Overal behalve in Eindhovenquote:Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoorde vandaag allemaal verhalen dat er 70 joden in Boxtel en 100 man in Schijndel stond. Pure gekkenhuis daar in Brabant, ik zeg het je.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Overal behalve in EindhovenBenieuwd of ze weer een foto hebben gemaakt ergens verstopt achter een frietkraam.
Heb er al verschillende gezien. In de Irish Pub (Nooit een PSV'er te bekennen) en vanuit vreetschuren foto's maken van politiebusjes.quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Overal behalve in EindhovenBenieuwd of ze weer een foto hebben gemaakt ergens verstopt achter een frietkraam.
Ik stond vandaag zelfs in Rotterdam om een punt te maken. Niet zo generaliseren.quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen, geen idee.quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Boxtel en Schijndel? Wat moeten ze daar dan?
Ga het ze zeggen, Rens. Pak de fiets naar Heerenveen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
Stewards van Heerenveen krijgen nu speciale lessen met nieuwe instructies voor zondag![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het super beladen is maar je kan ook overdrijven
o'sheas?quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb er al verschillende gezien. In de Irish Pub (Nooit een PSV'er te bekennen) en vanuit vreetschuren foto's maken van politiebusjes.
Hopelijk betreft het schietoefeningen. Dat Heerenveen tuig moet een keer zijn plek leren kennen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
Stewards van Heerenveen krijgen nu speciale lessen met nieuwe instructies voor zondag![]()
![]()
![]()
Bij dat soort clubs wordt er ook nog daadwerkelijk naar stewards geluisterd. Dat is wellicht nog wel triesterquote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Cambuur is echt heel gek. Die mensen kijken hier al zoveel jaren naar uit en die hebben zoveel haat naar Heerenveen toe. Andersom ook wel maar vooral van de kant van Leeuwardenquote:Op zondag 22 september 2013 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]Nou die van Cambuur zijn gek hoor. Wouden met ons ook al rellen tot de ME kwam.
Briljant. Laat zien.quote:Op zondag 22 september 2013 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Cambuur is echt heel gek. Die mensen kijken hier al zoveel jaren naar uit en die hebben zoveel haat naar Heerenveen toe. Andersom ook wel maar vooral van de kant van Leeuwarden![]()
Er staan al foto's op Facebook met Cambuur Hooligans met bivakmutsen en honkbalknuppels in de handen met stoere teksten erbij als "elke boer gaat op de grond"
Niemand neemt stewards serieus. Ik niet in iedergeval.quote:Op zondag 22 september 2013 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij dat soort clubs wordt er ook nog daadwerkelijk naar stewards geluisterd. Dat is wellicht nog wel triester
Bij ons zijn stewards gewoon supporters en soms doen ze gewoon mee.quote:Op zondag 22 september 2013 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand neemt stewards serieus. Ik niet in iedergeval.
Heb ik gezien op de mobiel van een vriend van mij (heeft ook seizoenskaart op dat vak van de harde kern). Als ik ooit een linkje post ik die hier natuurlijkquote:
Tsja. Een grotere kneuzenclub dan Heerenveen ga je op supportersgebied moeilijk vinden. Volgens mij gaat dan ook de sympathie van heel Nederland naar Cambuur dit weekend.quote:Op zondag 22 september 2013 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Cambuur is echt heel gek. Die mensen kijken hier al zoveel jaren naar uit en die hebben zoveel haat naar Heerenveen toe. Andersom ook wel maar vooral van de kant van Leeuwarden![]()
Er staan al foto's op Facebook met Cambuur Hooligans met bivakmutsen en honkbalknuppels in de handen met stoere teksten erbij als "elke boer gaat op de grond"
quote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf sinds dit filmpje niet meer in Friesland te komen
Heerenveen stond altijd bekend als meest sympathieke club. Alleen de wat hardere voetbalsupporter heeft er een hekel aan. Ook bij Heerenveen zelf dus.quote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Een grotere kneuzenclub dan Heerenveen ga je op supportersgebied moeilijk vinden. Volgens mij gaat dan ook de sympathie van heel Nederland naar Cambuur dit weekend.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef Adames het volgende:
wie uit het stoerste gedrag tegen stewards, de beste supporter-discussie gaat naar een nieuw niveau
Waarvan akte.quote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf sinds dit filmpje niet meer in Friesland te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |