Bij mij ookquote:Op woensdag 18 september 2013 19:16 schreef andre347 het volgende:
Fout bij downloaden op iPad. iPhone heeft nog 10 minuten resterend.

ik heb hem.quote:

dit hebben ze ook al veranderd..
 dit hebben ze ook al veranderd.. 

Ik heb hem ook, geef niet op!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:09 schreef Renesite het volgende:
Nog 5 uur.
Advies? Stoppen met downloaden?

Werkt nietquote:Op woensdag 18 september 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
twitter:basvanderploeg twitterde op woensdag 18-09-2013 om 19:51:14Gaat het downloaden van de update niet goed of te langzaam? Download hem via http://t.co/rWstYM8XVg en update via iTunes > Alt + Update. reageer retweet

Wat?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:05 schreef Blaxje het volgende:
Nice, iTunes 11.1 werkt met notification center

Klopt.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij en nieuwe song krijg je een notificatie. Was eerst toch niet?

Tig keer apps verwijdert, daarna gesynchroniseerd, kijk ik op mijn iPad, staat alles er nog
 Tig keer apps verwijdert, daarna gesynchroniseerd, kijk ik op mijn iPad, staat alles er nog  

Windows of Mac?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:20 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme wat heb ik een fucking schurfthekel aan iTunes

Winhoosquote:

Ja daar kan ik niks mee. Vertel me liever hoe ik mijn probleem opgelost krijgquote:

doe ik ook gewoon via iPad en iPhonequote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Funkel het volgende:
Gewoon via de iphone gedownload, binnen een uurtje stond ie er op

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |