één? Wel meerdere.quote:Op zondag 22 september 2013 08:45 schreef LETMEIN het volgende:
Vandaag staat er een mooie wedstrijd op het programma.
Kockengen?quote:Op zondag 22 september 2013 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo maar eens voetballen. Tegen bonkige boeren
Fml
Voor wat?quote:Op zondag 22 september 2013 10:00 schreef Happel het volgende:
Zo maar eens aan het bier. Klein uurtje nog.
ik mot geen bier vandaagquote:Op zondag 22 september 2013 10:00 schreef Happel het volgende:
Zo maar eens aan het bier. Klein uurtje nog.
Mobiel stuk. Ik heb weer veel gemist?quote:Op zondag 22 september 2013 10:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat je nu nog een te hoog promillage hebt he dame?
Dat heb ik nou ook weer niet al ga ik er wel vanuit dat Ajax dit moet kunnen winnen.quote:Op zondag 22 september 2013 10:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Zoveel vertrouwen, ik tel de 3 punten al.
ik proef de alcohol nog in me mondquote:Op zondag 22 september 2013 10:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat je nu nog een te hoog promillage hebt he dame?
ik welquote:Op zondag 22 september 2013 10:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Mobiel stuk. Ik heb weer veel gemist?
C_A was/is weer eens goed lamquote:Op zondag 22 september 2013 10:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Mobiel stuk. Ik heb weer veel gemist?
gewoon eentje nemen van wat je het laatst gedronken hebt en je kan er weer tegenaanquote:Op zondag 22 september 2013 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij dat de wedstrijd half 3 is
Huh? VI zegt 12.30...quote:Op zondag 22 september 2013 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij dat de wedstrijd half 3 is
http://www.vi.nl/competit(...)nd.htm?channel=phonequote:Op zondag 22 september 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee 14:30 http://www.vi.nl/matchcenter/vandaag.shtml
vreemdquote:Op zondag 22 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/competit(...)nd.htm?channel=phone
Ja sowieso. Er staat ook dat Vitesse al om 10.30 zou beginnen.quote:Op zondag 22 september 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
Op FOX is het 14:30 dus dat zal het toch wel zijn
quote:Prinses Beatrix heeft door een 'onfortuinlijke' val haar jukbeen gebroken. Dat gebeurde in huiselijke kring, liet de Rijksvoorlichtingsdienst zondag weten.
Is ook wel grappig om te kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 14:27 schreef Tyron het volgende:
Misfits (TV Series 2009– ) - IMDb
ziet er wel interessant uit
Ben hem nu aan het downloaden, moet eigenlijk nog de eerste aflevering van Boardwalk Empire afkijken, maarja, misschien liggen dat soort series mij niet, The Sopranos vind ik ook nog steeds niks.quote:Op zondag 22 september 2013 14:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ook wel grappig om te kijken.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het downloaden, moet eigenlijk nog de eerste aflevering van Boardwalk Empire afkijken, maarja, misschien liggen dat soort series mij niet, The Sopranos vind ik ook nog steeds niks.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die speelt bij Galatasaray hé, die moeten om 18:00 pas.
quote:
ja dat weet ik dus niet meerquote:Op zondag 22 september 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon eentje nemen van wat je het laatst gedronken hebt en je kan er weer tegenaan
waardan?quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Muto het volgende:
Parkeerboete gehad op plek waar ik al zes seizoenen lang parkeer bij Feyenoordwedstrijden. Rotterdam onder Aboutaleb
Ik weet hoe het voelt, paar maand geleden bekeurd bij een wedstrijd van Twente voor parkeren in een groenzone op een industrieterrein.quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Muto het volgende:
Parkeerboete gehad op plek waar ik al zes seizoenen lang parkeer bij Feyenoordwedstrijden. Rotterdam onder Aboutaleb
Joden klikken altijd weg.quote:Op zondag 22 september 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een afgang. Ik ben gelukkig ruim optijd weggegaan uit het livetopic. Ik zag het al aankomen.
Onder de Brien.quote:
Het belachelijke is dat je hier gewoon mag staan. Het is namelijk geen trottoir.quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, paar maand geleden bekeurd bij een wedstrijd van Twente voor parkeren in een groenzone op een industrieterrein.![]()
Dat je je daar überhaupt iets van aantrektquote:Op zondag 22 september 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een afgang. Ik ben gelukkig ruim optijd weggegaan uit het livetopic. Ik zag het al aankomen.
Bezwaar aantekenen dus.quote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Onder de Brien.
[..]
Het belachelijke is dat je hier gewoon mag staan. Het is namelijk geen trottoir.
Het was echt niet dat ik zou gaan flippen op PSV'ers maar meer wat kreten die ik zal posten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je je daar überhaupt iets van aantrekt
Dat soort bekeuringen zijn echt van die naaistreken.quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, paar maand geleden bekeurd bij een wedstrijd van Twente voor parkeren in een groenzone op een industrieterrein.![]()
Uiteraard. Volgens andere personen daar (ruim 100 auto's met boetesquote:
Dat mag toch al een tijd niet meer? Daar parkeerde me vader ook altijd, nu iets verder de wijk inquote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Onder de Brien.
[..]
Het belachelijke is dat je hier gewoon mag staan. Het is namelijk geen trottoir.
We staan er al zes jaar. Nooit een boete gehad. Mag gewoon.quote:Op zondag 22 september 2013 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat mag toch al een tijd niet meer? Daar parkeerde me vader ook altijd, nu iets verder de wijk in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |