? Hoezo?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:55 schreef TwyLight het volgende:
Hey, hadden wij trouwens niet afgesproken dat jij dit topic zou vermijden?
3 gig is de iphone, ipad geen idee. De software is bijna 1 GBquote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef Operc het volgende:
Is de update even groot voor iPad als voor iPhone? (Qua ruimte die je vrij moet hebben voor de installatie.)
Ik denk dat ik de icons ga natekenen, uit ga knippen en op m'n scherm ga plakken.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef blow... het volgende:
Hoe doen jullie dat zo snel? Ik moet nog heel lang.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de icons ga natekenen, uit ga knippen en op m'n scherm ga plakken.
Apple heeft het juiste gedaan denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:53 schreef TwyLight het volgende:
Raar is dat eigenlijk he, dat iets er direct zo verouderd uit kan zien terwijl je er even geleden nog geen enkel probleem mee had
Langer dan een paar minuten doen over een system updatequote:
android heeft geen vooruitgang VIND IK.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:15 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Langer dan een paar minuten doen over een system update
Laat staan een paar uur
939 MB hier, voor ipad 3. OTA dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef Operc het volgende:
Is de update even groot voor iPad als voor iPhone? (Qua ruimte die je vrij moet hebben voor de installatie.)
Wat wil je doen, het als vibo gebruiken? Er bestaan goedkopere ...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:13 schreef JoelBaka het volgende:
Jeetje, het downloaden duurt gewoon nog steeds eeuwen xD Beetje jammer, maar anders probeer ik het morgen wel weer. Wel heel vaag trouwens dat op mijn iPhone stond dat de update 2,9 GB was en nu ik aan het downloaden ben in iTunes staat er maar 1,12 GBIk heb maar even een herstel gedaan want er stond dik 1 GB aan overig op die ik niet weg kreeg
![]()
Oh en waarom hebben ze in hemelsnaam een iPhone 4S 8GB gemaakt die ze promoten met iOS 7 erop als de update de helft van je geheugen in neemt? (Realistisch geheugen is 6,36GB)
Volgens mij ben ik echt achterlijk dat ik met mn iPhone 4 8GB aan het updaten ben
Edit:
Woh shit, ik zie net dat je met iOS 7 een vibreer ritme kan instellen! Geweldig![]()
dat kan ios 6 toch ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat wil je doen, het als vibo gebruiken? Er bestaan goedkopere ...
fokkers die hun zolderkamer verlatenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Bah, ik ben al 3 uur en een kwartier aan het proberen om iOS 7 op mijn iPad te krijgen. Eerst duurde het 6 uur; nadat ik van de zolder naar beneden ben gelopen was 't in 10 minuten gepiept alleen wil 'ie nu niets installeren want "Software Update is niet beschikbaar".
Teringding
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat wil je doen, het als vibo gebruiken? Er bestaan goedkopere ...
Serieus o.o Jeetje, dat heb ik echt totaal gemist.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef blow... het volgende:
[..]
dat kan ios 6 toch ook?
Ohja, ik ken al mijn contacten aan het vibratieritme.
Had ik ook, herstart verhielp is. In totaal 1.5 uur mee bezig geweest nu en heb m erop. Je mist er niets aan in ieder geval.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Bah, ik ben al 3 uur en een kwartier aan het proberen om iOS 7 op mijn iPad te krijgen. Eerst duurde het 6 uur; nadat ik van de zolder naar beneden ben gelopen was 't in 10 minuten gepiept alleen wil 'ie nu niets installeren want "Software Update is niet beschikbaar".
Teringding
ik moet nog 2 uur en ben al lang bezieg. Hrstarten of wachten?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Had ik ook, herstart verhielp is. In totaal 1.5 uur mee bezig geweest nu en heb m erop. Je mist er niets aan in ieder geval.
Heb al zeker zes keer opnieuw opgestart. Belachelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Had ik ook, herstart verhielp is. In totaal 1.5 uur mee bezig geweest nu en heb m erop. Je mist er niets aan in ieder geval.
Wel wat lichtjes de achtergrond. Maar ziet er netjes uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:52 schreef Jano9 het volgende:
iOS 7 is geïnstalleerd, echt super update
Alles werkt gewoon net wat mooier en ziet er heel fris uit
Ja want miljoenen telefoons tegelijk updaten is peanutsquote:Op woensdag 18 september 2013 22:15 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Langer dan een paar minuten doen over een system update
Laat staan een paar uur
Hoeveel procent van de momenteel in gebruik zijnde Android telefoons kunnen eigenlijk 4.3 draaien? Of 4 zelfs? Minder dan de helft. By far.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja want miljoenen telefoons tegelijk updaten is peanutsApple geeft tenminste alle telefoons direct de update ipv dat het eerst weer door 3rd parties moet gaan en "touchwiz" en noem het maar op eerst weer geupdate moet worden zelfs de iPhone 4 krijgt de update nog en die is al weer flink wat jaartjes oud
Oh ja? Bij mij niet. Ben helemaal opnieuw moeten beginnen, OTA via mijn iPad doet 'ie het niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Rickario het volgende:
Zo volgens mij hebben ze er een extra server bijgeknalt. Download schiet ineens op. In 10 minuten 40procent erbij
Ik kan niet zien hoe snel hij gaat via OTA. Best jammer.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Rickario het volgende:
Zo volgens mij hebben ze er een extra server bijgeknalt. Download schiet ineens op. In 10 minuten 40procent erbij
Omdat de hele wereld de update aan het binnen hengelen is?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik snap dit niet. Heb een vrij recente MacBook, 20mbps download snelheid, wáárom in godsnaam doet 'ie het dan niet fatsoenlijk?
Je zou verwachten dat Apple wel kwalitatief goede servers heeft voor zulke dingen![]()
Hoeveel serevers heb je nodig voor een miljard i devicesquote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik snap dit niet. Heb een vrij recente MacBook, 20mbps download snelheid, wáárom in godsnaam doet 'ie het dan niet fatsoenlijk?
Je zou verwachten dat Apple wel kwalitatief goede servers heeft voor zulke dingen![]()
Heeft niks met je eigen internet te maken, de servers zijn 'gewoon' overbelast. Ik had wel verwacht dat het langzamer zou gaan, maar 3 uur wachten ga ik niet doen, ik wacht wel tot morgen/vrijdag.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik ben deze aan het downloaden rechtreeks van de Apple servers met 24kb/squote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Ja, dôhquote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat de hele wereld de update aan het binnen hengelen is?
Ik heb automatisch bijwerken ff uitgezet. Dan staat ie weer goedquote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kun je je klok goed instellen ? Bij mij staat hij om 13:43
Je bedoelt automatisch updates ? Dat. Zet ik altijd uit!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb automatisch bijwerken ff uitgezet. Dan staat ie weer goed
Zie editquote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je bedoelt automatisch updates ? Dat. Zet ik altijd uit!
Dat hebben ze al. Akamai, zo'n beetje het grootste CDN op internet. Dit is bijna niet te voorkomen als er een half miljard devices tegelijk gaan updaten. Enige oplossing zou zijn regionaal/deviceafhankelijk verspreiden maar dan krijg je ook weer gezeur.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef freud het volgende:
Zou leuk zijn als Apple met hun iCloud een keer echt cloud gaat inzetten, zodat capaciteitsgezeur bij dit soort updatemomenten er niet meer is. Dit soort trage download en slecht bereikbaarheid is echt niet meer van deze tijd...
Ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Adolecens het volgende:
Heeft iemand iCloud Control Panel 3.0 voor Windows kunnen downloaden?
Die heeft er korte tijd opgestaan vanavond, ik kreeg een foutmelding bij het downloaden en nu staat 2.2 er weer op. (overigens ook foutmelding nu)
of doe mijn oplossingquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat hebben ze al. Akamai, zo'n beetje het grootste CDN op internet. Dit is bijna niet te voorkomen als er een half miljard devices tegelijk gaan updaten. Enige oplossing zou zijn regionaal/deviceafhankelijk verspreiden maar dan krijg je ook weer gezeur.
Best grappig, we zijn om hetzelfde moment begonnen met downloaden en ik zit al een aantal uurhier ..quote:
quote:
Jullie hadden gewoon de GM moeten downloadenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Denk 't, ja. Bij mij is het de eerste keer in bijna 4 uur dat ik langs authenticatie kom
Ben jij nou zo snel of ben ik nou zo traag? [/vangaal]quote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Best grappig, we zijn om hetzelfde moment begonnen met downloaden en ik zit al een aantal uurhier ..
achteraf wel ja, maaar ik dach effe slim te zijn en updategezeur te voorkomenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hadden gewoon de GM moeten downloaden.
Die is er al.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
5 pagina's vol verbazing dat het niet mogelijk is om een paar miljoen mensen tegelijk met volle snelheid een download van een Gigabyte aan te bieden.
Ik ben benieuwd of je morgen in de statistieken van de internetknooppunten een dikke piek kunt zien. Tot die tijd: pak een biertje en probeer het morgen nog een keer.
Welcome to my world. Alleen heb ik dat de afgelopen 3 uur non-stop gehadquote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef Rickario het volgende:
"Software update niet beschikbaar"
FFUUUUUUUUUUU GODVERRR DE GODVERR![]()
![]()
![]()
Wauw, dat is wel indrukwekkend.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is er al.
https://www.ams-ix.net/technical/statistics
nog steeds nietquote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef J.Appleseed het volgende:
Poe, poe. "Hello - Slide to set up"
Ah hij doet het nu. Zwart scherm met wit appeltjequote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Welcome to my world. Alleen heb ik dat de afgelopen 3 uur non-stop gehad
Als one more thing?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Cee het volgende:
Nog 1 uur.Ik eis dat m'n update op z'n minst met een persoonlijke post mortem welcome note van Jobs komt.
kun je hem nog wel gebruiken onder ios 6?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef J.Appleseed het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn iPad kan niet geactiveerd worden omdat de activatieservers niet bereikt kunnen worden.
Bij dezen een nette en vriendelijke "Fuck You", Apple
Graag. Desnoods met een daaropvolgende foutmelding.quote:
Ja, ik wilde alleen niet het risico lopen dat ik toch een aantal bugfixes misliep. Liever dan de 'echte' officiële versie.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Als jullie gewoon de GM geinstalleerd hadden had je nu geen problemen gehad.
Geen idee - denk eerlijk gezegd dat het dan daar bij de activatie ook doodloopt.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef blow... het volgende:
[..]
kun je hem nog wel gebruiken onder ios 6?
GM is altijd nog hetzelfde geweest.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, ik wilde alleen niet het risico lopen dat ik toch een aantal bugfixes misliep. Liever dan de 'echte' officiële versie.
Misschien is het een idee om een volgende release van iOS per continent uit te brengen in een paar dagen op rij.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef J.Appleseed het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn iPad kan niet geactiveerd worden omdat de activatieservers niet bereikt kunnen worden.
Bij dezen een nette en vriendelijke "Fuck You", Apple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |