Ik deze maand dus ook al bijnaquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
April blijft onovertroffen, desalniettemin. Toen ging iedereen naar het asfalt
Jeuzes nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
Achterbandje ziet er ook uit alsof je op zoek was naar een glijpartijzit er nog wel profiel op?
Goed, goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Hey BL, hoe was je vakantie?
OT: ik heb (nog) helemaal niks aan mijn motor versleuteld voor wat ik extra zou moeten verzekerenLekker stukkie dijk gekacheld van de week ook
Gheghequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:07 schreef BlackLining. het volgende:
[..]
Goed, goed
Veel tijd gehad om te rijdenInmiddels de kilometerstand opgekrikt naar 103.252km
Ding heeft maar 5 posities, dus hij staat op 03.252quote:
Ik denk dat je 'm beter op MP kan zetten wat dat betreftquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef BlackLining. het volgende:
[..]
Ding heeft maar 5 posities, dus hij staat op 03.252Kleine 10.000 erbij nog en naar de dealer met dat ding. Splinternieuwe Bandit
Paar keer omgedonderd in de schuur maar verder nauwelijks mee gereden
ik schotland had ik nog de standaarduitlaat hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:34 schreef BlackLining. het volgende:
Je audiotracks clippen een beetje
Niet gek overigens met die kanonspijp achteropWord je echt niet vrolijk van hoor om achter jou te rijden
Was niet normaal...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
April blijft onovertroffen, desalniettemin. Toen ging iedereen naar het asfalt
Sterkte.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:37 schreef pindaplukker het volgende:
Reed als 2e (iets te dicht) in de groep. In de veronderstelling dat we rechtdoor reden keek ik te ver vooruit van wat er ging komen. Diegene voor mij dacht daar anders over en sloeg abrupt links af.
Ik tikte toen zin achterband aan, metertje of 10 doorgeschoven. Gruwlijk pijnlijke schouder, mn grote teen is denk ik gebroken![]()
Schade: Kappen, remhendel, rempookje achter, deuk uitlaat en helemaal scheef en het stuur is mischien krom. oh en een deuk in mijn velg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sterkte tis heel zuur altijdquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:37 schreef pindaplukker het volgende:
Reed als 2e (iets te dicht) in de groep. In de veronderstelling dat we rechtdoor reden keek ik te ver vooruit van wat er ging komen. Diegene voor mij dacht daar anders over en sloeg abrupt links af.
Ik tikte toen zin achterband aan, metertje of 10 doorgeschoven. Gruwlijk pijnlijke schouder, mn grote teen is denk ik gebroken![]()
Schade: Kappen, remhendel, rempookje achter, deuk uitlaat en helemaal scheef en het stuur is mischien krom. oh en een deuk in mijn velg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gooi hem er dan uitquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik schotland had ik nog de standaarduitlaat hoordie grote verschillen komen door de verschillende snelheden die ik in de clipjes rij en bijbehorende windruis... maar die audiotrack staat toch gemute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |