Ze vatten "opstand" daar iets serieuzer op dan bij Heracles zie ik wel.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Besiktas-Galatasaray supporters op het veld aan het vechten en achter spelers rennen
De Besiktas supporters schijnen dan ook een gruwelijke hekel te hebben aan Jan Smit.quote:Op zondag 22 september 2013 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze vatten "opstand" daar iets serieuzer op dan bij Heracles zie ik wel.
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 22-09-2013 om 20:07:07"@raemonsluiter: Definitieve keeperswissel lijkt niet ver meer. #psvaja" Ik Kenneth gevoel... reageer retweet
Die Tukkers vinden het voornamelijk zelf allemaal heel interessant. De rest van Nederland ontgaat het allemaal wat, volgens mij.quote:
Twente wist al dat die actie van Heracles zou komen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Tukkers vinden het voornamelijk zelf allemaal heel interessant. De rest van Nederland ontgaat het allemaal wat, volgens mij.
Ik vond het wel grappig van Heracles.quote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente wist al dat die actie van Heracles zou komen.
Bij de Heracles supporters wel.quote:Op zondag 22 september 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig van Heracles.
Maar leeft dat echt joh die Tukkerse derby?
Schalke - Dortmund leeft toch ook?quote:Op zondag 22 september 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig van Heracles.
Maar leeft dat echt joh die Tukkerse derby?
Beetje treurig allemaal.quote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
nounouquote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:
Klopt. Totaal volgens mij maar 8 Ajacieden opgepakt gisteren in Eindhoven.quote:Op zondag 22 september 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
Lekker rustig gebleven in Eindje. Tot zover de geloofwaardigheid (als dat er al was) van 410 en co.
Wat doe jij op ons forumquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je weet pas wat treurig is als je het forum van ze gaat lezen.
http://www.hafc.nl/2013/09/22/heracles-verliest-derby/
Gedagquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers, zeggen we geen gedag meer?
Jawel, maar je begroette ons met negers en dat ben ik niet helaas.quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers, zeggen we geen gedag meer?
Mietjes, allemaal.quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt. Totaal volgens mij maar 8 Ajacieden opgepakt gisteren in Eindhoven.
Ze hebben er een het ziekenhuis in gemept. Ik deed niet meerquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je gisteren nog tegengehouden door Jan Smit?
Maar je reageert wel op boelersquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel, maar je begroette ons met negers en dat ben ik niet helaas.
reacties zijn vrij normaal en de actie van Twente was best kneuzig.quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je weet pas wat treurig is als je het forum van ze gaat lezen.
http://www.hafc.nl/2013/09/22/heracles-verliest-derby/
Was het de harde kern van Twente dan op de hoofdtribune?quote:Op zondag 22 september 2013 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben er een het ziekenhuis in gemept. Ik deed niet meer
Boeler zijn is enorm grappig. Kijk maar naar Humberto.quote:Op zondag 22 september 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar je reageert wel op boelers
Geen idee ze gooiden bier over een supporter en toen pakten ze de vlag af en het provocerende gejuich van hun leidde tot rellen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was het de harde kern van Twente dan op de hoofdtribune?
Hoorde vandaag allemaal verhalen dat er 70 joden in Boxtel en 100 man in Schijndel stond. Pure gekkenhuis daar in Brabant, ik zeg het je.quote:Op zondag 22 september 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
Lekker rustig gebleven in Eindje. Tot zover de geloofwaardigheid (als dat er al was) van 410 en co.
Gewoon humor.quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat doe jij op ons forum![]()
Zie al voor me dat ik op die van jullie ga
quote:Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee ze gooiden bier over een supporter en toen pakten ze de vlag af en het provocerende gejuich van hun leidde tot rellen.
Ja logisch natuurlijk, weet je te gedragen in de thuisvakken.quote:Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee ze gooiden bier over een supporter en toen pakten ze de vlag af en het provocerende gejuich van hun leidde tot rellen.
Ja precies ik ga ook niet als een gek staan zwaaien naar 410 als Heracles zou scoren. Maar die gene die bier gooide hebben ze na de wedstrijd te pakken gekregen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja logisch natuurlijk, weet je te gedragen in de thuisvakken.
Laat gaan man. Laat die simpele zielen van Vak P lekker in vrouwen handelen en stoere spandoeken ophangen. Dat probleem lost zich vanzelf wel op.quote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moet er niet om lachen of ben jij die Sjaak.![]()
Dan troll je de boel wel goed.
Nee, was het alleen aan het lezen. Ik ga niet posten daar.quote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moet er niet om lachen of ben jij die Sjaak.![]()
Dan troll je de boel wel goed.
Boxtel en Schijndel? Wat moeten ze daar dan?quote:Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoorde vandaag allemaal verhalen dat er 70 joden in Boxtel en 100 man in Schijndel stond. Pure gekkenhuis daar in Brabant, ik zeg het je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |