Ik heb ook altijd vet veel zin in een nieuwe iPhone. En dan heb ik 'm en dan denk ik na 10 minuten, oh ja, op wat snelheid na is hij eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op donderdag 19 september 2013 03:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die hond wil die andere, nieuwere bal, ondanks dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft vergeleken met de bal die hij al heeft
Zo is het ook elke keer als er een nieuwe iPhone of ander Apple product uit komt
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:03 schreef dj_ko het volgende:
Hoe kan ik weer terug naar ios6? vind 7 maar lelijk......
De oude designer ja.quote:
Internet Explorer?quote:Op donderdag 19 september 2013 08:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
De oude designer ja.
Net in de bus hoorde ik ook meisjes praten over IE-OS 7. Nouja, ik ken mensen die een update angst hebben dus geen probleem als ze het verkeerd uitspreken. Ze waren nog best aantrekkelijk ook.
quote:Op donderdag 19 september 2013 03:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die hond wil die andere, nieuwere bal, ondanks dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft vergeleken met de bal die hij al heeft
Zo is het ook elke keer als er een nieuwe iPhone of ander Apple product uit komt
Kei fijn Cee, dat je nu eindelijk iOS.7 hebtquote:Op donderdag 19 september 2013 07:48 schreef Cee het volgende:
Vanochtend eindelijk best snel de boel geïnstalleerd gekregen. Laat ik het zo zeggen, ik moet nog wennen aan al dat plats.
iTunes Radio, streaming radio, soort Pandorra / Spotify. Nog niet beschikbaar in Nederland.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:21 schreef Alovenac het volgende:
Vanaf ios7 zal er ook een radio functie bij zitten toch? Iemand enig idee waar ik deze kan vinden, dat is mij nog niet gelukt!
Prima dan niet... tot nu toe (sinds iOS 5 beta's en GM's) zijn ze allemaal uiteindelijk allemaal bij mij verlopen. En ik heb zelf een Dev account dus via duistere wegen heb ik ze toen niet geïnstalleerd.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. Maar goed, doe wat je wilt doen, het is alleen redelijk zinloos. Vergelijk de .ipsw die je van Apple zometeen downloadt maar met de GM die je al hebt, hij zal precies even groot zijn.
Een GM verloopt niet. Beta's verlopen. Of kletsen deze mensen allemaal uit hun nek?quote:Op donderdag 19 september 2013 09:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Prima dan niet... tot nu toe (sinds iOS 5 beta's en GM's) zijn ze allemaal uiteindelijk allemaal bij mij verlopen. En ik heb zelf een Dev account dus via duistere wegen heb ik ze toen niet geïnstalleerd.
En Jelly Bean als geheel zit sinds november 2012 nog maar op 45% o.i.d.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou iphone was gisterenavond in een uurtje gedaan, vanmorgen werd ik wakker en iPad was ook klaar. Eenvoudige installatie.
Overigens staat iOS7 nu al op 13.5% van alle iOS devices. Binnen 12 uurDe laatste versie van android zit na een maand op 8.5%
Soortgelijke ervaring hier, maar ik vind iOS 7 nog altijd niet top.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:15 schreef nietzman het volgende:
Ik was er in het begin niet helemaal bij, dat iOS7, maar na een paar dagen voelde iOS6 echt heel erg gedateerd aan. Ik ben om.
Oke thanks!quote:Op donderdag 19 september 2013 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
iTunes Radio, streaming radio, soort Pandorra / Spotify. Nog niet beschikbaar in Nederland.
Ik heb soms ook dat de iPhone ineens niet zo hard trilt. De oplossing is dan voor mij om naar Instellingen > Geluiden te gaan, en daar het beltoonvolume lager te zetten, trillen bij belsignaal uit en aan te zetten, en dan het beltoonvolume weer hoger te zetten en trillen bij belsignaal wederom aan en uit te zetten.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:51 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oke thanks!
De iphone 5 lijkt wel minder hard te trillen bij berichten. Was het bij deze ios7 nou ook mogelijk om dit zelf aan te passen, zo ja waar?
Verder vind ik het persoonlijk wel een hele vooruitgang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |