Ja idd en ik moest heel goed kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als je heeel goed kijkt zie je de knipper twee-drie keer aangaan net voordat hij afslaat. Het is ook een erg slecht zichtbaar knipperlicht en natuurlijk veel te kort voor het afslaan. Maar hij is er wel
Op die herhaling bij 3.25 zie je hem aangaan.
incl. Montage? Voor mijn xt is een schijf + blokken 90 euro ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 22:14 schreef klawie het volgende:
Afspraak gemaakt voor een nieuwe achterremschijf en setje blokken kosten 210eurotjes
Jij mag niet meer raden maar dit keer maak ik een uitzonderingquote:Op maandag 30 september 2013 22:32 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon stock en toegegeven en wave kost 130 euro. Maar ik schat klawie in als iemand die voor de goedkoopste optie gaat
Ik had via da webz een mooie ekte Galfer voor de AT, voor misschien wel 2 tientjes meer als OEM, en het oog wil toch ook watquote:Op maandag 30 september 2013 22:37 schreef klawie het volgende:
Een imitatieschijf op internet kost al 130 euro nu heb ik voor 210 orginele remschijf en blokken en gemonteerd nou dan ga ik niet klooien dan laat ik het lekker doen
En hoe ben je er zelf afgekomen?quote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef mstx het volgende:
Ik heb mijn vakantiefoto's ook binnen gekregen....
[ afbeelding ]
Het vervoersmiddel waar ik 10 minuten later in lag:
[ afbeelding ]
Als je dan toch een nieuwe remschijf moet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had via da webz een mooie ekte Galfer voor de AT, voor misschien wel 2 tientjes meer als OEM, en het oog wil toch ook wat
Wie is deze?quote:
Wat is weinig? en is het zo weinig dat je er zeker winst op kan maken? is ie goed? alles goed?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:50 schreef klawie het volgende:
Heey jongens heb effe een tip nodig van jullie ik kan voor weinig een zzr600uit 1994 kopen die ik daarna gelijk weer verkoop (met winst natuurlijk) is dat een verstandige keus???
tussen de 4 en 5 honderd euro wilt hij hebben heb hem zelf nog niet gezien of iets weet zelf de kmstand niet maar er zal geen achterstallig onderhoud aan hebben weet ook niet hoelang hij stil staatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is weinig? en is het zo weinig dat je er zeker winst op kan maken? is ie goed? alles goed?
Beetje info is dan wel vereist denk ik.
Dat zijn alvast 2 problemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:06 schreef klawie het volgende:
tussen de 4 en 5 honderd euro wilt hij hebben heb hem zelf nog niet gezien of iets anders weet zelf de kmstand niet
hij rijdt welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn alvast 2 problemen.
Weet je wel of'ie rijdt?
Dit is niet moeilijk - dit gaat gewoon nergens over. Je weet zo goed als niks van die motor, hoe moeten wij dan weten of het een goeie deal is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef klawie het volgende:
Ik krijg wel foto's weet alleen niet wanneerik maak het wel moeilijk voor jullie he ;p
ik heb me vraag denk ik niet juist gesteld ben zeker niet bang voor het technische gedeelte en of hij goed rijdt of niet maar wou meer weten of het een beetje gangbaar model is en niet een motor waarbij het maanden duurt voor ik hem kwijt benquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit is niet moeilijk - dit gaat gewoon nergens over. Je weet zo goed als niks van die motor, hoe moeten wij dan weten of het een goeie deal is?
Maak eerst eens een proefrit, ofzo.
Hangt echt af van kilometrage, staat, kleur, etc etc. Tenzij het zo'n afschuwelijke zelfbouw-zijspan is ofzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:17 schreef klawie het volgende:
[..]
ik heb me vraag denk ik niet juist gesteld ben zeker niet bang voor het technische gedeelte en of hij goed rijdt of niet maar wou meer weten of het een beetje gangbaar model is en niet een motor waarbij het maanden duurt voor ik hem kwijt ben
Het is zeker geen zijspan maar ik wacht wel af voor ik een bod doequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hangt echt af van kilometrage, staat, kleur, etc etc. Tenzij het zo'n afschuwelijke zelfbouw-zijspan is ofzo.
Je bent toch niet van plan een bod te doen zonder proefrit oid?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is zeker geen zijspan maar ik wacht wel af voor ik een bod doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |