Echt een topfilm. Slyquote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Judge Dredd. Tevens moest ik van Adams een bierrapport uitbrengen. Het is niets meer dan Heineken.
Fok! out
Einde bericht.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, kampioen gewordenEredivisie here I come
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.quote:Op zondag 22 september 2013 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, kampioen gewordenEredivisie here I come
Dankjequote:
2 berichten over FM13 vs honderden berichten over koekjes klikken...quote:Op zondag 22 september 2013 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.
laat gaanquote:Op zondag 22 september 2013 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan bitchen over die cookie clicker, hypocriet.
je hebt geluk dat ik deze post nog lees, anders had ik het nooit kunnen spytoolenquote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk Judge Dredd. Tevens moest ik van Adams een bierrapport uitbrengen. Het is niets meer dan Heineken.
Fok! out
Einde bericht.
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)quote:Op zondag 22 september 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met hem aan de hand is, dus dat is niet echt informatief.
Oh, da's wat minder. Sterkte ermeequote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |