Mjah, leuk, opgeboorde XRV's niks echt nieuws, kwestie van geld erin blijven storten en modificaties doen.quote:
De helft van die motoren zijn choppers volgens mijquote:
brat's. ook harde dingenquote:Op zondag 22 september 2013 01:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De helft van die motoren zijn choppers volgens mij
Die vrouwen echter
Dis baaik is kreet toe draaif in de sittiequote:
Blijf dat ook een sexy fiets vinden.quote:
Putdeksels liggen gelukkig hier wel verzonkenquote:Op zondag 22 september 2013 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
Veel plezier bij het eerste putdeksel wat je tegenkomt![]()
En hij moet op dieet; ding ligt zwaar scheef
Ah netjes, je leeft dus weer?quote:Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, eerste kilometers na de crash weer gemaakt, op de motor uiteraard, zoals het hoort
En daarna ook meteen de eerste kilometers in mijn autoquote:Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, eerste kilometers na de crash weer gemaakt, op de motor uiteraard, zoals het hoort
mwah, beetje.. Er zit wel schot in op zich, ik moet alleen niet uitglijden in de badkamer zoals eergisteren, dat helpt niet echt.quote:Op zondag 22 september 2013 17:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah netjes, je leeft dus weer?
jep, maar op de motor is beter volgens mijn rug en bekken.quote:Op zondag 22 september 2013 17:15 schreef Anne het volgende:
[..]
En daarna ook meteen de eerste kilometers in mijn auto.
Gewoon bij het zorgloket van die bejaarden handgreepjes halenquote:Op zondag 22 september 2013 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mwah, beetje.. Er zit wel schot in op zich, ik moet alleen niet uitglijden in de badkamer zoals eergisteren, dat helpt niet echt.
Met een Suzuki jas op een Suzuki ga je ook sneller. Beetje hetzelfde als een rode motor.quote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Salatrel het volgende:
kweet trouwens niet wat het was vandaag maar allemaal zwaaiende harley en motorscooter rijders.... en een hoop posers met kleding van het motormerk waar ze op reden
Handgrepen kun je bij de thuiszorg winkel ook gewoon halenquote:Op zondag 22 september 2013 17:31 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Gewoon bij het zorgloket van die bejaarden handgreepjes halen. En een antislipmatje. Krijg je er gelijk gratis een badmuts bij
.
Hmm.. ik heb geen Honda-jas, maar mijn nieuwe (gisteren opgehaald) is wel een beetje poser-lookquote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Salatrel het volgende:
kweet trouwens niet wat het was vandaag maar allemaal zwaaiende harley en motorscooter rijders.... en een hoop posers met kleding van het motormerk waar ze op reden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effe snel een beetje ranzig rijden![]()
[ Bericht 31% gewijzigd door Sounddragon op 22-09-2013 18:21:54 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dankquote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Salatrel het volgende:
Whehehequote:
quote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm.. ik heb geen Honda-jas, maar mijn nieuwe (gisteren opgehaald) is wel een beetje poser-lookHoe is dat een poser jas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effe snel een beetje ranzig rijden![]()
Stormtroopert jonguhquote:
een A7 en een Honda van sneaky tuning hebben dat vandaag weer ondervonden jaquote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met een Suzuki jas op een Suzuki ga je ook sneller. Beetje hetzelfde als een rode motor.
[ afbeelding ]
Tijd voor Pictionary. Zegt u het maar
Sowieso blijft het compleet kansloos dat je met een blik ook maar een halve poging doet tegen iets waar 'Hayabusa' op staat.. da's net zoiets als Badr Hari een lowkick geven in de Appie om te kijken of hij omvaltquote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
een A7 en een Honda van sneaky tuning hebben dat vandaag weer ondervonden ja
dit was dat stukje waar we de houding van motorscooterrijders imiteren:Dquote:Op zondag 22 september 2013 18:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Whehehezag achteraf pas wat'ie reed toen we BMW rijders belachelijk zaten te maken. Niet zo verwonderlijk dat dat raampie weer dicht was bij het passeren
Zijn de laatste tijd wel veel van dit soort gevalletjesquote:Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef Salatrel het volgende:
Explosie in Den Haag
hehehe neejoh... dat was de uitlaat van Sala
ik denk dat er naast mij 1 motor in dit topic rijd die die Honda voor blijft.....quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sowieso blijft het compleet kansloos dat je met een blik ook maar een halve poging doet tegen iets waar 'Hayabusa' op staat.. da's net zoiets als Badr Hari een lowkick geven in de Appie om te kijken of hij omvalt
dat moet yreal zijnquote:Op zondag 22 september 2013 19:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik denk dat er naast mij 1 motor in dit topic rijd die die Honda voor blijft.....
als ie zich laat duwenquote:
Minstens 2quote:Op zondag 22 september 2013 19:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik denk dat er naast mij 1 motor in dit topic rijd die die Honda voor blijft.....
ik rekende de jouwe als de max. 2equote:
civic dacht ik, jaren 90. Wit, grote glimmende schoenen, felgroene remschijven. Geen kenteken, ging wat snel en ik had wat koekblikken waar we omheen moesten slalommenquote:Op zondag 22 september 2013 20:06 schreef Anne het volgende:
Wat voor een Honda was het dan? Of heb ik daar overheen gelezen?
maegrim heeft er ook zoeenquote:Op zondag 22 september 2013 21:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik rekende de jouwe als de max. 2e
heeft ook op MF gestaan hoorquote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)el-in-mill-1.3827497
Hoezo lees ik dat weer te laat
(was vast te druk)
Ja daar zag ik het ook, maar ben niet zo heel fanatiek op MFquote:
http://www.gelderlander.n(...)rs-in-mill-1.4017769quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)el-in-mill-1.3827497
Hoezo lees ik dat weer te laat
(was vast te druk)
Tofquote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
civic dacht ik, jaren 90. Wit, grote glimmende schoenen, felgroene remschijven. Geen kenteken, ging wat snel en ik had wat koekblikken waar we omheen moesten slalommen
Blijft kewl, die noppen onder een wegfiets; als de GTR levensvatbaar blijkt komt er ook een lekker grof profieltje onder, al weet ik niet of dat een beetje werkt op een literbike. Achterbandje is bijna op, dus dan kan ik meteen op zoek naar iets passendsquote:
Lekker hillclimbenquote:Op maandag 23 september 2013 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijft kewl, die noppen onder een wegfiets; als de GTR levensvatbaar blijkt komt er ook een lekker grof profieltje onder, al weet ik niet of dat een beetje werkt op een literbike.
Lekker geluidje ook!quote:Op maandag 23 september 2013 21:28 schreef Dekatria het volgende:
In dezelfde sfeer:
Wat een monster. Die uitlaten ook
Die cockpit is qua vorm al niet zo'n succes, maar 'm dan niet eens meespuitenquote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef KneusTeun het volgende:
Op MP stond laatst ook iets aparts http://link.marktplaats.nl/699108764
Wat een lelijk ding
Beter dan dat standaard ding, die is namelijk echt lomp.quote:Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk wel gecharmeerd van dat achterlicht...
Edoch retemakkelijk te fiksenquote:Op maandag 23 september 2013 21:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beter dan dat standaard ding, die is namelijk echt lomp.
mooi inderdaadquote:Op maandag 23 september 2013 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijft kewl, die noppen onder een wegfiets; als de GTR levensvatbaar blijkt komt er ook een lekker grof profieltje onder, al weet ik niet of dat een beetje werkt op een literbike. Achterbandje is bijna op, dus dan kan ik meteen op zoek naar iets passends
Je zou er bijna wat van denken, maar zoon bank is ook zwaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:05 schreef Salatrel het volgende:
zo dikke mistbank op weg naar huis maarrrr pluspunt was dat het stoplicht wat ik had gemeld bij de MAG netjes op groen sprong ver voordat ik bij de stopstreep was en ik heb geen andere auto gezien
Wow, nicequote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)al-distance_value=25
Leuk ding!
Wie maakt jou wijs dat dat zo is dan? Je verandert toch niks aan de lengte van de brug en/of de ketting en tandwielen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
Ik zit me trouwens af te vragen - heeft het vervangen van de achterschokbreker (en het subsequent verhogen van de rijhoogte ) nu een werkelijk effect op de ketting? Ik snap dat het sowieso wijs is de spanning even opnieuw na te lopen, maar anders dan dat?
Gaat het om de schokbreker? want je kan ook de dog bone vervangen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
Ik zit me trouwens af te vragen - heeft het vervangen van de achterschokbreker (en het subsequent verhogen van de rijhoogte ) nu een werkelijk effect op de ketting? Ik snap dat het sowieso wijs is de spanning even opnieuw na te lopen, maar anders dan dat?
Exact, maar ik vroeg het me voor alle zekerheid gewoon af.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie maakt jou wijs dat dat zo is dan? Je verandert toch niks aan de lengte van de brug en/of de ketting en tandwielen?
De shock die er nu in zit in nog steeds de stock dempert, en na deze zomert heeft de Alp wel een upgrade verdientquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat het om de schokbreker? want je kan ook de dog bone vervangen.
Heej, een CBeejquote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Chance en counter op de parkeerplaats bij mijn werk
Mooi kut, zit weer in de maand zeker? of wilde je solidair zijn met mij?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:54 schreef klawie het volgende:
Ik heb net liggen kroele met het asfalt baal als een stekker
Zoiets jaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heej, een CBeej
[..]
Mooi kut, zit weer in de maand zeker? of wilde je solidair zijn met mij?![]()
Had je geen pak aan dan? of juist wel?
Heb je niet veel geleerd van mijn stuitertje met 50 - 60 heah.. ik zit redelijk in de kreukels, en ik had wél een pak aan.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Zoiets ja
had geen pak aan alleen een spijkerbroek en vestje aan
Wie is toch die gozer? Die kom je ook overal tegen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verbaas me er nog steeds over hoe erg het bij jou was. Ik had geen schrammetje (alleen mn kleding) terwijl ik met dubbele snelheid onderuit gingquote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je niet veel geleerd van mijn stuitertje met 50 - 60 heah.. ik zit redelijk in de kreukels, en ik had wél een pak aan.![]()
Verder geen pleisters en verband nodig gehad?
Da's klotequote:Op woensdag 25 september 2013 16:54 schreef klawie het volgende:
Ik heb net liggen kroele met het asfalt baal als een stekker
Kwam jij ook een rotonde tegen met 250 kilo motor bovenop je?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nog steeds over hoe erg het bij jou was. Ik had geen schrammetje (alleen mn kleding) terwijl ik met dubbele snelheid onderuit ging
Hoe gaat het verder?
Hmm oja, even niet aan gedacht. Kan me voorstellen dat die randjes niet erg prettig zijn neequote:Op woensdag 25 september 2013 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwam jij ook een rotonde tegen met 250 kilo motor bovenop je?Als het gewoon een mooie glijer was geweest was ik er allang weer bovenop geweest, maar die 2 randjes waren niet zo fijn
Het gaat.. steeds een beetje beter, maar ik loop nog lang niet te huppelen![]()
Idd wat pleisters op me elleboog en nog een paar plaatjesquote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je niet veel geleerd van mijn stuitertje met 50 - 60 heah.. ik zit redelijk in de kreukels, en ik had wél een pak aan.![]()
Verder geen pleisters en verband nodig gehad?
Zie het als een waarschuwingquote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd wat pleisters op me elleboog en nog een paar plaatjes
Tja baal nu ook wel als een stekker dat ik geen pak aan had
hij stond ook lachend te wachten alsof ie me aan hoorde komenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie is toch die gozer? Die kom je ook overal tegen.
voor de veiligheid draag ik fluor geel onder m'n jasquote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
zou bijna dat laatste weekje de motor laten staan net als in aprilquote:Op woensdag 25 september 2013 20:44 schreef Tommzzz het volgende:
Beterschap, wat veel ongelukjes de laatste tijd!
iddquote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's klote
Verder nog wat aan over gehouden?
Heel klote zo'n ongeluk en ik wens je het allerbeste, maar ik hoop dat je de volgende keer wel even 2 keer nadenkt om zonder pak de weg op te gaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd wat pleisters op me elleboog en nog een paar plaatjes
Tja baal nu ook wel als een stekker dat ik geen pak aan had
eigelijk wel stond langer als een maand stil maar vandaag weer rijden voelde weer fantastischquote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef Anne het volgende:
Beterschap klawie.
En zonde van de brommert, want die wilde je net weg doen, toch?
Ik heb een mooie motor jeans besteld net eigelijk te laat maarjaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heel klote zo'n ongeluk en ik wens je het allerbeste, maar ik hoop dat je de volgende keer wel even 2 keer nadenkt om zonder pak de weg op te gaan.
Ja, maar daar heb je nu nogal weinig aan.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb een mooie motor jeans besteld net eigelijk te laat maarja
Weet je 't zekerquote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef klawie het volgende:
[..]
eigelijk wel stond langer als een maand stil maar vandaag weer rijden voelde weer fantastisch
Maar breng hem in de winter een keer naar de spuiter moet toch al gebeuren me schoonpa was er ook mee gevallen
Ja heel zeker hier moet ik nog heel goed overna denken maar het is heel zonde dat hij soms bijna 2 maanden stil staatquote:
Ik hoop het ook voor je. Beterschapquote:Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef klawie het volgende:
[..]
idd
een dikke knie maar verder valt het wel mee hoop ik
quote:
Kom op man; de mijne zou willen dat hij zo'n luizenleventje hadquote:Op woensdag 25 september 2013 22:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja heel zeker hier moet ik nog heel goed overna denken maar het is heel zonde dat hij soms bijna 2 maanden stil staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nero22 op 26-09-2013 03:06:46 ]It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op donderdag 26 september 2013 02:57 schreef Nero22 het volgende:
Sterkte klawie!
Ik heb vandaag een theorieboek ontvangen, dus ik ben vandaag "officieel" begonnen met mijn motorrijbewijs. Zal nog wel 4 maanden duren voordat ik ook maar in de buurt kom van examens.-zit nu in het buitenland
Als het zo werkt ben ik nooit begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen boek gehad :p
Maar succes en veel plezier's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Sow, da's nie best nie.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:34 schreef Tunafish het volgende:
![]()
Vanmorgen stapte ik vol goede moed op mijn motor richting mijn werk. Hij staat bij mij voor de deur op de stoep, dus eerst rustig het stoepje afrollen. Terwijl ik dat doe had ik blijkbaar mijn voet op een compleet verkeerde plek ofzo, want op een gegeven moment voel ik aan mijn linkervoet een klein beetje weerstand dat vervolgens ook direct verdwijnt. Let er niet veel op, kijk gewoon of er verkeer aan komt rijden en rij daarna weg. Tot ik na een paar meter wil opschakelen en merk dat ik helemaal niks voel bij mijn voetIk kijk naar beneden, hele schakelpoot verdwenen
Dus, direct aan de kant gezet om te kijken wat dit voor rotgrap is. Poot hangt alleen nog aan de kabel een beetje te bungelen en is met een stuk metaal en al gewoon afgebroken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een maand waarin ik ook echt net mijn wasmachine heb vervangen komt zoiets héél slecht uit
Ik denk dat het lassen wordt. Er zit er een bout ofzo bij in de buurt, maar het is daarnaast afgebroken, en de poot lijkt aan dat stuk vast te zitten.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sow, da's nie best nie.![]()
Is dat stuk metaal wat nu afgebroken is te vervangen of wordt dat lassen? Ik moet ook zeggen dat het er nou niet bepaald stevig uit ziet voor iets wat op zijn falie krijgt bij een crash
Clutch werkt ook niet meer? Gewoon een tie-ripje omheen.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:21 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik denk dat het lassen wordt. Er zit er een bout ofzo bij in de buurt, maar het is daarnaast afgebroken, en de poot lijkt aan dat stuk vast te zitten.
Maar eens even langs Stijner fietsen en vragen of hij er wat mee kan. Ook hopen dat 'ie hem kan ophalen ofzo want hij staat nog in de versnelling en krijg hem niet meer in neutraal, dat wordt vermoeiend duwen
Even handschakelen moet wel lukken lijkt me of met een tang als leverage, hoewel Stijner ook wel vaak gratisch je brommer ophaalt.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:25 schreef Tunafish het volgende:
Dunno, heb er even met de hand aan lopen sjorren, maar geen idee of er ook daadwerkelijk geschakeld werd. Ik heb wat dat betreft ook het technisch inzicht van een aardappel, een linkerhand en een rechterlinkherhand, dat soort dingen zijn niet aan mij besteed
Ik bedoelde eigenlijk dat je gewoon de hendel aan je stuur inknijpt en er een tieripje omheen doet. Hoef je niet eens te schakelen, maar staat 'ie wel in zijn vrij.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:25 schreef Tunafish het volgende:
Dunno, heb er even met de hand aan lopen sjorren, maar geen idee of er ook daadwerkelijk geschakeld werd. Ik heb wat dat betreft ook het technisch inzicht van een aardappel, een linkerhand en een rechterlinkherhand, dat soort dingen zijn niet aan mij besteed
Ik zal vanmiddag eens kijken wat wel en niet lukt.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Even handschakelen moet wel lukken lijkt me of met een tang als leverage, hoewel Stijner ook wel vaak gratisch je brommer ophaalt.
Als gelast moet worden kan je ook even naar metaal bedrijf gaan, doen het dan vast wel voor een krat pils.
Ah zo. Ja, dat scheelt wel het een en ander bij het duwenquote:Op donderdag 26 september 2013 11:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je gewoon de hendel aan je stuur inknijpt en er een tieripje omheen doet. Hoef je niet eens te schakelen, maar staat 'ie wel in zijn vrij.
Denk dat Stijner ook ergens anders laat lassen, lassen is een kunst!quote:Op donderdag 26 september 2013 11:34 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag eens kijken wat wel en niet lukt.
Oh, vast, maar ik heb toch iets meer vertrouwen in mensen die dagelijks met motoren werken
[..]
Ah zo. Ja, dat scheelt wel het een en ander bij het duwen
Nou, dat valt mooi tegen. Was er net eventjes, situatie uitgelegd, kerel druk op zoek naar het onderdeel wat volgens hem vervangen moest worden, maar overal 'discontinued'. Tot we nog een keer naar de foto's keken en zagen dat het een hoekje uit een hele plaat is die achter de kuip zit en o.a. het kettingwiel verbergt. Dat deel opgezocht, tweedehands gevonden. Die wordt nu besteld, zometeen wordt de fiets opgehaald en voor vijf tientjes wordt de boel opgelost.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk dat Stijner ook ergens anders laat lassen, lassen is een kunst!
Was je by the way niet op de rit? aangezien je ook tukker bent?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:18 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Nou, dat valt mooi tegen. Was er net eventjes, situatie uitgelegd, kerel druk op zoek naar het onderdeel wat volgens hem vervangen moest worden, maar overal 'discontinued'. Tot we nog een keer naar de foto's keken en zagen dat het een hoekje uit een hele plaat is die achter de kuip zit en o.a. het kettingwiel verbergt. Dat deel opgezocht, tweedehands gevonden. Die wordt nu besteld, zometeen wordt de fiets opgehaald en voor vijf tientjes wordt de boel opgelost.
Ik achtte hem al zo ongeveer rijp voor de sloop, maar hij kan nog even door
Als het nodig is. Met een Alp dus als de speling meer dan 45mm is.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:47 schreef 1517 het volgende:
Ik heb mijn ketting nog nooit gesteld. Nou ben ik redelijk nieuw dus het klinkt erger dan het is.
Hoe vaak spannen jullie je ketting?
Nee, heb nog geen enkele rit meegereden. Heb mijn rijbewijs ook pas sinds april en mijn motor is pas sinds half augustus fatsoenlijk rijdbaar. Weet niet wanneer die rit was, maar grote kans dat de motor toen nog niet reed, of dat al mijn geld in de nieuwe achterband zat en er dus niks over was voor brandstofquote:Op donderdag 26 september 2013 15:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was je by the way niet op de rit? aangezien je ook tukker bent?
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 september 2013 16:30 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Nee, heb nog geen enkele rit meegereden. Heb mijn rijbewijs ook pas sinds april en mijn motor is pas sinds half augustus fatsoenlijk rijdbaar. Weet niet wanneer die rit was, maar grote kans dat de motor toen nog niet reed, of dat al mijn geld in de nieuwe achterband zat en er dus niks over was voor brandstof
Dan woon je ook echt in mijn wijk zo'n beetje!quote:Op donderdag 26 september 2013 16:37 schreef Tunafish het volgende:
Ik heb tot op heden vooral woon-werkverkeer erop zitten, maar dat is niet zo'n spannend stukje. Pathmossingel -> UT is vijf bochten en parkeren. Voor de mensen die wel eens over dat stukje singel komen; die grote lompe rode walvis op de stoep, dat is 'em.
Ik probeer wel iedere week minstens een avond even een stuk te gaan knorren hier in de omgeving, en een paar weken geleden met een vriend van Arnhem naar Haarlem gereden. Alleen maar snelweg, maar toch een stuk leuker dan in je eentje wat rondrijden.
Vrij herkenbare motor... En zwaaien is altijd mooiquote:Op donderdag 26 september 2013 16:41 schreef Tunafish het volgende:
Ik zal even extra vriendelijk zwaaien naar een ieder die als een kneus rondrijdt![]()
Van deur tot deur doe ik er 7 minuten over
Heb ik wel eens zien staanquote:Op donderdag 26 september 2013 16:37 schreef Tunafish het volgende:
Ik heb tot op heden vooral woon-werkverkeer erop zitten, maar dat is niet zo'n spannend stukje. Pathmossingel -> UT is vijf bochten en parkeren. Voor de mensen die wel eens over dat stukje singel komen; die grote lompe rode walvis op de stoep, dat is 'em.
Ik probeer wel iedere week minstens een avond even een stuk te gaan knorren hier in de omgeving, en een paar weken geleden met een vriend van Arnhem naar Haarlem gereden. Alleen maar snelweg, maar toch een stuk leuker dan in je eentje wat rondrijden.
Mooi he? Die linker motor dan he..quote:Op donderdag 26 september 2013 16:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vrij herkenbare motor... En zwaaien is altijd mooi
[ afbeelding ]
Links: Gummiebeer Midden: Punkmuis Rechts: kneusteun
Kerel van Stijner die hem vandaag kwam ophalen ook:quote:Op donderdag 26 september 2013 17:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Heb ik wel eens zien staan![]()
Vanavond rijd ik weer een stukkie Pathmossingel op weg naar mn dinnetje
vinik tever weg voor een dagje hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zeg tijd voor een Twente rit![]()
Of ritje Teckelenburg!
Al was de Twenterit nog zo ver weg, de opkomst was goed te noemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vinik tever weg voor een dagje hooroh wacht
ja maar tering hey..... als die deka niet in griekenland had gezeten had ie er een apart project van gemaaktquote:Op donderdag 26 september 2013 17:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Al was de Twenterit nog zo ver weg, de opkomst was goed te noemen.
Deka goes... Twente!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar tering hey..... als die deka niet in griekenland had gezeten had ie er een apart project van gemaakt
Maar toch wel mooi gebied om te wonen! wat Veluwe dichtbij, Twente zelf heeft mooie stukken en Duitsland is ook om de hoek! Harz is geloof ik 2.5 uur!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar tering hey..... als die deka niet in griekenland had gezeten had ie er een apart project van gemaakt
mar als de buren onderling praten zijn ze niet te verstaanquote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar toch wel mooi gebied om te wonen! wat Veluwe dichtbij, Twente zelf heeft mooie stukken en Duitsland is ook om de hoek! Harz is geloof ik 2.5 uur!
Valt best mee, ikzelf ben ook niet goed in Twents.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mar als de buren onderling praten zijn ze niet te verstaan
Daarvoor moet je echt in de kleine gehuchten zijn en anders een boer uit Oldenzaal, die versta ik ook amper.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mar als de buren onderling praten zijn ze niet te verstaan
in twente toch alleen maar kleine gehuchtenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarvoor moet je echt in de kleine gehuchten zijn en anders een boer uit Oldenzaal, die versta ik ook amper.
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:42 schreef Gummiebeer het volgende:
Deka goes... Twente!
The Beast, check.
The Flag, check.
Twente sticker, check.
En die in de koffer natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 17:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deka goes... Twente!
The Beast, check.
The Flag, check.
Twente sticker, check.
even een lokkertje. heb jij eigenlijk nog bonnen aan moeten leveren voor de accessoires of waren de foto's genoeg?quote:
Ik heb er een tijd terug m'n verzekering over gebeld - bonnen van aanschaf e.d. zijn een must bij dit soort dingen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
even een lokkertje. heb jij eigenlijk nog bonnen aan moeten leveren voor de accessoires of waren de foto's genoeg?
Wil je de vliegenmepper terug?quote:
Oh ja, kak. Daar gaan we ook nog heenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:00 schreef KneusTeun het volgende:
Denk dat ik ook met de motor naar Nitro Circus ga, dat was vorige keer met de auto om te janken
Gaan we ook heen op de brommert.. mits zoutloos..quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:00 schreef KneusTeun het volgende:
Denk dat ik ook met de motor naar Nitro Circus ga, dat was vorige keer met de auto om te janken
tja natuurlijk ook wel uniek een alp zonder veerwegquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef Anne het volgende:
Oh ja, weet je welke brommert er bekijks had?
Niet de CB van SD in ieder geval![]()
![]()
!
Mijn alp natuurlijk! Ha!
Mensen die dan ook echt 1000 euri onder de vraagprijs gaan biedenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Raise
http://link.marktplaats.nl/720981882
Ja die apen houd je toch.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mensen die dan ook echt 1000 euri onder de vraagprijs gaan biedener is voor een vermogen verspijkerd aan dat ding.
Vroeger lachte ze altijd iedereen uit met beugelsquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef Anne het volgende:
Het ging om mijn valbeugels. In positieve zin.
Dat denk ik zeker ja. Vind het nochthans niet veel wat'ie ervoor vraagt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja die apen houd je toch.
Maar vind leuk ding! en volgens mij de centen zeker waard
Het zit weer in de maand hequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:31 schreef pindaplukker het volgende:
Bestaat dat lijstje nog met mensen die er onderuit zijn gegaan?
Put me on it
Duidelijk geëvolueerd ja... de achterunit is weggelaten zodat'ie er niet af kan trillenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:31 schreef pindaplukker het volgende:
Bestaat dat lijstje nog met mensen die er onderuit zijn gegaan?
Put me on it
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:32 schreef Dekatria het volgende:
de lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OTR frame fixed rally fairing
Double headlight H4/H7
OTR headlight protection
Tripmaster/Roadbookhalter
OTR White Power front fork 48MXMA
Öhlins shock
CNC machined triple clamps by OTR
Suspension travel f/r: 300/240mm
new brake discs
Magura hydraulic clutch
18" and 21" Excel rims
stronger stainess steel spokes
very strong Talon hubs
Tyres: Michelin T63 90/90-21 + 140/80-18
OTR tail light mod kit
movable Pivot pegs
modified seat
OTR 2in1 Titan exhaust system
Steel braided brake hoses
Dynojet Power Commander
OTR foam air filter
OTR bash plate
very small LED indicators
Supersprox rear sprocket
Big Bore Kit / ~720ccm
OTR camshaft
Cylinder head modification
bigger intake and outlet valves
some more bits and pieces
max power about 63hp ; 80Nm torque
Ik denk dat als ik een wandeling rond omgeving Rotterdam maak, ik ook genoeg onderdelen vind om een XT te bouwenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik gok dat je twee normale XT's voor het geld kan kopen.
Das gewoon omdat die aftermarket dingen goedkoper waren dan nieuwe kappen bestellen. De oude set ligt nog ergens in de bermquote:
Ik deze maand dus ook al bijnaquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
April blijft onovertroffen, desalniettemin. Toen ging iedereen naar het asfalt
Jeuzes nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
Achterbandje ziet er ook uit alsof je op zoek was naar een glijpartijzit er nog wel profiel op?
Goed, goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Hey BL, hoe was je vakantie?
OT: ik heb (nog) helemaal niks aan mijn motor versleuteld voor wat ik extra zou moeten verzekerenLekker stukkie dijk gekacheld van de week ook
Gheghequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:07 schreef BlackLining. het volgende:
[..]
Goed, goed
Veel tijd gehad om te rijdenInmiddels de kilometerstand opgekrikt naar 103.252km
Ding heeft maar 5 posities, dus hij staat op 03.252quote:
Ik denk dat je 'm beter op MP kan zetten wat dat betreftquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef BlackLining. het volgende:
[..]
Ding heeft maar 5 posities, dus hij staat op 03.252Kleine 10.000 erbij nog en naar de dealer met dat ding. Splinternieuwe Bandit
Paar keer omgedonderd in de schuur maar verder nauwelijks mee gereden
ik schotland had ik nog de standaarduitlaat hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:34 schreef BlackLining. het volgende:
Je audiotracks clippen een beetje
Niet gek overigens met die kanonspijp achteropWord je echt niet vrolijk van hoor om achter jou te rijden
Was niet normaal...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
April blijft onovertroffen, desalniettemin. Toen ging iedereen naar het asfalt
Sterkte.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:37 schreef pindaplukker het volgende:
Reed als 2e (iets te dicht) in de groep. In de veronderstelling dat we rechtdoor reden keek ik te ver vooruit van wat er ging komen. Diegene voor mij dacht daar anders over en sloeg abrupt links af.
Ik tikte toen zin achterband aan, metertje of 10 doorgeschoven. Gruwlijk pijnlijke schouder, mn grote teen is denk ik gebroken![]()
Schade: Kappen, remhendel, rempookje achter, deuk uitlaat en helemaal scheef en het stuur is mischien krom. oh en een deuk in mijn velg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sterkte tis heel zuur altijdquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:37 schreef pindaplukker het volgende:
Reed als 2e (iets te dicht) in de groep. In de veronderstelling dat we rechtdoor reden keek ik te ver vooruit van wat er ging komen. Diegene voor mij dacht daar anders over en sloeg abrupt links af.
Ik tikte toen zin achterband aan, metertje of 10 doorgeschoven. Gruwlijk pijnlijke schouder, mn grote teen is denk ik gebroken![]()
Schade: Kappen, remhendel, rempookje achter, deuk uitlaat en helemaal scheef en het stuur is mischien krom. oh en een deuk in mijn velg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gooi hem er dan uitquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik schotland had ik nog de standaarduitlaat hoordie grote verschillen komen door de verschillende snelheden die ik in de clipjes rij en bijbehorende windruis... maar die audiotrack staat toch gemute
Valt mee, is wel bijna aan vervanging toequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
Achterbandje ziet er ook uit alsof je op zoek was naar een glijpartijzit er nog wel profiel op?
Nicequote:
Holy shitquote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef mstx het volgende:
Ik heb mijn vakantiefoto's ook binnen gekregen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boosdoener:
[ afbeelding ]
De Audi reed achter mij:
[ afbeelding ]
Het vervoersmiddel waar ik 10 minuten later in lag:
[ afbeelding ]
Jeuzes man.quote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boosdoener:
[ afbeelding ]
De Audi reed achter mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is sarcasme neem ik aan?quote:Op zondag 29 september 2013 12:10 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Valt mee, is wel bijna aan vervanging toe
Nee hoor, zit nog profiel op. Dat zijn niet de indicatoren die je aan de zijkant ziet.quote:
Sow, da's kut man...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:37 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
reisverslagen hebben we een apart topic voor hoorquote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boosdoener:
[ afbeelding ]
De Audi reed achter mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd fijn om later nog eens aan je vakantie terug te kunnen denkenquote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boosdoener:
[ afbeelding ]
De Audi reed achter mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is een leerproces... gaat met vallen op opstaanquote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe gaat het verder? Dingen al een beetje op de rit? (No pun intended)
Donderdag eindelijk thuis, vrijdag huisarts op bezoek gehad. Mag 10kg druk op het been zetten tot de fysio maandag anders bepaalt. Maandag ook meteen de hechtingen er uit en testen op MRSA anders kom ik het ziekenhuis niet in. Kan nu net met krukken naar de wc lopen, moet daarna wel weer 5 minuten uitrusten want dat is best vermoeiend als er zo'n halfdood object aan je torso hangt.quote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Altijd fijn om later nog eens aan je vakantie terug te kunnen denken![]()
Hoe gaat het verder? Dingen al een beetje op de rit? (No pun intended)
Hmkay, naja, thuis zijn is al de helft winst, lijkt me helemaal kut om zo ver van huis in een zh te liggenquote:Op zondag 29 september 2013 13:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Donderdag eindelijk thuis, vrijdag huisarts op bezoek gehad. Mag 10kg druk op het been zetten tot de fysio maandag anders bepaalt. Maandag ook meteen de hechtingen er uit en testen op MRSA anders kom ik het ziekenhuis niet in. Kan nu net met krukken naar de wc lopen, moet daarna wel weer 5 minuten uitrusten want dat is best vermoeiend als er zo'n halfdood object aan je torso hangt.
Ja vooral in een land waar 99% geen woord Engels spreekt.quote:Op zondag 29 september 2013 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, naja, thuis zijn is al de helft winst, lijkt me helemaal kut om zo ver van huis in een zh te liggenRustig aan maar, en die mrsa test effe afwachten
Is het de bedoeling dat je hier weer het zh in gaat voor een tijdje dan?
Is ie al helemaal af dan?quote:Op zondag 29 september 2013 22:06 schreef kepler het volgende:
Iets anders, ik ben dit weekend verhuisd naar een betere buurt en de motor staat weer voor de deur![]()
Nu nog ff een goede hoes zoeken
Dankje doe ik dat gooi de kap wel een keer bij de spuiter af in de winterquote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef Salatrel het volgende:
gewoon een doekje erover en verder rijden
Af? Hij doet het iig weerquote:
Mee naar de all-road rit!quote:Op zondag 29 september 2013 22:40 schreef kepler het volgende:
[..]
Af? Hij doet het iig weerMoeten nog een hoop cosmetische dingen gedaan worden, maar dat heeft niet echt haast. In het voorjaar ga ik een grote beurt doen. Misschien komende weken ff snel laten checken voor ik de winter in ga.
Nofi, maar wel een beetje een faalactie ehquote:
was het ookquote:Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Nofi, maar wel een beetje een faalactie eh.
Schade verhalen op de eerste rijder via verzekering? Hij lijkt ook nog eerst zijn eigen motor te checken voor hij naar jou kijkt...quote:
Ik ben dan een marathon aan het lopen in Italiëquote:
Hoezo is het zijn schuld dan? Hij rijdt voorop.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Schade verhalen op de eerste rijder via verzekering? Hij lijkt ook nog eerst zijn eigen motor te checken voor hij naar jou kijkt...
Goede vraag eigenlijk. Rechtdoor heeft voorrang, maar de ander rijdt er ook te dicht achter.quote:Op zondag 29 september 2013 23:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo is het zijn schuld dan? Hij rijdt voorop.
Rechtdoor op dezelfde rijstrook heeft voorrang zodra je af wilt slaan? Wutquote:Op zondag 29 september 2013 23:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk. Rechtdoor heeft voorrang, maar de ander rijdt er ook te dicht achter.
En als de voorrijder nou rechtsaf wilde slaan? Dan was hetzelfde gebeurd.quote:Op zondag 29 september 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom moet je als voorrijder ook aan de linkerkant van de rijstrook rijden imo.
Dat lijkt wel logisch ja, maar toch denk ik van nietquote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Anne het volgende:
[..]
En als de voorrijder nou rechtsaf wilde slaan? Dan was hetzelfde gebeurd.
hmm das waar natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Rechtdoor op dezelfde rijstrook heeft voorrang zodra je af wilt slaan? Wut?
Welke supermoto is dat?quote:
yamaha yzf 450, AlpineStarsquote:Op maandag 30 september 2013 10:32 schreef 1517 het volgende:
[..]
Welke supermoto is dat?
En weet je toevallig wel pak hij aan heeft?
Ik ben namelijk opzoek naar een zwart/wit leren pak zoals dat
Toch zat de voorrijder fout, fout in als voorrijder. Ik zie ook zo geen knippertje, lijkt alsof een spontane ingeving om links te gaan.quote:
niet de hele groep. Teun had het door enik reed achter hem anquote:Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Toch zat de voorrijder fout, fout in als voorrijder. Ik zie ook zo geen knippertje, lijkt alsof een spontane ingeving om links te gaan.
Idem met de twente rit. Reed vooraan de groep en ik vergiste mij in de afslag vrij in het begin.
Dan kan ik A: vol op de rem en de afslag redden met eventuele spectaculaire crashes achter mij, die het vast goed doen op youtube. Of B: een stukkie verder keren en schamen omdat ik verkeerd reed en de hele groep als een kudde makke schapen achter mij aan laat rijden
Teun wist de weg en wist ook dat ik tijdens het voorrijden daar verkeerd ging, dus met voorbedachte radequote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet de hele groep. Teun had het door enik reed achter hem an
Heus nietquote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Teun wist de weg en wist ook dat ik tijdens het voorrijden daar verkeerd ging, dus met voorbedachte rade
Als je heeel goed kijkt zie je de knipper twee-drie keer aangaan net voordat hij afslaat. Het is ook een erg slecht zichtbaar knipperlicht en natuurlijk veel te kort voor het afslaan. Maar hij is er welquote:Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Toch zat de voorrijder fout, fout in als voorrijder. Ik zie ook zo geen knippertje, lijkt alsof een spontane ingeving om links te gaan.
Idem met de twente rit. Reed vooraan de groep en ik vergiste mij in de afslag vrij in het begin.
Dan kan ik A: vol op de rem en de afslag redden met eventuele spectaculaire crashes achter mij, die het vast goed doen op youtube. Of B: een stukkie verder keren en schamen omdat ik verkeerd reed en de hele groep als een kudde makke schapen achter mij aan laat rijden
Ja idd en ik moest heel goed kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als je heeel goed kijkt zie je de knipper twee-drie keer aangaan net voordat hij afslaat. Het is ook een erg slecht zichtbaar knipperlicht en natuurlijk veel te kort voor het afslaan. Maar hij is er wel
Op die herhaling bij 3.25 zie je hem aangaan.
incl. Montage? Voor mijn xt is een schijf + blokken 90 euro ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 22:14 schreef klawie het volgende:
Afspraak gemaakt voor een nieuwe achterremschijf en setje blokken kosten 210eurotjes
Jij mag niet meer raden maar dit keer maak ik een uitzonderingquote:Op maandag 30 september 2013 22:32 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon stock en toegegeven en wave kost 130 euro. Maar ik schat klawie in als iemand die voor de goedkoopste optie gaat
Ik had via da webz een mooie ekte Galfer voor de AT, voor misschien wel 2 tientjes meer als OEM, en het oog wil toch ook watquote:Op maandag 30 september 2013 22:37 schreef klawie het volgende:
Een imitatieschijf op internet kost al 130 euro nu heb ik voor 210 orginele remschijf en blokken en gemonteerd nou dan ga ik niet klooien dan laat ik het lekker doen
En hoe ben je er zelf afgekomen?quote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je dan toch een nieuwe remschijf moet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had via da webz een mooie ekte Galfer voor de AT, voor misschien wel 2 tientjes meer als OEM, en het oog wil toch ook wat
Wie is deze?quote:
Wat is weinig? en is het zo weinig dat je er zeker winst op kan maken? is ie goed? alles goed?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:50 schreef klawie het volgende:
Heey jongens heb effe een tip nodig van jullie ik kan voor weinig een zzr600uit 1994 kopen die ik daarna gelijk weer verkoop (met winst natuurlijk) is dat een verstandige keus???
tussen de 4 en 5 honderd euro wilt hij hebben heb hem zelf nog niet gezien of iets weet zelf de kmstand niet maar er zal geen achterstallig onderhoud aan hebben weet ook niet hoelang hij stil staatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is weinig? en is het zo weinig dat je er zeker winst op kan maken? is ie goed? alles goed?
Beetje info is dan wel vereist denk ik.
Dat zijn alvast 2 problemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:06 schreef klawie het volgende:
tussen de 4 en 5 honderd euro wilt hij hebben heb hem zelf nog niet gezien of iets anders weet zelf de kmstand niet
hij rijdt welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn alvast 2 problemen.
Weet je wel of'ie rijdt?
Dit is niet moeilijk - dit gaat gewoon nergens over. Je weet zo goed als niks van die motor, hoe moeten wij dan weten of het een goeie deal is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef klawie het volgende:
Ik krijg wel foto's weet alleen niet wanneerik maak het wel moeilijk voor jullie he ;p
ik heb me vraag denk ik niet juist gesteld ben zeker niet bang voor het technische gedeelte en of hij goed rijdt of niet maar wou meer weten of het een beetje gangbaar model is en niet een motor waarbij het maanden duurt voor ik hem kwijt benquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit is niet moeilijk - dit gaat gewoon nergens over. Je weet zo goed als niks van die motor, hoe moeten wij dan weten of het een goeie deal is?
Maak eerst eens een proefrit, ofzo.
Hangt echt af van kilometrage, staat, kleur, etc etc. Tenzij het zo'n afschuwelijke zelfbouw-zijspan is ofzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:17 schreef klawie het volgende:
[..]
ik heb me vraag denk ik niet juist gesteld ben zeker niet bang voor het technische gedeelte en of hij goed rijdt of niet maar wou meer weten of het een beetje gangbaar model is en niet een motor waarbij het maanden duurt voor ik hem kwijt ben
Het is zeker geen zijspan maar ik wacht wel af voor ik een bod doequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hangt echt af van kilometrage, staat, kleur, etc etc. Tenzij het zo'n afschuwelijke zelfbouw-zijspan is ofzo.
Je bent toch niet van plan een bod te doen zonder proefrit oid?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is zeker geen zijspan maar ik wacht wel af voor ik een bod doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |