Echt een topfilm. Slyquote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Judge Dredd. Tevens moest ik van Adams een bierrapport uitbrengen. Het is niets meer dan Heineken.
Fok! out
Einde bericht.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, kampioen gewordenEredivisie here I come
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, kampioen gewordenEredivisie here I come
Dankjequote:
2 berichten over FM13 vs honderden berichten over koekjes klikken...quote:Op zondag 22 september 2013 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.
laat gaanquote:Op zondag 22 september 2013 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.
je hebt geluk dat ik deze post nog lees, anders had ik het nooit kunnen spytoolenquote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Judge Dredd. Tevens moest ik van Adams een bierrapport uitbrengen. Het is niets meer dan Heineken.
Fok! out
Einde bericht.
Wat is er aan de hand?quote:
Ik weet niet wat er met hem aan de hand is, dus dat is niet echt informatief.quote:
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)quote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met hem aan de hand is, dus dat is niet echt informatief.
Oh, da's wat minder. Sterkte ermeequote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |