Gewoon bij het zorgloket van die bejaarden handgreepjes halenquote:Op zondag 22 september 2013 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mwah, beetje.. Er zit wel schot in op zich, ik moet alleen niet uitglijden in de badkamer zoals eergisteren, dat helpt niet echt.
Met een Suzuki jas op een Suzuki ga je ook sneller. Beetje hetzelfde als een rode motor.quote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Salatrel het volgende:
kweet trouwens niet wat het was vandaag maar allemaal zwaaiende harley en motorscooter rijders.... en een hoop posers met kleding van het motormerk waar ze op reden
Handgrepen kun je bij de thuiszorg winkel ook gewoon halenquote:Op zondag 22 september 2013 17:31 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Gewoon bij het zorgloket van die bejaarden handgreepjes halen. En een antislipmatje. Krijg je er gelijk gratis een badmuts bij
.
Hmm.. ik heb geen Honda-jas, maar mijn nieuwe (gisteren opgehaald) is wel een beetje poser-lookquote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Salatrel het volgende:
kweet trouwens niet wat het was vandaag maar allemaal zwaaiende harley en motorscooter rijders.... en een hoop posers met kleding van het motormerk waar ze op reden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effe snel een beetje ranzig rijden![]()
[ Bericht 31% gewijzigd door Sounddragon op 22-09-2013 18:21:54 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dankquote:Op zondag 22 september 2013 17:56 schreef Salatrel het volgende:
Whehehequote:
quote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm.. ik heb geen Honda-jas, maar mijn nieuwe (gisteren opgehaald) is wel een beetje poser-lookHoe is dat een poser jas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effe snel een beetje ranzig rijden![]()
Stormtroopert jonguhquote:
een A7 en een Honda van sneaky tuning hebben dat vandaag weer ondervonden jaquote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met een Suzuki jas op een Suzuki ga je ook sneller. Beetje hetzelfde als een rode motor.
[ afbeelding ]
Tijd voor Pictionary. Zegt u het maar
Sowieso blijft het compleet kansloos dat je met een blik ook maar een halve poging doet tegen iets waar 'Hayabusa' op staat.. da's net zoiets als Badr Hari een lowkick geven in de Appie om te kijken of hij omvaltquote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
een A7 en een Honda van sneaky tuning hebben dat vandaag weer ondervonden ja
dit was dat stukje waar we de houding van motorscooterrijders imiteren:Dquote:Op zondag 22 september 2013 18:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Whehehezag achteraf pas wat'ie reed toen we BMW rijders belachelijk zaten te maken. Niet zo verwonderlijk dat dat raampie weer dicht was bij het passeren
Zijn de laatste tijd wel veel van dit soort gevalletjesquote:Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef Salatrel het volgende:
Explosie in Den Haag
hehehe neejoh... dat was de uitlaat van Sala
ik denk dat er naast mij 1 motor in dit topic rijd die die Honda voor blijft.....quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sowieso blijft het compleet kansloos dat je met een blik ook maar een halve poging doet tegen iets waar 'Hayabusa' op staat.. da's net zoiets als Badr Hari een lowkick geven in de Appie om te kijken of hij omvalt
dat moet yreal zijnquote:Op zondag 22 september 2013 19:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik denk dat er naast mij 1 motor in dit topic rijd die die Honda voor blijft.....
als ie zich laat duwenquote:
Minstens 2quote:Op zondag 22 september 2013 19:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik denk dat er naast mij 1 motor in dit topic rijd die die Honda voor blijft.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |