Damn, dat is kut ja.quote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)
Sterkte broquote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn pa ligt in het ziekenhuis en gaat niet zo goed. (niet levendbedreigend maar toch niet prettig)
quote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, da's wat minder. Sterkte ermee.
Thanks.quote:
0-0, bloedeloos gelijkspelquote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Wat denkt iedereen over morgen? Ik denk een 2-2.
Hm, vallen bijna altijd veel goals bij PSV/Ajax en andersom. Beide maken ook genoeg fouten (achterin) dus ik verwacht wel wat goals.quote:
11 tegen 11, bal is rond.quote:Op zondag 22 september 2013 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Wat denkt iedereen over morgen? Ik denk een 2-2.
De 0-0 was meer omdat ik echt niet weet wat het zal worden.quote:Op zondag 22 september 2013 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hm, vallen bijna altijd veel goals bij PSV/Ajax en andersom. Beide maken ook genoeg fouten (achterin) dus ik verwacht wel wat goals.
die pakte een paar goede ballenquote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool heeft in de persoon van Mignolet zowaar een goede keuze gemaakt.
Southampton had echt met 5-0 kunnen winnen.quote:Op zondag 22 september 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die pakte een paar goede ballen
Fuckquote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Ajax fan is draw no bet op Ajax misschien nog interessant, weet niet wat je daarvoor krijgt. Op unibet 2,20. Dat is wel interessant voor Ajacieden.quote:Op zondag 22 september 2013 01:04 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Dit belooft weinig goeds voor morgen, het kan echt alle kanten opgaan denk ik. Vooral door de wisselvalligheid van PSV.
Ik zie ze niet zomaar winnen, maar als ze net zo spelen als aan het begin van het seizoen dan gaat Ajax het wel heel moeilijk krijgen. Als ze net zo spelen als de laatste weken dan moeten ze te verslaan zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap totaal niet waarom mensen wel even denken dat PSV gaat winnen.
Ik ga hier niet op inzetten, ik ga gewoon kijken en het beste hopen.quote:Op zondag 22 september 2013 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Ajax fan is draw no bet op Ajax misschien nog interessant, weet niet wat je daarvoor krijgt. Op unibet 2,20. Dat is wel interessant voor Ajacieden.
Ik hoop op Evertquote:Op zondag 22 september 2013 01:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op inzetten, ik ga gewoon kijken en het beste hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |