Ja probeer iTunes heeft uiteindelijk nog wel 3 kwartier geduurd maar OTA stond bij mij nog op 3 uur dus alles is beter dan dat.quote:
had ik na het downloaden op mijn iPhone ook, gewoon blijven proberenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik krijg te lezen op iPad ! Deze software is niet beschikbaar.
Hij wil niet installeren op mn iPad, kan niet verificeren.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:05 schreef Dimens het volgende:
Hij is nu trouwens net binnen en klaar met installeren. Maar ik merk geen verschil.
Ja, same here.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:15 schreef Jano9 het volgende:
Sofware-update niet beschikbaar, probeer het later opnieuw
Heb hem wel binnen, dus maar hele tijd weer proberen
En dan? Via iTunes installeren of zo? Is dat de officiele dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:17 schreef Hyman het volgende:
http://technieuws.com/262(...)ios-7-ipad-en-iphone
Oh daar kan je em dus wel fatsoenlijk downloaden.
0.375 mbpsquote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef Dimens het volgende:
Gewoon allemaal traag internet, jullie. Zeker geen Airport?
niceequote:Op woensdag 18 september 2013 21:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het klok icoontje is ook dymanisch, loopt gelijk met de ingestelde tijd
En in safari kan je swipen tussen pagina's als je aan de randen swypt.
En de apps bewegen mee met het apparaat, of de achtergrond, maar het ziet echt super gelikt uit.
Ja maar er is een verschil tussen National Geographic kijken en zelf op safari gaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was toch allemaal allang bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |