Mjah, leuk, opgeboorde XRV's niks echt nieuws, kwestie van geld erin blijven storten en modificaties doen.quote:
De helft van die motoren zijn choppers volgens mijquote:
brat's. ook harde dingenquote:Op zondag 22 september 2013 01:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De helft van die motoren zijn choppers volgens mij
Die vrouwen echter
Dis baaik is kreet toe draaif in de sittiequote:
Blijf dat ook een sexy fiets vinden.quote:
Putdeksels liggen gelukkig hier wel verzonkenquote:Op zondag 22 september 2013 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
Veel plezier bij het eerste putdeksel wat je tegenkomt![]()
En hij moet op dieet; ding ligt zwaar scheef
Ah netjes, je leeft dus weer?quote:Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, eerste kilometers na de crash weer gemaakt, op de motor uiteraard, zoals het hoort
En daarna ook meteen de eerste kilometers in mijn autoquote:Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, eerste kilometers na de crash weer gemaakt, op de motor uiteraard, zoals het hoort
mwah, beetje.. Er zit wel schot in op zich, ik moet alleen niet uitglijden in de badkamer zoals eergisteren, dat helpt niet echt.quote:Op zondag 22 september 2013 17:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah netjes, je leeft dus weer?
jep, maar op de motor is beter volgens mijn rug en bekken.quote:Op zondag 22 september 2013 17:15 schreef Anne het volgende:
[..]
En daarna ook meteen de eerste kilometers in mijn auto.
Gewoon bij het zorgloket van die bejaarden handgreepjes halenquote:Op zondag 22 september 2013 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mwah, beetje.. Er zit wel schot in op zich, ik moet alleen niet uitglijden in de badkamer zoals eergisteren, dat helpt niet echt.
Met een Suzuki jas op een Suzuki ga je ook sneller. Beetje hetzelfde als een rode motor.quote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Salatrel het volgende:
kweet trouwens niet wat het was vandaag maar allemaal zwaaiende harley en motorscooter rijders.... en een hoop posers met kleding van het motormerk waar ze op reden
Handgrepen kun je bij de thuiszorg winkel ook gewoon halenquote:Op zondag 22 september 2013 17:31 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Gewoon bij het zorgloket van die bejaarden handgreepjes halen. En een antislipmatje. Krijg je er gelijk gratis een badmuts bij
.
Hmm.. ik heb geen Honda-jas, maar mijn nieuwe (gisteren opgehaald) is wel een beetje poser-lookquote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Salatrel het volgende:
kweet trouwens niet wat het was vandaag maar allemaal zwaaiende harley en motorscooter rijders.... en een hoop posers met kleding van het motormerk waar ze op reden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effe snel een beetje ranzig rijden![]()
[ Bericht 31% gewijzigd door Sounddragon op 22-09-2013 18:21:54 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dankquote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Salatrel het volgende:
Whehehequote:
quote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm.. ik heb geen Honda-jas, maar mijn nieuwe (gisteren opgehaald) is wel een beetje poser-lookHoe is dat een poser jas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effe snel een beetje ranzig rijden![]()
Stormtroopert jonguhquote:
een A7 en een Honda van sneaky tuning hebben dat vandaag weer ondervonden jaquote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met een Suzuki jas op een Suzuki ga je ook sneller. Beetje hetzelfde als een rode motor.
[ afbeelding ]
Tijd voor Pictionary. Zegt u het maar
Sowieso blijft het compleet kansloos dat je met een blik ook maar een halve poging doet tegen iets waar 'Hayabusa' op staat.. da's net zoiets als Badr Hari een lowkick geven in de Appie om te kijken of hij omvaltquote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
een A7 en een Honda van sneaky tuning hebben dat vandaag weer ondervonden ja
dit was dat stukje waar we de houding van motorscooterrijders imiteren:Dquote:Op zondag 22 september 2013 18:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Whehehezag achteraf pas wat'ie reed toen we BMW rijders belachelijk zaten te maken. Niet zo verwonderlijk dat dat raampie weer dicht was bij het passeren
Zijn de laatste tijd wel veel van dit soort gevalletjesquote:Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef Salatrel het volgende:
Explosie in Den Haag
hehehe neejoh... dat was de uitlaat van Sala
ik denk dat er naast mij 1 motor in dit topic rijd die die Honda voor blijft.....quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sowieso blijft het compleet kansloos dat je met een blik ook maar een halve poging doet tegen iets waar 'Hayabusa' op staat.. da's net zoiets als Badr Hari een lowkick geven in de Appie om te kijken of hij omvalt
dat moet yreal zijnquote:Op zondag 22 september 2013 19:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik denk dat er naast mij 1 motor in dit topic rijd die die Honda voor blijft.....
als ie zich laat duwenquote:
Minstens 2quote:Op zondag 22 september 2013 19:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik denk dat er naast mij 1 motor in dit topic rijd die die Honda voor blijft.....
ik rekende de jouwe als de max. 2equote:
civic dacht ik, jaren 90. Wit, grote glimmende schoenen, felgroene remschijven. Geen kenteken, ging wat snel en ik had wat koekblikken waar we omheen moesten slalommenquote:Op zondag 22 september 2013 20:06 schreef Anne het volgende:
Wat voor een Honda was het dan? Of heb ik daar overheen gelezen?
maegrim heeft er ook zoeenquote:Op zondag 22 september 2013 21:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik rekende de jouwe als de max. 2e
heeft ook op MF gestaan hoorquote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)el-in-mill-1.3827497
Hoezo lees ik dat weer te laat
(was vast te druk)
Ja daar zag ik het ook, maar ben niet zo heel fanatiek op MFquote:
http://www.gelderlander.n(...)rs-in-mill-1.4017769quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)el-in-mill-1.3827497
Hoezo lees ik dat weer te laat
(was vast te druk)
Tofquote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
civic dacht ik, jaren 90. Wit, grote glimmende schoenen, felgroene remschijven. Geen kenteken, ging wat snel en ik had wat koekblikken waar we omheen moesten slalommen
Blijft kewl, die noppen onder een wegfiets; als de GTR levensvatbaar blijkt komt er ook een lekker grof profieltje onder, al weet ik niet of dat een beetje werkt op een literbike. Achterbandje is bijna op, dus dan kan ik meteen op zoek naar iets passendsquote:
Lekker hillclimbenquote:Op maandag 23 september 2013 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijft kewl, die noppen onder een wegfiets; als de GTR levensvatbaar blijkt komt er ook een lekker grof profieltje onder, al weet ik niet of dat een beetje werkt op een literbike.
Lekker geluidje ook!quote:Op maandag 23 september 2013 21:28 schreef Dekatria het volgende:
In dezelfde sfeer:
Wat een monster. Die uitlaten ook
Die cockpit is qua vorm al niet zo'n succes, maar 'm dan niet eens meespuitenquote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef KneusTeun het volgende:
Op MP stond laatst ook iets aparts http://link.marktplaats.nl/699108764
Wat een lelijk ding
Beter dan dat standaard ding, die is namelijk echt lomp.quote:Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk wel gecharmeerd van dat achterlicht...
Edoch retemakkelijk te fiksenquote:Op maandag 23 september 2013 21:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beter dan dat standaard ding, die is namelijk echt lomp.
mooi inderdaadquote:Op maandag 23 september 2013 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijft kewl, die noppen onder een wegfiets; als de GTR levensvatbaar blijkt komt er ook een lekker grof profieltje onder, al weet ik niet of dat een beetje werkt op een literbike. Achterbandje is bijna op, dus dan kan ik meteen op zoek naar iets passends
Je zou er bijna wat van denken, maar zoon bank is ook zwaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:05 schreef Salatrel het volgende:
zo dikke mistbank op weg naar huis maarrrr pluspunt was dat het stoplicht wat ik had gemeld bij de MAG netjes op groen sprong ver voordat ik bij de stopstreep was en ik heb geen andere auto gezien
Wow, nicequote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)al-distance_value=25
Leuk ding!
Wie maakt jou wijs dat dat zo is dan? Je verandert toch niks aan de lengte van de brug en/of de ketting en tandwielen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
Ik zit me trouwens af te vragen - heeft het vervangen van de achterschokbreker (en het subsequent verhogen van de rijhoogte ) nu een werkelijk effect op de ketting? Ik snap dat het sowieso wijs is de spanning even opnieuw na te lopen, maar anders dan dat?
Gaat het om de schokbreker? want je kan ook de dog bone vervangen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:41 schreef Dekatria het volgende:
Ik zit me trouwens af te vragen - heeft het vervangen van de achterschokbreker (en het subsequent verhogen van de rijhoogte ) nu een werkelijk effect op de ketting? Ik snap dat het sowieso wijs is de spanning even opnieuw na te lopen, maar anders dan dat?
Exact, maar ik vroeg het me voor alle zekerheid gewoon af.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie maakt jou wijs dat dat zo is dan? Je verandert toch niks aan de lengte van de brug en/of de ketting en tandwielen?
De shock die er nu in zit in nog steeds de stock dempert, en na deze zomert heeft de Alp wel een upgrade verdientquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat het om de schokbreker? want je kan ook de dog bone vervangen.
Heej, een CBeejquote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Chance en counter op de parkeerplaats bij mijn werk
Mooi kut, zit weer in de maand zeker? of wilde je solidair zijn met mij?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:54 schreef klawie het volgende:
Ik heb net liggen kroele met het asfalt baal als een stekker
Zoiets jaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heej, een CBeej
[..]
Mooi kut, zit weer in de maand zeker? of wilde je solidair zijn met mij?![]()
Had je geen pak aan dan? of juist wel?
Heb je niet veel geleerd van mijn stuitertje met 50 - 60 heah.. ik zit redelijk in de kreukels, en ik had wél een pak aan.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Zoiets ja
had geen pak aan alleen een spijkerbroek en vestje aan
Wie is toch die gozer? Die kom je ook overal tegen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Chance en counter op de parkeerplaats bij mijn werk
Ik verbaas me er nog steeds over hoe erg het bij jou was. Ik had geen schrammetje (alleen mn kleding) terwijl ik met dubbele snelheid onderuit gingquote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je niet veel geleerd van mijn stuitertje met 50 - 60 heah.. ik zit redelijk in de kreukels, en ik had wél een pak aan.![]()
Verder geen pleisters en verband nodig gehad?
Da's klotequote:Op woensdag 25 september 2013 16:54 schreef klawie het volgende:
Ik heb net liggen kroele met het asfalt baal als een stekker
Kwam jij ook een rotonde tegen met 250 kilo motor bovenop je?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nog steeds over hoe erg het bij jou was. Ik had geen schrammetje (alleen mn kleding) terwijl ik met dubbele snelheid onderuit ging
Hoe gaat het verder?
Hmm oja, even niet aan gedacht. Kan me voorstellen dat die randjes niet erg prettig zijn neequote:Op woensdag 25 september 2013 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwam jij ook een rotonde tegen met 250 kilo motor bovenop je?Als het gewoon een mooie glijer was geweest was ik er allang weer bovenop geweest, maar die 2 randjes waren niet zo fijn
Het gaat.. steeds een beetje beter, maar ik loop nog lang niet te huppelen![]()
Idd wat pleisters op me elleboog en nog een paar plaatjesquote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je niet veel geleerd van mijn stuitertje met 50 - 60 heah.. ik zit redelijk in de kreukels, en ik had wél een pak aan.![]()
Verder geen pleisters en verband nodig gehad?
Zie het als een waarschuwingquote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd wat pleisters op me elleboog en nog een paar plaatjes
Tja baal nu ook wel als een stekker dat ik geen pak aan had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |