maar iemand hier zij dat hij al gedowned kon wordenquote:
http://www.apple.com/itunes/download/quote:Op woensdag 18 september 2013 18:49 schreef blow... het volgende:
[..]
maar iemand hier zij dat hij al gedowned kon worden
De dmg is maar 708 bytes en stuk als ik 'm downloadquote:Op woensdag 18 september 2013 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.apple.com/itunes/download/
Oh dat is wel weinig. Ik heb de DMG van 225MB wel, maar als ik die ga uploaden ben je eventjes verder.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De dmg is maar 708 bytes en stuk als ik 'm download
IKOOKIKOOKIKOOK!!!!!quote:
herstellen via itunes of via die beta updaten naar de GMquote:Op woensdag 18 september 2013 18:59 schreef Sunri5e het volgende:
Bij mij zegt hij dat de software uptodate is. Maar ik heb Beta 6 van ios7 er op staan. Iemand een idee hoe ik hem naar de originele versie kan updaten?
Of de GM installeren schijnt ook de final release te zijn of terug gaan naar iOS 6 en dan updaten. Als developer zou je dat moeten weten natuurlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:59 schreef Sunri5e het volgende:
Bij mij zegt hij dat de software uptodate is. Maar ik heb Beta 6 van ios7 er op staan. Iemand een idee hoe ik hem naar de originele versie kan updaten?
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:59 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd naar alle haatreacties.
Trouwens:
"Een iOS7-beta in gebruik?
Gebruikte je een iOS7-beta? Dan kan je niet Over The Air updaten. Je dient je iPhone via iTunes te herstellen. Doe dit door je iPhone aan te sluiten en in iTunes niet te kiezen voor Zoek naar update maar voor Herstel iPhone. Let in dit geval extra op een goede backup van je content."
lees dan wat je moet doen ..quote:Op woensdag 18 september 2013 19:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik maak geen geintje want ik draai beta 6 dus wil wel weten of het klopt dat hij geen update ziet
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik maak geen geintje want ik draai beta 6 dus wil wel weten of het klopt dat hij geen update ziet
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd naar alle haatreacties.
Trouwens:
"Een iOS7-beta in gebruik?
Gebruikte je een iOS7-beta? Dan kan je niet Over The Air updaten. Je dient je iPhone via iTunes te herstellen. Doe dit door je iPhone aan te sluiten en in iTunes niet te kiezen voor Zoek naar update maar voor Herstel iPhone. Let in dit geval extra op een goede backup van je content."
Cee en Apple?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog alle tijd om me halverwege te bedenken dus.
Toen ik hem aandrukte duurde het letterlijk nog 16 minuten.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog alle tijd om me halverwege te bedenken dus.
"Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iphone 'Swetsenegger'. De gevraagde resource is niet gevonden"quote:
Ik denk dat de mijne zo ook uitklapt hahaquote:Op woensdag 18 september 2013 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iphone 'Swetsenegger'. De gevraagde resource is niet gevonden"
Ik lig er niet voor in de rij en ken alle ins en outs niet maar werk er dagelijks mee (grafisch ontwerper) dus het werkt gewoon het fijnst.quote:
Hmmm. Iemand een link naar de GM versie?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Of de GM installeren schijnt ook de final release te zijn of terug gaan naar iOS 6 en dan updaten. Als developer zou je dat moeten weten natuurlijk.
ik heb snachts in de rij gestaan voor mn ipadquote:Op woensdag 18 september 2013 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig er niet voor in de rij en ken alle ins en outs niet maar werk er dagelijks mee (grafisch ontwerper) dus het werkt gewoon het fijnst.Apple
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig er niet voor in de rij en ken alle ins en outs niet maar werk er dagelijks mee (grafisch ontwerper) dus het werkt gewoon het fijnst.Apple
Niks mis mee, gekken moeten er wezen.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb snachts in de rij gestaan voor mn ipad
OTA gebruiken.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
ipad 4 aangesloten "6.1.3 is de nieuwste versie"
lolquote:Op woensdag 18 september 2013 19:12 schreef Shogo het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik zolang heb gewacht met vorige releases.
[..]
OTA gebruiken.
Ben inmiddels in de wachtrij achteruit gegaan naar 7 uurtjes resterend… Yay
Doen ze ook, de hebberige nerds krijgen hem eerst. De mensen die het niet boeit krijgen hem later deze week.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom apple het niet gefaseerd beschikbaar stelt is me een raadsel.
Goed idee.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:17 schreef Q. het volgende:
Ik probeer het over een paar uur wel weer een keer.
Goh.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:25 schreef Koopsie het volgende:
Jezus, hij stopt gewoon ineens met downloaden
Dus leg eens uit waarom het niet mogelijk is. Gewoon omdat ik me verveel tijdens het wachten.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:36 schreef gelezwembroek het volgende:
Mensen die niet snappen dat het onmogelijk is om direct alle apparaten te updaten.
twitter:Traktor twitterde op woensdag 18-09-2013 om 18:53:12We recommend TRAKTOR DJ users don't update to iOS 7 yet due to some audio issues. Please read here for more info: http://t.co/DrUQT935eI reageer retweet
Wat gebeurd er als je met 100 miljoen mensen te gelijk op FOK! gaat?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:39 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dus leg eens uit waarom het niet mogelijk is. Gewoon omdat ik me verveel tijdens het wachten.
jupquote:Op woensdag 18 september 2013 19:16 schreef blow... het volgende:
Het is de schuld van het overlijden van jobs
No offensive, maar met jobs erbij ging alles soepeler
Dan kan Danny hoeren neuken en nooit meer werken.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je met 100 miljoen mensen te gelijk op FOK! gaat?
Heiligschennisquote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Blaxje het volgende:
ik stap over op android door dit gedoe. ben al 10 minuten bezig om alles aan de gang te krijgen
GA VERDOMME JE MOND SPOELEN O GIJ O GIJquote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Blaxje het volgende:
ik stap over op android door dit gedoe. ben al 10 minuten bezig om alles aan de gang te krijgen
Hé Renequote:Op woensdag 18 september 2013 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
GA VERDOMME JE MOND SPOELEN O GIJ O GIJ
Hoi! Ik wacht nog ff vier uur.quote:
Goed, maar die update mislukt steeds. Ik ga wel even masturberen, kom straks wel terugquote:Op woensdag 18 september 2013 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi! Ik wacht nog ff vier uur.
Hoe is het met jou dan <3<3
Ok. Ga je aan mij denken?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goed, maar die update mislukt steeds. Ik ga wel even masturberen, kom straks wel terug
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Blaxje het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef Blaxje het volgende:
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hij zit hier op 75 procent...
Nee aan je vaderquote:Op woensdag 18 september 2013 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. Ga je aan mij denken?![]()
Groetjes!
Ik nog vier uur.quote:
Jij houdt van oud grijs en kunstgebit. Getver.quote:
Bij mij opnieuw begonnen sinds 20 minuten..quote:Op woensdag 18 september 2013 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik nog vier uur.
2 over 19:00 begonnen
twitter:basvanderploeg twitterde op woensdag 18-09-2013 om 19:51:14Gaat het downloaden van de update niet goed of te langzaam? Download hem via http://t.co/rWstYM8XVg en update via iTunes > Alt + Update. reageer retweet
Bij mij ookquote:Op woensdag 18 september 2013 19:16 schreef andre347 het volgende:
Fout bij downloaden op iPad. iPhone heeft nog 10 minuten resterend.
ik heb hem.quote:
Ik heb hem ook, geef niet op!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:09 schreef Renesite het volgende:
Nog 5 uur.
Advies? Stoppen met downloaden?
Werkt nietquote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
twitter:basvanderploeg twitterde op woensdag 18-09-2013 om 19:51:14Gaat het downloaden van de update niet goed of te langzaam? Download hem via http://t.co/rWstYM8XVg en update via iTunes > Alt + Update. reageer retweet
Wat?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:05 schreef Blaxje het volgende:
Nice, iTunes 11.1 werkt met notification center
Klopt.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij en nieuwe song krijg je een notificatie. Was eerst toch niet?
Windows of Mac?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:20 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme wat heb ik een fucking schurfthekel aan iTunes![]()
Tig keer apps verwijdert, daarna gesynchroniseerd, kijk ik op mijn iPad, staat alles er nog
Winhoosquote:
Ja daar kan ik niks mee. Vertel me liever hoe ik mijn probleem opgelost krijgquote:
doe ik ook gewoon via iPad en iPhonequote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Funkel het volgende:
Gewoon via de iphone gedownload, binnen een uurtje stond ie er op
Ook al gehad.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:45 schreef Cee het volgende:
Nog 9 minuten. Hou vol!
-edit: foutmelding.
niceequote:Op woensdag 18 september 2013 21:03 schreef roy9 het volgende:
Godgloeiende wat duurt het lang.
Maar de ipad schijnt dus als nieuw aan te voelen?
Ja, het is echt indrukwekkend mooi.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:03 schreef roy9 het volgende:
Godgloeiende wat duurt het lang.
Maar de ipad schijnt dus als nieuw aan te voelen?
Nog 10 uur nu.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:45 schreef Cee het volgende:
Nog 9 minuten. Hou vol!
-edit: foutmelding.
Ja probeer iTunes heeft uiteindelijk nog wel 3 kwartier geduurd maar OTA stond bij mij nog op 3 uur dus alles is beter dan dat.quote:
had ik na het downloaden op mijn iPhone ook, gewoon blijven proberenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik krijg te lezen op iPad ! Deze software is niet beschikbaar.
Hij wil niet installeren op mn iPad, kan niet verificeren.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:05 schreef Dimens het volgende:
Hij is nu trouwens net binnen en klaar met installeren. Maar ik merk geen verschil.
Ja, same here.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:15 schreef Jano9 het volgende:
Sofware-update niet beschikbaar, probeer het later opnieuw
Heb hem wel binnen, dus maar hele tijd weer proberen
En dan? Via iTunes installeren of zo? Is dat de officiele dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:17 schreef Hyman het volgende:
http://technieuws.com/262(...)ios-7-ipad-en-iphone
Oh daar kan je em dus wel fatsoenlijk downloaden.
0.375 mbpsquote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef Dimens het volgende:
Gewoon allemaal traag internet, jullie. Zeker geen Airport?
niceequote:Op woensdag 18 september 2013 21:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het klok icoontje is ook dymanisch, loopt gelijk met de ingestelde tijd
En in safari kan je swipen tussen pagina's als je aan de randen swypt.
En de apps bewegen mee met het apparaat, of de achtergrond, maar het ziet echt super gelikt uit.
Ja maar er is een verschil tussen National Geographic kijken en zelf op safari gaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was toch allemaal allang bekend?
Live: https://mixpanel.com/trends/#report/ios_7twitter:Nahirk twitterde op woensdag 18-09-2013 om 21:33:55In little over 2 hours iOS 7 has a higher adoption rate than Android 4.3. Boom. reageer retweet
Bestand gedownload maar werkt ook nietquote:Op woensdag 18 september 2013 21:17 schreef Hyman het volgende:
http://technieuws.com/262(...)ios-7-ipad-en-iphone
Oh daar kan je em dus wel fatsoenlijk downloaden.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Live: https://mixpanel.com/trends/#report/ios_7twitter:Nahirk twitterde op woensdag 18-09-2013 om 21:33:55In little over 2 hours iOS 7 has a higher adoption rate than Android 4.3. Boom. reageer retweet
Kleine aanvulling; niet alleen in Safari.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
En in safari kan je swipen tussen pagina's als je aan de randen swypt.
Ik ben al sinds 7 uur aan het downloaden. Nu nog 9 uur zegt iequote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef Blester het volgende:
Download klaar maar krijg de foutmelding is not avaible at this time, net voor het installeren. Downloaden duurde een uurtje, maar hier hebben we nog weinig aan.
Ah, bn niet de enigequote:Op woensdag 18 september 2013 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 7 uur aan het downloaden. Nu nog 9 uur zegt ie
Heb ik gedaan. Het is gelukt ! Maar wat licht is de iPhone en iPadquote:Op woensdag 18 september 2013 21:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
had ik na het downloaden op mijn iPhone ook, gewoon blijven proberen
Ik ben niet zo heel erg up to date maar is 4.3 uberhaupt beschikbaar voor bv de galaxy enzo?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Vind dit wel tof om te lezen. Ben vanaf beta 1 al op iOS7 en was ook zo onder de indruk, maar dat gevoel ben nu ik al een tijdje kwijt. Vind het nu gewoon mooi maar weet al niet meer 'hoe het was'.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:46 schreef Shogo het volgende:
OMG wat een update. Alles voelt zo fris en nieuw maar ook vertrouwd. Klink bijna als Jony Ive hier maar ik vind het echt heel tof.
nee de androidsoldaatjes lopen nog met oude wapens, we nemen een handgeweer,quote:Op woensdag 18 september 2013 21:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg up to date maar is 4.3 uberhaupt beschikbaar voor bv de galaxy enzo?of is dat ook het probleem?
jij bent zeker zo'n nieuwe apple gebruiker sinds de iphone?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:51 schreef blow... het volgende:
[..]
nee de androidsoldaatjes lopen nog met oude wapens, we nemen een handgeweer,
Ios heeft al gewoon ingebouwde sentryguns
zo dus.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind dit wel tof om te lezen. Ben vanaf beta 1 al op iOS7 en was ook zo onder de indruk, maar dat gevoel ben nu ik al een tijdje kwijt. Vind het nu gewoon mooi maar weet al niet meer 'hoe het was'.
wattequote:Op woensdag 18 september 2013 21:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n nieuwe apple gebruiker sinds de iphone?
rebootn.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan ik die update ook annuleren of pauzeren?
? Hoezo?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:55 schreef TwyLight het volgende:
Hey, hadden wij trouwens niet afgesproken dat jij dit topic zou vermijden?
3 gig is de iphone, ipad geen idee. De software is bijna 1 GBquote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef Operc het volgende:
Is de update even groot voor iPad als voor iPhone? (Qua ruimte die je vrij moet hebben voor de installatie.)
Ik denk dat ik de icons ga natekenen, uit ga knippen en op m'n scherm ga plakken.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:10 schreef blow... het volgende:
Hoe doen jullie dat zo snel? Ik moet nog heel lang.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de icons ga natekenen, uit ga knippen en op m'n scherm ga plakken.
Apple heeft het juiste gedaan denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:53 schreef TwyLight het volgende:
Raar is dat eigenlijk he, dat iets er direct zo verouderd uit kan zien terwijl je er even geleden nog geen enkel probleem mee had
Langer dan een paar minuten doen over een system updatequote:
android heeft geen vooruitgang VIND IK.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:15 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Langer dan een paar minuten doen over een system update
Laat staan een paar uur
939 MB hier, voor ipad 3. OTA dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:00 schreef Operc het volgende:
Is de update even groot voor iPad als voor iPhone? (Qua ruimte die je vrij moet hebben voor de installatie.)
Wat wil je doen, het als vibo gebruiken? Er bestaan goedkopere ...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:13 schreef JoelBaka het volgende:
Jeetje, het downloaden duurt gewoon nog steeds eeuwen xD Beetje jammer, maar anders probeer ik het morgen wel weer. Wel heel vaag trouwens dat op mijn iPhone stond dat de update 2,9 GB was en nu ik aan het downloaden ben in iTunes staat er maar 1,12 GBIk heb maar even een herstel gedaan want er stond dik 1 GB aan overig op die ik niet weg kreeg
![]()
Oh en waarom hebben ze in hemelsnaam een iPhone 4S 8GB gemaakt die ze promoten met iOS 7 erop als de update de helft van je geheugen in neemt? (Realistisch geheugen is 6,36GB)
Volgens mij ben ik echt achterlijk dat ik met mn iPhone 4 8GB aan het updaten ben
Edit:
Woh shit, ik zie net dat je met iOS 7 een vibreer ritme kan instellen! Geweldig![]()
dat kan ios 6 toch ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat wil je doen, het als vibo gebruiken? Er bestaan goedkopere ...
fokkers die hun zolderkamer verlatenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Bah, ik ben al 3 uur en een kwartier aan het proberen om iOS 7 op mijn iPad te krijgen. Eerst duurde het 6 uur; nadat ik van de zolder naar beneden ben gelopen was 't in 10 minuten gepiept alleen wil 'ie nu niets installeren want "Software Update is niet beschikbaar".
Teringding
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat wil je doen, het als vibo gebruiken? Er bestaan goedkopere ...
Serieus o.o Jeetje, dat heb ik echt totaal gemist.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef blow... het volgende:
[..]
dat kan ios 6 toch ook?
Ohja, ik ken al mijn contacten aan het vibratieritme.
Had ik ook, herstart verhielp is. In totaal 1.5 uur mee bezig geweest nu en heb m erop. Je mist er niets aan in ieder geval.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Bah, ik ben al 3 uur en een kwartier aan het proberen om iOS 7 op mijn iPad te krijgen. Eerst duurde het 6 uur; nadat ik van de zolder naar beneden ben gelopen was 't in 10 minuten gepiept alleen wil 'ie nu niets installeren want "Software Update is niet beschikbaar".
Teringding
ik moet nog 2 uur en ben al lang bezieg. Hrstarten of wachten?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Had ik ook, herstart verhielp is. In totaal 1.5 uur mee bezig geweest nu en heb m erop. Je mist er niets aan in ieder geval.
Heb al zeker zes keer opnieuw opgestart. Belachelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Had ik ook, herstart verhielp is. In totaal 1.5 uur mee bezig geweest nu en heb m erop. Je mist er niets aan in ieder geval.
Wel wat lichtjes de achtergrond. Maar ziet er netjes uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:52 schreef Jano9 het volgende:
iOS 7 is geïnstalleerd, echt super update
Alles werkt gewoon net wat mooier en ziet er heel fris uit
Ja want miljoenen telefoons tegelijk updaten is peanutsquote:Op woensdag 18 september 2013 22:15 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Langer dan een paar minuten doen over een system update
Laat staan een paar uur
Hoeveel procent van de momenteel in gebruik zijnde Android telefoons kunnen eigenlijk 4.3 draaien? Of 4 zelfs? Minder dan de helft. By far.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja want miljoenen telefoons tegelijk updaten is peanutsApple geeft tenminste alle telefoons direct de update ipv dat het eerst weer door 3rd parties moet gaan en "touchwiz" en noem het maar op eerst weer geupdate moet worden zelfs de iPhone 4 krijgt de update nog en die is al weer flink wat jaartjes oud
Oh ja? Bij mij niet. Ben helemaal opnieuw moeten beginnen, OTA via mijn iPad doet 'ie het niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Rickario het volgende:
Zo volgens mij hebben ze er een extra server bijgeknalt. Download schiet ineens op. In 10 minuten 40procent erbij
Ik kan niet zien hoe snel hij gaat via OTA. Best jammer.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:31 schreef Rickario het volgende:
Zo volgens mij hebben ze er een extra server bijgeknalt. Download schiet ineens op. In 10 minuten 40procent erbij
Omdat de hele wereld de update aan het binnen hengelen is?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik snap dit niet. Heb een vrij recente MacBook, 20mbps download snelheid, wáárom in godsnaam doet 'ie het dan niet fatsoenlijk?
Je zou verwachten dat Apple wel kwalitatief goede servers heeft voor zulke dingen![]()
Hoeveel serevers heb je nodig voor een miljard i devicesquote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik snap dit niet. Heb een vrij recente MacBook, 20mbps download snelheid, wáárom in godsnaam doet 'ie het dan niet fatsoenlijk?
Je zou verwachten dat Apple wel kwalitatief goede servers heeft voor zulke dingen![]()
Heeft niks met je eigen internet te maken, de servers zijn 'gewoon' overbelast. Ik had wel verwacht dat het langzamer zou gaan, maar 3 uur wachten ga ik niet doen, ik wacht wel tot morgen/vrijdag.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik ben deze aan het downloaden rechtreeks van de Apple servers met 24kb/squote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Ja, dôhquote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat de hele wereld de update aan het binnen hengelen is?
Ik heb automatisch bijwerken ff uitgezet. Dan staat ie weer goedquote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kun je je klok goed instellen ? Bij mij staat hij om 13:43
Je bedoelt automatisch updates ? Dat. Zet ik altijd uit!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb automatisch bijwerken ff uitgezet. Dan staat ie weer goed
Zie editquote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je bedoelt automatisch updates ? Dat. Zet ik altijd uit!
Dat hebben ze al. Akamai, zo'n beetje het grootste CDN op internet. Dit is bijna niet te voorkomen als er een half miljard devices tegelijk gaan updaten. Enige oplossing zou zijn regionaal/deviceafhankelijk verspreiden maar dan krijg je ook weer gezeur.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef freud het volgende:
Zou leuk zijn als Apple met hun iCloud een keer echt cloud gaat inzetten, zodat capaciteitsgezeur bij dit soort updatemomenten er niet meer is. Dit soort trage download en slecht bereikbaarheid is echt niet meer van deze tijd...
Ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:30 schreef Adolecens het volgende:
Heeft iemand iCloud Control Panel 3.0 voor Windows kunnen downloaden?
Die heeft er korte tijd opgestaan vanavond, ik kreeg een foutmelding bij het downloaden en nu staat 2.2 er weer op. (overigens ook foutmelding nu)
of doe mijn oplossingquote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat hebben ze al. Akamai, zo'n beetje het grootste CDN op internet. Dit is bijna niet te voorkomen als er een half miljard devices tegelijk gaan updaten. Enige oplossing zou zijn regionaal/deviceafhankelijk verspreiden maar dan krijg je ook weer gezeur.
Best grappig, we zijn om hetzelfde moment begonnen met downloaden en ik zit al een aantal uurhier ..quote:
quote:
Jullie hadden gewoon de GM moeten downloadenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Denk 't, ja. Bij mij is het de eerste keer in bijna 4 uur dat ik langs authenticatie kom
Ben jij nou zo snel of ben ik nou zo traag? [/vangaal]quote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Best grappig, we zijn om hetzelfde moment begonnen met downloaden en ik zit al een aantal uurhier ..
achteraf wel ja, maaar ik dach effe slim te zijn en updategezeur te voorkomenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hadden gewoon de GM moeten downloaden.
Die is er al.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
5 pagina's vol verbazing dat het niet mogelijk is om een paar miljoen mensen tegelijk met volle snelheid een download van een Gigabyte aan te bieden.
Ik ben benieuwd of je morgen in de statistieken van de internetknooppunten een dikke piek kunt zien. Tot die tijd: pak een biertje en probeer het morgen nog een keer.
Welcome to my world. Alleen heb ik dat de afgelopen 3 uur non-stop gehadquote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef Rickario het volgende:
"Software update niet beschikbaar"
FFUUUUUUUUUUU GODVERRR DE GODVERR![]()
![]()
![]()
Wauw, dat is wel indrukwekkend.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is er al.
https://www.ams-ix.net/technical/statistics
nog steeds nietquote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef J.Appleseed het volgende:
Poe, poe. "Hello - Slide to set up"
Ah hij doet het nu. Zwart scherm met wit appeltjequote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Welcome to my world. Alleen heb ik dat de afgelopen 3 uur non-stop gehad
Als one more thing?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Cee het volgende:
Nog 1 uur.Ik eis dat m'n update op z'n minst met een persoonlijke post mortem welcome note van Jobs komt.
kun je hem nog wel gebruiken onder ios 6?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef J.Appleseed het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn iPad kan niet geactiveerd worden omdat de activatieservers niet bereikt kunnen worden.
Bij dezen een nette en vriendelijke "Fuck You", Apple
Graag. Desnoods met een daaropvolgende foutmelding.quote:
Ja, ik wilde alleen niet het risico lopen dat ik toch een aantal bugfixes misliep. Liever dan de 'echte' officiële versie.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Als jullie gewoon de GM geinstalleerd hadden had je nu geen problemen gehad.
Geen idee - denk eerlijk gezegd dat het dan daar bij de activatie ook doodloopt.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef blow... het volgende:
[..]
kun je hem nog wel gebruiken onder ios 6?
GM is altijd nog hetzelfde geweest.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, ik wilde alleen niet het risico lopen dat ik toch een aantal bugfixes misliep. Liever dan de 'echte' officiële versie.
Misschien is het een idee om een volgende release van iOS per continent uit te brengen in een paar dagen op rij.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef J.Appleseed het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn iPad kan niet geactiveerd worden omdat de activatieservers niet bereikt kunnen worden.
Bij dezen een nette en vriendelijke "Fuck You", Apple
GoldenMaster, een testversie.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat is een GMIk zie bij mij niet staan! IPhone4s en IPad Retina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |