Echt een topfilm. Slyquote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Judge Dredd. Tevens moest ik van Adams een bierrapport uitbrengen. Het is niets meer dan Heineken.
Fok! out
Einde bericht.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, kampioen gewordenEredivisie here I come
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, kampioen gewordenEredivisie here I come
Dankjequote:
2 berichten over FM13 vs honderden berichten over koekjes klikken...quote:Op zondag 22 september 2013 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.
laat gaanquote:Op zondag 22 september 2013 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.
je hebt geluk dat ik deze post nog lees, anders had ik het nooit kunnen spytoolenquote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Judge Dredd. Tevens moest ik van Adams een bierrapport uitbrengen. Het is niets meer dan Heineken.
Fok! out
Einde bericht.
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)quote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met hem aan de hand is, dus dat is niet echt informatief.
Oh, da's wat minder. Sterkte ermeequote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)
Damn, dat is kut ja.quote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)
Sterkte broquote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, da's wat minder. Sterkte ermee.
Thanks.quote:
0-0, bloedeloos gelijkspelquote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Wat denkt iedereen over morgen? Ik denk een 2-2.
Hm, vallen bijna altijd veel goals bij PSV/Ajax en andersom. Beide maken ook genoeg fouten (achterin) dus ik verwacht wel wat goals.quote:
11 tegen 11, bal is rond.quote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Wat denkt iedereen over morgen? Ik denk een 2-2.
De 0-0 was meer omdat ik echt niet weet wat het zal worden.quote:Op zondag 22 september 2013 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hm, vallen bijna altijd veel goals bij PSV/Ajax en andersom. Beide maken ook genoeg fouten (achterin) dus ik verwacht wel wat goals.
die pakte een paar goede ballenquote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool heeft in de persoon van Mignolet zowaar een goede keuze gemaakt.
Southampton had echt met 5-0 kunnen winnen.quote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die pakte een paar goede ballen
Fuckquote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Ajax fan is draw no bet op Ajax misschien nog interessant, weet niet wat je daarvoor krijgt. Op unibet 2,20. Dat is wel interessant voor Ajacieden.quote:Op zondag 22 september 2013 01:04 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Dit belooft weinig goeds voor morgen, het kan echt alle kanten opgaan denk ik. Vooral door de wisselvalligheid van PSV.
Ik zie ze niet zomaar winnen, maar als ze net zo spelen als aan het begin van het seizoen dan gaat Ajax het wel heel moeilijk krijgen. Als ze net zo spelen als de laatste weken dan moeten ze te verslaan zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap totaal niet waarom mensen wel even denken dat PSV gaat winnen.
Ik ga hier niet op inzetten, ik ga gewoon kijken en het beste hopen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Ajax fan is draw no bet op Ajax misschien nog interessant, weet niet wat je daarvoor krijgt. Op unibet 2,20. Dat is wel interessant voor Ajacieden.
Ik hoop op Evertquote:Op zondag 22 september 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op inzetten, ik ga gewoon kijken en het beste hopen.
Dat is slimmer ja, als je totaal geen idee hebt wat het wordt kun je beter niks inzettenquote:Op zondag 22 september 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op inzetten, ik ga gewoon kijken en het beste hopen.
quote:Op zondag 22 september 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Al ga ik ook zo naar bed, nog even iets met mijn FM doen en instellen voor ik ga spitten.
Ik ook, dat is verreweg de leukste commentator van eredivisiewedstrijden.quote:
Ook ik denk dat het Theo de verschrikkelijke gaat wordenquote:Op zondag 22 september 2013 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX zet daar gewoon die demente hork neer.
Wanneer hij commentaar geeft, is Kerst nog lang niet in zicht.quote:Op zondag 22 september 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik denk dat het Theo de verschrikkelijke gaat worden
Liever Theo met nietszeggend commentaar dan een Ron de Rijk welke denkt dat zijn mening er werkelijk toe doet en deze dan ook een wedstrijd lang ventileert.quote:Op zondag 22 september 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik denk dat het Theo de verschrikkelijke gaat worden
Ik denk niet dat Theo de kerst gaat halen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer hij commentaar geeft, is Kerst nog lang niet in zicht.
Dat hoop ik echt niet, zelfs als de wedstrijd heel leuk is dan weet hij het nog saai te praten.quote:Op zondag 22 september 2013 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX zet daar gewoon die demente hork neer.
Voor de stand is het wel belangrijk, al blijft het dit jaar allemaal wel erg dicht bij elkaar staan.quote:Op zondag 22 september 2013 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is slimmer ja, als je totaal geen idee hebt wat het wordt kun je beter niks inzetten
Letterlijk en figuurlijk?quote:Op zondag 22 september 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Theo de kerst gaat halen.
Dat is mijn op één na minst favoriete.quote:Op zondag 22 september 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever Theo met nietszeggend commentaar dan een Ron de Rijk welke denkt dat zijn mening er werkelijk toe doet en deze dan ook een wedstrijd lang ventileert.
Jeroen Grueter hoort bij mij ook in dat rijtje.quote:Op zondag 22 september 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mijn op één na minst favoriete.
Hij staat wel op eenzame hoogte met Evert.quote:Op zondag 22 september 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het liefst heb ik Sport1-commentator Sierd de Vos.
quote:
Er is zeker ook nog UFC?quote:
ok.quote:Op zondag 22 september 2013 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Graag in het MMA mee posten mbt de ufc/mma, Happel wil geen spoilers lezen
één? Wel meerdere.quote:Op zondag 22 september 2013 08:45 schreef LETMEIN het volgende:
Vandaag staat er een mooie wedstrijd op het programma.
Kockengen?quote:Op zondag 22 september 2013 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo maar eens voetballen. Tegen bonkige boeren
Fml
Voor wat?quote:Op zondag 22 september 2013 10:00 schreef Happel het volgende:
Zo maar eens aan het bier. Klein uurtje nog.
ik mot geen bier vandaagquote:Op zondag 22 september 2013 10:00 schreef Happel het volgende:
Zo maar eens aan het bier. Klein uurtje nog.
Mobiel stuk. Ik heb weer veel gemist?quote:Op zondag 22 september 2013 10:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat je nu nog een te hoog promillage hebt he dame?
Dat heb ik nou ook weer niet al ga ik er wel vanuit dat Ajax dit moet kunnen winnen.quote:Op zondag 22 september 2013 10:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Zoveel vertrouwen, ik tel de 3 punten al.
ik proef de alcohol nog in me mondquote:Op zondag 22 september 2013 10:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat je nu nog een te hoog promillage hebt he dame?
ik welquote:Op zondag 22 september 2013 10:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Mobiel stuk. Ik heb weer veel gemist?
C_A was/is weer eens goed lamquote:Op zondag 22 september 2013 10:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Mobiel stuk. Ik heb weer veel gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |