Scheelt data.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
[..]
Vanuit Tweetbot? Nee dan niet volgens mij.
Snap niet waarom dat ze zo gemaakt hebben dat die foto's zo enorm slecht worden.
Raar. Je zou toch verwachten dat Tweetbot bijvoorbeeld dezelfde API functies gebruikt om die foto erop te zetten. Apart! Ook al even zitten Googlen en naar de instellingen zitten zoeken, maar kan ook niets vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
[..]
Vanuit Tweetbot? Nee dan niet volgens mij.
Snap niet waarom dat ze zo gemaakt hebben dat die foto's zo enorm slecht worden.
Maar de servers van Twitter wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen 3G dus dat maakt me niet uit.
Razende apenaids dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar de servers van Twitter wel.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Wat een dramatische kwaliteit hebben foto's/screenshots trouwens als je ze direct deelt vanuit 'Foto's' op bijv Twitter.
[ afbeelding ]als je het vergelijkt met het origineel:
Zelfde probleem hier! Ik stuurde wat screenshots naar mijn zus toe via whatsapp en ze zien er niet uit T_T Probeer ik te showen hoe mooi het is geworden, krijg je zo'n lage resolutie kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De reso valt nog wel relatief mee, 1024*768. De kwaliteit is gewoon bagger.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier! Ik stuurde wat screenshots naar mijn zus toe via whatsapp en ze zien er niet uit T_T Probeer ik te showen hoe mooi het is geworden, krijg je zo'n lage resolutie
Denk eerder richting 4 dollar. Die authenticatiechip was erg duur. Dan nog alle keuringen en verscheping, zit je aan een kostprijs van ergens tussen de 5 en 7 dollar.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Twee euro vijftig dan, ook goed.
Faal van mij, ik had ze door de war gehaaldquote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De reso valt nog wel relatief mee, 1024*768. De kwaliteit is gewoon bagger.
Niets. Ik vind het alleen typisch dat Apple zoiets bedenkt. Vrijwel iedereen maakt al jaren gebruik van microUSB en Apple bedenkt weer eens iets dat ze alleen zelf gebruiken (wat zijn de voordelen? Zijn ze er? Ik weet het oprecht niet) en weten het zo te spelen dat je alleen kabeltjes die zij verkopen kunt gebruiken. Kabeltjes waar ze enkele honderden procenten winst op maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denk eerder richting 4 dollar. Die authenticatiechip was erg duur. Dan nog alle keuringen en verscheping, zit je aan een kostprijs van ergens tussen de 5 en 7 dollar.
Maar goed, wat maakt dat uit?
usb 3.0, kan omgedraaid worden (qua erin steken, bovenkant is onderkant en andersom ook )quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niets. Ik vind het alleen typisch dat Apple zoiets bedenkt. Vrijwel iedereen maakt al jaren gebruik van microUSB en Apple bedenkt weer eens iets dat ze alleen zelf gebruiken (wat zijn de voordelen? Zijn ze er? Ik weet het oprecht niet) en weten het zo te spelen dat je alleen kabeltjes die zij verkopen kunt gebruiken. Kabeltjes waar ze enkele honderden procenten winst op maken.
En het leuke is, mensen slikken het ook nog. Ik kan er wel om lachen dat ze er mee weg komen.
Ja er zijn hele grote voordelen aan de lightning connector:quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niets. Ik vind het alleen typisch dat Apple zoiets bedenkt. Vrijwel iedereen maakt al jaren gebruik van microUSB en Apple bedenkt weer eens iets dat ze alleen zelf gebruiken (wat zijn de voordelen? Zijn ze er? Ik weet het oprecht niet)
Net als elke proprietary kabel en daar zijn er zat van.quote:en weten het zo te spelen dat je alleen kabeltjes die zij verkopen kunt gebruiken.
Dat valt wel mee. Ze kopen er voornamelijk garantie mee af voor schade die niet door apple veroorzaakt wordt.quote:Kabeltjes waar ze enkele honderden procenten winst op maken.
Het is geen kwestie van 'slikken' want er zitten behoorlijke voordelen aan lightning boven usb. Daarnaast gebruikt apple hun standaarden zo lang dat dat niet echt een argument hoeft te zijn. In de hele levensduur van de 30 pins kabel hebben andere fabrikanten meerdere proprietary standaarden EN meerdere USB standaarden gebruikt.quote:En het leuke is, mensen slikken het ook nog. Ik kan er wel om lachen dat ze er mee weg komen.
Duidelijk. Begrijpelijke keuze van Apple.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja er zijn hele grote voordelen aan de lightning connector:
http://www.businessinside(...)-vs-micro-usb-2012-9
Ik kan mijn HTC gewoon opladen met mijn Kindle-kabeltje hoor? Of bedoel je dat niet?quote:[..]
Net als elke proprietary kabel en daar zijn er zat van.
Staat ie wel op 'Meest recent' ipv 'Topverslagen'?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn Facebook geeft geen nieuwe berichten op iPad wel op iPhone . Terwijl ik via pc bijgewerkt hebt. Ik baal.
Sasmung gebruikte voor zijn tabs ook een proprietary kabel. Ik bedoel dat apple niet de enige is. En apple lijkt er dan nog WEL een doel mee te hebben behalve geld verdienen in tegenstelling tot vele andere fabrikanten waarbij de prorpietary kabel geen meerwaarde biedt.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Duidelijk. Begrijpelijke keuze van Apple.
[..]
Ik kan mijn HTC gewoon opladen met mijn Kindle-kabeltje hoor? Of bedoel je dat niet?
Op de iphone in de browser onderaan het scherm tikken. Er komt een statusbalk. Tik nu op de 2 blauwe vakjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:26 schreef Blester het volgende:
Hoe kun je nou eigenlijk tussen die verschillende tabbladen wisselen met die nieuwe optie? Heb die optie nog nergens kunnen vinden namelijk.
Ook best groot, of althans breed:quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef Ener-G het volgende:
Als je de stekker van micro usb 3 ziet begrijp je waarom Apple zn eigen stekker heeft bedacht
[ afbeelding ]
Ik bestel em wel via internet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |