Merk ik ook ! Vervelend.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:06 schreef blow... het volgende:
Ios 7 slurpt battery, geen idee war het aan ligt.
Vreten RAM, geen batterijquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:36 schreef AnneX het volgende:
Zojuist ontdekt hoe ik de geopende apps eruit zwiep![]()
Dubbelklikken...dan verschijnen de iconen en zwiep per stuk naar boven...poof.
Iemand zei mij dat de openstaande apps op de achtergrond de batterij leeg vreet.
For what its worth
Merci.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vreten RAM, geen batterij
maar als ze RAM vreten, vreten ze ook batterij, een iOS-apparaat in sleep-mode verbruikt ook batterijtijdquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vreten RAM, geen batterij
heb naast mijn iPod touch 5G ook mijn iPad 4 maar naar iOS 7 gezet, op de 1 of andere manier had mijn iPad iOS 7 gedownload en heb het maar er op gezet, ook omdat iOS 7 op mijn iPod het redelijk doetquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb nog niet geüpgraded naar iOS 7. Zijn er hier mensen die dat bewust nog niet doen of is het verstandiger om het toch maar te doen omdat je er niet aan ontkomt?
wat mis je dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:33 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
heb naast mijn iPod ook mijn iPad maar naar iOS 7 gezet, op de 1 of andere manier had mijn iPad iOS 7 gedownload en heb het maar er op gezet, ook omdat iOS 7 op mijn iPod het redelijk doet
jammer trouwens dat je je muziek app niet meer volledig kan benaderen via multitasking, alleen afspelen, scrollen en volumeregeling zijn in de nieuwe snelmenu nog overgebleven
Als je in control center op de titel drukt ga je naar de muziek app.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:33 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
heb naast mijn iPod ook mijn iPad maar naar iOS 7 gezet, op de 1 of andere manier had mijn iPad iOS 7 gedownload en heb het maar er op gezet, ook omdat iOS 7 op mijn iPod het redelijk doet
jammer trouwens dat je je muziek app niet meer volledig kan benaderen via multitasking, alleen afspelen, scrollen en volumeregeling zijn in de nieuwe snelmenu nog overgebleven
ook in lockscreen mode lukt het niet te scrollen en pauzeren, alleen volumeregeling doet het
inderdaad, bedanktquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als je in control center op de titel drukt ga je naar de muziek app.
Nee, zo werkt RAM niet. Wanneer je RAM vult, verbruikt het niet meer energie dan RAM wat leeg is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:23 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
maar als ze RAM vreten, vreten ze ook batterij, een iOS-apparaat in sleep-mode verbruikt ook batterijtijd
?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:06 schreef AnneX het volgende:
En ik zal vast nog meer vergeten zijn. Maar uiteindelijk kun je beter je apps niet sluiten.
# dus...
Hashtag je weet zellufquote:
Johquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
Apple Store Regent Street had al geen 5s zomaar te koop![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk elk jaar hetzelfde maar toch vind ik het wel leuk om dan even te kijken hoe druk het isquote:
Voelt het als Samsung?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Aan de 5C viel me vooral op dat het plastic echt kneiterhard en glimmend is.
Neequote:
Wandering?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef gohan16 het volgende:
Op 29 maart 2012 schreef gohan16:
Dear mr. Cook,
I was wandering why Apple does not fabricate an iPhone 3GS look, but with the internal hardware and screen of the iPhone 4 or iPhone 4S? I know that a lot of people prefer the looks en feel of the 3GS over the looks and feel of the iPhone 4/4S. That is the reason Apple still sells the 3GS, i guess.
I was just having this idea. I actually was expecting this 3GS(r) (r stands for retina) with the release of the 4S. Maybe you can or already adapted this idea.
Some feedback about iOS 5.1: please add the date on the pulldown menu. A camerabutton would also be nice.
With kind regard,
Gohan16
Ze gaan echt 5.1 niet meer verbeteren hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef gohan16 het volgende:
Op 29 maart 2012 schreef gohan16:
Dear mr. Cook,
I was wandering why Apple does not fabricate an iPhone 3GS look, but with the internal hardware and screen of the iPhone 4 or iPhone 4S? I know that a lot of people prefer the looks en feel of the 3GS over the looks and feel of the iPhone 4/4S. That is the reason Apple still sells the 3GS, i guess.
I was just having this idea. I actually was expecting this 3GS(r) (r stands for retina) with the release of the 4S. Maybe you can or already adapted this idea.
Some feedback about iOS 5.1: please add the date on the pulldown menu. A camerabutton would also be nice.
With kind regard,
Gohan16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |