet hoe het voelt, paar maand geleden bekeurd bij een wedstrijd van Twente voor parkeren in een groenzone op een industrieterrein.quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Muto het volgende:
Parkeerboete gehad op plek waar ik al zes seizoenen lang parkeer bij Feyenoordwedstrijden. Rotterdam onder Aboutaleb
Joden klikken altijd weg.quote:Op zondag 22 september 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een afgang. Ik ben gelukkig ruim optijd weggegaan uit het livetopic. Ik zag het al aankomen.
Onder de Brien.quote:
Het belachelijke is dat je hier gewoon mag staan. Het is namelijk geen trottoir.quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, paar maand geleden bekeurd bij een wedstrijd van Twente voor parkeren in een groenzone op een industrieterrein.![]()
Dat je je daar überhaupt iets van aantrektquote:Op zondag 22 september 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een afgang. Ik ben gelukkig ruim optijd weggegaan uit het livetopic. Ik zag het al aankomen.
Bezwaar aantekenen dus.quote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Onder de Brien.
[..]
Het belachelijke is dat je hier gewoon mag staan. Het is namelijk geen trottoir.
Het was echt niet dat ik zou gaan flippen op PSV'ers maar meer wat kreten die ik zal posten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je je daar überhaupt iets van aantrekt
Dat soort bekeuringen zijn echt van die naaistreken.quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, paar maand geleden bekeurd bij een wedstrijd van Twente voor parkeren in een groenzone op een industrieterrein.![]()
Uiteraard. Volgens andere personen daar (ruim 100 auto's met boetesquote:
Dat mag toch al een tijd niet meer? Daar parkeerde me vader ook altijd, nu iets verder de wijk inquote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Onder de Brien.
[..]
Het belachelijke is dat je hier gewoon mag staan. Het is namelijk geen trottoir.
We staan er al zes jaar. Nooit een boete gehad. Mag gewoon.quote:Op zondag 22 september 2013 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat mag toch al een tijd niet meer? Daar parkeerde me vader ook altijd, nu iets verder de wijk in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |