quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik een beetje lijntjes op papier kijk, zie ik maar weinig banksessies waar die Nm's op de grafiek staan![]()
[ afbeelding ]tis inderdaad zoeken naar iets waar ie boven de 100 uitkomt jaSPOILER: CBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de meeste banken komt hij niet verder als 110 Nm, en vaak maar net boven de 100![]()
Volgens de specs moet 'ie ze hebben, maar in de praktijk redt 'ie het niet zo te zien.. vermogen komt wel aardig in de buurt![]()
Ik denk dat als we vanaf 50 in hoogste versnelling gas geven dat ik je voor blijf tot ergens 160 - 180, en dat je daarna genadeloos voorbij knalt; ik kom sowieso iets van 80km/u top te kort op een Busa, dus winnen doe ik het sowieso niet![]()
Die GSX1400 is nóg gekker
Had de mijne dit jaar willen testen, maar heb eigenlijk nauwelijks gereden, dus dat is er ook niet van gekomen.
Volgend jaar bank-meet
Kijken wie de snelste alp heeft
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
ik kan best harder dan 140quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:33 schreef klawie het volgende:
[..]
en dan bij 140 eraf getrild worden
misschien is het tijd omhet lampje te vervangenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Yreal het volgende:
Oh, en mijn koplamp is ook ruk. Met dit tiefus weer en geen verlichting op de snelweg zie ik de strepen op de weg niet eens
Dat ene bolletje van zo'n KLE valt volledig weg tegen de reflectie van de tegenliggers en mensen die achterop komen in al het water op mijn vizier. Nu de lampen op de snelweg uit staan zien ik helemaal niks meer in de regen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien is het tijd omhet lampje te vervangen
Ik tokkelde laatst stationair in z'n 5 een dorpie door inderdaadquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's het toffe van een CB vinnik; je hebt altijd en overal koppel voorhanden
Ik schakel wel gewoon terug naar 3 ofzo voor een rotonde, maar eigenlijk is het gewoon bullshit, en doe je het alleen uit domme gewoonte, of om de uitlaat te horen ploffen met afremmen, want het is echt nergens voor nodig
Je kunt echt de traagste rotbochtjes probleemloos om zonder de koppeling of het schakelpedaal ook maar aan te raken, als je er maar gewoon op vertrouwt dattie niet afslaat, en dat doet 'ie ook niet; geen hikje, niks, noppes
![]()
Eigenlijk had ie een 2-bak moeten hebben; 1 van 0 - 120, en 2 van 30 - 245
tja engelse tenere he... linksdraaiende olie op het vaste land is vragen om problemenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
sorry sala de yamaha begint niet best
Gaan we dit volgend jaar doen?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
sorry sala de yamaha begint niet best
route des grandes alles rijden en dan Strada dell assieta meepakken en dan via stelvio terug kan je gelijk umbrail pas meepakkenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:53 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Gaan we dit volgend jaar doen?
SM? Omdat er geen crossbanden onder zitten?quote:
van de man die ons mijn brommer is net zo snel als een SS en de mp3 is best een leuk ding brachtquote:Op woensdag 18 september 2013 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SM? Omdat er geen crossbanden onder zitten?
Ding heeft nota bene een 21 inch voorwiel met een modderfokking trommelrem![]()
Ik neem de moeite niet meer in Enschede, teveel verkeerslichten die niet reageren. Ik rij wel door rood als het niet anders kan.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:54 schreef Salatrel het volgende:
Reactie van mag over verkeerslichten. Beide lussen zoude technisch in orde zijn maar zijn wel gevoeliger gezet we gaan het meemaken later deze week
laatst maakte ik dus een stoppie door (ja door) roodquote:Op donderdag 19 september 2013 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet meer in Enschede, teveel verkeerslichten die niet reageren. Ik rij wel door rood als het niet anders kan.
De (nieuwe) verkeerslichten op de Hengelosestraat bij de UT zijn echt een drama. Al een paar keer over geklaagd en er werd niks mee gedaan. Net die ene keer dat ik er midden in de nacht na m'n werk al weer bijna 3 minuten stond en besloot door rood te rijden kwam er net een politieauto aanquote:Op donderdag 19 september 2013 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet meer in Enschede, teveel verkeerslichten die niet reageren. Ik rij wel door rood als het niet anders kan.
Thanks. Ik heb idd veel mazzel gehad. Geen schade aan andere ledematen, gezicht, nek, rug of organen dankzij goede protectie. Ben ook op een grasveldje beland ipv op de betonnnen weg of het slootje ernaast. Omstanders hebben meteen het been afgebonden want het bot stak er uit dus nu relatief weinig bloed verloren. Ambulance was ook supersnel terplekke en de trauma-heli ook waarmee ik naar het ziekenhuis ben gevlogen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:53 schreef Dekatria het volgende:
Jeuzes mstxtoch nog een mazzel dat het niet erger is afgelopen. Klinkt erg naar allemaal.
Sterkte!!
Jezus wat kutquote:Op zaterdag 21 september 2013 07:41 schreef mstx het volgende:
Frontaal aangereden door een dronken/slapende Tsjech op een 80-weg. Lig nu met een gebroken bovenbeen in Praag en duurt nog wel een paar maanden voordat ik weer normaal kan lopen.
Weet ook niet of ik daarna nog een motor ga kopen.
tuuuuurlijk wel. maar hebben ze die tsjech wel te pakken? en kut dat je maanden moet revalideren. mag je wel binnenkort naar huis al?quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:41 schreef mstx het volgende:
Frontaal aangereden door een dronken/slapende Tsjech op een 80-weg. Lig nu met een gebroken bovenbeen in Praag en duurt nog wel een paar maanden voordat ik weer normaal kan lopen.
Weet ook niet of ik daarna nog een motor ga kopen.
Holy fucking shitquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb idd veel mazzel gehad. Geen schade aan andere ledematen, gezicht, nek, rug of organen dankzij goede protectie. Ben ook op een grasveldje beland ipv op de betonnnen weg of het slootje ernaast. Omstanders hebben meteen het been afgebonden want het bot stak er uit dus nu relatief weinig bloed verloren. Ambulance was ook supersnel terplekke en de trauma-heli ook waarmee ik naar het ziekenhuis ben gevlogen.
Ik was de eerste die geraakt werd, daarna is hij frontaal op mijn achterligger geklapt en is er een kettingbotsing ontstaan dus hij kon ook nergens heen. Er loopt nu een strafrechterlijk onderzoek en hij moet waarschijnnlijk de bak in. Als hij mij schadevergoeding betaalt kan hij strafvermindering krijgen dus hopelijk zie ik ook nog wat geld.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tuuuuurlijk wel. maar hebben ze die tsjech wel te pakken? en kut dat je maanden moet revalideren. mag je wel binnenkort naar huis al?
Ja wel foto's gezien, hij is TL dus de verzekeringmaatschappij laat hem hier slopen. Financieel is het als het goed is allemaal geregeld. Van de voorvork was niet veel meer over.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:51 schreef Dekatria het volgende:
Heb je je motor al gezien, of foto's ervan?
ik ga ervan uit dat het hiermee is opgelostquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:22 schreef Dekatria het volgende:
Nice! "Uniek incident" of niet, het blijft een schande dat in 1 jaar er zoveel van een nieuwe fiets aftrilt.
Staat hem niet verkeerdquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:50 schreef Salatrel het volgende:
vandaag besloten de knippers voor ook te vervangen door de touratech leds (ze kwamen in een set van 4 ) vond ze erg veel flapperen op de snelweg met het weer van de afgelopen tijd.
verschil tussen links en rechts qua formaat (de originele hangt overigens op half 7 omdat ik die al losgeschroefd had)
[ afbeelding ]
maar wat ziet mijn oog toen ik de knipper eraf had gehaald?
[ afbeelding ]
"nou meneer Salatrel, wij van Yamaha Nederland hebben nog nooit gehoord dat de knippers kapot trillen dit is echt een uniek incident"
eindresultaat![]()
[ afbeelding ]
Die is nu gesloten en weet niet of dit nou wel een "noodgeval" is. De Tsjechische afdeling van Eurocross Assist is er iig wel mee bezig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
Kan de ambassade niks voor je fixen? die zijn er voor dat soort dingen he, en die hebben best veel invloed![]()
hoe staat het er eigenlijk mee? No pun intendedquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
Holy shit mstx, dat zuigt man![]()
![]()
Kan de ambassade niks voor je fixen? die zijn er voor dat soort dingen he, en die hebben best veel invloed![]()
Dan is mijn schuivertje toch maar peanuts
hoeft geen noodgeval te zijn, volgens mij zijn ze er ter assistentie van nederlanders in het buitenland. Maargoed, het zal allemaal wel goed komen, je bent vast niet de eerste die gerepatriëerd moet worden vanuit daarquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Die is nu gesloten en weet niet of dit nou wel een "noodgeval" is. De Tsjechische afdeling van Eurocross Assist is er iig wel mee bezig.
het gaat, kan zonder krukken lopen, voorzichtigjes aan, heb nog steeds een dikke vette zwelling met veel vocht op mijn rug waar ik aardig last van heb. Met krukken krijg ik na een stukkie huppelen last van mijn bekken, waar nu nog het grootste probleem zit.. Als mijn bekken goed zou zijn was ik deze week weer begonnen met werken, maar ik faal keihard op de duurtest; uurtje is wel de max wat ik kan staan/lopen, dus 8-12 uur per dag klimmen en klauteren met zware zooi en veiligheidsgordels en meuk gaat hem voorlopig effe niet worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe staat het er eigenlijk mee? No pun intended
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |