Mee naar de all-road rit!quote:Op zondag 29 september 2013 22:40 schreef kepler het volgende:
[..]
Af? Hij doet het iig weerMoeten nog een hoop cosmetische dingen gedaan worden, maar dat heeft niet echt haast. In het voorjaar ga ik een grote beurt doen. Misschien komende weken ff snel laten checken voor ik de winter in ga.
Nofi, maar wel een beetje een faalactie ehquote:
was het ookquote:Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Nofi, maar wel een beetje een faalactie eh.
Schade verhalen op de eerste rijder via verzekering? Hij lijkt ook nog eerst zijn eigen motor te checken voor hij naar jou kijkt...quote:
Ik ben dan een marathon aan het lopen in Italiëquote:
Hoezo is het zijn schuld dan? Hij rijdt voorop.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Schade verhalen op de eerste rijder via verzekering? Hij lijkt ook nog eerst zijn eigen motor te checken voor hij naar jou kijkt...
Goede vraag eigenlijk. Rechtdoor heeft voorrang, maar de ander rijdt er ook te dicht achter.quote:Op zondag 29 september 2013 23:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo is het zijn schuld dan? Hij rijdt voorop.
Rechtdoor op dezelfde rijstrook heeft voorrang zodra je af wilt slaan? Wutquote:Op zondag 29 september 2013 23:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Goede vraag eigenlijk. Rechtdoor heeft voorrang, maar de ander rijdt er ook te dicht achter.
En als de voorrijder nou rechtsaf wilde slaan? Dan was hetzelfde gebeurd.quote:Op zondag 29 september 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom moet je als voorrijder ook aan de linkerkant van de rijstrook rijden imo.
Dat lijkt wel logisch ja, maar toch denk ik van nietquote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef Anne het volgende:
[..]
En als de voorrijder nou rechtsaf wilde slaan? Dan was hetzelfde gebeurd.
hmm das waar natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Rechtdoor op dezelfde rijstrook heeft voorrang zodra je af wilt slaan? Wut?
Welke supermoto is dat?quote:
yamaha yzf 450, AlpineStarsquote:Op maandag 30 september 2013 10:32 schreef 1517 het volgende:
[..]
Welke supermoto is dat?
En weet je toevallig wel pak hij aan heeft?
Ik ben namelijk opzoek naar een zwart/wit leren pak zoals dat
Toch zat de voorrijder fout, fout in als voorrijder. Ik zie ook zo geen knippertje, lijkt alsof een spontane ingeving om links te gaan.quote:
niet de hele groep. Teun had het door enik reed achter hem anquote:Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Toch zat de voorrijder fout, fout in als voorrijder. Ik zie ook zo geen knippertje, lijkt alsof een spontane ingeving om links te gaan.
Idem met de twente rit. Reed vooraan de groep en ik vergiste mij in de afslag vrij in het begin.
Dan kan ik A: vol op de rem en de afslag redden met eventuele spectaculaire crashes achter mij, die het vast goed doen op youtube. Of B: een stukkie verder keren en schamen omdat ik verkeerd reed en de hele groep als een kudde makke schapen achter mij aan laat rijden
Teun wist de weg en wist ook dat ik tijdens het voorrijden daar verkeerd ging, dus met voorbedachte radequote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet de hele groep. Teun had het door enik reed achter hem an
Heus nietquote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Teun wist de weg en wist ook dat ik tijdens het voorrijden daar verkeerd ging, dus met voorbedachte rade
Als je heeel goed kijkt zie je de knipper twee-drie keer aangaan net voordat hij afslaat. Het is ook een erg slecht zichtbaar knipperlicht en natuurlijk veel te kort voor het afslaan. Maar hij is er welquote:Op maandag 30 september 2013 20:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Toch zat de voorrijder fout, fout in als voorrijder. Ik zie ook zo geen knippertje, lijkt alsof een spontane ingeving om links te gaan.
Idem met de twente rit. Reed vooraan de groep en ik vergiste mij in de afslag vrij in het begin.
Dan kan ik A: vol op de rem en de afslag redden met eventuele spectaculaire crashes achter mij, die het vast goed doen op youtube. Of B: een stukkie verder keren en schamen omdat ik verkeerd reed en de hele groep als een kudde makke schapen achter mij aan laat rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |