Wat is er met jou? iOS 7 is al 3 maanden geleden aangekondigd, kom je onder een steen vandaan?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:00 schreef blow... het volgende:
Wow. Als je met 1 vinger naar boven veegt vanuit midden in het scherm krihg je nog meer functies
Wat een onzin als je gisteravond zoals ik iOS.7 hebt geïnstalleerd kun je niet weten wat voor nieuwe dingen je gaat ontdekken.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef Merkie het volgende:
Wat is er met jou? iOS 7 is al 3 maanden geleden aangekondigd, kom je onder een steen vandaan?
Uuhhh niet iedereen is bètatester, nerdboiiiiquote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat is er met jou? iOS 7 is al 3 maanden geleden aangekondigd, kom je onder een steen vandaan?
Dus? Beta kan elke debiel installerenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uuhhh niet iedereen is bètatester, nerdboiiii
rechtsonder op de 2 vierkantjes touchenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:21 schreef Vermecelli het volgende:
Hoe krijg ik in Safari zo'n mooi overzichtje van al mijn openstaande tabbladen?
Waar?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rechtsonder op de 2 vierkantjes touchen
welke vierkantjes?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rechtsonder op de 2 vierkantjes touchen
rechtsonder in de browserbalk. Als er geen browserbalk staat (want safari onder iOS7 minimaliseert zo veel mogelijk tijdens browsen) even onderaan het scherm tikken en de balk verschijntquote:
Ik kan tikken wat ik wil op mijn iPad, maar ik krijg geen balk.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
rechtsonder in de browserbalk. Als er geen browserbalk staat (want safari onder iOS7 minimaliseert zo veel mogelijk tijdens browsen) even onderaan het scherm tikken en de balk verschijnt
vandaarquote:Op donderdag 19 september 2013 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de ipad heb je toch gewoon tabs in je browserscherm
Klopt wel gemakkelijk .quote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een nieuw tabblad openen geeft je nu wel je favorieten. Dat is dan wel weer handig.
M'n iPad 3 lijkt prima te werken met iOS 7, heb alleen de indruk dat het dynamic wallpaper nogal uit de accu slurpt.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:41 schreef RvLaak het volgende:
iOS loopt lekker op de iPhone5... iPad2 nog niet geüpdate. Ik hoor wisselende verhalen over de snelheid van het apparaat na de update... Wat zijn de ervaringen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |