Gewoon zoeken in de adresbalk. Nooit Chrome gebruikt? Of elke andere moderne browserquote:Op donderdag 19 september 2013 09:53 schreef Nashje het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik in Safari nu Google kan gebruiken? Ik mis dat zoekbalkje naast de adresbalk.
Mijn god. Dat ik daar zelf niet achter ben gekomenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon zoeken in de adresbalk. Nooit Chrome gebruikt? Of elke andere moderne browser?
Lijkt het probleem zelf wel een beetje op te lossen, meer mensen last van.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb soms ook dat de iPhone ineens niet zo hard trilt. De oplossing is dan voor mij om naar Instellingen > Geluiden te gaan, en daar het beltoonvolume lager te zetten, trillen bij belsignaal uit en aan te zetten, en dan het beltoonvolume weer hoger te zetten en trillen bij belsignaal wederom aan en uit te zetten.
Bij mij niet want ik heb iPhone4squote:Op donderdag 19 september 2013 09:21 schreef Alovenac het volgende:
Vanaf ios7 zal er ook een radio functie bij zitten toch? Iemand enig idee waar ik deze kan vinden, dat is mij nog niet gelukt!
Ik vond dat extra blokje ook wel handig, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon zoeken in de adresbalk. Nooit Chrome gebruikt? Of elke andere moderne browser?
Wat is er handig aan? iOS 6: Je tapt, je zoekt, je vindt. iOS 7: je tapt, je zoekt, je vindt. Werking is precies hetzelfde.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vond dat extra blokje ook wel handig, eerlijk gezegd.
Ho ho..niet te snel. Dit is ook hulp wat van pas komt.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:56 schreef Nashje het volgende:
Mijn god. Dat ik daar zelf niet achter ben gekomen. Sorry. Het is vroeg zullen we maar zeggen...
Thnx.
Ja blijkbaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:44 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zit nog op 5.1.1 op m'n Ipad en hij geeft als update alleen 6.1.3. Klopt het dat ik eerst daar naar moet updaten voordat ik naar 7 kan?
Het kan wel maar dan alleen naar 32-bit volgens mij.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan ook niet van XP naar W8. Heb je soms.
Langzame animaties is ergernis nummer 1.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:03 schreef eleusis het volgende:
Zijn er meer haters hier?
Ik vind de transities zo traag en overdreven flashy... Leuk dat je ikonen ziet vliegen bij home drukken maar waarom duurt het een seconde voordat home verschijnt.
Aan kleine laag-contrast tekstlinkjes en geabstraheerde mini-ikonen in plaats van grote, goed gedefinieerde, knoppen met diepte die actie suggereren en dikke mannenvingers faciliteren, heb ik sowieso dikke schijt...
Notificaties die dan weer zo hoog zijn dat ze functieknoppen in apps verbergen
Over het kleurgebruik en de dunne, kleine, lettertjes kun je twisten I guess.
Ik vind het tot op heden een kutupdate en hoop dat er snel een .1 komt die iig de trage home-knop fixt, die geeft mij echt AIDS.
Nou, de dunne letters wel. Wel lekker dat de browser nu wachtwoorden onthoudt.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Langzame animaties is ergernis nummer 1.
De rest kan ik me niet in vinden eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |