Kerel van Stijner die hem vandaag kwam ophalen ook:quote:Op donderdag 26 september 2013 17:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Heb ik wel eens zien staan![]()
Vanavond rijd ik weer een stukkie Pathmossingel op weg naar mn dinnetje
vinik tever weg voor een dagje hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zeg tijd voor een Twente rit![]()
Of ritje Teckelenburg!
Al was de Twenterit nog zo ver weg, de opkomst was goed te noemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vinik tever weg voor een dagje hooroh wacht
ja maar tering hey..... als die deka niet in griekenland had gezeten had ie er een apart project van gemaaktquote:Op donderdag 26 september 2013 17:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Al was de Twenterit nog zo ver weg, de opkomst was goed te noemen.
Deka goes... Twente!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar tering hey..... als die deka niet in griekenland had gezeten had ie er een apart project van gemaakt
Maar toch wel mooi gebied om te wonen! wat Veluwe dichtbij, Twente zelf heeft mooie stukken en Duitsland is ook om de hoek! Harz is geloof ik 2.5 uur!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar tering hey..... als die deka niet in griekenland had gezeten had ie er een apart project van gemaakt
mar als de buren onderling praten zijn ze niet te verstaanquote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar toch wel mooi gebied om te wonen! wat Veluwe dichtbij, Twente zelf heeft mooie stukken en Duitsland is ook om de hoek! Harz is geloof ik 2.5 uur!
Valt best mee, ikzelf ben ook niet goed in Twents.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mar als de buren onderling praten zijn ze niet te verstaan
Daarvoor moet je echt in de kleine gehuchten zijn en anders een boer uit Oldenzaal, die versta ik ook amper.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mar als de buren onderling praten zijn ze niet te verstaan
in twente toch alleen maar kleine gehuchtenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarvoor moet je echt in de kleine gehuchten zijn en anders een boer uit Oldenzaal, die versta ik ook amper.
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:42 schreef Gummiebeer het volgende:
Deka goes... Twente!
The Beast, check.
The Flag, check.
Twente sticker, check.
En die in de koffer natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 17:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deka goes... Twente!
The Beast, check.
The Flag, check.
Twente sticker, check.
even een lokkertje. heb jij eigenlijk nog bonnen aan moeten leveren voor de accessoires of waren de foto's genoeg?quote:
Ik heb er een tijd terug m'n verzekering over gebeld - bonnen van aanschaf e.d. zijn een must bij dit soort dingen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
even een lokkertje. heb jij eigenlijk nog bonnen aan moeten leveren voor de accessoires of waren de foto's genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |