Valt mee, is wel bijna aan vervanging toequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
Achterbandje ziet er ook uit alsof je op zoek was naar een glijpartijzit er nog wel profiel op?
Nicequote:
Holy shitquote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef mstx het volgende:
Ik heb mijn vakantiefoto's ook binnen gekregen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boosdoener:
[ afbeelding ]
De Audi reed achter mij:
[ afbeelding ]
Het vervoersmiddel waar ik 10 minuten later in lag:
[ afbeelding ]
Jeuzes man.quote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boosdoener:
[ afbeelding ]
De Audi reed achter mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is sarcasme neem ik aan?quote:Op zondag 29 september 2013 12:10 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Valt mee, is wel bijna aan vervanging toe
Nee hoor, zit nog profiel op. Dat zijn niet de indicatoren die je aan de zijkant ziet.quote:
Sow, da's kut man...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:37 schreef pindaplukker het volgende:
Reed als 2e (iets te dicht) in de groep. In de veronderstelling dat we rechtdoor reden keek ik te ver vooruit van wat er ging komen. Diegene voor mij dacht daar anders over en sloeg abrupt links af.
Ik tikte toen zin achterband aan, metertje of 10 doorgeschoven. Gruwlijk pijnlijke schouder, mn grote teen is denk ik gebroken![]()
Schade: Kappen, remhendel, rempookje achter, deuk uitlaat en helemaal scheef en het stuur is mischien krom. oh en een deuk in mijn velg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
reisverslagen hebben we een apart topic voor hoorquote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boosdoener:
[ afbeelding ]
De Audi reed achter mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd fijn om later nog eens aan je vakantie terug te kunnen denkenquote:Op zondag 29 september 2013 12:35 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boosdoener:
[ afbeelding ]
De Audi reed achter mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is een leerproces... gaat met vallen op opstaanquote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
Hoe gaat het verder? Dingen al een beetje op de rit? (No pun intended)
Donderdag eindelijk thuis, vrijdag huisarts op bezoek gehad. Mag 10kg druk op het been zetten tot de fysio maandag anders bepaalt. Maandag ook meteen de hechtingen er uit en testen op MRSA anders kom ik het ziekenhuis niet in. Kan nu net met krukken naar de wc lopen, moet daarna wel weer 5 minuten uitrusten want dat is best vermoeiend als er zo'n halfdood object aan je torso hangt.quote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Altijd fijn om later nog eens aan je vakantie terug te kunnen denken![]()
Hoe gaat het verder? Dingen al een beetje op de rit? (No pun intended)
Hmkay, naja, thuis zijn is al de helft winst, lijkt me helemaal kut om zo ver van huis in een zh te liggenquote:Op zondag 29 september 2013 13:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Donderdag eindelijk thuis, vrijdag huisarts op bezoek gehad. Mag 10kg druk op het been zetten tot de fysio maandag anders bepaalt. Maandag ook meteen de hechtingen er uit en testen op MRSA anders kom ik het ziekenhuis niet in. Kan nu net met krukken naar de wc lopen, moet daarna wel weer 5 minuten uitrusten want dat is best vermoeiend als er zo'n halfdood object aan je torso hangt.
Ja vooral in een land waar 99% geen woord Engels spreekt.quote:Op zondag 29 september 2013 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, naja, thuis zijn is al de helft winst, lijkt me helemaal kut om zo ver van huis in een zh te liggenRustig aan maar, en die mrsa test effe afwachten
Is het de bedoeling dat je hier weer het zh in gaat voor een tijdje dan?
Is ie al helemaal af dan?quote:Op zondag 29 september 2013 22:06 schreef kepler het volgende:
Iets anders, ik ben dit weekend verhuisd naar een betere buurt en de motor staat weer voor de deur![]()
Nu nog ff een goede hoes zoeken
Dankje doe ik dat gooi de kap wel een keer bij de spuiter af in de winterquote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef Salatrel het volgende:
gewoon een doekje erover en verder rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |