Een Golden Master, De definitieve maar niet officiële versie na alle beta's.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat is een GMIk zie bij mij niet staan! IPhone4s en IPad Retina
Ik heb toch allemaal nieuwe appsquote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef remlof het volgende:
Een Golden Master, De definitieve maar niet officiële versie na alle beta's.
Heb hem vreemd genoeg alleen op de iPad, op de iPhone is de update nog nergens te bekennen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:07 schreef Adolecens het volgende:
Die nieuwe Facebook app is wel echt veel beter!
Bij mij is gewoon het zelfde gebleven facebookquote:Op woensdag 18 september 2013 23:07 schreef Adolecens het volgende:
Die nieuwe Facebook app is wel echt veel beter!
Vond het oude mooier.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
[ afbeelding ]
verschil tussen iOS 6 en iOS 7
je moet even naar de app store gaan, daar kan je Twitter, skype, Facbook en wat meer apps al updaten die een redesign hebben gehad en geoptimaliseerd zijn ervoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij is gewoon het zelfde gebleven facebook
Dankje welquote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
je moet even naar de app store gaan, daar kan je Twitter, skype, Facbook en wat meer apps al updaten die een redesign hebben gehad en geoptimaliseerd zijn ervoor.
waarschijnlijk morgen ( of vanacht zelfs..) veel meer apps.![]()
Omdat je dat al x jaar gewend bent ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:20 schreef blow... het volgende:
Ik vind ios 6 ook mooier op dat plaatje helaasch
idd, vernieuwing went wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je dat al x jaar gewend bent ja.
Ja, echt hè. En een DFU herstel werkt ook nietquote:Op woensdag 18 september 2013 23:23 schreef blow... het volgende:
Fuck you apple. Servers not responding
Wacht dan ook gewoon een dagquote:Op woensdag 18 september 2013 23:23 schreef blow... het volgende:
Fuck you apple. Servers not responding
Hoezo dat? Als zij de update uitrollen zou je in principe probleemloos moeten kunnen updaten.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht dan ook gewoon een dag
Zou moeten ja, maar is nooit zo geweestquote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoezo dat? Als zij de update uitrollen zou je in principe probleemloos moeten kunnen updaten.
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, echt hè. En een DFU herstel werkt ook niet
En nu gaat 'ie ook niet meer aan. PerfectGeeft echt een heel andere ervaring met Apple producten nu. iTunes werkt voor geen meter, net als de iPad. Allejezus, ik wil die dingen gewoon door het raam gooien nu.
Ditquote:
Welk stadium ben je?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef Cee het volgende:
Hoe cancel ik die update? Ben het beu en wil gaan slapen.
moet je dei hebben dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:28 schreef dj_ko het volgende:
Bezig met het terugzetten van een reservekopie....
sinds vanmiddagquote:Op woensdag 18 september 2013 23:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze baas shinet hard op iOS6, geen gezeik niks
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je dat al x jaar gewend bent ja.
16 minuten, maar die grap ken ik zo onderhand. Want aan de reacties hier te zien zijn er 3 opties:quote:
Neuh, iPad shinet harder op iOS5 nogquote:
Gewoon herstarten?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
16 minuten, maar die grap ken ik zo onderhand. Want aan de reacties hier te zien zijn er 3 opties:
1) na 16 minuten weer 3 uur in de wacht
2) na 16 minuten daadwerkelijk een stap verder, om vervolgens een foutmelding te krijgen of helemaal vast te lopen
3) na 16 minuten een stap verder en de boel installeren, wat weer een tijd duurt, en morgen gaat mijn wekker weer om 6 uur.
Ik vind geen van bovenstaande opties echt aantrekkelijk meer.
reservekopie maken in icloud. Resterend: 7 uurquote:Op woensdag 18 september 2013 23:31 schreef dj_ko het volgende:
[..]
nou mijn installatie liep vast.... dus ik raad het je wel aan ja
Dat is ook niet slim hequote:Op woensdag 18 september 2013 23:32 schreef blow... het volgende:
[..]
reservekopie maken in icloud. Resterend: 7 uur
had ik eerst ook, dus toen maar via itunes gedaanquote:Op woensdag 18 september 2013 23:32 schreef blow... het volgende:
[..]
reservekopie maken in icloud. Resterend: 7 uur
net toen ik hem aan wilde sluiten ging hij installerenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:33 schreef dj_ko het volgende:
[..]
had ik eerst ook, dus toen maar via itunes gedaan
de looksquote:Op woensdag 18 september 2013 23:36 schreef Rickario het volgende:
Ios7 geinstalleerd. Ok het ziet er wat anders uit. Maar wat is er nu eigenlijk echt nieuw?
probeer nog een keer op installeer te klikken, want miss loopt hij nu wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:37 schreef J.Appleseed het volgende:
Ja, ik ben er nu hartstikke klaar mee. iPad aan de lader en ik kijk er morgenvroeg wel naar.
Kutding
Installeer?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:38 schreef blow... het volgende:
[..]
probeer nog een keer op installeer te klikken, want miss loopt hij nu wel.
ooh. Ik doe het via de iapd zelf, hij download en ik kan installeren wanneer ik wil.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Installeer?
Nee, iOS is geïnstalleerd. Activatieproces wil niet doorzetten. Krijg de godganse tijd dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Vind je het gek als de hele wereld dit ook probeert?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Installeer?
Nee, iOS is geïnstalleerd. Activatieproces wil niet doorzetten. Krijg de godganse tijd dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb de download en installatie ook via de iPad zelf gedaan maar nu met het activeren heb ik het allebei geprobeerd.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:46 schreef blow... het volgende:
[..]
ooh. Ik doe het via de iapd zelf, hij download en ik kan installeren wanneer ik wil.
Je doet nu alsof ik irreëel ben, maar ik ben van mening dat ik in dit geval geen absurde verwachting heb. Tuurlijk, er kunnen wat probleempjes optreden tijdens een lancering van een update maar bijna 5 uur achtereen, non-stop bij één specifiek apparaat problemen?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind je het gek als de hele wereld dit ook probeert?
Probeer het gewoon morgen man.
Dat heb je soms als ie overbelast is.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je doet nu alsof ik irreëel ben, maar ik ben van mening dat ik in dit geval geen absurde verwachting heb. Tuurlijk, er kunnen wat probleempjes optreden tijdens een lancering van een update maar bijna 5 uur achtereen, non-stop bij één specifiek apparaat problemen?
Nee, dat is mijn insziens gewoon een fout in de server.
No shit, maar nogmaals: 5 uur achtereen? Mij dunkt dat ze op zoiets toch wel voorbereid moeten zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb je soms als ie overbelast is.
Ja daar zou ik toch wel liever weer graag 4 apps naast elkaar willen inplaats van nu 3.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:58 schreef blow... het volgende:
Die nieuwe mappen. Zo veel langzamer. Voorheen was het klik map klick app. Is die echt makkelijker?
Achja, het went wel. Mooie frisse look trouwens.
idd.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja daar zou ik toch wel liever weer graag 4 apps naast elkaar willen inplaats van nu 3.
Hier geen last van. Alles gaat snel.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:01 schreef blow... het volgende:
[..]
idd.
Ohja: alles is vrij snel behalve 1 dingetje. Als ik naar instellingen ga en daar achtergrond en helderheid aanklik laadt hi jtraag. De rest van de functies laadt als een malle.
device?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hier geen last van. Alles gaat snel.
shsh blob terugzetten.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:03 schreef dj_ko het volgende:
Hoe kan ik weer terug naar ios6? vind 7 maar lelijk......
iPhone 5.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:04 schreef blow... het volgende:
[..]
device?
Misschien moet alles nog effe in de cache komen...
ah, de ipad 4 zou ongeveer gelijk moeten zijn. Als ik een andere achtergrond wil duurt het previeuwen ook erg lang. Ik wacht wel af totdat alles in de cache is opgenomen :p.quote:
Nee?quote:
Die hond wil die andere, nieuwere bal, ondanks dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft vergeleken met de bal die hij al heeftquote:
Het zou geen domme vraag moeten zijn... Maarja.. Helaasquote:Op donderdag 19 september 2013 00:03 schreef dj_ko het volgende:
Ik heb ook altijd vet veel zin in een nieuwe iPhone. En dan heb ik 'm en dan denk ik na 10 minuten, oh ja, op wat snelheid na is hij eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op donderdag 19 september 2013 03:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die hond wil die andere, nieuwere bal, ondanks dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft vergeleken met de bal die hij al heeft
Zo is het ook elke keer als er een nieuwe iPhone of ander Apple product uit komt
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:03 schreef dj_ko het volgende:
De oude designer ja.quote:
Internet Explorer?quote:Op donderdag 19 september 2013 08:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
De oude designer ja.
Net in de bus hoorde ik ook meisjes praten over IE-OS 7. Nouja, ik ken mensen die een update angst hebben dus geen probleem als ze het verkeerd uitspreken. Ze waren nog best aantrekkelijk ook.
quote:Op donderdag 19 september 2013 03:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die hond wil die andere, nieuwere bal, ondanks dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft vergeleken met de bal die hij al heeft
Zo is het ook elke keer als er een nieuwe iPhone of ander Apple product uit komt
Kei fijn Cee, dat je nu eindelijk iOS.7 hebtquote:Op donderdag 19 september 2013 07:48 schreef Cee het volgende:
Vanochtend eindelijk best snel de boel geïnstalleerd gekregen. Laat ik het zo zeggen, ik moet nog wennen aan al dat plats.
iTunes Radio, streaming radio, soort Pandorra / Spotify. Nog niet beschikbaar in Nederland.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:21 schreef Alovenac het volgende:
Vanaf ios7 zal er ook een radio functie bij zitten toch? Iemand enig idee waar ik deze kan vinden, dat is mij nog niet gelukt!
Prima dan niet... tot nu toe (sinds iOS 5 beta's en GM's) zijn ze allemaal uiteindelijk allemaal bij mij verlopen. En ik heb zelf een Dev account dus via duistere wegen heb ik ze toen niet geïnstalleerd.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. Maar goed, doe wat je wilt doen, het is alleen redelijk zinloos. Vergelijk de .ipsw die je van Apple zometeen downloadt maar met de GM die je al hebt, hij zal precies even groot zijn.
Een GM verloopt niet. Beta's verlopen. Of kletsen deze mensen allemaal uit hun nek?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Prima dan niet... tot nu toe (sinds iOS 5 beta's en GM's) zijn ze allemaal uiteindelijk allemaal bij mij verlopen. En ik heb zelf een Dev account dus via duistere wegen heb ik ze toen niet geïnstalleerd.
En Jelly Bean als geheel zit sinds november 2012 nog maar op 45% o.i.d.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou iphone was gisterenavond in een uurtje gedaan, vanmorgen werd ik wakker en iPad was ook klaar. Eenvoudige installatie.
Overigens staat iOS7 nu al op 13.5% van alle iOS devices. Binnen 12 uurDe laatste versie van android zit na een maand op 8.5%
Soortgelijke ervaring hier, maar ik vind iOS 7 nog altijd niet top.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:15 schreef nietzman het volgende:
Ik was er in het begin niet helemaal bij, dat iOS7, maar na een paar dagen voelde iOS6 echt heel erg gedateerd aan. Ik ben om.
Oke thanks!quote:Op donderdag 19 september 2013 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
iTunes Radio, streaming radio, soort Pandorra / Spotify. Nog niet beschikbaar in Nederland.
Ik heb soms ook dat de iPhone ineens niet zo hard trilt. De oplossing is dan voor mij om naar Instellingen > Geluiden te gaan, en daar het beltoonvolume lager te zetten, trillen bij belsignaal uit en aan te zetten, en dan het beltoonvolume weer hoger te zetten en trillen bij belsignaal wederom aan en uit te zetten.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:51 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oke thanks!
De iphone 5 lijkt wel minder hard te trillen bij berichten. Was het bij deze ios7 nou ook mogelijk om dit zelf aan te passen, zo ja waar?
Verder vind ik het persoonlijk wel een hele vooruitgang!
Gewoon zoeken in de adresbalk. Nooit Chrome gebruikt? Of elke andere moderne browserquote:Op donderdag 19 september 2013 09:53 schreef Nashje het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik in Safari nu Google kan gebruiken? Ik mis dat zoekbalkje naast de adresbalk.
Mijn god. Dat ik daar zelf niet achter ben gekomenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon zoeken in de adresbalk. Nooit Chrome gebruikt? Of elke andere moderne browser?
Lijkt het probleem zelf wel een beetje op te lossen, meer mensen last van.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb soms ook dat de iPhone ineens niet zo hard trilt. De oplossing is dan voor mij om naar Instellingen > Geluiden te gaan, en daar het beltoonvolume lager te zetten, trillen bij belsignaal uit en aan te zetten, en dan het beltoonvolume weer hoger te zetten en trillen bij belsignaal wederom aan en uit te zetten.
Bij mij niet want ik heb iPhone4squote:Op donderdag 19 september 2013 09:21 schreef Alovenac het volgende:
Vanaf ios7 zal er ook een radio functie bij zitten toch? Iemand enig idee waar ik deze kan vinden, dat is mij nog niet gelukt!
Ik vond dat extra blokje ook wel handig, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon zoeken in de adresbalk. Nooit Chrome gebruikt? Of elke andere moderne browser?
Wat is er handig aan? iOS 6: Je tapt, je zoekt, je vindt. iOS 7: je tapt, je zoekt, je vindt. Werking is precies hetzelfde.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vond dat extra blokje ook wel handig, eerlijk gezegd.
Ho ho..niet te snel. Dit is ook hulp wat van pas komt.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:56 schreef Nashje het volgende:
Mijn god. Dat ik daar zelf niet achter ben gekomen. Sorry. Het is vroeg zullen we maar zeggen...
Thnx.
Ja blijkbaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:44 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zit nog op 5.1.1 op m'n Ipad en hij geeft als update alleen 6.1.3. Klopt het dat ik eerst daar naar moet updaten voordat ik naar 7 kan?
Het kan wel maar dan alleen naar 32-bit volgens mij.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan ook niet van XP naar W8. Heb je soms.
Langzame animaties is ergernis nummer 1.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:03 schreef eleusis het volgende:
Zijn er meer haters hier?
Ik vind de transities zo traag en overdreven flashy... Leuk dat je ikonen ziet vliegen bij home drukken maar waarom duurt het een seconde voordat home verschijnt.
Aan kleine laag-contrast tekstlinkjes en geabstraheerde mini-ikonen in plaats van grote, goed gedefinieerde, knoppen met diepte die actie suggereren en dikke mannenvingers faciliteren, heb ik sowieso dikke schijt...
Notificaties die dan weer zo hoog zijn dat ze functieknoppen in apps verbergen
Over het kleurgebruik en de dunne, kleine, lettertjes kun je twisten I guess.
Ik vind het tot op heden een kutupdate en hoop dat er snel een .1 komt die iig de trage home-knop fixt, die geeft mij echt AIDS.
Nou, de dunne letters wel. Wel lekker dat de browser nu wachtwoorden onthoudt.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Langzame animaties is ergernis nummer 1.
De rest kan ik me niet in vinden eerlijk gezegd.
Wat is er met jou? iOS 7 is al 3 maanden geleden aangekondigd, kom je onder een steen vandaan?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:00 schreef blow... het volgende:
Wow. Als je met 1 vinger naar boven veegt vanuit midden in het scherm krihg je nog meer functies
Wat een onzin als je gisteravond zoals ik iOS.7 hebt geïnstalleerd kun je niet weten wat voor nieuwe dingen je gaat ontdekken.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef Merkie het volgende:
Wat is er met jou? iOS 7 is al 3 maanden geleden aangekondigd, kom je onder een steen vandaan?
Uuhhh niet iedereen is bètatester, nerdboiiiiquote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er met jou? iOS 7 is al 3 maanden geleden aangekondigd, kom je onder een steen vandaan?
Dus? Beta kan elke debiel installerenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uuhhh niet iedereen is bètatester, nerdboiiii
rechtsonder op de 2 vierkantjes touchenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:21 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe krijg ik in Safari zo'n mooi overzichtje van al mijn openstaande tabbladen?
Waar?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rechtsonder op de 2 vierkantjes touchen
welke vierkantjes?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rechtsonder op de 2 vierkantjes touchen
rechtsonder in de browserbalk. Als er geen browserbalk staat (want safari onder iOS7 minimaliseert zo veel mogelijk tijdens browsen) even onderaan het scherm tikken en de balk verschijntquote:
Ik kan tikken wat ik wil op mijn iPad, maar ik krijg geen balk.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rechtsonder in de browserbalk. Als er geen browserbalk staat (want safari onder iOS7 minimaliseert zo veel mogelijk tijdens browsen) even onderaan het scherm tikken en de balk verschijnt
vandaarquote:Op donderdag 19 september 2013 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de ipad heb je toch gewoon tabs in je browserscherm
Klopt wel gemakkelijk .quote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een nieuw tabblad openen geeft je nu wel je favorieten. Dat is dan wel weer handig.
M'n iPad 3 lijkt prima te werken met iOS 7, heb alleen de indruk dat het dynamic wallpaper nogal uit de accu slurpt.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:41 schreef RvLaak het volgende:
iOS loopt lekker op de iPhone5... iPad2 nog niet geüpdate. Ik hoor wisselende verhalen over de snelheid van het apparaat na de update... Wat zijn de ervaringen hier?
Ik heb hrm heel de dag zonder stroom en standbij gelaten, vanochtend 77 % over en toen ik thuis kwam 75 %.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n iPad 3 lijkt prima te werken met iOS 7, heb alleen de indruk dat het dynamic wallpaper nogal uit de accu slurpt.
op zijn nederlands ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Internet Explorer?
Of bedoel je gewoon op z'n Nederlands uitgesproken?
heb je hem op die pagina gewezen?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Crientj het volgende:
Meh. Apple doet moeilijk om de batterij van mn Macbook Air.
Volgens Coconutbattery duikt deze na zo'n 240 cycli onder de 80% - wat volgens deze pagina pas zou mogen na 1000 cycli.
Ik heb Apple Care aangeschaft en zat net te chatten met iemand van hun support afdeling, maar die zegt doodleuk dat er niets aan de hand is.
Heeft het zin om langs de Geniusbar in Amsterdam te gaan, opnieuw dit probleem voor te leggen en te kijken of die batterij vervangen kan worden?
Ik vind de bewegende app iconen als je de iPad beweegt gruwelijk irritantquote:Op donderdag 19 september 2013 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n iPad 3 lijkt prima te werken met iOS 7, heb alleen de indruk dat het dynamic wallpaper nogal uit de accu slurpt.
Ik zoek waar ik het aan kan zettenquote:Op donderdag 19 september 2013 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind de bewegende app iconen als je de iPad beweegt gruwelijk irritantIk heb er nog niet naar gezocht, maar kan dat uit?
achtergrond-dynamischquote:Op donderdag 19 september 2013 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zoek waar ik het aan kan zetten
Ja, maar dat is alleen de achtergrond toch? Want met een dynamische achtergrond zie ik die iconen niet bewegen, alleen die bellen gaan een andere kant opquote:
Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid -> Verminder bewegingenquote:Op donderdag 19 september 2013 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
Oh is het de achtergrond die beweegt. Ik dacht de iconen.
Nog steeds bloedje irritant.
U, mijn beste Swetsenegger, bent een baas.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid -> Verminder bewegingen
Jup. Zelfs nog een screenshot gestuurd met de huidige batterycapacity. Maar hij vond het er normaal uitzien en het was boven het gemiddelde voor macbooks van een jaar oud.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heb je hem op die pagina gewezen?
wat een kutmedewerker. Waarschijnlijk had hij gewoon geen zin.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jup. Zelfs nog een screenshot gestuurd met de huidige batterycapacity. Maar hij vond het er normaal uitzien en het was boven het gemiddelde voor macbooks van een jaar oud.
Geloof er geen barst van :/.
iPad ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Is facebook niet veranderd op iPad? Op iPhone wel.
Klopt ja. Toch is het veranderd.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zat net op facebook en ik zag dat wereld bolletje bovenaan ! Jij weet wat ik bedoel.
Tja, vanaf dag 1 was duidelijk dat apple identificatie in de kabel gebouwd had. En met de recente ervaring van electrocuted chinezen kon je hier op wachten.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:06 schreef Sloggi het volgende:
Mijn vriendin heeft iOS 7 geïnstalleerd. Werkt haar Chinese lightningkabel niet meer.
Alleen Applekabels werken nog.![]()
![]()
Zou het met veiligheid te maken hebben of met de twintig euro die je mag aftikken voor een kabeltje wat Apple een euro vijftig kost om te maken?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, vanaf dag 1 was duidelijk dat apple identificatie in de kabel gebouwd had. En met de recente ervaring van electrocuted chinezen kon je hier op wachten.
Waar dan ? Ik heb net op instellingen gekeken. Kan het niet vinden.En wat vreet de batterij gauw leeg ! Pffffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, niet dat ik weet. Was in iOS 6 trouwens ook al.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Daar zit een lelijke compressie overheen inderdaad. Geen instelling voor te vinden?
Gewoon van m'n iPad afgehaald.quote:
Ik denk op de eerste plaats geen 1,50 kost om te maken. Daarnaast mag apple nog FCC, CE en allerlei andere normkeuringen aftikken. Verschepen, en garantie.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zou het met veiligheid te maken hebben of met de twintig euro die je mag aftikken voor een kabeltje wat Apple een euro vijftig kost om te maken?
Is de kwaliteit ook zo slecht als je ze deelt vanuit de app zelf?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, niet dat ik weet. Was in iOS 6 trouwens ook al.
[..]
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Dimens het volgende:
Is dat niet gewoon Twitter? Facebook heeft dat bijvoorbeeld ook. Ongeacht wat je op Facebook zet, er gaat een hoge compressie overheen.
Vanuit Tweetbot? Nee dan niet volgens mij.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is de kwaliteit ook zo slecht als je ze deelt vanuit de app zelf?
Twee euro vijftig dan, ook goed.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk op de eerste plaats geen 1,50 kost om te maken. Daarnaast mag apple nog FCC, CE en allerlei andere normkeuringen aftikken. Verschepen, en garantie.
Tja dat zit allemaal niet op je dealextreme kabeltje. En er zijn een aantal chinezen die daar de wrange vruchten van geplukt hebben waarvan apple vervolgens de schuld kreeg.
Scheelt data.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
[..]
Vanuit Tweetbot? Nee dan niet volgens mij.
Snap niet waarom dat ze zo gemaakt hebben dat die foto's zo enorm slecht worden.
Raar. Je zou toch verwachten dat Tweetbot bijvoorbeeld dezelfde API functies gebruikt om die foto erop te zetten. Apart! Ook al even zitten Googlen en naar de instellingen zitten zoeken, maar kan ook niets vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
[..]
Vanuit Tweetbot? Nee dan niet volgens mij.
Snap niet waarom dat ze zo gemaakt hebben dat die foto's zo enorm slecht worden.
Maar de servers van Twitter wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen 3G dus dat maakt me niet uit.
Razende apenaids dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar de servers van Twitter wel.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Wat een dramatische kwaliteit hebben foto's/screenshots trouwens als je ze direct deelt vanuit 'Foto's' op bijv Twitter.
[ afbeelding ]als je het vergelijkt met het origineel:
Zelfde probleem hier! Ik stuurde wat screenshots naar mijn zus toe via whatsapp en ze zien er niet uit T_T Probeer ik te showen hoe mooi het is geworden, krijg je zo'n lage resolutie kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De reso valt nog wel relatief mee, 1024*768. De kwaliteit is gewoon bagger.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier! Ik stuurde wat screenshots naar mijn zus toe via whatsapp en ze zien er niet uit T_T Probeer ik te showen hoe mooi het is geworden, krijg je zo'n lage resolutie
Denk eerder richting 4 dollar. Die authenticatiechip was erg duur. Dan nog alle keuringen en verscheping, zit je aan een kostprijs van ergens tussen de 5 en 7 dollar.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Twee euro vijftig dan, ook goed.
Faal van mij, ik had ze door de war gehaaldquote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De reso valt nog wel relatief mee, 1024*768. De kwaliteit is gewoon bagger.
Niets. Ik vind het alleen typisch dat Apple zoiets bedenkt. Vrijwel iedereen maakt al jaren gebruik van microUSB en Apple bedenkt weer eens iets dat ze alleen zelf gebruiken (wat zijn de voordelen? Zijn ze er? Ik weet het oprecht niet) en weten het zo te spelen dat je alleen kabeltjes die zij verkopen kunt gebruiken. Kabeltjes waar ze enkele honderden procenten winst op maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denk eerder richting 4 dollar. Die authenticatiechip was erg duur. Dan nog alle keuringen en verscheping, zit je aan een kostprijs van ergens tussen de 5 en 7 dollar.
Maar goed, wat maakt dat uit?
usb 3.0, kan omgedraaid worden (qua erin steken, bovenkant is onderkant en andersom ook )quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niets. Ik vind het alleen typisch dat Apple zoiets bedenkt. Vrijwel iedereen maakt al jaren gebruik van microUSB en Apple bedenkt weer eens iets dat ze alleen zelf gebruiken (wat zijn de voordelen? Zijn ze er? Ik weet het oprecht niet) en weten het zo te spelen dat je alleen kabeltjes die zij verkopen kunt gebruiken. Kabeltjes waar ze enkele honderden procenten winst op maken.
En het leuke is, mensen slikken het ook nog. Ik kan er wel om lachen dat ze er mee weg komen.
Ja er zijn hele grote voordelen aan de lightning connector:quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niets. Ik vind het alleen typisch dat Apple zoiets bedenkt. Vrijwel iedereen maakt al jaren gebruik van microUSB en Apple bedenkt weer eens iets dat ze alleen zelf gebruiken (wat zijn de voordelen? Zijn ze er? Ik weet het oprecht niet)
Net als elke proprietary kabel en daar zijn er zat van.quote:en weten het zo te spelen dat je alleen kabeltjes die zij verkopen kunt gebruiken.
Dat valt wel mee. Ze kopen er voornamelijk garantie mee af voor schade die niet door apple veroorzaakt wordt.quote:Kabeltjes waar ze enkele honderden procenten winst op maken.
Het is geen kwestie van 'slikken' want er zitten behoorlijke voordelen aan lightning boven usb. Daarnaast gebruikt apple hun standaarden zo lang dat dat niet echt een argument hoeft te zijn. In de hele levensduur van de 30 pins kabel hebben andere fabrikanten meerdere proprietary standaarden EN meerdere USB standaarden gebruikt.quote:En het leuke is, mensen slikken het ook nog. Ik kan er wel om lachen dat ze er mee weg komen.
Duidelijk. Begrijpelijke keuze van Apple.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja er zijn hele grote voordelen aan de lightning connector:
http://www.businessinside(...)-vs-micro-usb-2012-9
Ik kan mijn HTC gewoon opladen met mijn Kindle-kabeltje hoor? Of bedoel je dat niet?quote:[..]
Net als elke proprietary kabel en daar zijn er zat van.
Staat ie wel op 'Meest recent' ipv 'Topverslagen'?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn Facebook geeft geen nieuwe berichten op iPad wel op iPhone . Terwijl ik via pc bijgewerkt hebt. Ik baal.
Sasmung gebruikte voor zijn tabs ook een proprietary kabel. Ik bedoel dat apple niet de enige is. En apple lijkt er dan nog WEL een doel mee te hebben behalve geld verdienen in tegenstelling tot vele andere fabrikanten waarbij de prorpietary kabel geen meerwaarde biedt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Duidelijk. Begrijpelijke keuze van Apple.
[..]
Ik kan mijn HTC gewoon opladen met mijn Kindle-kabeltje hoor? Of bedoel je dat niet?
Op de iphone in de browser onderaan het scherm tikken. Er komt een statusbalk. Tik nu op de 2 blauwe vakjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Blester het volgende:
Hoe kun je nou eigenlijk tussen die verschillende tabbladen wisselen met die nieuwe optie? Heb die optie nog nergens kunnen vinden namelijk.
Ook best groot, of althans breed:quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef Ener-G het volgende:
Als je de stekker van micro usb 3 ziet begrijp je waarom Apple zn eigen stekker heeft bedacht
[ afbeelding ]
Ik bestel em wel via internet..quote:
In de UK is het ook niet beschikbaar. Wanneer is de 5s in NL te koop danquote:
Nog niet bekend.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de UK is het ook niet beschikbaar. Wanneer is de 5s in NL te koop dan
Aha! Nou, wie weet straks na de update welquote:
Ik heb ook een Chinese kabel, en krijg wel de melding dat het geen origineel Lighting product is ofzo, maar volgens mij laadt de iPhone nog wel op...?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:06 schreef Sloggi het volgende:
Mijn vriendin heeft iOS 7 geïnstalleerd. Werkt haar Chinese lightningkabel niet meer.
Alleen Applekabels werken nog.![]()
![]()
Hier geen Chinese, maar wel een nepkabel, geen melding, laadt gewoon op.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:14 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb ook een Chinese kabel, en krijg wel de melding dat het geen origineel Lighting product is ofzo, maar volgens mij laadt de iPhone nog wel op...?
Er is geen Europese standaardisering van laadsnoeren. Er is alleen een dringende advies miniUSB te gebruiken. En wanneer te weinig fabrikanten hier gehoor aangeven gaat de EU het voorschrijven.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:11 schreef Rickario het volgende:
Waarom moet Apple trouwens niet meedoen met EU richtlijnen rond standaardisatie van laadsnoeren?
Zou wel eens december kunnen worden, of na de keynote 15 oktober.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wanneer ligtie hier in de winkels ?
Update dan OTA..quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:09 schreef freud het volgende:
Het is weer eens zover. IOS7 update van iPad kan niet netjes in 1x goed gaan, maar moet weer via recovery en dan update. Op een of andere manier verneukt itunes de apple driver bij een upgrade, waardoor windows de connectie kwijt is, en itunes denkt dat je je ipad disconnected hebt. Leuk al die nieuwe telefoons, maar wanneer zorgen ze eens dat itunes op windows goed werkt?
En na de update van de Store is in Nederland nog steeds niets bekend. Slechte zaakquote:Dispatched: October
In de NL-store kan je momenteel alleen de 8 Gig 4S kopen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:11 schreef Stuart het volgende:
Als je de iPhone 5s hier (UK) besteld online wordt hij pas volgende maand verstuurd. Lekker vaag
[..]
En na de update van de Store is in Nederland nog steeds niets bekend. Slechte zaak
http://www.iphoneclub.nl/(...)one-5s-en-iphone-5c/quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:31 schreef Pino112 het volgende:
Aardig druk in Oberhausen zo te lezen. Koln is rustiger.
Marcel Maijer snapt het niet.twitter:MarcelMaijer twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 09:38:38@sanderdeheer Waarom gaan mensen uren in een rij staan voor een telefoon die nauwelijks noviteiten bevat? #wetvanderemmendevoorsprong... reageer retweet
Ja, hij heeft geen "innovaties" zoals met je hand over het scherm kunnen zweven of een half-werkende ogen-volgen functionaliteit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Marcel Maijer snapt het niet.twitter:MarcelMaijer twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 09:38:38@sanderdeheer Waarom gaan mensen uren in een rij staan voor een telefoon die nauwelijks noviteiten bevat? #wetvanderemmendevoorsprong... reageer retweet
Tevens:
[ afbeelding ]
Dat had ik ook. Totaal geen belang bij het bericht maar toch kwam er wel een melding van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:29 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb nu al 2x dat er een random tweet van iemand (die ik trouwens wel volg) in mn notifications heb staan, en ook op mn lockscreen verschijnt. Ikzelf word ook niet gemention-ed dus ben benieuwd wat de reden hiervan is.
Trouwens alleen op m'n iPhone, niet op de iPad, en de tweets kan ik in de Twitter app zelf ook niet terugvinden in m'n mentions/interactions oid.
Dat is de Apple store naast het Louvre denk ik, of niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:42 schreef Aether het volgende:
Frankrijk
http://www.mac4ever.com/a(...)-fois-c-est-la-foule
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oa ja. Die foto's zijn van meerdere locaties.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:00 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat is de Apple store naast het Louvre denk ik, of niet?
Mja, dat werkt weer niet lekker als je je Win7 installatie goed beveiligd. Nu gelukt na restore. Heb alle muziek die ik op mijn devices heb staan nu maar via sync mappen gedaan, zodat ik niet elke update hoef te zoeken welke muziek er ook al weer op stond.quote:
Wellicht staat je berichtgeving aan voor deze persoon. Ga eens naar zijn account op je iPhone, onder het getal met de aantal tweets staat een poppetje waar je op kan klikken. Daar kun je iemand blokkeren maar ook de berichtgeving aan of uit zetten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:29 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb nu al 2x dat er een random tweet van iemand (die ik trouwens wel volg) in mn notifications heb staan, en ook op mn lockscreen verschijnt. Ikzelf word ook niet gemention-ed dus ben benieuwd wat de reden hiervan is.
Trouwens alleen op m'n iPhone, niet op de iPad, en de tweets kan ik in de Twitter app zelf ook niet terugvinden in m'n mentions/interactions oid.
Hmm zou kunnen. Heb het voor deze twee personen uitgezet. Kan mij alleen niet herinneren dat ik het ooit heb aangezet, en als ik random andere personen langs ga staat het overal uit. Anyway thanksquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wellicht staat je berichtgeving aan voor deze persoon. Ga eens naar zijn account op je iPhone, onder het getal met de aantal tweets staat een poppetje waar je op kan klikken. Daar kun je iemand blokkeren maar ook de berichtgeving aan of uit zetten.
Meneer Cook zit ook op Twitter.twitter:tim_cook twitterde op vrijdag 20-09-2013 om 21:02:22Visited Retail Stores in Palo Alto today. Seeing so many happy customers reminds us of why we do what we do. reageer retweet
klopt inderdaad (ipad)quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie bij de update ook dat je nu op het forum in je reactie alle emoticons niet meer ziet?
BUG / [MOBILE] TouchPhone forumlayout #26 -nieuwe versie in de planningquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Irritant. Is er wat aan te doen? Hier ook op Ipad ja.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie bij de update ook dat je nu op het forum in je reactie alle emoticons niet meer ziet?
Ja nondeju zeg!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh die, onder het reactieveld.
Gewoon de codes uit je hoofd weten.
heb ik ook last van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh die, onder het reactieveld.
Gewoon de codes uit je hoofd weten.
Ik zie ze wel op iPad en iPhone! Enkele zijn wel weg op iPad. De ja en nee smileys's.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik begrijp niet dat ze alle stock-apps gedeskeuomorfist hebben, maar ibooks niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
iBooks icoontje valt echt vreselijk uit de toon nu.
I LOL'dquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.tuaw.com/2013/(...)-it-always-has-been/
Komt waarschijnlijk nog wel denk ik, maar dit komt heel lui over.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp niet dat ze alle stock-apps gedeskeuomorfist hebben, maar ibooks niet.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Denk dat ze die bij het iPad event pas helemaal updaten en dat ze dan ook meteen nieuwe functies toevoegen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp niet dat ze alle stock-apps gedeskeuomorfist hebben, maar ibooks niet.
Tegelijk met iBooks voor Mavericks idd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
Denk dat ze die bij het iPad event pas helemaal updaten en dat ze dan ook meteen nieuwe functies toevoegen.
Was waarschijnlijk een respringquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:19 schreef blow... het volgende:
Huh? Ik was net gewoon een lekker potje clash of clans aan het spelen en er komt ineens een appeltje in beeld (dat wat je krijgt bij het opstarten) 20 seconden later komt het slide to unlock scherm weer naar voren met 37%battery (hij was dusniet uitgevallen en of leeg)
Hoe komt dit:?
hij voelt ook heel traag aan nu. Rebooten?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk een respring
Ja doe even een soft reset, home en sleep/wake ingedrukt houden totdat ie opnieuw opstartquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:48 schreef blow... het volgende:
[..]
hij voelt ook heel traag aan nu. Rebooten?
ah, okequote:Op zaterdag 21 september 2013 12:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja doe even een soft reset, home en sleep/wake ingedrukt houden totdat ie opnieuw opstart
Mooi artikel. Ik lees al niet eens meer de commentaren op macrumors of andere sites. Het is allemaal hetzelfde nablaten "Apple can't innovate", "Apple is doomed" en "Steve would have never released a plastic phone" spant de kroon.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan zijn ze er nog heel wat vergeten: geen apps, geen Flash, geen mms, geen copy/paste, geen multitasking, kan niet bellen, geen sd-kaart, geen bluetooth file transfer, geen open App Store, en ga zo maar doorquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
flash moet HTML5 worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:20 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En dan zijn ze er nog heel wat vergeten: geen apps, geen Flash, geen mms, geen copy/paste, geen multitasking, kan niet bellen, geen sd-kaart, geen bluetooth file transfer, geen open App Store, en ga zo maar door
Leuk artikel, maar ik moest eigenlijk nog het meest lachen om de latere toevoeging:quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe slecht lees je het artikel dan...quote:Just to be 100% clear (after seeing a few comments from confused readers), I know the iPhone isn't actually doomed.
Merk ik ook ! Vervelend.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:06 schreef blow... het volgende:
Ios 7 slurpt battery, geen idee war het aan ligt.
Vreten RAM, geen batterijquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:36 schreef AnneX het volgende:
Zojuist ontdekt hoe ik de geopende apps eruit zwiep![]()
Dubbelklikken...dan verschijnen de iconen en zwiep per stuk naar boven...poof.
Iemand zei mij dat de openstaande apps op de achtergrond de batterij leeg vreet.
For what its worth
Merci.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vreten RAM, geen batterij
maar als ze RAM vreten, vreten ze ook batterij, een iOS-apparaat in sleep-mode verbruikt ook batterijtijdquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vreten RAM, geen batterij
heb naast mijn iPod touch 5G ook mijn iPad 4 maar naar iOS 7 gezet, op de 1 of andere manier had mijn iPad iOS 7 gedownload en heb het maar er op gezet, ook omdat iOS 7 op mijn iPod het redelijk doetquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb nog niet geüpgraded naar iOS 7. Zijn er hier mensen die dat bewust nog niet doen of is het verstandiger om het toch maar te doen omdat je er niet aan ontkomt?
wat mis je dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:33 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
heb naast mijn iPod ook mijn iPad maar naar iOS 7 gezet, op de 1 of andere manier had mijn iPad iOS 7 gedownload en heb het maar er op gezet, ook omdat iOS 7 op mijn iPod het redelijk doet
jammer trouwens dat je je muziek app niet meer volledig kan benaderen via multitasking, alleen afspelen, scrollen en volumeregeling zijn in de nieuwe snelmenu nog overgebleven
Als je in control center op de titel drukt ga je naar de muziek app.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:33 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
heb naast mijn iPod ook mijn iPad maar naar iOS 7 gezet, op de 1 of andere manier had mijn iPad iOS 7 gedownload en heb het maar er op gezet, ook omdat iOS 7 op mijn iPod het redelijk doet
jammer trouwens dat je je muziek app niet meer volledig kan benaderen via multitasking, alleen afspelen, scrollen en volumeregeling zijn in de nieuwe snelmenu nog overgebleven
ook in lockscreen mode lukt het niet te scrollen en pauzeren, alleen volumeregeling doet het
inderdaad, bedanktquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als je in control center op de titel drukt ga je naar de muziek app.
Nee, zo werkt RAM niet. Wanneer je RAM vult, verbruikt het niet meer energie dan RAM wat leeg is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:23 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
maar als ze RAM vreten, vreten ze ook batterij, een iOS-apparaat in sleep-mode verbruikt ook batterijtijd
?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:06 schreef AnneX het volgende:
En ik zal vast nog meer vergeten zijn. Maar uiteindelijk kun je beter je apps niet sluiten.
# dus...
Hashtag je weet zellufquote:
Johquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
Apple Store Regent Street had al geen 5s zomaar te koop![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk elk jaar hetzelfde maar toch vind ik het wel leuk om dan even te kijken hoe druk het isquote:
Voelt het als Samsung?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Aan de 5C viel me vooral op dat het plastic echt kneiterhard en glimmend is.
Neequote:
Wandering?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef gohan16 het volgende:
Op 29 maart 2012 schreef gohan16:
Dear mr. Cook,
I was wandering why Apple does not fabricate an iPhone 3GS look, but with the internal hardware and screen of the iPhone 4 or iPhone 4S? I know that a lot of people prefer the looks en feel of the 3GS over the looks and feel of the iPhone 4/4S. That is the reason Apple still sells the 3GS, i guess.
I was just having this idea. I actually was expecting this 3GS(r) (r stands for retina) with the release of the 4S. Maybe you can or already adapted this idea.
Some feedback about iOS 5.1: please add the date on the pulldown menu. A camerabutton would also be nice.
With kind regard,
Gohan16
Ze gaan echt 5.1 niet meer verbeteren hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef gohan16 het volgende:
Op 29 maart 2012 schreef gohan16:
Dear mr. Cook,
I was wandering why Apple does not fabricate an iPhone 3GS look, but with the internal hardware and screen of the iPhone 4 or iPhone 4S? I know that a lot of people prefer the looks en feel of the 3GS over the looks and feel of the iPhone 4/4S. That is the reason Apple still sells the 3GS, i guess.
I was just having this idea. I actually was expecting this 3GS(r) (r stands for retina) with the release of the 4S. Maybe you can or already adapted this idea.
Some feedback about iOS 5.1: please add the date on the pulldown menu. A camerabutton would also be nice.
With kind regard,
Gohan16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |