hij stond ook lachend te wachten alsof ie me aan hoorde komenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie is toch die gozer? Die kom je ook overal tegen.
voor de veiligheid draag ik fluor geel onder m'n jasquote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Chance en counter op de parkeerplaats bij mijn werk
zou bijna dat laatste weekje de motor laten staan net als in aprilquote:Op woensdag 25 september 2013 20:44 schreef Tommzzz het volgende:
Beterschap, wat veel ongelukjes de laatste tijd!
iddquote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's klote
Verder nog wat aan over gehouden?
Heel klote zo'n ongeluk en ik wens je het allerbeste, maar ik hoop dat je de volgende keer wel even 2 keer nadenkt om zonder pak de weg op te gaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd wat pleisters op me elleboog en nog een paar plaatjes
Tja baal nu ook wel als een stekker dat ik geen pak aan had
eigelijk wel stond langer als een maand stil maar vandaag weer rijden voelde weer fantastischquote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef Anne het volgende:
Beterschap klawie.
En zonde van de brommert, want die wilde je net weg doen, toch?
Ik heb een mooie motor jeans besteld net eigelijk te laat maarjaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heel klote zo'n ongeluk en ik wens je het allerbeste, maar ik hoop dat je de volgende keer wel even 2 keer nadenkt om zonder pak de weg op te gaan.
Ja, maar daar heb je nu nogal weinig aan.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb een mooie motor jeans besteld net eigelijk te laat maarja
Weet je 't zekerquote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef klawie het volgende:
[..]
eigelijk wel stond langer als een maand stil maar vandaag weer rijden voelde weer fantastisch
Maar breng hem in de winter een keer naar de spuiter moet toch al gebeuren me schoonpa was er ook mee gevallen
Ja heel zeker hier moet ik nog heel goed overna denken maar het is heel zonde dat hij soms bijna 2 maanden stil staatquote:
Ik hoop het ook voor je. Beterschapquote:Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef klawie het volgende:
[..]
idd
een dikke knie maar verder valt het wel mee hoop ik
quote:
Kom op man; de mijne zou willen dat hij zo'n luizenleventje hadquote:Op woensdag 25 september 2013 22:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja heel zeker hier moet ik nog heel goed overna denken maar het is heel zonde dat hij soms bijna 2 maanden stil staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nero22 op 26-09-2013 03:06:46 ]It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op donderdag 26 september 2013 02:57 schreef Nero22 het volgende:
Sterkte klawie!
Ik heb vandaag een theorieboek ontvangen, dus ik ben vandaag "officieel" begonnen met mijn motorrijbewijs. Zal nog wel 4 maanden duren voordat ik ook maar in de buurt kom van examens.-zit nu in het buitenland
Als het zo werkt ben ik nooit begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen boek gehad :p
Maar succes en veel plezier's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |